Ward - 2013-04-02 01:37:28

Członek Gildii Solucja:

Siedziba gildii mieści się w Khorinis niedaleko przełęczy do Górniczej Doliny.W G2 byli tam bandyci w Elvrichem.

Dołączenie do Gildii:
Dołączenie do gildii jest bardzo proste jeśli jesteśmy czeladnikiem Bospera i mamy pancerz który nam dał.Aby dołączyć musimy porozmawiać z Falkiem najlepszy z pośród myśliwych.Jeśli jesteśmy czeladnikiem u innego mistrza musimy wykonać szereg trudnych zadań i zdobyć popracie pozostałych myśliwych.Rozmawiamy z Falkiem a on się pyta czego od niego chcemy.Mówimy że chcemy do niego dołączyć a on mówi nam abyśmy zabili Czarnego Troll (lub pokonali jego) i dodatkowo zabić 200 potworów.

Najlepszy łowca:
To zadanie będzie się ciągnąć przez cały czas wykonywania zadań dla myśliwych.Gdy wykonamy to zadanie zostaniemy szefem tej gildi i wygramy nagrodę.W tym celu musimy wyzwać Falka na pojedynek.Aby było to możliwe musimy wykonać większość zadań dla myśliwych.

Wilcze skóry dla Falka:
Falk otrzymał zamówienie na na 20 skór wilka i prosi nas o ich zdobycie.Jeśli nie umiesz ich zdejmować naucz się tego od Alfreda.Żeby nie chodzić tylko za tymi skórami możemy po drodze wykonać też inne zadania.Gdy mamy już skóry to oddajemy je Falkowi.

Stado wilków-zabójców:
Te zadanie otrzymujemy od Alfreda.Prosi nas abyśmy pozbyli się stada morderczych wilków.Znajdują się one niedaleko karczmy martwa harpia w dawnym obozie Dragomira.Nie będą one zbyt łatwe do pokonania więc warto użyć magii.Gdy wilki są już martwe zdejmujemy z nich skóry.Teraz idziemy do Alfreda i otrzymujemy od niego zgodę na pojedynek z Falkiem.

Ranne zwierze:
Te zadanie otrzymujemy od Nixa.Myśliwy mówi nam że jego pupil wilk jest ranny i potrzebuje pomocy.Prosi nas abyśmy poszli do Sagitty aby zrobiła lekarstwo.Jej jaskinia znajduje się niedaleko posiadłości Onara.Do stworzenia eliksiru będzie potrzebne
-Szczaw królewski
-Korzeń leczniczy
-bagienne ziele
-leśna jagoda
Problem możemy mieć ze szczawiem królewskim możemy go znaleźć w leżu czarnego trolla.Korzeń leczniczy możemy znaleźć niedaleko wieży Xadrasa przy wodospadze.Gdy mamy już składniki oddajemy je zielarce i warzy nam eliksir.Oddajemy eliksir Nixowi i potem czekamy kilka dni aż Kieł wyzdrowieje.

Kusza Dragomira:
Dragomir utracił swoją kuszę i prosi nas o odszukanie jej.Idziemy do słonecznego kręgu w tym co był odprawiany retuał odtworzenia Oka Innosa.Kusza ależy oparta o kamień, bierzemy ja i oddajemy myśliwemu.

Zamówienie Bospera:
Po oddaniu wilczych futer dla Falka otrzymujemy kolejne zadanie.Tym razem musimy iść do miasta do Bospera i dać mu list od Falka.Bosper da nam specjalne strzały dla Falka.Koniecznie jest oddanie ich Falkowi.Nie wolno z nich strzelać!

Szpony topielca:
Barem prosi nas o 5 par szponów topielca.Po prostu musimy zabić topielców i zebrać z nich ich szpony.Gdy mamy już trofea oddajemy je myśliwemu i w nagrodę dostajemy 3 pancerze pełzacza.

Zbroja dla Barema:
Barem potrzebuje zbroi z pancerzy pełzaczy.Prosi abyśmy taką mu przynieśli i daje 4 płytki pancerza pełzacza.Powinniśmy mieć teraz razem ich 7 jednak to za mało.Potrzebujemy razem 10 płytek.Aby nauczyć się ich zdejmowania musimy iść do Grimbalda.Pełzacze możemy znaleźć na terenie bazy bandytów w kopalni oraz w jaskini z runą dla nowicjuszy.Gdy będziemy już mieli 10 płytek musimy udać się do najemnika Wilka aby nam zrobił pancerz.Czekamy dzień i pancerz jest gotowy.Odnosimy zbroję Baremowi.Jeśli mamy jeszcze 10 płytek to możemy iść znowu do Wilka i wykona dla nas zbroje, warto ją mieć na początku gry.Warto też zbierać płytki mogą się przydać na końcu gry.

Spór Myśliwych:
Zadanie daje nam Falk.Myśliwi spierają się o to który z nich jest w stanie zabić Czarnego Trolla.Możemy również dołączyć do ich sporu.W tym celu idziemy do legowiska Czarnego Trolla i go zabijamy.Jeżeli jesteśmy słabi możemy podprowadzić go do Grimbalda lub zmniejszyć czarem.Po walce Grimbald mówi że jesteśmy najlepsi i poprze nas u Falka.Zabieramy jego skórę i pokazujemy ją Falkowi.Zadanie wykonane.

Grom i trolle:
Grom znajduje się w pobliżu fortu paladynów (pod mostem).Prosi nas o zabicie dwóch trolli.Zabijamy je i pokazujemy mu ich skóry.

Nowy łuk:
Raff potrzebuje nowego łuku.Ten łuk można kupić u Bospera w 2 rozdziale.Albo też znaleźć niedaleko mostu bandytów przy spalonych chatach z jaszczurami w jaskini obok.Gdy mamy już łuk oddajemy go myśliwemu i on w nagrode będzie nas uczył.

Dzik:
Zadanie zleca nam Barem.Mówi, że na wschodzie w lesie pojawił się dzik.Podejmujemy się zadania.Dzik jest blisko kamiennego kręgu w północno-wschodniej części lasu, idziemy tam z Laresem zdobyć ornament.Gdy zabijemy już dzika musimy pokazać skórę Baremowi.Wtedy otrzymamy zgodę Barema na pojedynek z Falkiem.

Jajo topielca:
Raff prosi nas o przyniesienie mu jaja topielca.Ostrzega nas że matka topielców która pilnuje swych jaj jest bardziej niebezpieczna niż inne topielce.Ów topielec znajduje się w drodze z Martwej harpii do Słonecznego kręgu.Idąc wzdłuż rzeki przy pobojowisku będzie nowy most dzięki któremu przejdziemy na drugą stronę, tam znajduje się topielec.Zabij go i weź jego jajo, następnie wróć do Raffa.

Polowanie na orków:
Falk mówi nam, że myśliwi natknęli się na oddział orków niedaleko Farmy Akila.Jest tam 8 orków i kilka wargów.Jeśli nie jesteś zbyt silny zajmij się tym później, ewentualnie użyj czaru deszcz ognia.

Specjalne bronie dla Raffa:
Zadanie otrzymujemy od Raffa.Myśliwy mówi nam że kupi od nas specjalne bronie.Potrzebuje jednak tylko łuków i kusz takich jak:
-Ognisty łuk znajdziemy go pod mostem w jaskini przy którym stoi Rabuś
-Magiczny łuk znajdziemy go w Jarkendarze niedaleko sidziby strażników umarłych za pękniętym mostem.Aby się tam dostać musimy mieć akrobatykę bądź przemianę w jakieś skoczne zwierzę.
-Magiczna kusza znajdziemy ją w grobowcu Quarhodrona
-Dozownik znajdziemy ją w Dolnie Cieni w Mieście Nieumarłych.Aby ją zdobyć musimy wcisnąć wszystkie przyciski aż otworzą się nam ostatnie kraty.Gdy damy mu już wszystkie bronie Raff wyrazi dla nas swoje poparcie.

Nocny łowca:
To zadanie daje nam Raff.Musimy zmierzyć się z żywą legendą, której nikt nie zdołał pokonać.Nie pokonane zwierze mieszka w kotlince w miejscu którym na początku przybywał Lester.

Szczęście dla myśliwego
Zadanie daje nam Nix, mówi nam abyśmy poszli do ruin (piramid) bestia znajduje się niedaleko piramid w towarzystwie ognistych jaszczurów.Musimy ją zabić i zdobyć jej pazury i dać je Nixowi.

Jak zdobyć zgodę od innych myśliwych:

Dragomir zgodzi się gdy nasza umiejętność w posługiwaniu kuszą wzrośnie do 60%
Gaan zgodzi się odrazu.Znajdziemy go niedaleko przełęczy.
Grom zgodzi się gdy przyniesiemy mu jajo pełzacza.Znaleźć je możemy w jaskini z runą dla nowicjuszy.
Niclas przebywa niedaleko latarni Jacka.Prosi nas o 12 kawałków mięsa.Gdy mu je damy to wyrazi swoją zgodę.

Najlepszy łowca:
Wyzywamy Falka na pojedynek.Przyjmie nasze wyzwanie i oferuje konkurencje w polowaniu na Slokersa.Najważniejsze jest to aby wytropić i zabić Slokersa i jako dowód przynieść jego skórę.Slokers znajduje się blisko Czarnego Trolla przy jeziorku w lesie.Ów stworzenie najlepiej zabić bronią dystansową lub czarem ponieważ będzie przed nami uciekać.Możemy również skorzystać z eliksiru szybkości.Gdy zabijemy Slokersa zabieramy jego skórę do obozu i dajemy Falkowi.Myśliwy będzie niezwykle zaskoczony że się nam udało.Falk uznaje nas za najlepszego z myśliwych i wręcza nam Łuk Cienia(140 zręczności, 190 obrażeń)Do tego łuku są wymagane specjalne strzały, które możemy nabyć u Bospera.

Znajdź:
Aby Otrzymać to zadanie musimy porozmawiać z Falkiem o jego dziadku Benie, następnie musimy znaleźć 1 notatkę.Znajduje się ona na terenie starych ruin w Khorinis.U podnóża piramidy jest sakiewka z listem.Otwieramy ją i czytamy.Teraz musimy znaleźć kolejne notatki.
-Druga notatka jest w obozie piratów w jaskini z cieniostworem na północnej plaży.Otwieramy pustą butelkę po rumie i czytamy notatkę.
-Trzecia notatka jest w pobliżu jeziora przy którym polowaliśmy z Jackiem Alligatorem.Znajdujemy dziwną rybę,wyjmujemy z niej notatkę i czytamy.
-Czwarta notatka jest w kanionie obok małego jeziorka.Niedaleko niego znajdziemy butelkę bo grogu w niej jest notatka.
-Piąta notatka jest w pobliżu wejścia do dużej jaskini, która prowadzi do kanionu.Przed jaskinią skręcamy w lewo i idziemy do przodu trochę po górach.
-Szósta notatka jest na bagnach niedaleko od jaskini w której był Juan za drzewem
Teraz musimy znaleźć zwierze podobne do pełzacza - jest to polny pełzacz.Znajduje się on na bagnach niedaleko od świątyni na prawo od obozu bandytów,Zabijamy ją i bierzemy Amulet Bena Kenobiego (Tak tak jego dziadek był Jedi :O)Oddajemy artefakt Falkowi i dostajemy nagrodę.

Głodny  myśliwy:
Zadanie otrzymujemy od myśliwego Groma.Znajduje się on niedaleko wieży Dextera pod mostem do fortu paladynów.Prosi nas o butelkę mleka,chleb i szynkę.Przynosimy mu o co prosił i teraz będzie nas uczył.

Skóra cieniostwora:
Nix prosi nas abyśmy przynieśli mu skórę cienistwora.Zabijamy pierwszego lepszego cieniostwora i dajemu mu skórę.

Róg smoczego zębacza:
Alfred prosi nas o przyniesienie mu rogu smoczego zębacza.Możemy mu także dać róg Prychającego zębacza.(Usuwania rogów uczy Gaan).

Prychająca istota:
Gaan mówi nam, że w polowaniu przeszkadza mu pewna bestia i prosi nas jej pozbycie.Znajduje się ona niedaleko Nowego obozu bractwa w kierunku górniczej doliny.

Nauczyciele (Rodział 1):
Grom - Kły,Rogi cieniostwora,żuwaczki,serca,języki ognistych jaszczurów
Grimbald - Pancerze pełzaczy, pazury,skrzydła i żądła krwiopijców
Gaan - Rogi smoczych zębaczy
Niclas - Wytwarzanie strzał i bełtów
Alfred pazury,skórowanie gadów

Nauczyciele (Rodział 2):
Bagrus - Smocza krew,usuwanie smoczych łusek(Dolina Cieni)
Edgor - Pozyskiwanie trucizny krwiopijców
Alligator Jack - Skórowanie gadów

Nauczyciele (Rodział 4):
Gestah - smocza krew,usuwanie smoczych łusek (Górnicza Dolina)

Altearnatywny sposób na zostanie myśliwym
1.Zostań uczniem Bospera w Khorinis i rozmawiamy z Falkiem w skórzanym pancerzu
2.Podczas pierwszej rozmowy zgadzamy się przynieść mu skórę Czarnego Trolla
2a) Kłamiemy że zabiliśmy potwora i bijemy Falka
2c) Gdy pobijemy Falka nie otrzymamy już zadania (Spór myśliwych)
2b) Dajemy mu skórę Czarnego Trolla i wykonujemy zadanie (Spór Myśliwych)
W każdym razie i tak musimy zabić 200 potworów.

gothicwarrior - 2013-08-08 19:52:56

Aktualizacja: Ognisty Łuk w nowej wersji znajduje się w jaskini pomiędzy Słonecznym Kręgiem, a Mrocznym Lasem.

Adrien Sterne - 2013-08-11 15:14:22

Mam problem z misją "200 potworów" problem polega na tym że po zabiciu np. wilka nie nalicza mi "+1 zabity stwór itd.) w dzienniku mam obecnie ok. 30 zbitych potworów i dalej nie ruszy.
Wiem że to bardzo chaotycznie napisane i krótko ale nie chciało mi się rozpisywać ;).

Jao - 2013-08-11 18:14:07

W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jakiś czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabiłeś potworów w tym momencie. Możesz w rozmowie z Falkiem wyświetlić ile zabiłeś. Jak zabijesz 200 to będziesz miał wpis w dzienniku.

Adrien Sterne - 2013-08-24 18:27:30

Jao napisał:

W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jakiś czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabiłeś potworów w tym momencie. Możesz w rozmowie z Falkiem wyświetlić ile zabiłeś. Jak zabijesz 200 to będziesz miał wpis w dzienniku.

Aaaa, więc to tak ma być? Cholercia baran ze mnie. xD

Raifik - 2013-11-18 00:34:28

Witam. Mam pytanie i problem odnośnie myśliwych, a mianowicie nie mogę porozmawiać z żadnym z nich. Tylko z Falkiem jest dialog odnośnie skóry czarnego trola. Zdobyłem ją, dałem mu, dostałem expa i na tym się wszystko kończy nie mogę zagadać z żadnym z nich. Mam tylko opcje dialogową "zakończ rozmowę". To jakiś bug?

Raifik - 2013-11-21 00:41:26

Właśnie na początku leciał mi ten licznik potworów, teraz już się to nie pokazuje. Ale mam 26 poziom już, więc myślę że już zabiłem dużo więcej niż 200. Taki sam problem mam z Obozem Bractwa, mam ubrana opaskę, ale Bar Orun się w ogolę do nie nie odzywa.
Sory, że pisze w tym temacie, ale mam jedna prośbę/zapytanie latam z El Bastardo i jest to trochę lipna broń jednoręczna na Jaszczury czy Orki Elita. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie by zdobyć jakąś bardziej dokokszoną broń jednoręczną? Szukałem trochę na ten temat, ale ciężko coś znaleźć, jedyny mieczyk to ten Miecz Żywiołów ale go dostaje się podobno dopiero jak się stanie tym Horadrimem czy coś takiego:D

Kaboom - 2014-01-03 01:55:21

W zadaniu Znajdź:.
W którym trzeba odnaleźć dziadka Bena doszedłem tylko do 4 kartki.Piątej nie mogę znaleźć pomimo pomocy poradnika. Co dziwne wpisałem edit focus na tą czwartą kartkę żeby wpisać sobie na piątą.
I ogólnie kod brzmi jakoś tak: itwr_falkgrandfather_04
I niby wystarczyło by wpisać 05 na końcu a tu nic.Nie ma takiego kodu! Zaznaczę że np: 01,02,03 działa i dostaję wtedy poprzednie kartki pierwszą drugą i trzecią.Ale nie mogę ogarnąć piątej i szóstej.Tak jakby ich nie było! A zadanie wisi w powietrzu...

Kaboom - 2014-01-03 22:44:52

Ok spróbuję ale nie sądze.A może ktoś ma kod 5 i 6tej karki i amuletu?
Może po prostu kody się różnią.

Mejdej - 2014-01-09 23:56:34

Kaboom napisał:

Ok spróbuję ale nie sądze.A może ktoś ma kod 5 i 6tej karki i amuletu?
Może po prostu kody się różnią.

Jeśli jeszcze nie znalazłeś to spróbuj wpisać itwrfalkgrandfather05 i itwrfalkgrandfather06, po prostu bez tych pierdolników między słowami, albo itwr_falk_grandfather_05. Pokombinuj, może Ci się uda, bo wiem że np kod na ostrze do osełki ma kod bez tych myślników.

WalkerNSP - 2014-01-10 16:51:22

Nie wiem czy Ci się jeszcze przyda ...

ITWR_falkgrandfather_final
Itwr_falkgrandfather_finalext

:)

kujon333 - 2014-03-01 12:32:04

Rogi cieniostworów lepiej sprzedawać Busterowi. Oprócz kaski dostaniemy także trochę expa.
Zadanie dostałem grając nekro także możliwe że wszystkie nowe gildie mogą je dostać.

Każda gildia ma dostępne te zadanie- Gandalf

zeddicus94 - 2014-03-05 18:45:50

Ja mam problem bo nie moge porozmawiac z falkiem, kaze mi isc bo przeszkadzam, wszyscy inni tez mi tak mowia, co mam zrobic? Nie nalicza mi potworków a jestem pewien ze 200 zabiłem juz

abcy - 2014-04-18 22:26:21

Wybaczcie moją ignorancję ale czy możecie mi wytłumaczyć jak 5 letniemu dziecku jak mam dołączyć do gildii myśliwych nie będąc czeladnikiem  Bospera? Nikt nie chce ze mną za bardzo rozmawiać tylko Falk mówi żebym zabił czarnego trola, jak to zrobię to zostanę przyjęty? Czy mam zrobić coś innego?

Tony98 - 2014-04-18 23:08:15

a skórzaną zbroję myśliwego masz? Bosper daje taką jak zostajesz u niego czeladnikiem. Powinna też być w skrzyni obok sklepu Mattea co pilnuje strażnik. Rzuć na niego czar Sen i zajeb wszystko xd a później uciekaj przez murek do lasu.

O ile dobrze pamiętam to żeby z tobą rozmawiali musisz właśnie takie ubranie posiadać.

abcy - 2014-04-18 23:57:09

Nie jestem czeladnikiem Bospera dlatego pytam a na zapleczu sklepu Matea tam gdzie pilnuje strażnik jest zbroja obywatela i ona mi nie pomoże ;P

Wojciech - 2014-04-19 07:52:43

Zabij czarnego trolla przy pomocy Grinbalda, to nie znaczy misiaczku, że masz go CAŁKIEM na niego rzucić, jak Go atakuje to Ty trollowi w plecy i się obraca do Ciebie i tak aż nie padnie.

abcy - 2014-04-26 10:27:20

Pomysł całkiem dobry ale znalazłem inny sposób na zabicie czarnego trola. Mając 30 w 1h broni można stanąć na skale tak aby on Cię nie mógł trafić a Ty go okładasz bez strat tylko troszkę czasu na to zejdzie :P

grzmot5000 - 2014-05-06 11:18:21

Czy nie będąc czeladnikiem u Bospera można sprzedawać komuś futra po dobrej cenie? Jeżeli tak to co trzeba wykonać aby mieć taką możliwość.

CienBezi - 2014-05-06 14:51:45

U mysliwych alfred od Ciebie kupi wszystko rogi skory pazury itd

grzmot5000 - 2014-05-06 20:40:45

Co trzeba spełnić aby zaczął skupować od bohatera skóry itd.? Jestem strażnikiem i dopiero w 2 rozdziale.

Wojciech - 2014-05-07 07:56:45

No będzie od Ciebie skupywał gdy mu dołączysz do obozu (pogadasz) z Falkiem i potem pogadasz z Alfredem i się zapytasz czemu są takie cenne te trofea i skupywa od Ciebie nawet w 1 rozdziale.

lardzik13 - 2014-07-27 16:43:40

Nie ma u mnie magicznej kuszy w grobowcu Quarhodrona...

Geniusz000 - 2014-07-28 18:14:59

A sprawdzałeś w tej trumnie co leżą na niej magiczne bełty? Bo ja w środku tej trumny ją znalazłem.

lardzik13 - 2014-07-29 13:35:41

Nie sprawdzałem, ale byłem w jaskini tam gdzie w Retruningu ma być ognisty łuk to też go nie ma a strzały są.

Geniusz000 - 2014-07-29 13:38:25

Został przeniesiony w inne miejsce. Mianowicie jest w jaskini obok słonecznego kręgu. Gdy idziesz do słonecznego kręgu od strony miejsca w którym jest Grimbald po lewej powinieneś mieć schody które prowadzą obok jaskini a w niej jest ognisty łuk.

lardzik13 - 2014-07-29 16:35:50

Mylisz się Ognisty Łuk znajduje sie w jaskini z dwoma cieniostworami.

Geniusz000 - 2014-07-29 17:26:19

Ja go tam nie miałem. Gram na ver. Rebelance 2.1

Wojciech - 2014-07-31 15:03:18

Up x2

Aby zostać przyjętym do Gildii Myśliwych należy zabić czarnego trolla, pokazać skórę Falkowi i zabić 200 potworów. (Od ścierwojadów po szkielety)

lardzik13 - 2014-08-05 18:19:50

O co chodzi, gdy zakładam zbroje z pancerza pełzaczy to pisze mi "Czujesz sie strasznie dziwnie".

amigodiamantes - 2014-08-29 10:19:56

Raifik napisał:

Właśnie na początku leciał mi ten licznik potworów, teraz już się to nie pokazuje. Ale mam 26 poziom już, więc myślę że już zabiłem dużo więcej niż 200. Taki sam problem mam z Obozem Bractwa, mam ubrana opaskę, ale Bar Orun się w ogolę do nie nie odzywa.
Sory, że pisze w tym temacie, ale mam jedna prośbę/zapytanie latam z El Bastardo i jest to trochę lipna broń jednoręczna na Jaszczury czy Orki Elita. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie by zdobyć jakąś bardziej dokokszoną broń jednoręczną? Szukałem trochę na ten temat, ale ciężko coś znaleźć, jedyny mieczyk to ten Miecz Żywiołów ale go dostaje się podobno dopiero jak się stanie tym Horadrimem czy coś takiego:D

dla wszystkich tych co grają jednoręcznymi - zacną bronią (2 rozdział) jest gwiazda nocy (jankendar, dom budowniczych-wojowników z zombiakami, 120 dmg 60 siła obuch) a dla 3-4 rozdziału - miecz demona czy gniew demona - zatopiona wieża xardasa, miecz leży na szkielecie w jaskini która otwiera się jako pierwsza (w drugiej żywioł ciemności). co prawda mnóstwo tam szkieletów itp ale jak mamy eliksir przyspieszenia lub ze 20 zwojów zniszczenie ożywieńca to warto wpaśc tam jak najwcześniej. poza tym większoś z tych ożywieńców i tak wpada do takiej ,,arenki" z której nie mogą się wydostac więc nie powinno by problemu:)  195 dmg i 135 siły

jest też mieczyk ,,koczownik" dostępny prawie na samym początku: chyba 50 siły, 110 dmg - krypta koło onara, w kufrze po lewej. 1 czar zniszczenia ożywieńca, bierzemy klucz, czyścimy kufer i uciekamy

(dla v1)

dwuręczni - warto w 2 rozdziale zwróci uwagę na miecz w pokojach kerola - nordmarski srebrny miecz. ma co prawda 145 dmg ale przeciwko nieumarłym jest genialny (jakiś bonus ataku). na trudnym bez niego nie wyobrażam sobie gry. raz że 2x więcej obrażeń niż normalny miecz podobnej siły rażenia, dwa że zadaje obrażenia nawet jak np strażnik wody blokuje ciosy:)

Pawlak . - 2014-09-19 00:20:38

Jest bug z Alfredem . Mianowicie jak sie wyuczy tych umiejętności co on szkoli to nie ma dialogu z nim o sprzedaży skór itp i jest się w dupie np tak jak ja, bo u myśliwych wgl nie byłem w 1 rozdziale by sobie nie brudzić tymczas w zadaniach, poszedłem na jakendar, wyuczyłem sie zdolności tam i pozbyłem sie tym samym najlepszych zarobków w grze ..
Takie małe info

wielkiwezyr - 2015-01-05 15:14:10

Gdzie dokladnie powinien byc ten pelzacz z zadania  znajdz/poszukiwania ?  Oddalem wszystkie notatki Falkowi, wybilem wszystko na bagnie, ale ani pelzacza ani amuletu nie mam.
Istnieje moze jakis kod na ten amulet?

kubarehmus - 2015-02-22 21:11:04

A ja mam parszywy problem : Mianowicie nie moge nic więcej zrobić niż tylko dać skórę lub manto Falkowi . Nie moge nic więcej powiedzieć . A naprawde chciałbym pierścień Barema i Kożuch :(

renje - 2015-02-23 16:42:19

Zgubiłem wilka kła i jego pan nie chce mi dać q na lek dla kła. zna ktos sposob albo kod na kła i czy mi się to naprawi

q11w22 - 2015-02-23 21:39:56

mam problem zrobiłem zadanie najlepszy łowca ale nie mogę oddać skóry Slockersa Falkowi ponieważ nie ma go w obozie. Mam pytanie czy to jest bug czy może falk znajduje się w jakiejś innej lokacji dodam że jestem w 4 rozdziale i jestem łowcą smoków.

renje - 2015-02-24 10:19:47

no on powinien być w obozie i rozdział nie ma znaczenia

XBURYZENEK - 2015-05-12 18:18:40

Czy istnieje jakiś sposób na naprawienie bugu związanego z Alfredem i możliwością sprzedaży trofeów myśliwskich

Pawlak . - 2015-05-12 23:07:26

Jedynie pobawić się w kodach i usunąć umiejętność skórowania gadów, albo innej której on uczy . Żeby skupował trofea musisz się czegoś u niego nauczyć

entreri1pl - 2015-06-02 00:09:56

q11w22 napisał:

mam problem zrobiłem zadanie najlepszy łowca ale nie mogę oddać skóry Slockersa Falkowi ponieważ nie ma go w obozie. Mam pytanie czy to jest bug czy może falk znajduje się w jakiejś innej lokacji dodam że jestem w 4 rozdziale i jestem łowcą smoków.

Ponawiam pytanie kolegi, od razu po przyjęciu zadania wcieło mi Falka, przeszukalem spora czesc wyspy i okolice miejsca gdzie byl slockers i Falka nigdzie nie ma w obozie tez nie ;/
Ktos poradzi cos na to ? Co się moglo stac z Falkiem?? Lub gdzie on teraz przbywa?
Lub ewentualnie jesli ktos zna moze zapodac kod na Falka ? lub cos w tym stylu?

Grzybons - 2015-06-18 02:18:58

Jeśli dobrze pamiętam, był on na drodze z farmy Lobarta do wieży Xardasa. Koło tego przewężenia niedaleko kapliczki Innosa, po prostu idź główną ścieżką od Xardasa do miasta.

SigniBox - 2015-07-12 13:18:55

Hmm... To jak? Znalazł ktoś może kod na problem dotyczący sprzedaży futer ? Ewentualnie kasowania i przywracania umiejętności skórowania ?

Od początku gry nie sprzedałem ani jednej a sie nazbierało tego trochę xD

VAN - 2015-08-01 22:09:22

Witajcie mam pytanie bo robię zadania dla myśliwych jestem czeladnikiem Bospera nie mam jeszcze żadnej głównej gildii i jestem w pierwszym rodziale.
Chce się was zapytać czy mieliście tak samo czy może mam jakiś bug.

Opiszę sytuację całą. Z dostępnych zadań u myśliwych popsułem to z Kłem, tym wilkiem którego musiałem wyleczyć, zdechł niestety i nie wykonałem tego z notatkami dla Falka natomiast reszta która wyświetliła mi się w opcjach dialogowych została przeze mnie wykonana, ale brakuje kilku opcji dialogowych do zadań miedzy innymi które wyczttałem na forum a są zatytułowane:
Skóra cieniostwora
Róg smoczego zębacza
Dzik
Polowanie na orków
Specjalne bronie dla Roffa
Nocny łowca
Szczęście dla myśliwego

Przez brak tych zadań Falk nie chce stanąć ze mną w szranki i nie mogę mu rzucić wyzwania. A może te zadania pojawiają sie w kolejnych rozdziałach wiecie coś na ten temat ?

Pawlak . - 2015-08-08 15:50:36

@VAN
Misje u myśliwych pojawiają się wraz z rozdziałami

HipolTheGreat - 2016-08-14 15:08:03

mi zacial sie licznik zwierzat na 157 :( nie wazne co zabije dalej jest 157 czy ktos tak mial? jest jakis reczny sposob na naprawienie sytuacji procz gra od nowa?

kujon333 - 2016-08-20 17:19:22

Raff daje zgodę na pojedynek z Falkiem po zrobieniu zadania Nocny Łowca. Przynajmniej na patchu 1.3.2. Także być może nie trzeba mu dawać magicznych broni - dałem mu wcześniej niestety.

urszizu - 2016-10-11 21:21:53

Witam, czy zna ktoś rozwiązanie problemu z znikającym ognistym łukiem? W jaskini z dwoma cieniostworami są tylko strzały rzucone luzem i w skrzyni. Gram na rebalance 2.1 patch 1.2pl

C0ld - 2016-10-29 17:22:48

Witam. Zostałem czeladnikiem Bospera, ale niestety sprzedałem potem gdzieś jego zbroję i nie mogę znaleźć, a bez tego trudno dołączyć do myśliwych, jakieś pomysły jak to naprawić?

kujon333 - 2016-10-30 12:35:56

Zatłuc czarnego trolla. No chyba, że nie dostałeś takiego zadania od Falka

www.fantazja.pun.pl www.magic-fight.pun.pl www.narutowalka.pun.pl www.euroteammap.pun.pl www.etk.pun.pl