Hejka,
Nurtuje mnie parę pytań, na które nie znalazłem jeszcze odpowiedzi przeszukując forum.
1- Kiedy zaczyna się drugi rozdział? po wejściu do jarkendaru czy górniczej doliny? 2- Kiedy gallhad (czy jak mu tam) uczy 2 kręgu magii? 3- Kiedy Xardas uczy 2 kręgu nekro? 4- Czy jest gdzieś spis wszystkich mikstur i ich kosztów (punkty nauki) oraz informacja w którym rozdziale są dostępne? 5- Czy jest gdzieś spis czarów "zykłych" (od gallhada) oraz nekro z informacją o ich kręgach?
Będę wdzięczny za wszelkie info szczególnie odnośnie 4- i 5-.
Porobiłem większość questów w 1 rozdziale ale nie wszedłem jeszcze do jarkendaru. Zastanawiam się czy oszczędzić PN czy wydać teraz... Mam trochę PN i nie wiem czy wydawać je na coś niepotrzebnego celem przyrostu INT, czy może poczekać bo niedługo będę miał dostęp do przydatnych mikstur/czarów... (czar zabijania nieumarłych, mikstury z jagód, itp)?
Pozdrawiam :) ------------------------ UPDATE:
Pograłem dalej i znalazłem odpowiedzi na wiele z moich pytań. Opublikuję to tutaj bo myślę, że i innym może się przydać.
1- drugi rozdział zaczyna się tuż przed wejściem do jarkendaru, gdy złożymy już ornament pozwalający otworzyć portal. 2- 3- drugi krąg nekro oraz zwykłej magii jest dostępny po wejściu w 2 rozdział.
4- Widzę że wiele przepisów pojawia się u kupców już w drugim rozdziale. Zrobię spis dla potomności. Eliksir many: 1.5k gold, Constantino, 2 rozdział, (25 ciemnych grzybów, rdest polny, ogniste ziele). Eliksir ochrony przed magią: 1.7k gold, Constantino, 2 rodział, (25 mięso kopacza, rdest polny, gin). Eliksir wytrzymałości z serc trolli: 2k gold, Sagitta, 2 rozdział, (5 serc trolli, rdest polny, gin). Eliksir czysta energia życia: 2k gold, Salandril, 2 rozdział, (żądło krwiopijcy, rdest polny, roślina lecznicza). Mikstura umysłu: 3k gold, Cronos, 2 rozdział, (10 głów polnych pełzaczy, rdest polny, bagienne ziele). Eliksir życia, 3k gold, Lutero, 2 rozdział, (25 jagód, korzeń leczniczy, rdest polny). Eliksir chroniący przed upadkiem, 2k, Samuel, 2 rozdział, (....). Eliksir prędkości, 1.5k, Sengrath, 2 rozdział, (mięso zębacza, grog, rdest polny). Eliksir siły, 3k, Tandor, 2 rozdział, (100 serc orka, rdest polny).
5- Nekromancja: 1) mroczna strzała ? PN 2) stworzenie zombie 10PN (2 rozdział) 2) kradzież energii 10PN (2 rozdział)
Zwykła magia: 1) mała błyskawica 5 PN 1) leczenie lekkich ran 3PN 2) zniszczenie ożywieńca 10 PN 2) przyzwanie wilka 4 PN 2) leczenie średnich ran 5 PN
|