VAN - 2015-07-28 11:50:00

Witajcie

Jest to moja pierwsza styczność z modyfikacją do gry Gothic Noc kruka i dlatego proszę o wyrozumiałość. Zaczynam dopiero przygodę z tą modyfikacją i mam problemy, ponieważ wybrałem poziom trudny.

Mam pytanie czy jest jakiś kod na księgę z punktami nauki lub coś podobnego co daje nam punkty nauki do wykorzystania u nauczycieli w Returningu, ponieważ w NK był kod na książkę który dawał nam po przeczytaniu tej książki  plus 8 punktów nauki, insert itwr_addon_booklp8. Niestety w modzie nie działa.

Ewentualnie kod na jakiś amulet lub pierścień wytrzymałości.

Nie jestem chiterem po prostu szukam pomocy. Czy ktoś zna jakiś kod szczególnie interesuje mnie na te punkty nauki. Dzięki

amigodiamantes - 2015-07-31 16:24:25

no cóż, jak brakuje lp to chyba najprościej po marvinach i f8 po prostu wpisać eab, a potem lp = 10 czy tam ile chcesz, dodaje ci tyle nauki ile wpiszesz ale... właśnie o to chodzi żeby w returningu trochę na trudnym pogłówkować aby te lp uskrobać;)
Jak grasz magiem to zapomnij o trudnym poziomie, bardzo ciężko chyba ze 3 razy próbowałem;p na średnim z bólem tyłka przeszedłem ten nieszczęsny 2 rozdział, ale potem też tak o się gra. O ile takie bossy jednostkowe padają łatwiej to np grupy orkow bezproblemowo to dopiero w 5 rozdziale, i to dużo gorzej niż łowca smoków. Brak butelek many to koszmar, a magiem tak miałem zawsze, nawet w 3-5 rozdziale jak już kasy było na ekstra mikstury od kupców. Samemu za wiele ich nie nakręcisz, menzurek to też masakrycznie dużo nie ma. Wojownik łatwiejszy do przejścia, na trudnym jest zabawa ale idzie łatwiej. Butelki many to tragedia:)

VAN - 2015-08-01 21:46:43

amigodiamantes napisał:

no cóż, jak brakuje lp to chyba najprościej po marvinach i f8 po prostu wpisać eab, a potem lp = 10 czy tam ile chcesz, dodaje ci tyle nauki ile wpiszesz ale... właśnie o to chodzi żeby w returningu trochę na trudnym pogłówkować aby te lp uskrobać;)
Jak grasz magiem to zapomnij o trudnym poziomie, bardzo ciężko chyba ze 3 razy próbowałem;p na średnim z bólem tyłka przeszedłem ten nieszczęsny 2 rozdział, ale potem też tak o się gra. O ile takie bossy jednostkowe padają łatwiej to np grupy orkow bezproblemowo to dopiero w 5 rozdziale, i to dużo gorzej niż łowca smoków. Brak butelek many to koszmar, a magiem tak miałem zawsze, nawet w 3-5 rozdziale jak już kasy było na ekstra mikstury od kupców. Samemu za wiele ich nie nakręcisz, menzurek to też masakrycznie dużo nie ma. Wojownik łatwiejszy do przejścia, na trudnym jest zabawa ale idzie łatwiej. Butelki many to tragedia:)

Dzięki Ci wielkie za odpowiedź, ale dwa dni temu znalazłem odpowiedz na mój problem właśnie na tym forum tylko w innym wątku. W zwykłym gothicu nie lubiłem gildii magów ognia,ponieważ od zawsze wolałem machać mieczem lub jakaś bronią a nie parać się czarami, taki ze mnie typ :) Na razie w returningu nie wybrałem jeszcze gildii ale myślę nad którąś z nowych aby zobaczyć co ma do zaprezentowania, rozważam pomiędzy bractwem  Śniącego a Nekromantą.

Teraz mam innym problem związany z myśliwymi, ale to nie ten wątek.

Także temat uważam, że można zamknąć bo problem jest rozwiązany :)

VanDerDecken - 2015-08-30 19:02:35

drogi amigodiamantesie, proszę mi tu nie zniechęcać do grania magiem xD każdy mag ma kostur, którego obrażenia zależą od inteligencji, a działa to tak jak siła dla wojownika - im więcej siły ma wojownik tym więcej zabierze tego HP z krytyka. Z magami jest identycznie, tylko, że wyznacznikiem obrażeń jest inteligencja. Jesli zadba się o intkę to w drugim rozdziale mag z kostura robi więcej niż wojownik, a z grupkami orków zawsze można sobie poradzić używając zwojów (polecam combo lodowa fala + deszcz ognia). Runa z uriziela, czli tchnienie smierci możesz mieć już w 4 rozdziale, jeżeli będziesz miał 4 krąg ;). Przy odpowiedniej inteligencji na jednego strzała będziesz miał nawet starszych pułkowników (czy jak im tam), a dalej nawet nie opłaca się już uczyć wyrobu run (chyba, ze komus się przelewa z punktami nauki, to idzie inteligencja), ponadto do 4 rozdziału ja zwykle wyciskam ok. 300 pkt many, nie wiem czy to dobrze, czy nie ale to nie ważne - ważne, że starcza na 3 salwy tchnienia smierci, a tym czarem to łatwo nawet smoki położyć ;). I nie potraktuj tego jako atak, ja chcę tylko obronić honor magów, bo osobicie wolę maga niż wojownika. Pozdrówki ;)

amigodiamantes - 2016-02-27 17:15:40

van proszę mi tutaj nie siać herezji, na hita orka pułkownika z tchnienia to ja na BARDZO ŁATWYM nie miałem nawet przy 450 int;D
poziom średni i wyżej nie dla maga bo nawet 250 inta nie uskrobiesz z braku lp więc czary są 2x słabsze a wrogowie 2x mocniejsi. Dodatkowo mana nie regeneruje się podczas spania itp więc normalny może z bólem tyłka do przejścia, ale trudny i up dla mnie niewyobrażalny że ktoś bez kodów ogarnie, nawet mając wspaniałe kostury maga które są już gówno warte przy 3+ rozdziale, bo albo mag (kręgi, czary i inne bzdety podnoszące int i siłę czarów) abo wojownik (broń) Z nawet 60% broni + kostur na 200 inta to poszukiwaczowi można może brwi wyrównać;D.

www.narutoforshinobi.pun.pl www.samochud-fan.pun.pl www.moh.pun.pl www.muprohibitionservers.pun.pl www.grafikaanime.pun.pl