Ward - 2013-04-14 16:04:52

Solucja Khorinis

Zio³a dla Constantina:
Jest to jeden ze sposobów na dostanie siê do maista.
Zadanie otrzymujemy od Lestera.
Lester mówi nam, ¿e stra¿nicy wpuszczaj± do miasta osoby przynosz±ce zio³a.Musimy zebraæ 10 zió³ jednego gatunku i
pokazaæ stra¿nikowi przy bramie.Zio³a mo¿emy tak¿e zanie¶æ alchemikowi.

Bandyci Cavalorna:
Zadanie zacznie siê gdy zgodzimy pomóc siê Cavalornowi w zabiciu bandytów.
Nagroda to:
Nó¿ na wiki,kilka esencji leczniczych i ekwipunek bandytów, oraz spora dawka do¶wiadczenia.

Stara chata Cavalorna:
Zadanie otrzymamy je¿eli powiemy Cavalornowi o tym, ¿e idziemy do Górniczej Doliny.Cavalorn chce aby¶my odwiedzili
jego stary dom w Górniczej Dolinie i przynie¶li pewn± rzecz.Jest to bry³ka rudy, któr± znajdziemy w mieszku.Teraz
wystarczy mu j± ju¿ tylko oddaæ.

Listy goñcze:
Zadanie otrzymamy je¿eli przed pozbyciem siê bandytów, pójdziemy do nich.Zaczepi nas bandyta przy jaskini i musimy
nastêpuj±co poprowadziæ z nim dialog.Mówimy mu, ¿e jeste¶my z Górniczej Doliny i damy 10 sztuk z³ota za imiê osoby,
która rozsy³a listy.Mówi nam on, ¿e to Dexter i znajduje siê niedaleko Farmy Onara.Bêdziemy musieli z³o¿yæ mu wizytê.

Zadanie Gallahada:
Aby dostaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z magiem.
Zadanie otrzymujemy od by³ego szefa Gildi Magów w Khorinis i prawej rêki Lariusa.Gallahad znajduje siê w jednym z
domów w dzielnicy portowej(ten który ma drzwi, dom za sklepem Mattea).
Aby wykonaæ to zadanie musimy zdobyæ listy polecaj±ce od nastêpuj±cych osób:
- Gerbrandt - jego list otrzymamy je¶li wykonamy zadanie z dostarczeniem przesy³ki Gillianowi
- Fernando - kupiec prosi nas o przyniesienie mu ksi±¿ki Podstawy Retoryki.Ksi±¿kê znajdziemy w domu Gallahada na
pó³ce nad ³ó¿kiem.Aby bezpiecznie wynie¶æ j± z domu musimy porozmawiaæ z Ingazem i powiedzieæ magowi, ¿e
alchemik potrzebuje zió³.Nastêpnie Gallahad opu¶ci swój dom i mo¿emy spokojnie zabraæ wszystko co ma.
- Lutero - on z kolei prosi nas o odzyskanie jego weksli, które posiada lichwiarz Lehmar.Znajdziemy je w skrzyni w jego
domu, która pojawia siê po wci¶niêciu przycisku na kominku.
- Salandril - jego list otrzymamy je¿eli przyniesiemu mu miksturê orków.
- Valentino - jego zadanie w mie¶cie siê nie liczy ale mo¿emy tak¿e wykonaæ jego zadanie.Polega ono na pobiciu
Regisa.
Wystarczy zdobyæ tylko 3 listy polecj±ce aby wykonaæ zadanie.
Teraz maj±c ju¿ listy musimy przekazaæ je Lariusowi.Musimy to zrobiæ w godzinach popo³udniowych gdy bêdzie siê
relaksowa³ na ³awce obok ratusza.
Uwaga! Je¶li porozmawiamy z nim i on wstanie z ³awki zadanie bêdzie nieudane!!!
Mamy do wyboru 3 nagrody:
- 500 sztuk z³ota, mo¿emy siê potargowaæ do 1000 ale lepiej tego nie robiæ.
- Jeden z eliksirów Si³y, Zrêczno¶ci lub Many.
- Nauka magii natury(tworzenie run i nauka do 3 krêgu magii, nie bêd±c magiem!) i zwiêkszanie Many.

Solucja Zadañ zwi±zanych z Gallahadem:

Podrêcznik Retoryki:
Fernando prosi nas aby¶my przynie¶li mu Podrêcznik Retoryki.Ksi±¿kê znajdziemy na pó³ce w domu Gallahada.Aby¶my
mogli spokojnie j± zabraæ musimy porozmawiaæ z Ignazem, a nastêpnie mag siê do niego wybierze i nie bêdzie nam
przeszkadza³ odnoszeniu ksi±¿ki.

Orkowa mikstura:
Salandril prosi nas o orkow± miksturê.Takow± miksturê posiada ork, który jest za wschodni± bram± w kotlince, w
kierunku latarni morskiej.Spotkamy go g³ównie w nocy.Zabijamy go i odbieramy mu eliksir.

D³ugi Lutero:
W tym zadaniu musimy zdobyæ weksle Lutero.S± one w chacie Lehmara, w skrzyni.Pojawi siê ona gdy wci¶niemy
przycisk na kominku.

D³ug Regisa:
Valentino karze pobiæ nam Regisa.Znajdziemy go na ³awce przed sklepem Mattea.Rozmawiamy z nim i no có¿ niech
wygra lepszy.

Spotkanie w karczmie:
Aby otrzymaæ to zadanie rozmawiamy z Gerbrandtem.
Prosi on nas o spotkanie siê z pewnym mê¿czyzn± w gospodzie Martwa Harpia.Dostajemy list i sakiewkê, któr± mamy
dostarczyæ w³a¶nie jemu (nie wolno mam jej otworzyæ).Idziemy do karczmy, nastêpnie o pó³nocy rozmawiamy z Orlanem
i idziemy do magazynku na piêtrze.Nastêpnie dajemy mu rzeczy i wracamy do obywatela.

Szanta¿ysta:
Kardif narzeka na niejakiego Moe. Karczmarz mówi nam, ¿e wymusza on pieni±dze od przechodniów i zniechêca
odwiedzaj±cych.Rozmawiamy z Moe i bijemy go.Nastêpnie rozmawiamy z Kardifem i zostajemy nowym
od¼wiernym.Teraz bêdziemy otrzymywaæ 50 sztuk z³ota za dzieñ i w ciagu np 10 dni zarobimy  500 sztuk z³ota.

Problemy ze stra¿±:
Rabak Farim skar¿y siê, ¿e ma problemy ze stra¿±.Zabieraj± mu zbyt wiele ryb.Idziemy do magazynu Martina i
rozmawiamy z nim.Nastêpnie wracamy do rybaka i otrzymujemy akwamaryn w nagrodê.

Szalony Fellan:
Alvin skar¿y siê, ¿e Fellan go denerwuje reperuj±c ca³y czas dom.Idziemy do Fellana i bijemy go.Teraz powinien ju¿ byæ
spokój i mo¿emy powiedzieæ o tym Alvinowi.

Miecz Alrika:
Alrik sprzeda³ swój miecz dla Jory.Aby odzyskaæ miecz musimy zap³aciæ kupcowi 50 sztuk z³ota lub z³apaæ Rengaru i
oddaæ mu z³oto.Maj±c miecz wracamy do Alrika.

Eksperyment:
Alchemik Ignaz chce przetestowaæ czar Niepamiêæ.Trzeba znale¼æ jak±¶ osobê (najlepiej Valentino), pobiæ go i
wypróbowaæ na nim czar.Po sprawdzeniu dzia³ania czaru wracamy do alchemika.

Piracki handel:
Zadanie daje nam Skip.Znajdziemy go na pla¿y obok miasta.Rozmawiamy z nim i wysy³a on nas do Baltrama.Nastêpnie
rozmawiamy z kupcem i musimy dostarczyæ mu rum od Skipa.

Informacje dla Garvella:
Garvell chce siê dowiedzieæ dlaczego paladyni przybyli do miasta.Idziemy do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim i
nastêpnie z Rangarem.Dajemy mu piwo a on po pijaku nam wszystko opowiada.Wracamy do Garvella i mówimy mu o
wszystkim.

Czeladnik z Khorinis:
Mo¿emy zostaæ czeladnikiem u Bospera,Constantino lub Harada.Koniecznie do tego jest uzyskanie zgody 4 mistrzów.

Matteo i Gritta:
Idziemy do Gritty i grozimy jej, ¿e sprzedamy jej wszystkie suknie.Ona daje nam pieni±dze, które mo¿emy daæ
Thorbenowi lub oddaæ Matteo.

Futra dla Bospera:
Bosper prosi nas o przyniesienie mu 6 wilczych futer.Uczmy siê skórowania i nastêpnie idziemy do Bartoka aby wybraæ
siê z nim na polowanie.My¶liwy zgodzi siê pój¶æ za 50 sztuk z³ota.Idziemy z nim za miasto i polujemy, nastêpnie
zbieramy skóry.Podczas polowania mo¿emy siê zapu¶ciæ dalej i natkn±æ na orka.Przy okazji zdobêdziemy broñ dla
Harada.Maj±c skóry wracamy do Bospera.

Wielkie wyzwanie:
Musimy udowodniæ, ¿e nie boimy siê orków i przynie¶æ Haradowi ich broñ.Bêd±c na polowaniu z Bartokiem powinni¶my
ju¿ mieæ takow± broñ.Orkowy topór mo¿emy tak¿e znale¼æ w jaskini za wschodni± bram±, b±d¼ te¿ kupiæ od Ciphera na
Farmie Onara.

B³ogos³awieñstwo Bogów:
Aby wykonaæ to zadanie musimy otrzymaæ b³ogos³awieñstwo bogów.Aby otrzymaæ b³ogos³awieñstwo Adanosa musimy
porozmawiaæ z Vatrasem i powiedzieæ prawdê o sobie.B³ogos³awieñstwo Innosa natomiast mo¿emy otrzymaæ od Darona,
sk³adaj±c ofiarê lub Isgorata za darmo.

Zio³a dla Constantino:
To zadanie musimy wykonaæ tylko wtedy gdy chcemy zostaæ czeladnikiem Constantina.Dostaniemy od alchemika listê i
musimy przynie¶æ mu ro¶liny.Je¿eli nie wiemy gdzie ich szukaæ, Zuris mo¿e nam trochê pomóc.

Bezczelny z³odziej:
Jora mówi nam, ¿e ukradziono mu sakiewkê.Z³odziej przebywa na rynku i nazywa siê Rengaru.Je¶li z nim porozmawiamy
zacznie natychmiast uciekaæ.Mo¿emy go znale¼æ przy drzewie za koszarami przy dzielnicy portowej.Teraz mo¿emy
zabraæ mu z³oto b±d¼ siê podzieliæ.Mo¿emy tak¿e go wydaæ stra¿y (je¿eli chcemy mieæ problemy z gildi± z³odzieji).

£uk Bospera i Srebro Coragona:
Rozmawiamy z Regisem i dowiadujemy siê, ¿e Bosper zosta³ okradziony w bia³y dzieñ.Rozmawiamy z Bosperem i on to
potwierdza.Nastêpnie idziemy do portu i rozmawiamy z Feni±.Powie ona nam, ¿e z³odziej wskoczy³ do morza i
pop³yn±³.Rzeczy te znajdziemy w kryjówce gildii z³odziei, w jednym z pokoi.Aby otworzyæ skrzynie bêdziemy
potrzebowali umiejêtno¶ci w³amywania siê, której nauczyæ mo¿e nas np Ramirez.£uk musimy odnie¶æ dla Bospera a 6
srebrnych pucharów do Coragona.

Torba pe³na rudy:
Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Wê¿em, który przebywa w karczmie Kardifa.Nastêpnie rozmawiamy z
Snipesem, który pracuje na Farmie Lobarta.Teraz musimy i¶æ do Górniczej Doliny do jaskini pe³nej goblinów(znajduje siê
ona niedaleko jaskini Marcosa dok³adnie pod Talbinem i Engromem).Znajdziemy w niej szkielet Alepha i bierzemy jego
ko¶æ.Teraz wracamy do Xardasa i prosimy go o wskrzeszenie Alepha.Duch mówi nam gdzie jest zakopana
ruda.Znajdziemy j± w podwodnej jaskini(To ta pod Jerganem przy prze³êczy, jest tam jeden z kryszta³ów), wej¶cie do niej
jest zas³oniête krzakami.Ruda jest oznaczona X i wykopujemy j±.Nastêpnie oddajemy czê¶æ Wê¿owi i Snipesowi a
resztê zostawiamy sobie (500 bry³ek rudy!).

Bandyci Cavalorna:
S± to ci bandyci, którzy napadli Cavalorna.Musimy z nim i¶æ i ich zabiæ.Nastêpnie mówimy o tym Malethowi i
otrzymujemy 3 butelki wina.

Strój roboczy Lobarta:
Idziemy do Lobarta i mówimy mu, ¿e potrzebujemy stroju farmera (podczas pierwszej rozmowy odpowiadamy, ¿e
jeste¶my za farmerami wtedy ubranie bêdzie tañsze o 10 sztuk z³ota).Farmer zgadza siê nam je sprzedaæ.Mo¿emy je
po prostu kupiæ lub wykonaæ kilka zadañ by obni¿yæ cenê ubrania.Ubranie wtedy bêdzie kosztowaæ 30 sztuk z³ota.

Zebraæ rzepê z pola:
Lobart powiedzia³ aby¶my zebrali rzepê z pola.Po prostu zbieramy j± i nastêpnie pokazujemy Lobartowi. Powinni¶my
zebraæ 25 sztuk.

Zanie¶æ rzepy Hildzie:
Lobart ka¿e nam zanie¶æ rzepê dla Hildy.Znajdziemy j± w domu.

Patelnia dla Hildy:
Hilda prosi nas o kupienie jej nowej Patelni.Mo¿emy j± kupiæ od Canthara, nastêpnie przynosimy j± farmerce.

Za butelkê wina:
Na polu spotkamy farmera Vina.Prosi nas on o flaszkê wina.W zamian pochwali nas Lobartowi.Wino mo¿emy dostaæ od
Maletha za zabicie bandytów.

Jak siê dostaæ do miasta Khorinis:
Maleth, mo¿e powiedzieæ nam jak dostaæ siê do miasta.Mówi nam aby¶my ubrani w strój farmera powiedzieli
stra¿nikowi, ¿e przychodzimy naprawiæ ekwipunek u kowala.Kupujemy strój od Lobarta i nastêpnie idziemy do bramy
miasta.

Kupeckie z³oto:
Podczas pierwszej rozmowy z Jor± dowiadujemy siê, ¿e zosta³ okradziony przez z³odzieja i prosi nas o odzyskanie
z³ota.Z³odziej nazywa siê Rengaru i znajduje siê naprzeciw kupca Baltrama. Oskar¿amy o kradzie¿ i z³odziej zaczyna
uciekaæ do samotnego drzewa niedaleko koszar w stronê portu.Gdy ju¿ go dogonimy ¿±damy zwrotu z³ota i grozimy
wydaniem dla stra¿y.Mo¿emy to zadanie wykonaæ na 3 sposoby
a)Odzyskaæ ca³e z³oto 50 sztuk
b)Pu¶ciæ go Wolno
c)Podzieliæ siê ³upem
Dodatkowo mo¿emy go te¿ wydaæ Lordowi Andre b±d¼ nie.

Dostaæ siê do górnego miasta:
Aby dostaæ siê do górnego miasta musimy zostaæ czeladnikiem u którego¶ mistrza lub do³±czyæ do jakiej¶ gildii.

Wzglêdy Canthara:
To zadanie zale¿y od naszej moralno¶ci i etyki.
Na rynku mo¿emy spotkaæ kupca imieniem Canthar, który proponuje nam broñ w zamian za oddanie przys³ugi.W
przeciwnym razie wyda nas stra¿y.Zadanie polega to na podrzuceniu listu Sarze w którym jest napisane, ¿e handluje z
Onarem, a nastêpnie mamy donie¶æ na ni± do Andre.
Mamy do wyboru 3 opcje:
1) Sprzedaæ list Sarze i zg³osiæ siê do Lorda Andre.Canthar przejmie jej stanowisko i da nam broñ.
2)Idziemy do Lorda Andre i mówimy mu prawdê, ¿e Canthar chce wrobiæ Sarê.Rezultat bêdzie podobny Canthar pójdzie
siedzieæ a Sara da nam miecz.
3)Odmówiæ Cantharowi i wtedy bêdziemy musieli zap³aciæ grzywnê 500 sztuk z³ota inaczej inaczej nie bêdziemy mogli
handlowaæ z kupcami.Mo¿emy tak¿e unikn±æ tego zadania je¶li odmówimy przyjêcia glejtu, poczas pierwszego
spotkania.

Cz³owiek z opask± na oku:
W pobli¿u miasta spotkamy cz³owieka imieniem Greg.Chce on siê dostaæ do miasta i prosi nas by mu w tym
pomóc.Zgadzamy siê i musimy mu przynie¶æ stój farmera.Dajemy mu swój, który zdobyli¶my u Lobarta i nastêpnie
idziemy do Martwej Harpii.Pomagamy mu zdobyæ skarb z jaskini.Teraz musimy odnale¼æ jego pozosta³e zaznaczone
krzy¿ykiem rzeczy:
- Pierwsza jest na wysepce na jeziorze ko³o Bustera.
- Druga na prawo od obozu my¶liwych.
- Trzecia w pobli¿u wodospadów przy wej¶ciu do Górniczej Doliny.
- Czwarta za szop± na Farmie Bengara.
Kiedy ju¿ wszystkie znajdziemy oddajemy je Gregowi.Pirata spotkamy na rozdro¿u Farm Onara.

Najazdy Bandytów:
Hakon, handlarz broni± zosta³ okradziony w pobli¿u miasta przez bandytów. Idziemy do Pablo i okazuje siê, ¿e bandyci
ukrywaj± siê w pobli¿u miasta.Wychodzimy wschodni± bram± i idziemy na Farmê Akila.Teraz idziemy na lewo do lasu i
szukamy pierwszej jaskini.Zabijamy bandytów i wracamy do kupca po nagrodê.

Interesy Fernando:
Przed podró¿± do Górniczej Doliny, rozmawiamy z Fernando.Prosi nas o zbadanie sytuacji w dolinie.Zgadzamy siê i
rozmawiamy z Garondem.Nastêpnie przekazujemy wie¶ci Fernandowi.

Z³oto Diega:
Diego prosi, aby¶my znale¼li jego z³oto. Zgadzamy siê. Idziemy do Górniczej Doliny do miejsca w któym spotkali¶my
Diego w G1.I idziemy lew± stron±.Znajdziemy tam sakiewkê Diega.Teraz po prostu musimy mu j± tylko oddaæ.

Sprawa Diega:
Diego daje nam list, który mamy przekazaæ Gerbrandtowi.Idziemy do górnej czê¶ci miasta i dajemy mu list.Ze strachu
prawie narobi³ w spodnie i uciek³ z górnego miasta.Teraz idziemy do Diega i informujemy go o wszystkim.

Dziwna pro¶ba Constantino:
Alchemik Constantino prosi nas aby¶my dostarczyli mu fiolkê trucizny.Zgadzamy siê i idziemy kupiæ ³ój kretoszczura od
Martina w porcie.Teraz idziemy do pó³nocnego lasu i na wschód od kamiennego krêgu wchodzimy do jaskini.Smarujemy
mechanizm ³ojem i otwieramy kratê.Bierzemy truciznê ze sto³u alchemicznego i oddajemy j± Constantinowi.

Dziwny sklep:
Thorben mówi nam, ¿e jego siostrzenica zaginê³a i prosi nas o pomoc.Mo¿emy daæ mu 500 sztuk z³ota i poczekaæ kilka
dni lub samemu siê tym zaj±æ.Znajdziemy j± w lesie za po³udniow± bram± w namiocie.Idziemy do namiotu, zabijamy
bandytów i rozmawiamy z Gritt±.Nastêpnie wracamy do Thorbena.

Lekarstwo dla Hildy:
Lobart prosi nas o pomoc.Mówi nam, ¿e jego ¿ona jest chora i prosi nas aby¶my zdobyli dla niej lekarstwo.W tym celu
idziemy do Vatrasa i rozmawiamy z nim i otrzymujemy lek.Nastêpnie odnosimy go Hildzie.

Joe:
Handlarz Hakon mówi nam, ¿e Joe gdzie¶ zagin±³.Idziemy do wie¿y za domem Thorbena i otwieramy je za pomoc±
wytrychu.Gdy drzwi s± otwarte rozmawiamy z Joe.

Farmer w potrzebie:
Akilowi gro¿± dwaj najemnicy.Wkurzamy Alvaresa i Engardo i nastêpnie ich zabijamy.

Do dna:
To zadanie daje nam farmer Randolph.Znajdziemy go na Farmie Akila.Prosi nas aby¶my podmienili gin w skrzyni Rukhara
na wodê.Podmiany musimy wykonaæ w nocy i wrazie k³opotów urzyæ czaru snu lub strachu.Gdy to zrobimy rozmawiamy
z Rukharem i zg³aszamy go do konkursu i nastêpnie z Randolphem.Teraz idziemy do gospody i ogl±damy
pojedynek.Nastêpnie rozmawiamy z zawodnikami.

Bandyci w latarni morskiej Jacka:
W dzielnicy portowej na ³awce siedzi Jack.Prosi nas aby¶my wypêdzili z jego latarni bandytów, którzy siê tam
za panoszyli.Latarnia znajduje siê na pó³noc od miasta.Aby siê tam dostaæ musimy wyj¶æ wschodni± bram± i pój¶æ w
góry w stronê morza.Zabijamy bandytów i wracamy do marynarza.

Z³ota misa Bromora:
Bromor utraci³ swoj± misê i prosi nas o odzyskanie jej.Naczynie znajdziemy w kryjówce bandytów niedaleko Farmy
Sekoba.

Dostawa Baltrama:
Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Kardifem o specjalnej pracy, a nastêpnie z Nagurem.Nastêpnie
udajemy siê do Baltrama (kupiec na rynku) i mówimy, ¿e jego pos³aniec zagin±³.On przyjmuje nas na pos³añca i naszym
zadaniem bêdzie pój¶cie do Akila.Je¶li bêd± tam najemnicy mo¿emy powiedzieæ o tym dla Miki i on nam pomo¿e w
walce.Nastêpnie bierzemy paczkê od farmera i odnosimy j± Baltramowi lub Nagurowi.

Kto¶ co¶ zgubi³?:
Rozdzia³ III
Je¶li porozmawiamy z Hann± da nam pewne zadanie.Mówi nam, ¿e sprzeda³a Brahimowi cenn± mapê i chce j±
odzyskaæ.Idziemy do dzielnicy portowej i kupujemy mapê.Nastêpnie wracamy do Hanny.

Z³odziej Pedro:
Rozdzia³ III
Po rozmowie z Lordem Hagenem, idziemy do klasztoru i dowiadujemy siê, ¿e oko Innosa zosta³o skradzione przez
Pedra.Nowicjusz uciek³ w kierunku S³onecznego Krêgu.Znajduje siê on w lesie niedaleko Czarnego Trolla.Mo¿emy
spytaæ dodatkowo Grimbalda czy nie widzia³ go.Dowiadujemy siê, ¿e nowicjusz zrobi³ z³e rzeczy.Pedra jednak spotkamy
dopiero na wyspie Irdorath (VI rozdzia³). Gdy wejdziemy ju¿ do jaskini nowicjusz siedzi w lochach za Czarnym
Trollem.Klucz do nich ma ork-pu³kownik w komnacie obok.Zabijamy go i nastêpnie otwieramy lochy i rozmawiamy z
Pedrem.Teraz mo¿emy go zabiæ lub pomóc mu dostaæ siê na statek.

Samotno¶æ i Bezradno¶æ:
Rozdzia³ III
Rozmawiamy z Bengarem i farmer mówi nam, ¿e Malak gdzie¶ znikn±³ i zabra³ ze sob± pozosta³ych farmerów.Bengar
szuka ochrony.W tym celu musimy i¶æ na Farmê Onara i porozmawiaæ z Wilkiem.Mówimy mu ¿e mamy dla niego pracê
i najemnik wyrusza na farmê.Nastêpnie schodzimy pod most wie¿y Dextera i rozmawiam z Malakiem.Przekonujemy go
by wróci³ na farmê i wracamy do Bengara po nagrodê.

Leniwy farmer:
Bronko jest pracownikiem na Farmie Sekoba.Ci±gle siê obija i napada na przybyszy. Till prosi nas aby¶my dali mu
nauczkê.W tym celu idziemy do Bronka i go bijemy po czym wracamy do Tilla.

S³oneczny Aloes:
W lesie niedaleko Farmy Sekoba znajduje siê pewna jaskinia.Mieszka w niej zielarka Sagitta.Prosi ona nas o
przyniesienie jej rzadkiej ro¶liny - s³onecznego aloesu.Ro¶linê znajdziemy w le¿u czarnego trolla.Wygl±da ona jak smoczy
korzeñ.Teraz zabijamy trolla lub szybko bierzemy j± i uciekamy.Wracamy do zielraki i w nagrodê mo¿emy nauczyæ siê
czego¶ o alchemii.

Wiadomo¶ci dla Vatrasa:
Zadanie wykonamy, wykonuj±c zadanie Orkowie w dolinie.Po wykonaniu tego zadania wracaym do Vatrasa.

Orkowie w dolinie:
Vatras mówi nam, ¿e nie otrzyma³ ju¿ dawno ¿adnej wiadomo¶ci od innych magów wody i prosi nas aby¶my wybrali siê
do Jarkendaru.Idziemy do teleportera i na samym pocz±tku spotykamy Saturasa.Mag mówi nam orkowie opanowali
prawie ca³± dolinê.Naszym zadaniem jest zabicie 6 orkowych dowódców.Znajdziemy ich w domach kast
budowniczych.Wyj±tek stanowi ¶wi±tyni Adanosa jeden dowódca jest w miejscu w którym byli zombie stra¿nicy Kruka, a
drugi jest w komnacie w której walczyli¶my z Krukiem.

Z³odzieje owiec:
Akil straci³ swoj± owcê i prosi nas o jej odszukanie.Maj± j± bandyci, którzy s± w jaskini, niedaleko ich farmy w kierunku
lasu.Zabijamy bandytów  i nastêpnie przyprowadzamy owcê do Akila.

Lobarta problem z orkami:
Lobart skar¿y siê, ¿e jego farmê opanowali orkowie i prosi nas o pomoc.Zabijamy nieproszonych go¶ci i wracamy do
farmera.

Cztery wilki dla Pepe:
Zadanie otrzymujemy od pasterza Pepe.Znajdziemy go niedaleko Farmy Onara.Prosi nas o pozbycie siê wilków, które
znadaj± jego owce.Idziemy wg³±b lasu zabijamy wilki i wracamy do pasterza.

Torlofa strach przed z³ym:
Rozdzia³ III
Torlof obawia siê poszukiwaczy z wie¿y Dextera.Zabijamy ich i wracamy do najemnika.

Przyjaciel Bartoka:
Bartok mówi nam, ¿e zagin±³ gdzie¶ jego przyjaciel i prosi nas o jego odszukanie.Trokar znajduje siê za Farm±
Akila.Idziemy obok ¶ciany w stronê lasu a¿ natkniemy siê na orków i wargi.Przeszukujemy jego zw³oki, wracamy do
Bartoka i przekazujemy mu jego pier¶cieñ.

Zastêpstwo dla Laresa:
Lares nie mo¿e opu¶ciæ portu, daje nam swój pier¶cieñ z akwamarynem i prosi aby¶my poszukali dla niego zastêpcy.W
tym celu musimy i¶æ do Baltrama i z nim porozmawiaæ.

Fa³szywy pos³aniec:
W gospodzie Cardifa pytamy go o specjaln± pracê, karczmarz radzi aby¶my porozmawiali w tej sprawie z
Nagurem.Z³odziej zgadza siê je¶li podzielimy siê z nim po po³owie.Zadanie polega to na porozmawianiu z Baltramem i
odebraniu paczki Akila.W tym celu idziemy na Farmê Akila i rozmawiamy z nim.Potem wracamy i niesiemy paczkê do
Nagura.Oddajemy j± i czekamy kilka dni a¿ sprzeda j± po¶rednikowi.

Pazury zêbacza:
Rozdzia³ II
W 2 rozdziale Lutero poszukuje szczególnych pazurów zêbacza.Takowego mo¿emy znale¼æ w Górniczej
Dolinie.Znajduje siê on niedaleko dawnego miasta orków,(w wie¿y obok kopalni Fajetha).Je¶li nie umiemy pozyskiwaæ
pazurów mo¿e nas nauczyæ tego Jergan, który znajduje siê akurat tym oddziale.Zabijamy przywódcê zêbaczy i
odnosimy jego pazury do Lutera da on nam w zamian klucz do skrzyni z nagrod±.Skrzynia jest w jaskini pod mostem
(tam gdzie bandyci napadli Errola).

Nielegalna produkcja:
Rozdzia³ III
Ehnim (farmer Akila) wyjawia nam tajemnice, o nielegalnej bimbrowni.Mo¿e nam sprzedaæ ³ój kretoszczura, który przyda
siê do otwarcia krat.Sama bimbrownia znajduje siê w pó³nocnym lesie w jaskini.Mo¿emy tak¿e potargowaæ siê co do
ceny ³oju.W bimbrowni znajdziemy parê ciekawych rzeczy np: ksiêgê Duch Wina i truciznê dla Constantino.

Wygnany farmer:
Rozdzia³ III
Sekob zosta³ wygnany ze swojego domu przez poszukiwaczy i prosi nas o pomoc w ich pozbyciu.Wchodzimy do jego
domu i zabijamy s³ugi Beliara.Nastêpnie wracamy do farmera.

Pier¶cieñ Ulfa:
Po spotkaniu Ulfa w Martwej Harpii i po rozmowie z nim dowiadujemy siê, ¿e zgubi³ swój pier¶cieñ.Aby znale¼æ pier¶cieñ
trzeba i¶æ na prawo od wzgórz ko³o cmentarza przy gospodzie.Znajduje siê on przed spalonymi chatami!Po prostu
musimy trochê siê rozejrzeæ i poszukaæ na ziemi.

Tajemnica morderstwa:
Aby otrzymaæ to zadanie musimy dostarczyæ truciznê Constantino oraz wykonaæ zadania dla maga w bibliotece
klasztornej.Nastêpnie musimy udaæ sie do domu Ignaza i przeszukaæ jego zw³oki.Nastêpnie mówimy o sytuacji Lordowi
Andre: daje on nam zadanie odszukania zabójcy.No có¿ zaczynajmy.
Na pocz±tek porozmawiajmy z Constantino, nastêpnie w Kardifem, Coragonem i Zurisem.Po rozmowach udajemy siê do
domu zmar³ego i w krzakach znajdujemy pust± butelkê bo truci¼nie.Pokazujemy j± Constantino i alchemik zgadza siê
pomóc.Idziemy do jaskini na lewo od wschodniej bramy i rozmawiamy z Orteg±, który uwa¿a ¿e jeste¶my jego
zleceniodawc±.Zabójca zdaje sobie sprawê z tego, ¿e nie jeste¶my zleceniodawc± i usi³uje nas zabiæ.Po walce czytamy
wiadomo¶æ, któr± mia³ przy sobie i czekamy na prawdziwego zleceniodawcê.To mag ognia Karras!Rozmawiamy z nim i
nastêpnie dowiadujemy siê o powodzie zabójstwa alechemika.Teraz musimy zdecydowaæ co powiedzieæ Lordowi
Andre.Do wyboru mamy wydaæ maga lub sk³amaæ, w tym pierwszym przypadku otrzymamy nagrodê od Karrasa.

Zaginieni ludzie:
Celem misji jest odnalezienie zaginionych i powiadomienie ich znajomych o ich losie.
1.Rybak Farim straci³ kompana - Williama.Jego cia³o znajdziemy w Jarkendarze w jednym z budynków.Ma on przy sobie
list, który mo¿emy daæ Farimowi.
2.Bromorowi zaginê³a jedna z prostytutek - Lucia.Ukrad³a mu jego z³ot± misê, znajdziemy j± przy bandytach niedaleko
Farmy Sekoba.
3.My¶liwy Bartok straci³ przyjaciela - Trokara.Jego zw³oki znajdziemy w pobli¿y Farmy Akila w lesie, jest tam pe³no
orków! Bierzemy jego pier¶cieñ i odnosimy go Bartokowi.
4.Stolarzowi Thorbenowi zagin±³ jego czeladnik - Elvrich. Uciek³ on z Luci± ale z³apali go bandyci.Elvricha znajdziemy w
namiocie niedaleko miejsca w którym jest magiczny golem.Najlepiej rozprawiæ siê z nimi przy pomocy Laresa gdy
bêdziemy odnosiæ ornament dla magów wody.Uwalniamy Elvricha i nastêpnie odwiedzamy Thorbena.
5.Akil straci³ swoich parobków Tonaka i Telbora.Znajdziemy ich w Jarkendarze po uwolnieniu wracamy do Akila i pytamy
o nich.
6.Bengar straci³ swojego pracownika Pardosa.Znajdziemy go w Jarkendarze.
7.U najmników zagin±³ Patrick.Tak¿e spotkamy go w Jarkendarze.
8.Garvellowi zagin±³ pracownik Monty.Znajdziemy go w Jarkendarze z pozosta³ymi niewolnikami.Mo¿e on nas nauczyæ
wydobywania z³ota.Po uwolnieniu go wracamy do stoczni Garvella i otrzymujemy nagrodê.

Nrolavac - 2013-08-04 10:33:26

Mam problem z oddaniem listów w sprawie Gallahada Lariusowi. Odda³em mu wcze¶niej paczkê od Oruna i teraz nie chce wychodziæ na odpoczynek. Za pomoc± kodów uda³o mi siê dostaæ do ratusza (dopóki nie znajdê siê w "zasiêgu rozmowy" paladyna, nikt siê mnie nie czepia³) na krótko przed 18 (bo o 18 to on normalnie sobie szed³ ju¿ z tej ³awki), ale Larius nie chce s³yszeæ o Gallahadzie. Postanowi³em wiêc przywo³aæ drugiego Lariusa kodami - ten wychodzi na odpoczynek, jednak i on nie chce przyj±æ tych listów. Kombinowa³em nawet, czy to nie wina tego, ¿e jest dwóch Lariusów, wiêc zabi³em pierwszego Lariusa kodami, ale to i tak nie pomog³o. Kto¶ co¶ poradzi? :)

Adrien Sterne - 2013-08-06 17:05:37

Mam problem z zadaniem od Gerbrandta, ten k±¿e mi udac siê o pó³nocy do 'Martwej Harpii' i oddaæ przesy³kê.
W solucji jest napisane ¿e trzeba pogadaæ z Orlanem o pó³nocy. Ale nie ma ¿adnego dialogu zwi±zanego z t± misj± NIC. Przechodzê grê po raz drugi i za pierwszym razem nie by³o k³opotu. :|

Hagen - 2013-08-06 17:51:55

Ja to samo co u Adriena

Karton - 2013-08-07 09:06:40

W zadaniu zaginieni ludzie znajdujê Elvricha martwego z le¿±cym na nim  szczura. Graj±c wcze¶niej bez moda zrobi³em poprawnie. Czy popsuje mi to zadnie z zaginionymi czy mogê sobie olaæ tego trupa?:)

Ward - 2013-08-07 22:45:47

@Adrien Nieznajomy jest tylko podczas pierwszej nocy od zlecenia zadania w magazynie na piêtrze w gospodzie

@Karton Mo¿esz go olaæ nie ma z nim zwi±zanych nowych zadañ ale skoro zosta³ zabity przez szczura to jest bug i mo¿esz go wskrzesiæ ;f

revan77 - 2013-08-10 11:30:11

Mój problem polega na tym ¿e podczas zdobywania listów polecaj±cych dla Gallahada, Gerbrandt nie daje mi zadania, wogóle nie mam u niego ¿adnych opcji dialogowych. Kto¶ wie mo¿e dlaczego? Je¶li jest na to jaki¶ sposób to by³bym wdziêczny za podpowied¼, a je¶li nie to jako¶ kodami mo¿e da siê to za³atwiæ? Dodam ¿e muszê zdobyæ od niego ten list pniewa¿ listy od Salandrila i Valentino nie s± dla niego satysfakcjonuj±ce, wiêc jako 3 list potrzebujê ten od Gerbrandta.

Jao - 2013-08-10 11:52:45

Revan Mo¿e to dlatego, ¿e nie powiedzia³e¶ wcze¶niej Gerbrandtowi ¿e umiesz czytaæ. Je¶li jeszcze nie wpakowa³e¶ Fernanda do pud³a to od niego te¿ mo¿esz dostaæ list polecaj±cy. Oprócz tego jeszcze Lutero da ci zadanie. Poza tym list od Valentino siê nie liczy wiêc musisz jeszcze dwa zdobyæ.

revan77 - 2013-08-10 15:09:31

No w³a¶nie od Fernanda i Lutero ju¿ mam listy. Brakuje mi tylko 3-go od Gerbrandta. Dok³adnie nie pamiêtam, ale wcze¶niej chyba wogóle nie rozmawia³em z Gerbrandtem wiec mo¿e to byæ to. Zna kto¶ mo¿e kod na dodanie tego listu od Gerbrandta ?

Jao - 2013-08-11 08:13:58

Jak nie dasz rady od Gerbrandta to spróbuj od Salandrila jeszcze wycisn±æ(uwaga! Jak grasz na reb v2 lub wy¿ej, potrzebujesz wszystkich czterech listów)

revan77 - 2013-08-11 08:22:35

Jao no w³a¶nie chodzi o to ¿e wszystkie inne mam, brakuje mi tylko od Gerbrandta. Wogóle kiedy ola³em ju¿ to zadanie i wróci³em do w±tku g³ownego to Saturas nie chce mi daæ pier¶cienia do portalu bo mówi ¿e czeka na wiadomo¶æ od Vatrasa. Natomias Vatras nie chce mi nic daæ bo mówi ¿e nie przekaza³em wiadomo¶ci Hagenowi. Jak wiadomo jednak Klucza do górniczej Doliny nie dostanê przed ukoñczeniem Jarkendaru. Wiêc znowu utkn±³em bo wszystkie kwestie dialogowe ju¿ wykorzysta³em. Jako¶ mam pecha do tego moda bo mam bug na bugu :O

Jao - 2013-08-11 10:02:14

¯eby przekazaæ wiadomo¶æ Hagenowi musisz wykonaæ zadanie Ornament do momentu w którym ju¿ jeste¶, zadanie z handlarzem broni± i zadanie z zaginionymi. Jak wykonasz te trzy zadania to Hagen da ci zadanie ¿eby¶ siê dowiedzia³ co jest za portalem i wtedy Vatras da ci wiadomo¶æ.

revan77 - 2013-08-11 10:57:26

Ale jak mam wykonaæ do koñca z zaginionymi jak po³owa z nich znajduje siê w Jarkendarze do którego nie mogê wej¶æ ?

Jao - 2013-08-11 16:11:59

Ech...Chodzi mi o dostarczenie Vatrasowi listu Dextera(zadanie "Gdzie s± zaginieni ludzie?")

Francuz - 2013-08-22 10:41:51

Mam problem z misj± od Gallahada, albowiem dostarczy³em mu ju¿ trzy listy (Gerbrandt, Fernando, Salandril), lecz on wci±¿ twierdzi, ¿e potrzepuje wiêcej rekomendacji. Chcia³bym wiêc ukra¶æ Lehmarowi weksle Lutero, ale gdy tylko dotknê skrzyni lichwiarz i jego ¿ona wstaj± i masakruj± mnie swymi no¿ykami. Zastanawiam siê czy to wina tego, ¿e mam ma³o zrêczno¶ci czy to jaki¶ bug, poniewa¿ jakiej bym skrzynki nie dotkn±³, to siê wszyscy na mnie rzucaj±. Nawet Rukharowi ginu podmieniæ nie mogê, bo mnie Orlan taranuje! Wie kto¶ mo¿e co z tym fantem pocz±æ?

Ward - 2013-08-23 19:10:52

U¿yj czaru Snu.

murarz89 - 2013-08-30 18:45:51

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Risen - 2013-08-30 18:49:21

Witam. Mam pewien problem a mianowicie okrad³em Cavalorna i on nie chce ze mn± teraz gadaæ.  Chodzi mi o to ze gdy bede musia³ zdobyæ 3 fragment ornamentu to przeciez muszê z nim zagadaæ i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobiæ  ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .

Adrien Sterne - 2013-08-30 19:53:48

murarz89 napisał:

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiêtam list polecaj±cy od fernando.

Risen napisał:

Witam. Mam pewien problem a mianowicie okrad³em Cavalorna i on nie chce ze mn± teraz gadaæ.  Chodzi mi o to ze gdy bede musia³ zdobyæ 3 fragment ornamentu to przeciez muszê z nim zagadaæ i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobiæ  ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .

U¿yj czaru zapomnienia(kupisz go od ignaza) powinno pomóc. ;D

P.S: Pomog³em? Daj "+" xD

murarz89 - 2013-08-31 09:02:53

Adrien napisał:

murarz89 napisał:

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiêtam list polecaj±cy od fernando.

nie w tym rzecz. list od Fernando mam i zdobylem go przed tym jak poszedl do pierdla zgodnie z qustami Wodnego Kregu. Gallahadowi powinny wystarczyc 3 wg poradnika ale czesc odrzucil i przez to nie moge ukonczyc zadania bo mowi ze potrzebuje wiecej a nie mam juz od kogo ich zdobyc. z komendami chodzilo mi bardziej o jakies triggery czy cos takiego aby popchnac dalej zadanie bo mozliwosc uzywania magii do 3 kregu np jako najemnik to fajna sprawa i nie chcialbym aby mnie to ominelo przez niedorobke w modzie :|

Jao - 2013-12-14 18:56:08

Mam ciekawostkê dotycz±c± zadania "Spotkanie w karczmie". Je¶li powiemy Asmalowi, ¿e kto¶ nas przys³a³, a pó¼niej nie damy siê zastraszyæ, to pó¼niej w rozmowie z Gerbrandtem dostajemy premiê +250 exp.

Jao - 2013-12-15 12:32:58

Tak - na Reb v2.

Grahtnakk - 2013-12-20 14:30:45

Witam, mam pewien problem zwi±zany z zadaniem Gallahada. Zebra³em wszystkie listy od bogatych kupców dla niego i da³em je Lariusowi. Kiedy powiedzia³em o tym Gallahadowi on poszed³ do ratusza i powiedzia³, ¿e da mi nagrodê na nastêpny dzieñ. Tak w³a¶nie zrobi³em, lecz on nic mi nie chce daæ. Jaki b³±d pope³ni³em?

Grahtnakk - 2013-12-21 15:01:11

Nic nie mówi, nie mam takiej opcji w rozmowie.

Monolit - 2013-12-30 18:07:00

Odno¶nie zadania Torba Pe³na Rudy. Chodzi w nim o t± jaskiniê ? Je¶li nie to o któr±.
http://imageupload.pl/photos/thumb/20131230138842654177385.png

Adrien Sterne - 2013-12-30 19:28:32

Tak, to ta o któr± chodzi. :)

Monolit - 2013-12-30 20:31:47

No dobra zapomnia³em dopisaæ pytania, a mianowicie gdzie jest ten czerwony X ? Bo jako¶ nie widzê.

Adrien Sterne - 2013-12-30 20:51:11

A zrobi³es zadanie po kolei
Pogada³es ze Snipesem
Odnalaz³es cia³o Alepha
Poszed³es do Xardasa
I dopiero potem poszed³es kopaæ?

Monolit - 2013-12-31 09:58:00

Ju¿ znalaz³em. Dziêki

Adrien Sterne - 2013-12-31 10:02:10

Do us³ug. 😇

Adrien Sterne - 2014-01-12 15:42:51

Ekhm, jasne. Ale ty to zrobisz, poprawnie spójnie i po Polsku.

WalkerNSP - 2014-01-12 17:40:02

Dupa tam z tym zadaniem. Dalem mu 1 zeby je zbadal, potem powiedzial ze juz wie co to jest, ale jeszcze potrzebuje. Dalem mu nastepne 10, zrobil miksture ale zadanie i tak zostalo w notatniku ;x

Adrien Sterne - 2014-01-12 18:07:55

ale ja tu moda nie mam

I dlatego go dostaniesz.

Majorek - 2014-02-04 22:48:52

Je¶li kto¶ jeszcze tu wbija, by³bym wdziêczny za pomoc. W koñcu znalaz³em czas, by zagraæ w Returning, ale bug mi to uniemo¿liwia. Albo moja g³upota.
Problem mam z zadaniem "Gdzie s± zaginieni ludzie?". W porcie wypyta³em wszystkich, farmerów równie¿. Joe jeszcze nie uwolni³em, a nie czujê siê na si³ach szukaæ zw³ok Trokara. Mo¿e problem le¿y w tym, ¿e jednocze¶nie robi³em zadanie z dostaw± broni dla bandytów, ale quest skoñczony, a Vatras jakby nabra³ wody w usta. Skasowa³em Dextera (nie wiedzieæ czemu, ale Greg nadal sterczy na rozstajach), zabra³em mu list z rozkazami Kruka, przeczyta³em. Wcze¶niej rozwali³em bandytów za farm± Sekoba i znalaz³em Elvricha. Weso³o ruszy³em do miasta, zda³em raport Martinowi, a on kaza³ mi opowiedzieæ o wszystkim Vatrasowi. Czyli standard. Poszed³em do staruszka, powiedzia³em mu o handlarzu, a pó¼niej o zaginionych. I nie mam opcji dialogowej o przy³±czeniu siê do Wodnego Krêgu. Jest tylko "Opowiedz mi wiêcej o Wodnym Krêgu". Co¶ zjeba³em? Jeszcze co¶ muszê zrobiæ? Czy bug i muszê wczytaæ starszy sejw i cztery godziny gry psu w dupê pójd± siê jebaæ?

Nostro - 2014-02-05 11:58:34

Spróbuj oddaæ ornamenty magom wody i porozmawiaæ z Lordem Hagenem.

Majorek - 2014-02-05 15:04:39

Vatras mnie jeszcze do magów nie wys³a³. Hagen ka¿e mi pomóc magom wody, a pó¼niej mówi, ¿e mam nabraæ do¶wiadczenia.

Nostro - 2014-02-05 15:21:26

Mo¿esz i¶æ do nich nawet, gdy Vatras Ciê nie wysy³a(Lares powinien Ciê tam zaprowadziæ).

ziomeczky11 - 2014-02-23 15:24:35

SIema, móg³by mi kto¶ opisaæ zadanie: "potrzebuje okrêtu" i "kto bêdzie kapitanem mojego okrêtu"- zadanie od Torlofa, jak wypêdziæ paladynów z miasta...

ziomeczky11 - 2014-02-23 19:19:21

W³a¶nie gada³em z Saturasem (jestem magiem wody), ¿adnej opcji dialogowej nie by³o.

ziomeczky11 - 2014-02-24 18:54:44

Dziêki.

Wojciech - 2014-04-09 05:40:05

Nie wiem czy to w Returningu czy w Gothicu te¿ tak by³o, ale zanim dostarczymy Vatrasowi list od Dextera o Kruku (jako quest ''Gdzie s± zaginieni ludzie'') to jak powiemy Co siê nam uda³o ustaliæ, dostaniemy ile¶ expa (no, ja dosta³em 400 expa) i potem dopiero Wiem gdzie przebywaj± zagienieni to mamy kolejne 400 expa;d.

Jak kto¶ nie wiedzia³ to ³ap:d

abcy - 2014-04-26 08:37:27

Mam ten sam problem co murarz89 przy zadaniu z Gallahadem, mam wszystkie 5 listów tylko dwóch nie chce on przyj±æ s± to listy od Valentino i Fernando (pos³a³em go do paki) da siê co¶ z tym zrobiæ czy le¿ê i kwiczê bo zadanie zablokowa³em? Wg poradnika trzeba 3 listy ale nic siê nie dzieje... ;/

Wojciech - 2014-04-26 10:09:24

Le¿ysz i kwiczysz.


//edit

Na przysz³o¶æ na reb v.2.1 trzeba 4 listów, prócz Valentina bo nie we¼mie go tak czy inaczej. Sko³uj od Salandrila, Lutero, Gerbrandt i Fernando (F zanim go po¶lesz do paki) dajesz mu 4 listy i gotowe, zesra³e¶ zadanie, zaczynaj od nowa. Nastêpnym razem siê pyta, kto pyta nie b³±dzi, jak mówi pradawne, przedwojenne przys³owie.

Pozdrawiam, S.

CzesiekWilga - 2014-05-11 19:57:16

Ja mam problem z do³±czeniem do krêgu wody zrobi³em ju¿ wszystkie misje jakie vatras mi da³ i nawet ju¿ by³em u lorda Hagena lecz on mnie odsy³a ¿ebym pomaga³ magom, ale nie mogê tego zrobiæ bo vatras nie chce mnie przyj±æ do krêgu i co mam zrobiæ???

CzesiekWilga - 2014-05-12 21:14:11

Wogóle nie dosta³em tej misji bo Vatras nie chce mnie wys³aæ do Saturasa w tym problem ornamenty ju¿ dawno mam tylko tego od lothara niemam bo misji nie mam :/

Wojciech - 2014-05-13 09:59:20

Ogólnie na Returningu te zadania z dostarczeniem wiadomo¶ci dla Lorda Hagena, czy inne zadania Vatrasa s± strasznie zbugowane, np. dostaje siê 2 listy do Saturasa od Vatrasa zamiast jednego, lub jak grasz magiem wody to dwie szaty nowicjusza, a nie jedn±. Spróbuj jeszcze pogadaæ z Vatrasem/Nefariusem a jak nie to nie wiem.

CzesiekWilga - 2014-05-13 13:14:45

Z nefariusem te¿ rozmawia³em ju¿ wcze¶niej i niestety nic to nie pomog³o... Ostatecznie spróbuje oszukaæ system i poprostu wejdê sobie jak gdyby nigdy nic przez portal u¿ywaj±c literki K rozprawie siê z krukiem i zobaczê czy to da jaki¶ postêp.

rockman90 - 2014-07-08 01:45:16

Witam, mam problem. W ogóle nie dosta³em misji od Gerbrandta a potrzebny mi jego list polecaj±cy.. Nigdy nie mia³em z nim tej kwestii odno¶nie listu polecaj±cego i zadania w karczmie Od czego to zale¿y? Jestem w bractwie. Aktualnie ju¿ 5 rozdzia³ ale gada³em z nim w ka¿dym rozdziale. Mam 3 listy polecaj±ce (jeden nic nie znacz±cy). Od Fernanda nie mam bo go wsadzi³em za kraty. Ale jak wiadomo nadal móg³bym wykonaæ zadanie Gallahnada ale nie mam jak zacz±æ zadania z Gerbrandtem. Szkoda mi bo chcia³bym pouczyæ siê krêgów magii jakie oferuje pó¼niej Gallahand w nagrodê. Jakie¶ rozwi±zanie?

tadeusz986 - 2015-01-05 13:53:09

Mam pytanie odno¶nie tej misji:
Dostawa Baltrama:
Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Kardifem o specjalnej pracy, a nastêpnie z Nagurem.Nastêpnie
udajemy siê do Baltrama (kupiec na rynku) i mówimy, ¿e jego pos³aniec zagin±³.On przyjmuje nas na pos³añca i naszym
zadaniem bêdzie pój¶cie do Akila.Je¶li bêd± tam najemnicy mo¿emy powiedzieæ o tym dla Miki i on nam pomo¿e w
walce.Nastêpnie bierzemy paczkê od farmera i odnosimy j± Baltramowi lub Nagurowi.

Jakie okoliczno¶ci musz± zaistnieæ aby dostaæ to misje ?
Czy jak jestem ju¿ czeladnikiem to jej nie dostanê ?
Dodam ¿e nie rozwi±za³em jeszcze kwestii Rengaru

amigodiamantes - 2015-01-05 20:03:50

to nic .
Tak jak jest napisane wy¿ej:
rozmawiasz z kaldifem o tym ¿e ma pewnie jako barman du¿o informacji. targujesz siê na 6 czy tam 7 monet za ka¿d± i rozmowê kierujesz na pracê w porcie, nastêpnie opcja dialogowa o ,,specjalnym zleceniu" po której zostaniesz odes³any do Nagura

pepsik189 - 2015-03-29 16:40:11

Witam serdecznie, mam pewien problem. Wygl±da to tak ¿e Galahad nie chce ze mn± rozmawiaæ. Wydaje mi siê ¿e to jest bug, a nie bêdê zaczyna³ od nowa, bo mam +10 h gry. Prosi³bym o kod na ksi±¿kê o któr± prosi Xardas chyba "Droga do nik±d" i na czar Wypêdzenie umar³ych.

SigniBox - 2015-07-12 11:22:39

10 h gry xD ja zdecydowa³em ze gra w 7 rozdziale jest do dupy bo zle rozwin±³em co nieco i zacz±³em od nowa xD i to nie by³o 10 h

sebso - 2016-02-15 18:55:55

Witam

Mam pytanie odnosnie nagrody za misje zlecona przez Galahada.

Wybralem po zakonczeniu, zeby nauczyl mnie prawdziwej magii i co dalej?

Cos tam powiedzial, zebym podniosl moc magiczna, Czy ktos wie jakie statystyki mam miec? Mam tylko opcje podniesienia many u niego.

dzieki

amigodiamantes - 2016-03-03 15:20:54

¿eby w ogóle zacz±³ uczyæ to co¶ ko³o 40 inta i 100 many

sebso - 2016-03-10 03:01:18

Na szczesie troche mniej. Ja mialem powyzej 30 int i 50 lub 60 many.

ShowoD - 2016-03-10 07:11:44

sebso reb 1 czy 2.1 ? i mniej wiêcej jaki patch

kujon333 - 2016-08-29 16:07:15

Aby okra¶æ Lehmara ze wszystkiego zabi³em t± jego ¿onê jakim¶ czarem, Lehmara po³o¿y³em mieczem i zabra³em wszystko (weksle, ksiêga d³ugów, kielich). Jak Lehmar wstawa³ to znowu sru mu w ryj i kradniemy dalej. Po wszystkim zapomnienie i wszystko wporzo u Andre, mimo ¿e Lehmar nas od morderców wyzywa. Mam nadziejê ¿e jako¶ nie nadziejê siê przez to u Vatrasa w pó¼niejszym etapie gry.

superkc - 2016-10-05 14:55:20

a jak zrobiæ zadanie które zleca Hagen, dowiedzieæ siê co robi± magowie wody.

kujon333 - 2016-10-05 15:52:36

Przeszed³em podstawowy w±tek Jarkendaru - ubicie Kruka

superkc - 2016-10-05 17:57:24

kujon333 napisał:

Przeszed³em podstawowy w±tek Jarkendaru - ubicie Kruka

to jest do mnie czy informujesz jaki ty wspania³y?

kujon333 - 2016-10-05 18:52:54

I jedno i drugie :D

Na tym forum raczej nie ma tyle u¿yszkodników aby ca³y czas stosowaæ cytat

superkc - 2016-10-06 16:50:13

a kto daje recepture na miksture maksymalnego hp

kujon333 - 2016-10-06 17:14:22

Je¶li chodzi Ci o t± recepturê co podnosi HP to Lutero ma t± recepturê. Ogólnie to s± dostêpne od 2 rozdzia³u, ale to ju¿ pewnie wiesz. Mo¿liwe, ¿e kto¶ jeszcze j± ma ale nie pamiêtam kto.

amigodiamantes - 2016-10-12 10:29:51

kujon333 napisał:

Aby okra¶æ Lehmara ze wszystkiego zabi³em t± jego ¿onê jakim¶ czarem, Lehmara po³o¿y³em mieczem i zabra³em wszystko (weksle, ksiêga d³ugów, kielich). Jak Lehmar wstawa³ to znowu sru mu w ryj i kradniemy dalej. Po wszystkim zapomnienie i wszystko wporzo u Andre, mimo ¿e Lehmar nas od morderców wyzywa. Mam nadziejê ¿e jako¶ nie nadziejê siê przez to u Vatrasa w pó¼niejszym etapie gry.

Wspaniale!
si³a (pobicie lehmara), bezwzglêdno¶æ (zabicie ¿ony lehmara), obrotno¶æ finansowa (kradzie¿), wra¿liwo¶æ w sytuacji kryzysowej (jeszcze raz pobicie), delikatno¶æ o nerwy innych ,,dusz" (czar zapomnienie). Jestem z Ciebie dumny, jako typowy nekromanta i s³uga ciemno¶ci :) Powiedz jeszcze tylko, ¿e grasz paladynem albo magiem ognia, to ju¿ w ogóle Xarda¶ w nagrodê urz±dzi fiestê. To dzik ka¿dej mêskiej imprezy, potrafi przyzwaæ to co najbardziej potrzebne ( nie s±dzicie chyba, ¿e on tylko suchych przywo³aæ potrafi :>) i to kompletnie za free. No to ³apka w górê, kto chciaby zaznajomiæ siê bli¿ej z paroma sukkubami ? :)

kujon333 - 2016-10-12 16:58:08

Wspaniale!
si³a (pobicie lehmara), bezwzglêdno¶æ (zabicie ¿ony lehmara), obrotno¶æ finansowa (kradzie¿), wra¿liwo¶æ w sytuacji kryzysowej (jeszcze raz pobicie), delikatno¶æ o nerwy innych ,,dusz" (czar zapomnienie). Jestem z Ciebie dumny, jako typowy nekromanta i s³uga ciemno¶ci  Powiedz jeszcze tylko, ¿e grasz paladynem albo magiem ognia, to ju¿ w ogóle Xarda¶ w nagrodê urz±dzi fiestê. To dzik ka¿dej mêskiej imprezy, potrafi przyzwaæ to co najbardziej potrzebne ( nie s±dzicie chyba, ¿e on tylko suchych przywo³aæ potrafi :>) i to kompletnie za free. No to ³apka w górê, kto chciaby zaznajomiæ siê bli¿ej z paroma sukkubami ?

W sumie to siê Vatras przywali³ jak jeszcze zabi³em tych 2 paladynów co strzeg± amuletu Triramar - obóz palków pojecha³em jako¶ na zwojach strachu i miksturce szybko¶ci. Potem jednak i tak uda³o mi siê zabiæ cz³onków gildii z³odziei i w±tek zabójców ogarn±æ. Niby siê znowu przywali³, ale powiedzia³em, ¿e nie wiedzia³em co czyniê xD

Gra³em magiem ognia ;D

amigodiamantes - 2016-10-21 15:31:59

hue hue hue. Przekaza³em to Xardasiowi - kopara opad³a mu do samego Hadesu ;)

Czyli zapewne tak zaczynali dzia³ania inkwizytorzy...

paulzz - 2017-03-15 14:01:48

Witam mam problem z questem dla vippera, torba pelna rudy. Prawdopodobnie podczas rozmowy z vipperem odrzucilem kiedys pomoc dla niego a teraz nie chce ze mna rozmawiac na ten temat... (a jestem z 20 godzin do przodu gry... Wiec nie moge wziac questa od niego... A ze jest jedynym nauczycielem przekuwania magic ore to jestem w pupie... Czy jest mozliwosc zresetowania rozmowy z nim ? co za beznadzieja ze jest to jedyny nauczycielod przekuwania magicznej rudy w calej grze... . Da sie cos zmienic w plikach gry tak jakbym wczesniej z nim nie rozmawial ?

kujon333 - 2017-03-18 16:03:56

Zawali³e¶ sprawê - trzeba wybraæ  odpowiedni± opcjê dialogow±. Dlatego gra siê na 20 sejwach aby móc siê cofn±æ. Nic nie da rady raczej z tym zrobiæ. No przykro mi

syngromu88 - 2018-04-21 14:17:29

Hej!
Ja gram w Returninga po raz pierwszy i mam problem gdy chcê okra¶æ Lehmara.
Nawet jak nauczê siê skradania to w trakcie otwierania budzi siê Lehmar i jego ¿ona, i po zadaniu.
Czy koniecznie muszê byæ w gildii zabójców ¿eby ukoñczyæ to zadanie?
Jestem Magiem Ognia i pasuje mi mieæ wiêksz± karmê u Innosa.

www.pgs-dm.pun.pl www.starycn.pun.pl www.khorn.pun.pl www.everold.pun.pl www.uf-clan.pun.pl