Ward - 2013-04-14 16:04:52 |
Solucja Khorinis
Zio³a dla Constantina: Jest to jeden ze sposobów na dostanie siê do maista. Zadanie otrzymujemy od Lestera. Lester mówi nam, ¿e stra¿nicy wpuszczaj± do miasta osoby przynosz±ce zio³a.Musimy zebraæ 10 zió³ jednego gatunku i pokazaæ stra¿nikowi przy bramie.Zio³a mo¿emy tak¿e zanie¶æ alchemikowi.
Bandyci Cavalorna: Zadanie zacznie siê gdy zgodzimy pomóc siê Cavalornowi w zabiciu bandytów. Nagroda to: Nó¿ na wiki,kilka esencji leczniczych i ekwipunek bandytów, oraz spora dawka do¶wiadczenia.
Stara chata Cavalorna: Zadanie otrzymamy je¿eli powiemy Cavalornowi o tym, ¿e idziemy do Górniczej Doliny.Cavalorn chce aby¶my odwiedzili jego stary dom w Górniczej Dolinie i przynie¶li pewn± rzecz.Jest to bry³ka rudy, któr± znajdziemy w mieszku.Teraz wystarczy mu j± ju¿ tylko oddaæ.
Listy goñcze: Zadanie otrzymamy je¿eli przed pozbyciem siê bandytów, pójdziemy do nich.Zaczepi nas bandyta przy jaskini i musimy nastêpuj±co poprowadziæ z nim dialog.Mówimy mu, ¿e jeste¶my z Górniczej Doliny i damy 10 sztuk z³ota za imiê osoby, która rozsy³a listy.Mówi nam on, ¿e to Dexter i znajduje siê niedaleko Farmy Onara.Bêdziemy musieli z³o¿yæ mu wizytê.
Zadanie Gallahada: Aby dostaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z magiem. Zadanie otrzymujemy od by³ego szefa Gildi Magów w Khorinis i prawej rêki Lariusa.Gallahad znajduje siê w jednym z domów w dzielnicy portowej(ten który ma drzwi, dom za sklepem Mattea). Aby wykonaæ to zadanie musimy zdobyæ listy polecaj±ce od nastêpuj±cych osób: - Gerbrandt - jego list otrzymamy je¶li wykonamy zadanie z dostarczeniem przesy³ki Gillianowi - Fernando - kupiec prosi nas o przyniesienie mu ksi±¿ki Podstawy Retoryki.Ksi±¿kê znajdziemy w domu Gallahada na pó³ce nad ³ó¿kiem.Aby bezpiecznie wynie¶æ j± z domu musimy porozmawiaæ z Ingazem i powiedzieæ magowi, ¿e alchemik potrzebuje zió³.Nastêpnie Gallahad opu¶ci swój dom i mo¿emy spokojnie zabraæ wszystko co ma. - Lutero - on z kolei prosi nas o odzyskanie jego weksli, które posiada lichwiarz Lehmar.Znajdziemy je w skrzyni w jego domu, która pojawia siê po wci¶niêciu przycisku na kominku. - Salandril - jego list otrzymamy je¿eli przyniesiemu mu miksturê orków. - Valentino - jego zadanie w mie¶cie siê nie liczy ale mo¿emy tak¿e wykonaæ jego zadanie.Polega ono na pobiciu Regisa. Wystarczy zdobyæ tylko 3 listy polecj±ce aby wykonaæ zadanie. Teraz maj±c ju¿ listy musimy przekazaæ je Lariusowi.Musimy to zrobiæ w godzinach popo³udniowych gdy bêdzie siê relaksowa³ na ³awce obok ratusza. Uwaga! Je¶li porozmawiamy z nim i on wstanie z ³awki zadanie bêdzie nieudane!!! Mamy do wyboru 3 nagrody: - 500 sztuk z³ota, mo¿emy siê potargowaæ do 1000 ale lepiej tego nie robiæ. - Jeden z eliksirów Si³y, Zrêczno¶ci lub Many. - Nauka magii natury(tworzenie run i nauka do 3 krêgu magii, nie bêd±c magiem!) i zwiêkszanie Many.
Solucja Zadañ zwi±zanych z Gallahadem:
Podrêcznik Retoryki: Fernando prosi nas aby¶my przynie¶li mu Podrêcznik Retoryki.Ksi±¿kê znajdziemy na pó³ce w domu Gallahada.Aby¶my mogli spokojnie j± zabraæ musimy porozmawiaæ z Ignazem, a nastêpnie mag siê do niego wybierze i nie bêdzie nam przeszkadza³ odnoszeniu ksi±¿ki.
Orkowa mikstura: Salandril prosi nas o orkow± miksturê.Takow± miksturê posiada ork, który jest za wschodni± bram± w kotlince, w kierunku latarni morskiej.Spotkamy go g³ównie w nocy.Zabijamy go i odbieramy mu eliksir.
D³ugi Lutero: W tym zadaniu musimy zdobyæ weksle Lutero.S± one w chacie Lehmara, w skrzyni.Pojawi siê ona gdy wci¶niemy przycisk na kominku.
D³ug Regisa: Valentino karze pobiæ nam Regisa.Znajdziemy go na ³awce przed sklepem Mattea.Rozmawiamy z nim i no có¿ niech wygra lepszy.
Spotkanie w karczmie: Aby otrzymaæ to zadanie rozmawiamy z Gerbrandtem. Prosi on nas o spotkanie siê z pewnym mê¿czyzn± w gospodzie Martwa Harpia.Dostajemy list i sakiewkê, któr± mamy dostarczyæ w³a¶nie jemu (nie wolno mam jej otworzyæ).Idziemy do karczmy, nastêpnie o pó³nocy rozmawiamy z Orlanem i idziemy do magazynku na piêtrze.Nastêpnie dajemy mu rzeczy i wracamy do obywatela.
Szanta¿ysta: Kardif narzeka na niejakiego Moe. Karczmarz mówi nam, ¿e wymusza on pieni±dze od przechodniów i zniechêca odwiedzaj±cych.Rozmawiamy z Moe i bijemy go.Nastêpnie rozmawiamy z Kardifem i zostajemy nowym od¼wiernym.Teraz bêdziemy otrzymywaæ 50 sztuk z³ota za dzieñ i w ciagu np 10 dni zarobimy 500 sztuk z³ota.
Problemy ze stra¿±: Rabak Farim skar¿y siê, ¿e ma problemy ze stra¿±.Zabieraj± mu zbyt wiele ryb.Idziemy do magazynu Martina i rozmawiamy z nim.Nastêpnie wracamy do rybaka i otrzymujemy akwamaryn w nagrodê.
Szalony Fellan: Alvin skar¿y siê, ¿e Fellan go denerwuje reperuj±c ca³y czas dom.Idziemy do Fellana i bijemy go.Teraz powinien ju¿ byæ spokój i mo¿emy powiedzieæ o tym Alvinowi.
Miecz Alrika: Alrik sprzeda³ swój miecz dla Jory.Aby odzyskaæ miecz musimy zap³aciæ kupcowi 50 sztuk z³ota lub z³apaæ Rengaru i oddaæ mu z³oto.Maj±c miecz wracamy do Alrika.
Eksperyment: Alchemik Ignaz chce przetestowaæ czar Niepamiêæ.Trzeba znale¼æ jak±¶ osobê (najlepiej Valentino), pobiæ go i wypróbowaæ na nim czar.Po sprawdzeniu dzia³ania czaru wracamy do alchemika.
Piracki handel: Zadanie daje nam Skip.Znajdziemy go na pla¿y obok miasta.Rozmawiamy z nim i wysy³a on nas do Baltrama.Nastêpnie rozmawiamy z kupcem i musimy dostarczyæ mu rum od Skipa.
Informacje dla Garvella: Garvell chce siê dowiedzieæ dlaczego paladyni przybyli do miasta.Idziemy do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim i nastêpnie z Rangarem.Dajemy mu piwo a on po pijaku nam wszystko opowiada.Wracamy do Garvella i mówimy mu o wszystkim.
Czeladnik z Khorinis: Mo¿emy zostaæ czeladnikiem u Bospera,Constantino lub Harada.Koniecznie do tego jest uzyskanie zgody 4 mistrzów.
Matteo i Gritta: Idziemy do Gritty i grozimy jej, ¿e sprzedamy jej wszystkie suknie.Ona daje nam pieni±dze, które mo¿emy daæ Thorbenowi lub oddaæ Matteo.
Futra dla Bospera: Bosper prosi nas o przyniesienie mu 6 wilczych futer.Uczmy siê skórowania i nastêpnie idziemy do Bartoka aby wybraæ siê z nim na polowanie.My¶liwy zgodzi siê pój¶æ za 50 sztuk z³ota.Idziemy z nim za miasto i polujemy, nastêpnie zbieramy skóry.Podczas polowania mo¿emy siê zapu¶ciæ dalej i natkn±æ na orka.Przy okazji zdobêdziemy broñ dla Harada.Maj±c skóry wracamy do Bospera.
Wielkie wyzwanie: Musimy udowodniæ, ¿e nie boimy siê orków i przynie¶æ Haradowi ich broñ.Bêd±c na polowaniu z Bartokiem powinni¶my ju¿ mieæ takow± broñ.Orkowy topór mo¿emy tak¿e znale¼æ w jaskini za wschodni± bram±, b±d¼ te¿ kupiæ od Ciphera na Farmie Onara.
B³ogos³awieñstwo Bogów: Aby wykonaæ to zadanie musimy otrzymaæ b³ogos³awieñstwo bogów.Aby otrzymaæ b³ogos³awieñstwo Adanosa musimy porozmawiaæ z Vatrasem i powiedzieæ prawdê o sobie.B³ogos³awieñstwo Innosa natomiast mo¿emy otrzymaæ od Darona, sk³adaj±c ofiarê lub Isgorata za darmo.
Zio³a dla Constantino: To zadanie musimy wykonaæ tylko wtedy gdy chcemy zostaæ czeladnikiem Constantina.Dostaniemy od alchemika listê i musimy przynie¶æ mu ro¶liny.Je¿eli nie wiemy gdzie ich szukaæ, Zuris mo¿e nam trochê pomóc.
Bezczelny z³odziej: Jora mówi nam, ¿e ukradziono mu sakiewkê.Z³odziej przebywa na rynku i nazywa siê Rengaru.Je¶li z nim porozmawiamy zacznie natychmiast uciekaæ.Mo¿emy go znale¼æ przy drzewie za koszarami przy dzielnicy portowej.Teraz mo¿emy zabraæ mu z³oto b±d¼ siê podzieliæ.Mo¿emy tak¿e go wydaæ stra¿y (je¿eli chcemy mieæ problemy z gildi± z³odzieji).
£uk Bospera i Srebro Coragona: Rozmawiamy z Regisem i dowiadujemy siê, ¿e Bosper zosta³ okradziony w bia³y dzieñ.Rozmawiamy z Bosperem i on to potwierdza.Nastêpnie idziemy do portu i rozmawiamy z Feni±.Powie ona nam, ¿e z³odziej wskoczy³ do morza i pop³yn±³.Rzeczy te znajdziemy w kryjówce gildii z³odziei, w jednym z pokoi.Aby otworzyæ skrzynie bêdziemy potrzebowali umiejêtno¶ci w³amywania siê, której nauczyæ mo¿e nas np Ramirez.£uk musimy odnie¶æ dla Bospera a 6 srebrnych pucharów do Coragona.
Torba pe³na rudy: Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Wê¿em, który przebywa w karczmie Kardifa.Nastêpnie rozmawiamy z Snipesem, który pracuje na Farmie Lobarta.Teraz musimy i¶æ do Górniczej Doliny do jaskini pe³nej goblinów(znajduje siê ona niedaleko jaskini Marcosa dok³adnie pod Talbinem i Engromem).Znajdziemy w niej szkielet Alepha i bierzemy jego ko¶æ.Teraz wracamy do Xardasa i prosimy go o wskrzeszenie Alepha.Duch mówi nam gdzie jest zakopana ruda.Znajdziemy j± w podwodnej jaskini(To ta pod Jerganem przy prze³êczy, jest tam jeden z kryszta³ów), wej¶cie do niej jest zas³oniête krzakami.Ruda jest oznaczona X i wykopujemy j±.Nastêpnie oddajemy czê¶æ Wê¿owi i Snipesowi a resztê zostawiamy sobie (500 bry³ek rudy!).
Bandyci Cavalorna: S± to ci bandyci, którzy napadli Cavalorna.Musimy z nim i¶æ i ich zabiæ.Nastêpnie mówimy o tym Malethowi i otrzymujemy 3 butelki wina.
Strój roboczy Lobarta: Idziemy do Lobarta i mówimy mu, ¿e potrzebujemy stroju farmera (podczas pierwszej rozmowy odpowiadamy, ¿e jeste¶my za farmerami wtedy ubranie bêdzie tañsze o 10 sztuk z³ota).Farmer zgadza siê nam je sprzedaæ.Mo¿emy je po prostu kupiæ lub wykonaæ kilka zadañ by obni¿yæ cenê ubrania.Ubranie wtedy bêdzie kosztowaæ 30 sztuk z³ota.
Zebraæ rzepê z pola: Lobart powiedzia³ aby¶my zebrali rzepê z pola.Po prostu zbieramy j± i nastêpnie pokazujemy Lobartowi. Powinni¶my zebraæ 25 sztuk.
Zanie¶æ rzepy Hildzie: Lobart ka¿e nam zanie¶æ rzepê dla Hildy.Znajdziemy j± w domu.
Patelnia dla Hildy: Hilda prosi nas o kupienie jej nowej Patelni.Mo¿emy j± kupiæ od Canthara, nastêpnie przynosimy j± farmerce.
Za butelkê wina: Na polu spotkamy farmera Vina.Prosi nas on o flaszkê wina.W zamian pochwali nas Lobartowi.Wino mo¿emy dostaæ od Maletha za zabicie bandytów.
Jak siê dostaæ do miasta Khorinis: Maleth, mo¿e powiedzieæ nam jak dostaæ siê do miasta.Mówi nam aby¶my ubrani w strój farmera powiedzieli stra¿nikowi, ¿e przychodzimy naprawiæ ekwipunek u kowala.Kupujemy strój od Lobarta i nastêpnie idziemy do bramy miasta.
Kupeckie z³oto: Podczas pierwszej rozmowy z Jor± dowiadujemy siê, ¿e zosta³ okradziony przez z³odzieja i prosi nas o odzyskanie z³ota.Z³odziej nazywa siê Rengaru i znajduje siê naprzeciw kupca Baltrama. Oskar¿amy o kradzie¿ i z³odziej zaczyna uciekaæ do samotnego drzewa niedaleko koszar w stronê portu.Gdy ju¿ go dogonimy ¿±damy zwrotu z³ota i grozimy wydaniem dla stra¿y.Mo¿emy to zadanie wykonaæ na 3 sposoby a)Odzyskaæ ca³e z³oto 50 sztuk b)Pu¶ciæ go Wolno c)Podzieliæ siê ³upem Dodatkowo mo¿emy go te¿ wydaæ Lordowi Andre b±d¼ nie.
Dostaæ siê do górnego miasta: Aby dostaæ siê do górnego miasta musimy zostaæ czeladnikiem u którego¶ mistrza lub do³±czyæ do jakiej¶ gildii.
Wzglêdy Canthara: To zadanie zale¿y od naszej moralno¶ci i etyki. Na rynku mo¿emy spotkaæ kupca imieniem Canthar, który proponuje nam broñ w zamian za oddanie przys³ugi.W przeciwnym razie wyda nas stra¿y.Zadanie polega to na podrzuceniu listu Sarze w którym jest napisane, ¿e handluje z Onarem, a nastêpnie mamy donie¶æ na ni± do Andre. Mamy do wyboru 3 opcje: 1) Sprzedaæ list Sarze i zg³osiæ siê do Lorda Andre.Canthar przejmie jej stanowisko i da nam broñ. 2)Idziemy do Lorda Andre i mówimy mu prawdê, ¿e Canthar chce wrobiæ Sarê.Rezultat bêdzie podobny Canthar pójdzie siedzieæ a Sara da nam miecz. 3)Odmówiæ Cantharowi i wtedy bêdziemy musieli zap³aciæ grzywnê 500 sztuk z³ota inaczej inaczej nie bêdziemy mogli handlowaæ z kupcami.Mo¿emy tak¿e unikn±æ tego zadania je¶li odmówimy przyjêcia glejtu, poczas pierwszego spotkania.
Cz³owiek z opask± na oku: W pobli¿u miasta spotkamy cz³owieka imieniem Greg.Chce on siê dostaæ do miasta i prosi nas by mu w tym pomóc.Zgadzamy siê i musimy mu przynie¶æ stój farmera.Dajemy mu swój, który zdobyli¶my u Lobarta i nastêpnie idziemy do Martwej Harpii.Pomagamy mu zdobyæ skarb z jaskini.Teraz musimy odnale¼æ jego pozosta³e zaznaczone krzy¿ykiem rzeczy: - Pierwsza jest na wysepce na jeziorze ko³o Bustera. - Druga na prawo od obozu my¶liwych. - Trzecia w pobli¿u wodospadów przy wej¶ciu do Górniczej Doliny. - Czwarta za szop± na Farmie Bengara. Kiedy ju¿ wszystkie znajdziemy oddajemy je Gregowi.Pirata spotkamy na rozdro¿u Farm Onara.
Najazdy Bandytów: Hakon, handlarz broni± zosta³ okradziony w pobli¿u miasta przez bandytów. Idziemy do Pablo i okazuje siê, ¿e bandyci ukrywaj± siê w pobli¿u miasta.Wychodzimy wschodni± bram± i idziemy na Farmê Akila.Teraz idziemy na lewo do lasu i szukamy pierwszej jaskini.Zabijamy bandytów i wracamy do kupca po nagrodê.
Interesy Fernando: Przed podró¿± do Górniczej Doliny, rozmawiamy z Fernando.Prosi nas o zbadanie sytuacji w dolinie.Zgadzamy siê i rozmawiamy z Garondem.Nastêpnie przekazujemy wie¶ci Fernandowi.
Z³oto Diega: Diego prosi, aby¶my znale¼li jego z³oto. Zgadzamy siê. Idziemy do Górniczej Doliny do miejsca w któym spotkali¶my Diego w G1.I idziemy lew± stron±.Znajdziemy tam sakiewkê Diega.Teraz po prostu musimy mu j± tylko oddaæ.
Sprawa Diega: Diego daje nam list, który mamy przekazaæ Gerbrandtowi.Idziemy do górnej czê¶ci miasta i dajemy mu list.Ze strachu prawie narobi³ w spodnie i uciek³ z górnego miasta.Teraz idziemy do Diega i informujemy go o wszystkim.
Dziwna pro¶ba Constantino: Alchemik Constantino prosi nas aby¶my dostarczyli mu fiolkê trucizny.Zgadzamy siê i idziemy kupiæ ³ój kretoszczura od Martina w porcie.Teraz idziemy do pó³nocnego lasu i na wschód od kamiennego krêgu wchodzimy do jaskini.Smarujemy mechanizm ³ojem i otwieramy kratê.Bierzemy truciznê ze sto³u alchemicznego i oddajemy j± Constantinowi.
Dziwny sklep: Thorben mówi nam, ¿e jego siostrzenica zaginê³a i prosi nas o pomoc.Mo¿emy daæ mu 500 sztuk z³ota i poczekaæ kilka dni lub samemu siê tym zaj±æ.Znajdziemy j± w lesie za po³udniow± bram± w namiocie.Idziemy do namiotu, zabijamy bandytów i rozmawiamy z Gritt±.Nastêpnie wracamy do Thorbena.
Lekarstwo dla Hildy: Lobart prosi nas o pomoc.Mówi nam, ¿e jego ¿ona jest chora i prosi nas aby¶my zdobyli dla niej lekarstwo.W tym celu idziemy do Vatrasa i rozmawiamy z nim i otrzymujemy lek.Nastêpnie odnosimy go Hildzie.
Joe: Handlarz Hakon mówi nam, ¿e Joe gdzie¶ zagin±³.Idziemy do wie¿y za domem Thorbena i otwieramy je za pomoc± wytrychu.Gdy drzwi s± otwarte rozmawiamy z Joe.
Farmer w potrzebie: Akilowi gro¿± dwaj najemnicy.Wkurzamy Alvaresa i Engardo i nastêpnie ich zabijamy.
Do dna: To zadanie daje nam farmer Randolph.Znajdziemy go na Farmie Akila.Prosi nas aby¶my podmienili gin w skrzyni Rukhara na wodê.Podmiany musimy wykonaæ w nocy i wrazie k³opotów urzyæ czaru snu lub strachu.Gdy to zrobimy rozmawiamy z Rukharem i zg³aszamy go do konkursu i nastêpnie z Randolphem.Teraz idziemy do gospody i ogl±damy pojedynek.Nastêpnie rozmawiamy z zawodnikami.
Bandyci w latarni morskiej Jacka: W dzielnicy portowej na ³awce siedzi Jack.Prosi nas aby¶my wypêdzili z jego latarni bandytów, którzy siê tam za panoszyli.Latarnia znajduje siê na pó³noc od miasta.Aby siê tam dostaæ musimy wyj¶æ wschodni± bram± i pój¶æ w góry w stronê morza.Zabijamy bandytów i wracamy do marynarza.
Z³ota misa Bromora: Bromor utraci³ swoj± misê i prosi nas o odzyskanie jej.Naczynie znajdziemy w kryjówce bandytów niedaleko Farmy Sekoba.
Dostawa Baltrama: Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Kardifem o specjalnej pracy, a nastêpnie z Nagurem.Nastêpnie udajemy siê do Baltrama (kupiec na rynku) i mówimy, ¿e jego pos³aniec zagin±³.On przyjmuje nas na pos³añca i naszym zadaniem bêdzie pój¶cie do Akila.Je¶li bêd± tam najemnicy mo¿emy powiedzieæ o tym dla Miki i on nam pomo¿e w walce.Nastêpnie bierzemy paczkê od farmera i odnosimy j± Baltramowi lub Nagurowi.
Kto¶ co¶ zgubi³?: Rozdzia³ III Je¶li porozmawiamy z Hann± da nam pewne zadanie.Mówi nam, ¿e sprzeda³a Brahimowi cenn± mapê i chce j± odzyskaæ.Idziemy do dzielnicy portowej i kupujemy mapê.Nastêpnie wracamy do Hanny.
Z³odziej Pedro: Rozdzia³ III Po rozmowie z Lordem Hagenem, idziemy do klasztoru i dowiadujemy siê, ¿e oko Innosa zosta³o skradzione przez Pedra.Nowicjusz uciek³ w kierunku S³onecznego Krêgu.Znajduje siê on w lesie niedaleko Czarnego Trolla.Mo¿emy spytaæ dodatkowo Grimbalda czy nie widzia³ go.Dowiadujemy siê, ¿e nowicjusz zrobi³ z³e rzeczy.Pedra jednak spotkamy dopiero na wyspie Irdorath (VI rozdzia³). Gdy wejdziemy ju¿ do jaskini nowicjusz siedzi w lochach za Czarnym Trollem.Klucz do nich ma ork-pu³kownik w komnacie obok.Zabijamy go i nastêpnie otwieramy lochy i rozmawiamy z Pedrem.Teraz mo¿emy go zabiæ lub pomóc mu dostaæ siê na statek.
Samotno¶æ i Bezradno¶æ: Rozdzia³ III Rozmawiamy z Bengarem i farmer mówi nam, ¿e Malak gdzie¶ znikn±³ i zabra³ ze sob± pozosta³ych farmerów.Bengar szuka ochrony.W tym celu musimy i¶æ na Farmê Onara i porozmawiaæ z Wilkiem.Mówimy mu ¿e mamy dla niego pracê i najemnik wyrusza na farmê.Nastêpnie schodzimy pod most wie¿y Dextera i rozmawiam z Malakiem.Przekonujemy go by wróci³ na farmê i wracamy do Bengara po nagrodê.
Leniwy farmer: Bronko jest pracownikiem na Farmie Sekoba.Ci±gle siê obija i napada na przybyszy. Till prosi nas aby¶my dali mu nauczkê.W tym celu idziemy do Bronka i go bijemy po czym wracamy do Tilla.
S³oneczny Aloes: W lesie niedaleko Farmy Sekoba znajduje siê pewna jaskinia.Mieszka w niej zielarka Sagitta.Prosi ona nas o przyniesienie jej rzadkiej ro¶liny - s³onecznego aloesu.Ro¶linê znajdziemy w le¿u czarnego trolla.Wygl±da ona jak smoczy korzeñ.Teraz zabijamy trolla lub szybko bierzemy j± i uciekamy.Wracamy do zielraki i w nagrodê mo¿emy nauczyæ siê czego¶ o alchemii.
Wiadomo¶ci dla Vatrasa: Zadanie wykonamy, wykonuj±c zadanie Orkowie w dolinie.Po wykonaniu tego zadania wracaym do Vatrasa.
Orkowie w dolinie: Vatras mówi nam, ¿e nie otrzyma³ ju¿ dawno ¿adnej wiadomo¶ci od innych magów wody i prosi nas aby¶my wybrali siê do Jarkendaru.Idziemy do teleportera i na samym pocz±tku spotykamy Saturasa.Mag mówi nam orkowie opanowali prawie ca³± dolinê.Naszym zadaniem jest zabicie 6 orkowych dowódców.Znajdziemy ich w domach kast budowniczych.Wyj±tek stanowi ¶wi±tyni Adanosa jeden dowódca jest w miejscu w którym byli zombie stra¿nicy Kruka, a drugi jest w komnacie w której walczyli¶my z Krukiem.
Z³odzieje owiec: Akil straci³ swoj± owcê i prosi nas o jej odszukanie.Maj± j± bandyci, którzy s± w jaskini, niedaleko ich farmy w kierunku lasu.Zabijamy bandytów i nastêpnie przyprowadzamy owcê do Akila.
Lobarta problem z orkami: Lobart skar¿y siê, ¿e jego farmê opanowali orkowie i prosi nas o pomoc.Zabijamy nieproszonych go¶ci i wracamy do farmera.
Cztery wilki dla Pepe: Zadanie otrzymujemy od pasterza Pepe.Znajdziemy go niedaleko Farmy Onara.Prosi nas o pozbycie siê wilków, które znadaj± jego owce.Idziemy wg³±b lasu zabijamy wilki i wracamy do pasterza.
Torlofa strach przed z³ym: Rozdzia³ III Torlof obawia siê poszukiwaczy z wie¿y Dextera.Zabijamy ich i wracamy do najemnika.
Przyjaciel Bartoka: Bartok mówi nam, ¿e zagin±³ gdzie¶ jego przyjaciel i prosi nas o jego odszukanie.Trokar znajduje siê za Farm± Akila.Idziemy obok ¶ciany w stronê lasu a¿ natkniemy siê na orków i wargi.Przeszukujemy jego zw³oki, wracamy do Bartoka i przekazujemy mu jego pier¶cieñ.
Zastêpstwo dla Laresa: Lares nie mo¿e opu¶ciæ portu, daje nam swój pier¶cieñ z akwamarynem i prosi aby¶my poszukali dla niego zastêpcy.W tym celu musimy i¶æ do Baltrama i z nim porozmawiaæ.
Fa³szywy pos³aniec: W gospodzie Cardifa pytamy go o specjaln± pracê, karczmarz radzi aby¶my porozmawiali w tej sprawie z Nagurem.Z³odziej zgadza siê je¶li podzielimy siê z nim po po³owie.Zadanie polega to na porozmawianiu z Baltramem i odebraniu paczki Akila.W tym celu idziemy na Farmê Akila i rozmawiamy z nim.Potem wracamy i niesiemy paczkê do Nagura.Oddajemy j± i czekamy kilka dni a¿ sprzeda j± po¶rednikowi.
Pazury zêbacza: Rozdzia³ II W 2 rozdziale Lutero poszukuje szczególnych pazurów zêbacza.Takowego mo¿emy znale¼æ w Górniczej Dolinie.Znajduje siê on niedaleko dawnego miasta orków,(w wie¿y obok kopalni Fajetha).Je¶li nie umiemy pozyskiwaæ pazurów mo¿e nas nauczyæ tego Jergan, który znajduje siê akurat tym oddziale.Zabijamy przywódcê zêbaczy i odnosimy jego pazury do Lutera da on nam w zamian klucz do skrzyni z nagrod±.Skrzynia jest w jaskini pod mostem (tam gdzie bandyci napadli Errola).
Nielegalna produkcja: Rozdzia³ III Ehnim (farmer Akila) wyjawia nam tajemnice, o nielegalnej bimbrowni.Mo¿e nam sprzedaæ ³ój kretoszczura, który przyda siê do otwarcia krat.Sama bimbrownia znajduje siê w pó³nocnym lesie w jaskini.Mo¿emy tak¿e potargowaæ siê co do ceny ³oju.W bimbrowni znajdziemy parê ciekawych rzeczy np: ksiêgê Duch Wina i truciznê dla Constantino.
Wygnany farmer: Rozdzia³ III Sekob zosta³ wygnany ze swojego domu przez poszukiwaczy i prosi nas o pomoc w ich pozbyciu.Wchodzimy do jego domu i zabijamy s³ugi Beliara.Nastêpnie wracamy do farmera.
Pier¶cieñ Ulfa: Po spotkaniu Ulfa w Martwej Harpii i po rozmowie z nim dowiadujemy siê, ¿e zgubi³ swój pier¶cieñ.Aby znale¼æ pier¶cieñ trzeba i¶æ na prawo od wzgórz ko³o cmentarza przy gospodzie.Znajduje siê on przed spalonymi chatami!Po prostu musimy trochê siê rozejrzeæ i poszukaæ na ziemi.
Tajemnica morderstwa: Aby otrzymaæ to zadanie musimy dostarczyæ truciznê Constantino oraz wykonaæ zadania dla maga w bibliotece klasztornej.Nastêpnie musimy udaæ sie do domu Ignaza i przeszukaæ jego zw³oki.Nastêpnie mówimy o sytuacji Lordowi Andre: daje on nam zadanie odszukania zabójcy.No có¿ zaczynajmy. Na pocz±tek porozmawiajmy z Constantino, nastêpnie w Kardifem, Coragonem i Zurisem.Po rozmowach udajemy siê do domu zmar³ego i w krzakach znajdujemy pust± butelkê bo truci¼nie.Pokazujemy j± Constantino i alchemik zgadza siê pomóc.Idziemy do jaskini na lewo od wschodniej bramy i rozmawiamy z Orteg±, który uwa¿a ¿e jeste¶my jego zleceniodawc±.Zabójca zdaje sobie sprawê z tego, ¿e nie jeste¶my zleceniodawc± i usi³uje nas zabiæ.Po walce czytamy wiadomo¶æ, któr± mia³ przy sobie i czekamy na prawdziwego zleceniodawcê.To mag ognia Karras!Rozmawiamy z nim i nastêpnie dowiadujemy siê o powodzie zabójstwa alechemika.Teraz musimy zdecydowaæ co powiedzieæ Lordowi Andre.Do wyboru mamy wydaæ maga lub sk³amaæ, w tym pierwszym przypadku otrzymamy nagrodê od Karrasa.
Zaginieni ludzie: Celem misji jest odnalezienie zaginionych i powiadomienie ich znajomych o ich losie. 1.Rybak Farim straci³ kompana - Williama.Jego cia³o znajdziemy w Jarkendarze w jednym z budynków.Ma on przy sobie list, który mo¿emy daæ Farimowi. 2.Bromorowi zaginê³a jedna z prostytutek - Lucia.Ukrad³a mu jego z³ot± misê, znajdziemy j± przy bandytach niedaleko Farmy Sekoba. 3.My¶liwy Bartok straci³ przyjaciela - Trokara.Jego zw³oki znajdziemy w pobli¿y Farmy Akila w lesie, jest tam pe³no orków! Bierzemy jego pier¶cieñ i odnosimy go Bartokowi. 4.Stolarzowi Thorbenowi zagin±³ jego czeladnik - Elvrich. Uciek³ on z Luci± ale z³apali go bandyci.Elvricha znajdziemy w namiocie niedaleko miejsca w którym jest magiczny golem.Najlepiej rozprawiæ siê z nimi przy pomocy Laresa gdy bêdziemy odnosiæ ornament dla magów wody.Uwalniamy Elvricha i nastêpnie odwiedzamy Thorbena. 5.Akil straci³ swoich parobków Tonaka i Telbora.Znajdziemy ich w Jarkendarze po uwolnieniu wracamy do Akila i pytamy o nich. 6.Bengar straci³ swojego pracownika Pardosa.Znajdziemy go w Jarkendarze. 7.U najmników zagin±³ Patrick.Tak¿e spotkamy go w Jarkendarze. 8.Garvellowi zagin±³ pracownik Monty.Znajdziemy go w Jarkendarze z pozosta³ymi niewolnikami.Mo¿e on nas nauczyæ wydobywania z³ota.Po uwolnieniu go wracamy do stoczni Garvella i otrzymujemy nagrodê.
|
Nrolavac - 2013-08-04 10:33:26 |
Mam problem z oddaniem listów w sprawie Gallahada Lariusowi. Odda³em mu wcze¶niej paczkê od Oruna i teraz nie chce wychodziæ na odpoczynek. Za pomoc± kodów uda³o mi siê dostaæ do ratusza (dopóki nie znajdê siê w "zasiêgu rozmowy" paladyna, nikt siê mnie nie czepia³) na krótko przed 18 (bo o 18 to on normalnie sobie szed³ ju¿ z tej ³awki), ale Larius nie chce s³yszeæ o Gallahadzie. Postanowi³em wiêc przywo³aæ drugiego Lariusa kodami - ten wychodzi na odpoczynek, jednak i on nie chce przyj±æ tych listów. Kombinowa³em nawet, czy to nie wina tego, ¿e jest dwóch Lariusów, wiêc zabi³em pierwszego Lariusa kodami, ale to i tak nie pomog³o. Kto¶ co¶ poradzi? :)
|
Adrien Sterne - 2013-08-06 17:05:37 |
Mam problem z zadaniem od Gerbrandta, ten k±¿e mi udac siê o pó³nocy do 'Martwej Harpii' i oddaæ przesy³kê. W solucji jest napisane ¿e trzeba pogadaæ z Orlanem o pó³nocy. Ale nie ma ¿adnego dialogu zwi±zanego z t± misj± NIC. Przechodzê grê po raz drugi i za pierwszym razem nie by³o k³opotu. :|
|
Hagen - 2013-08-06 17:51:55 |
Ja to samo co u Adriena
|
Karton - 2013-08-07 09:06:40 |
W zadaniu zaginieni ludzie znajdujê Elvricha martwego z le¿±cym na nim szczura. Graj±c wcze¶niej bez moda zrobi³em poprawnie. Czy popsuje mi to zadnie z zaginionymi czy mogê sobie olaæ tego trupa?:)
|
Ward - 2013-08-07 22:45:47 |
@Adrien Nieznajomy jest tylko podczas pierwszej nocy od zlecenia zadania w magazynie na piêtrze w gospodzie
@Karton Mo¿esz go olaæ nie ma z nim zwi±zanych nowych zadañ ale skoro zosta³ zabity przez szczura to jest bug i mo¿esz go wskrzesiæ ;f
|
revan77 - 2013-08-10 11:30:11 |
Mój problem polega na tym ¿e podczas zdobywania listów polecaj±cych dla Gallahada, Gerbrandt nie daje mi zadania, wogóle nie mam u niego ¿adnych opcji dialogowych. Kto¶ wie mo¿e dlaczego? Je¶li jest na to jaki¶ sposób to by³bym wdziêczny za podpowied¼, a je¶li nie to jako¶ kodami mo¿e da siê to za³atwiæ? Dodam ¿e muszê zdobyæ od niego ten list pniewa¿ listy od Salandrila i Valentino nie s± dla niego satysfakcjonuj±ce, wiêc jako 3 list potrzebujê ten od Gerbrandta.
|
Jao - 2013-08-10 11:52:45 |
Revan Mo¿e to dlatego, ¿e nie powiedzia³e¶ wcze¶niej Gerbrandtowi ¿e umiesz czytaæ. Je¶li jeszcze nie wpakowa³e¶ Fernanda do pud³a to od niego te¿ mo¿esz dostaæ list polecaj±cy. Oprócz tego jeszcze Lutero da ci zadanie. Poza tym list od Valentino siê nie liczy wiêc musisz jeszcze dwa zdobyæ.
|
revan77 - 2013-08-10 15:09:31 |
No w³a¶nie od Fernanda i Lutero ju¿ mam listy. Brakuje mi tylko 3-go od Gerbrandta. Dok³adnie nie pamiêtam, ale wcze¶niej chyba wogóle nie rozmawia³em z Gerbrandtem wiec mo¿e to byæ to. Zna kto¶ mo¿e kod na dodanie tego listu od Gerbrandta ?
|
Jao - 2013-08-11 08:13:58 |
Jak nie dasz rady od Gerbrandta to spróbuj od Salandrila jeszcze wycisn±æ(uwaga! Jak grasz na reb v2 lub wy¿ej, potrzebujesz wszystkich czterech listów)
|
revan77 - 2013-08-11 08:22:35 |
Jao no w³a¶nie chodzi o to ¿e wszystkie inne mam, brakuje mi tylko od Gerbrandta. Wogóle kiedy ola³em ju¿ to zadanie i wróci³em do w±tku g³ownego to Saturas nie chce mi daæ pier¶cienia do portalu bo mówi ¿e czeka na wiadomo¶æ od Vatrasa. Natomias Vatras nie chce mi nic daæ bo mówi ¿e nie przekaza³em wiadomo¶ci Hagenowi. Jak wiadomo jednak Klucza do górniczej Doliny nie dostanê przed ukoñczeniem Jarkendaru. Wiêc znowu utkn±³em bo wszystkie kwestie dialogowe ju¿ wykorzysta³em. Jako¶ mam pecha do tego moda bo mam bug na bugu :O
|
Jao - 2013-08-11 10:02:14 |
¯eby przekazaæ wiadomo¶æ Hagenowi musisz wykonaæ zadanie Ornament do momentu w którym ju¿ jeste¶, zadanie z handlarzem broni± i zadanie z zaginionymi. Jak wykonasz te trzy zadania to Hagen da ci zadanie ¿eby¶ siê dowiedzia³ co jest za portalem i wtedy Vatras da ci wiadomo¶æ.
|
revan77 - 2013-08-11 10:57:26 |
Ale jak mam wykonaæ do koñca z zaginionymi jak po³owa z nich znajduje siê w Jarkendarze do którego nie mogê wej¶æ ?
|
Jao - 2013-08-11 16:11:59 |
Ech...Chodzi mi o dostarczenie Vatrasowi listu Dextera(zadanie "Gdzie s± zaginieni ludzie?")
|
Francuz - 2013-08-22 10:41:51 |
Mam problem z misj± od Gallahada, albowiem dostarczy³em mu ju¿ trzy listy (Gerbrandt, Fernando, Salandril), lecz on wci±¿ twierdzi, ¿e potrzepuje wiêcej rekomendacji. Chcia³bym wiêc ukra¶æ Lehmarowi weksle Lutero, ale gdy tylko dotknê skrzyni lichwiarz i jego ¿ona wstaj± i masakruj± mnie swymi no¿ykami. Zastanawiam siê czy to wina tego, ¿e mam ma³o zrêczno¶ci czy to jaki¶ bug, poniewa¿ jakiej bym skrzynki nie dotkn±³, to siê wszyscy na mnie rzucaj±. Nawet Rukharowi ginu podmieniæ nie mogê, bo mnie Orlan taranuje! Wie kto¶ mo¿e co z tym fantem pocz±æ?
|
Ward - 2013-08-23 19:10:52 |
U¿yj czaru Snu.
|
murarz89 - 2013-08-30 18:45:51 |
ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?
|
Risen - 2013-08-30 18:49:21 |
Witam. Mam pewien problem a mianowicie okrad³em Cavalorna i on nie chce ze mn± teraz gadaæ. Chodzi mi o to ze gdy bede musia³ zdobyæ 3 fragment ornamentu to przeciez muszê z nim zagadaæ i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobiæ ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .
|
Adrien Sterne - 2013-08-30 19:53:48 |
murarz89 napisał:ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?
Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiêtam list polecaj±cy od fernando.
Risen napisał:Witam. Mam pewien problem a mianowicie okrad³em Cavalorna i on nie chce ze mn± teraz gadaæ. Chodzi mi o to ze gdy bede musia³ zdobyæ 3 fragment ornamentu to przeciez muszê z nim zagadaæ i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobiæ ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .
U¿yj czaru zapomnienia(kupisz go od ignaza) powinno pomóc. ;D
P.S: Pomog³em? Daj "+" xD
|
murarz89 - 2013-08-31 09:02:53 |
Adrien napisał:murarz89 napisał:ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej :| cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?
Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiêtam list polecaj±cy od fernando.
nie w tym rzecz. list od Fernando mam i zdobylem go przed tym jak poszedl do pierdla zgodnie z qustami Wodnego Kregu. Gallahadowi powinny wystarczyc 3 wg poradnika ale czesc odrzucil i przez to nie moge ukonczyc zadania bo mowi ze potrzebuje wiecej a nie mam juz od kogo ich zdobyc. z komendami chodzilo mi bardziej o jakies triggery czy cos takiego aby popchnac dalej zadanie bo mozliwosc uzywania magii do 3 kregu np jako najemnik to fajna sprawa i nie chcialbym aby mnie to ominelo przez niedorobke w modzie :|
|
Jao - 2013-12-14 18:56:08 |
Mam ciekawostkê dotycz±c± zadania "Spotkanie w karczmie". Je¶li powiemy Asmalowi, ¿e kto¶ nas przys³a³, a pó¼niej nie damy siê zastraszyæ, to pó¼niej w rozmowie z Gerbrandtem dostajemy premiê +250 exp.
|
Jao - 2013-12-15 12:32:58 |
Tak - na Reb v2.
|
Grahtnakk - 2013-12-20 14:30:45 |
Witam, mam pewien problem zwi±zany z zadaniem Gallahada. Zebra³em wszystkie listy od bogatych kupców dla niego i da³em je Lariusowi. Kiedy powiedzia³em o tym Gallahadowi on poszed³ do ratusza i powiedzia³, ¿e da mi nagrodê na nastêpny dzieñ. Tak w³a¶nie zrobi³em, lecz on nic mi nie chce daæ. Jaki b³±d pope³ni³em?
|
Grahtnakk - 2013-12-21 15:01:11 |
Nic nie mówi, nie mam takiej opcji w rozmowie.
|
Monolit - 2013-12-30 18:07:00 |
Odno¶nie zadania Torba Pe³na Rudy. Chodzi w nim o t± jaskiniê ? Je¶li nie to o któr±.
|
Adrien Sterne - 2013-12-30 19:28:32 |
Tak, to ta o któr± chodzi. :)
|
Monolit - 2013-12-30 20:31:47 |
No dobra zapomnia³em dopisaæ pytania, a mianowicie gdzie jest ten czerwony X ? Bo jako¶ nie widzê.
|
Adrien Sterne - 2013-12-30 20:51:11 |
A zrobi³es zadanie po kolei Pogada³es ze Snipesem Odnalaz³es cia³o Alepha Poszed³es do Xardasa I dopiero potem poszed³es kopaæ?
|
Monolit - 2013-12-31 09:58:00 |
Ju¿ znalaz³em. Dziêki
|
Adrien Sterne - 2013-12-31 10:02:10 |
Do us³ug. 😇
|
Adrien Sterne - 2014-01-12 15:42:51 |
Ekhm, jasne. Ale ty to zrobisz, poprawnie spójnie i po Polsku.
|
WalkerNSP - 2014-01-12 17:40:02 |
Dupa tam z tym zadaniem. Dalem mu 1 zeby je zbadal, potem powiedzial ze juz wie co to jest, ale jeszcze potrzebuje. Dalem mu nastepne 10, zrobil miksture ale zadanie i tak zostalo w notatniku ;x
|
Adrien Sterne - 2014-01-12 18:07:55 |
I dlatego go dostaniesz.
|
Majorek - 2014-02-04 22:48:52 |
Je¶li kto¶ jeszcze tu wbija, by³bym wdziêczny za pomoc. W koñcu znalaz³em czas, by zagraæ w Returning, ale bug mi to uniemo¿liwia. Albo moja g³upota. Problem mam z zadaniem "Gdzie s± zaginieni ludzie?". W porcie wypyta³em wszystkich, farmerów równie¿. Joe jeszcze nie uwolni³em, a nie czujê siê na si³ach szukaæ zw³ok Trokara. Mo¿e problem le¿y w tym, ¿e jednocze¶nie robi³em zadanie z dostaw± broni dla bandytów, ale quest skoñczony, a Vatras jakby nabra³ wody w usta. Skasowa³em Dextera (nie wiedzieæ czemu, ale Greg nadal sterczy na rozstajach), zabra³em mu list z rozkazami Kruka, przeczyta³em. Wcze¶niej rozwali³em bandytów za farm± Sekoba i znalaz³em Elvricha. Weso³o ruszy³em do miasta, zda³em raport Martinowi, a on kaza³ mi opowiedzieæ o wszystkim Vatrasowi. Czyli standard. Poszed³em do staruszka, powiedzia³em mu o handlarzu, a pó¼niej o zaginionych. I nie mam opcji dialogowej o przy³±czeniu siê do Wodnego Krêgu. Jest tylko "Opowiedz mi wiêcej o Wodnym Krêgu". Co¶ zjeba³em? Jeszcze co¶ muszê zrobiæ? Czy bug i muszê wczytaæ starszy sejw i cztery godziny gry psu w dupê pójd± siê jebaæ?
|
Nostro - 2014-02-05 11:58:34 |
Spróbuj oddaæ ornamenty magom wody i porozmawiaæ z Lordem Hagenem.
|
Majorek - 2014-02-05 15:04:39 |
Vatras mnie jeszcze do magów nie wys³a³. Hagen ka¿e mi pomóc magom wody, a pó¼niej mówi, ¿e mam nabraæ do¶wiadczenia.
|
Nostro - 2014-02-05 15:21:26 |
Mo¿esz i¶æ do nich nawet, gdy Vatras Ciê nie wysy³a(Lares powinien Ciê tam zaprowadziæ).
|
ziomeczky11 - 2014-02-23 15:24:35 |
SIema, móg³by mi kto¶ opisaæ zadanie: "potrzebuje okrêtu" i "kto bêdzie kapitanem mojego okrêtu"- zadanie od Torlofa, jak wypêdziæ paladynów z miasta...
|
ziomeczky11 - 2014-02-23 19:19:21 |
W³a¶nie gada³em z Saturasem (jestem magiem wody), ¿adnej opcji dialogowej nie by³o.
|
ziomeczky11 - 2014-02-24 18:54:44 |
Dziêki.
|
Wojciech - 2014-04-09 05:40:05 |
Nie wiem czy to w Returningu czy w Gothicu te¿ tak by³o, ale zanim dostarczymy Vatrasowi list od Dextera o Kruku (jako quest ''Gdzie s± zaginieni ludzie'') to jak powiemy Co siê nam uda³o ustaliæ, dostaniemy ile¶ expa (no, ja dosta³em 400 expa) i potem dopiero Wiem gdzie przebywaj± zagienieni to mamy kolejne 400 expa;d.
Jak kto¶ nie wiedzia³ to ³ap:d
|
abcy - 2014-04-26 08:37:27 |
Mam ten sam problem co murarz89 przy zadaniu z Gallahadem, mam wszystkie 5 listów tylko dwóch nie chce on przyj±æ s± to listy od Valentino i Fernando (pos³a³em go do paki) da siê co¶ z tym zrobiæ czy le¿ê i kwiczê bo zadanie zablokowa³em? Wg poradnika trzeba 3 listy ale nic siê nie dzieje... ;/
|
Wojciech - 2014-04-26 10:09:24 |
Le¿ysz i kwiczysz.
//edit
Na przysz³o¶æ na reb v.2.1 trzeba 4 listów, prócz Valentina bo nie we¼mie go tak czy inaczej. Sko³uj od Salandrila, Lutero, Gerbrandt i Fernando (F zanim go po¶lesz do paki) dajesz mu 4 listy i gotowe, zesra³e¶ zadanie, zaczynaj od nowa. Nastêpnym razem siê pyta, kto pyta nie b³±dzi, jak mówi pradawne, przedwojenne przys³owie.
Pozdrawiam, S.
|
CzesiekWilga - 2014-05-11 19:57:16 |
Ja mam problem z do³±czeniem do krêgu wody zrobi³em ju¿ wszystkie misje jakie vatras mi da³ i nawet ju¿ by³em u lorda Hagena lecz on mnie odsy³a ¿ebym pomaga³ magom, ale nie mogê tego zrobiæ bo vatras nie chce mnie przyj±æ do krêgu i co mam zrobiæ???
|
CzesiekWilga - 2014-05-12 21:14:11 |
Wogóle nie dosta³em tej misji bo Vatras nie chce mnie wys³aæ do Saturasa w tym problem ornamenty ju¿ dawno mam tylko tego od lothara niemam bo misji nie mam :/
|
Wojciech - 2014-05-13 09:59:20 |
Ogólnie na Returningu te zadania z dostarczeniem wiadomo¶ci dla Lorda Hagena, czy inne zadania Vatrasa s± strasznie zbugowane, np. dostaje siê 2 listy do Saturasa od Vatrasa zamiast jednego, lub jak grasz magiem wody to dwie szaty nowicjusza, a nie jedn±. Spróbuj jeszcze pogadaæ z Vatrasem/Nefariusem a jak nie to nie wiem.
|
CzesiekWilga - 2014-05-13 13:14:45 |
Z nefariusem te¿ rozmawia³em ju¿ wcze¶niej i niestety nic to nie pomog³o... Ostatecznie spróbuje oszukaæ system i poprostu wejdê sobie jak gdyby nigdy nic przez portal u¿ywaj±c literki K rozprawie siê z krukiem i zobaczê czy to da jaki¶ postêp.
|
rockman90 - 2014-07-08 01:45:16 |
Witam, mam problem. W ogóle nie dosta³em misji od Gerbrandta a potrzebny mi jego list polecaj±cy.. Nigdy nie mia³em z nim tej kwestii odno¶nie listu polecaj±cego i zadania w karczmie Od czego to zale¿y? Jestem w bractwie. Aktualnie ju¿ 5 rozdzia³ ale gada³em z nim w ka¿dym rozdziale. Mam 3 listy polecaj±ce (jeden nic nie znacz±cy). Od Fernanda nie mam bo go wsadzi³em za kraty. Ale jak wiadomo nadal móg³bym wykonaæ zadanie Gallahnada ale nie mam jak zacz±æ zadania z Gerbrandtem. Szkoda mi bo chcia³bym pouczyæ siê krêgów magii jakie oferuje pó¼niej Gallahand w nagrodê. Jakie¶ rozwi±zanie?
|
tadeusz986 - 2015-01-05 13:53:09 |
Mam pytanie odno¶nie tej misji: Dostawa Baltrama: Aby otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Kardifem o specjalnej pracy, a nastêpnie z Nagurem.Nastêpnie udajemy siê do Baltrama (kupiec na rynku) i mówimy, ¿e jego pos³aniec zagin±³.On przyjmuje nas na pos³añca i naszym zadaniem bêdzie pój¶cie do Akila.Je¶li bêd± tam najemnicy mo¿emy powiedzieæ o tym dla Miki i on nam pomo¿e w walce.Nastêpnie bierzemy paczkê od farmera i odnosimy j± Baltramowi lub Nagurowi.
Jakie okoliczno¶ci musz± zaistnieæ aby dostaæ to misje ? Czy jak jestem ju¿ czeladnikiem to jej nie dostanê ? Dodam ¿e nie rozwi±za³em jeszcze kwestii Rengaru
|
amigodiamantes - 2015-01-05 20:03:50 |
to nic . Tak jak jest napisane wy¿ej: rozmawiasz z kaldifem o tym ¿e ma pewnie jako barman du¿o informacji. targujesz siê na 6 czy tam 7 monet za ka¿d± i rozmowê kierujesz na pracê w porcie, nastêpnie opcja dialogowa o ,,specjalnym zleceniu" po której zostaniesz odes³any do Nagura
|
pepsik189 - 2015-03-29 16:40:11 |
Witam serdecznie, mam pewien problem. Wygl±da to tak ¿e Galahad nie chce ze mn± rozmawiaæ. Wydaje mi siê ¿e to jest bug, a nie bêdê zaczyna³ od nowa, bo mam +10 h gry. Prosi³bym o kod na ksi±¿kê o któr± prosi Xardas chyba "Droga do nik±d" i na czar Wypêdzenie umar³ych.
|
SigniBox - 2015-07-12 11:22:39 |
10 h gry xD ja zdecydowa³em ze gra w 7 rozdziale jest do dupy bo zle rozwin±³em co nieco i zacz±³em od nowa xD i to nie by³o 10 h
|
sebso - 2016-02-15 18:55:55 |
Witam
Mam pytanie odnosnie nagrody za misje zlecona przez Galahada.
Wybralem po zakonczeniu, zeby nauczyl mnie prawdziwej magii i co dalej?
Cos tam powiedzial, zebym podniosl moc magiczna, Czy ktos wie jakie statystyki mam miec? Mam tylko opcje podniesienia many u niego.
dzieki
|
amigodiamantes - 2016-03-03 15:20:54 |
¿eby w ogóle zacz±³ uczyæ to co¶ ko³o 40 inta i 100 many
|
sebso - 2016-03-10 03:01:18 |
Na szczesie troche mniej. Ja mialem powyzej 30 int i 50 lub 60 many.
|
ShowoD - 2016-03-10 07:11:44 |
sebso reb 1 czy 2.1 ? i mniej wiêcej jaki patch
|
kujon333 - 2016-08-29 16:07:15 |
Aby okra¶æ Lehmara ze wszystkiego zabi³em t± jego ¿onê jakim¶ czarem, Lehmara po³o¿y³em mieczem i zabra³em wszystko (weksle, ksiêga d³ugów, kielich). Jak Lehmar wstawa³ to znowu sru mu w ryj i kradniemy dalej. Po wszystkim zapomnienie i wszystko wporzo u Andre, mimo ¿e Lehmar nas od morderców wyzywa. Mam nadziejê ¿e jako¶ nie nadziejê siê przez to u Vatrasa w pó¼niejszym etapie gry.
|
superkc - 2016-10-05 14:55:20 |
a jak zrobiæ zadanie które zleca Hagen, dowiedzieæ siê co robi± magowie wody.
|
kujon333 - 2016-10-05 15:52:36 |
Przeszed³em podstawowy w±tek Jarkendaru - ubicie Kruka
|
superkc - 2016-10-05 17:57:24 |
kujon333 napisał:Przeszed³em podstawowy w±tek Jarkendaru - ubicie Kruka
to jest do mnie czy informujesz jaki ty wspania³y?
|
kujon333 - 2016-10-05 18:52:54 |
I jedno i drugie :D
Na tym forum raczej nie ma tyle u¿yszkodników aby ca³y czas stosowaæ cytat
|
superkc - 2016-10-06 16:50:13 |
a kto daje recepture na miksture maksymalnego hp
|
kujon333 - 2016-10-06 17:14:22 |
Je¶li chodzi Ci o t± recepturê co podnosi HP to Lutero ma t± recepturê. Ogólnie to s± dostêpne od 2 rozdzia³u, ale to ju¿ pewnie wiesz. Mo¿liwe, ¿e kto¶ jeszcze j± ma ale nie pamiêtam kto.
|
amigodiamantes - 2016-10-12 10:29:51 |
kujon333 napisał:Aby okra¶æ Lehmara ze wszystkiego zabi³em t± jego ¿onê jakim¶ czarem, Lehmara po³o¿y³em mieczem i zabra³em wszystko (weksle, ksiêga d³ugów, kielich). Jak Lehmar wstawa³ to znowu sru mu w ryj i kradniemy dalej. Po wszystkim zapomnienie i wszystko wporzo u Andre, mimo ¿e Lehmar nas od morderców wyzywa. Mam nadziejê ¿e jako¶ nie nadziejê siê przez to u Vatrasa w pó¼niejszym etapie gry.
Wspaniale! si³a (pobicie lehmara), bezwzglêdno¶æ (zabicie ¿ony lehmara), obrotno¶æ finansowa (kradzie¿), wra¿liwo¶æ w sytuacji kryzysowej (jeszcze raz pobicie), delikatno¶æ o nerwy innych ,,dusz" (czar zapomnienie). Jestem z Ciebie dumny, jako typowy nekromanta i s³uga ciemno¶ci :) Powiedz jeszcze tylko, ¿e grasz paladynem albo magiem ognia, to ju¿ w ogóle Xarda¶ w nagrodê urz±dzi fiestê. To dzik ka¿dej mêskiej imprezy, potrafi przyzwaæ to co najbardziej potrzebne ( nie s±dzicie chyba, ¿e on tylko suchych przywo³aæ potrafi :>) i to kompletnie za free. No to ³apka w górê, kto chciaby zaznajomiæ siê bli¿ej z paroma sukkubami ? :)
|
kujon333 - 2016-10-12 16:58:08 |
Wspaniale! si³a (pobicie lehmara), bezwzglêdno¶æ (zabicie ¿ony lehmara), obrotno¶æ finansowa (kradzie¿), wra¿liwo¶æ w sytuacji kryzysowej (jeszcze raz pobicie), delikatno¶æ o nerwy innych ,,dusz" (czar zapomnienie). Jestem z Ciebie dumny, jako typowy nekromanta i s³uga ciemno¶ci Powiedz jeszcze tylko, ¿e grasz paladynem albo magiem ognia, to ju¿ w ogóle Xarda¶ w nagrodê urz±dzi fiestê. To dzik ka¿dej mêskiej imprezy, potrafi przyzwaæ to co najbardziej potrzebne ( nie s±dzicie chyba, ¿e on tylko suchych przywo³aæ potrafi :>) i to kompletnie za free. No to ³apka w górê, kto chciaby zaznajomiæ siê bli¿ej z paroma sukkubami ?
W sumie to siê Vatras przywali³ jak jeszcze zabi³em tych 2 paladynów co strzeg± amuletu Triramar - obóz palków pojecha³em jako¶ na zwojach strachu i miksturce szybko¶ci. Potem jednak i tak uda³o mi siê zabiæ cz³onków gildii z³odziei i w±tek zabójców ogarn±æ. Niby siê znowu przywali³, ale powiedzia³em, ¿e nie wiedzia³em co czyniê xD
Gra³em magiem ognia ;D
|
amigodiamantes - 2016-10-21 15:31:59 |
hue hue hue. Przekaza³em to Xardasiowi - kopara opad³a mu do samego Hadesu ;)
Czyli zapewne tak zaczynali dzia³ania inkwizytorzy...
|
paulzz - 2017-03-15 14:01:48 |
Witam mam problem z questem dla vippera, torba pelna rudy. Prawdopodobnie podczas rozmowy z vipperem odrzucilem kiedys pomoc dla niego a teraz nie chce ze mna rozmawiac na ten temat... (a jestem z 20 godzin do przodu gry... Wiec nie moge wziac questa od niego... A ze jest jedynym nauczycielem przekuwania magic ore to jestem w pupie... Czy jest mozliwosc zresetowania rozmowy z nim ? co za beznadzieja ze jest to jedyny nauczycielod przekuwania magicznej rudy w calej grze... . Da sie cos zmienic w plikach gry tak jakbym wczesniej z nim nie rozmawial ?
|
kujon333 - 2017-03-18 16:03:56 |
Zawali³e¶ sprawê - trzeba wybraæ odpowiedni± opcjê dialogow±. Dlatego gra siê na 20 sejwach aby móc siê cofn±æ. Nic nie da rady raczej z tym zrobiæ. No przykro mi
|
syngromu88 - 2018-04-21 14:17:29 |
Hej! Ja gram w Returninga po raz pierwszy i mam problem gdy chcê okra¶æ Lehmara. Nawet jak nauczê siê skradania to w trakcie otwierania budzi siê Lehmar i jego ¿ona, i po zadaniu. Czy koniecznie muszê byæ w gildii zabójców ¿eby ukoñczyæ to zadanie? Jestem Magiem Ognia i pasuje mi mieæ wiêksz± karmê u Innosa.
|