Cześć. Wróciłem do Returninga i potrzebuje kilku porad, a mianowicie:
1) Zamierzam grać bronią jednoręczną. Bardzo zostanę tym dotknięty? 2) Do ilu % ładować w broń jednoręczną? Nie wiem czy coś poza księgami/tabliczkami daje bonus do walki (Żeby nie marnować PD) 3) Kiedy zacząć bawić się w mikstury siły? 4) Do kogo najlepiej się przyłączyć? Zamierzałem do najemników 5) Jakieś OGÓLNE porady idąc tą ścieżką? Coś co pomoże mi dobrze wystartować 6) Na którym levelu powinienem iść do Jarkendaru i na którym wyjść 7) Jak rozwinąć tego jednoręcznego bohatera, żeby ''coś robił''? Chodzi mi tutaj o umiejętne rozdanie PD 8) Uczyć się tych wszystkich rzeczy typu: inteligencja, trofea, etc? Pamiętam, że był taki obóz, gdzie to było dość opłacalne 9) Dawać coś w manę? 10) Od Gallahada wziąć tę runę zniszczenie ożywieńców? Będę w ogóle mógł jej używać? 11) Może ktoś zna jakieś tricki/sztuczki, aby poprawić statystyki (też będę wdzięczny) 12) Które questy muszę obowiązkowo zrobić? Zanim pójdę do GD, gdyż chciałbym być bardzo dobrze wyrobiony ;x 13) Opłaca się latać po ten pancerz z płytek pełzaczy? 14) Jakieś ''inteligentne'' sposoby na wykorzystanie zwojów z deszczem ognia? w 1 rozdziale
Aktualnie: 5-6 lvl, 36 siły, 31% wojownika, czeladnik u Harada - dobry długi miecz + kowalstwo, skórowanie zwierząt.
Co dalej?
|
1. Jednoręczna jest w dechę, szczególnie najemnikiem/łowcą smoków. w 4/5 rozdziale dostajesz lepsze bronie niż gniew demona, dodatkowo z + do jednoręki. Nie ma bata na szybkiego jednoręcznego miecznika.
2. Bardzo łatwy poziom to masa expa. Do Jankendaru spokojnie można podbijać w 20 poziom bez spiny. Sugerowałbym przy takim poziomie trudności spokojnie do ~54% broni się nauczyć. Siły do ~80. Na początku może i będzie trudno się bić bez boostów, ale uwierz mi - już w Jankendar będziesz pro, tam do 80 siły idzie naklepać, a po tabliczkach itp - mało kto ci da radę na 2 poziom (szkielety pomijamy, to proskillowce). Dzięki temu wejście do GD nie będzie takim szokiem, choć i tak się zdziwisz;D
3. Na bardzo łatwym coś koło 80-90. Wpakuj tak żeby max 2 x po 15 pn za siłę dać.
4. Polecam Najemników, najlepiej się dzięki nim zorientować w v2 co i jak działa, jeśli nie jest to poziom rzeźnik. Gildia ta daje masę bonusów, a ew. błędy w rozdaniu PN aż tak mocno nie kosztują. Masa defa ze zbroi + hełmu (w dualu +100 w stosunku do paladyna z hełmem oświecenia, i + ~50 w stosunku do ciężkiej świątynnej z hełmem łucznika), no a poza tym jako bonus - dodatkowa free siła z tej czapki. Bronie najemnika najmocniejsze w grze na 4-5 rozdział, i to o co najmniej 40 dmg od reszty gildii. Poza tym % do broni.
5.
Na bardzo łatwym strategia podejścia do gry jest odwrotna niż na trudnych poziomach:) Tj mikstury siły i języki polecam uczyć się dopiero jak złapiesz 80 siły (siła to priorytet, olej na razie % jednoręcznej. Wszystko w siłę). po sile, nauce języków i miksturce constantino - powrót do % jednoręcznej (prawie na wejściu w jankendar pierścień morgana 10% do jednoręcznej. Na 44% jedno w jankendar jest się już naprawdę pro) Dlaczego siła ma priorytet na początku? bo jak najszybciej chcemy się do mikstur siły i tabliczek siły dorwać, a na bardzo łatwym aby zrobić to z sensem, to warto wcześniej zainwestować jednak w tę siłę ze 12-16 leveli. potem tylko szybki boost tabliczkami, miksturami etc i przed zakończeniem jankendaru ~130-140 siły na lajcie. Dzięki temu można ubrać krzyż przeznaczenia, co samym dmg miecza daje radę, ubrać na grzbiet już całkiem sprytne i podkute zbroje najemnika, a i crit jak siądzie to już robi sporo.
porada a) B. łatwy poziom daje +5 czy 10 hp na stałe co poziom, więc łatwiej też jest ubrać 1000 na zbroję kruka czy 3k na pana cienia. Obie zbroje są najlepsze jak na etap gdzie można je dorwać. Skorupki gildyjne przy nich są po prostu słabe.
porada b) Salandrill i jego mikstura z orkowego bimbru. Polecam tłuc masowo orki jak tylko się da najwcześniej. Randomowo dropi przepis (Sal może zrobić miskturę z orkowego bimbru. Nie polecam pić:D). Dodatkowo, po oddaniu paru butelek orkowego bimbru (ulepszona mikstura z orkowego bimbru) - Sal przyrządza miksturę losowo odejmującą 10 życia i dającą 4-8 def na stałe (przed użyciem zapisać, czasami działa też odwrotnie;P).
Porada c) słoneczne aloesy. Saggita przyrządza miksturki def +5 strzały i broń biała. Lokacje: koło czarnego trolla khorinis, za palisadą gdzie w g1 był nyras, za palisadą koło kopalni marcosa (między kopalnią marcosa a zalaną kopalnią są trolle), dolina cieni - pradawny troll, niedaleko wejścia do kopalni złota (misja z miksturą zurisa), jest tam troll siedzący na aloesie. Dzięki tym dodatkom można +40-50 defa dodatkowo dostać, i to dość wcześnie. Trolle schodzą łatwo dla postaci 200 siła i ~50% broń.
Porada d) Błyskotki warte uwagi: pierścień dzika (10 broń i strzały + speed) najszybciej jak się da. W jankendarze można wymienić na krótki czas na set uzdrowiciela (jeśli brakuje do zbroi kruka) Misja fellangora i wzięcie pierścienia od demona. +15 siła i zręka to coś czym nie warto pogardzać. W 3-4 rozdziale polecam pierścień dzika wymienić na pierścień alberta (speed zostaje, dochodzi lepszy def). Co do amuletów... ja na 10 czy 15 siły cisnąłem aż do oka innosa, niespecjalnie idzie coś pożytecznego znaleźć:) dopiero z panów cienia dropią dobre amulety...
porada e) Jeśli nie masz patcha 1.3.2 to polecam nauczyć się 3 kregu od galaharda. Zniszczenie ożywieńca to żadna tajemnica, ale i 3 krąg może się przydać. Dzięki temu idzie używać runy przywołania kamiennych strażników (piedestał koło teleportera za krukiem)... Przydają się aby odwracać uwagę (grobowiec onara, demony i szkielety seynaka 3 rozdział pod serca demonów i kręcenie win zapomnienia - hp...)
porada f) taka mała - nordmarskie miecze:) bez nich ze szkieletami będzie bardzo ciężko, nawet na 400 def. 1h - grobowiec onara, pan cienia. 2h - wieża kerola.
porada g) mikstura życia, chyba u Constantino - korzeń leczniczy + rdest polny = 10 hp. Poza jagódkami i winami zapomnienia warto się jej nauczyć, można wyciągnąć spokojnie z tej nauki 700hp.
6. na bardzo łatwym: wejście - mniej więcej 20 lvl. wyjście- ok 30 poziom
7. zależy na jaki world. Khorinis - 50 siły i jest gut. Na jankendar - to 100+ siła i crity siadają na większość potworków całkiem spore. na gd - tam to nie ma limitu. 170 siły i wciąż trzeba chodzić chyłkiem, w zasadzie do ubicia tylko orkowie (jeśli dobry def), i coś może z warga. przyjemnie dość się zaczyna robić przy sile 250+ dolina cieni - sugeruję wejść z co najmniej 200+ def i 200+ siły. Wraz ze zniszczeniem ożywieńca może się uda... ;D azgan - lokacja śmiechu. wolna kopalnia - na spokojności 150 siły powinno wystarczyć na orki. Kopalnie z nieumarłymi - tutaj ciężko cokolwiek powiedzieć... teoretycznie zniszczenie ożywieńca załatwia sprawę, jednak w praktyce - nie wszystko idzie tym ubić. Sugerowałbym 200+ siły i przede wszystkim - nordmarski miecz. Def minimum 250 na 1500 hp, coby ze 2 ich hity ustać...
8. po nauce siły, mikstur, języków a potem jedno do 55% - możesz ładować już pn we wszystko co pasuje. po 35 lvlu już powinieneś mieć wolne pn na byle zachciewajki.
9. Jako najemnik w manę to nie polecam pakować. W zasadzie tylko pod zniszczenie ożywieńca się przydaje, spokojnie z 200 many ze zdobycznych mikstur etc wpada. Od początku pakuj bonusy na manę, to na 1 deszcz ognia wystarczy spokojnie.
10. Jeśli patch 1.3.1 - to tak.
11. Tricki? główny trick to znajdowanie potków/ smoczych korzeni, leczniczych korzeni, rdestów, tabliczek etc. co ci atrybuty kręcą. to powinno zrobić 80% twoich statów. Poboczne tricki to wczesne zdobywanie np pierścieni czy broni dających bonus do władania, względnie książki. (do broni posiada lutero. Dodatkowo po zostaniu mistrzem gildii - również posiada jakąś księgę podnoszącą % broni. 2% do broni daje również książka gdzieś w zamku w gd, ale nie pamiętam gdzie leży, ani czy daje do 1h, 2h czy do obu), czy chociażby te miksturki Salandrila lub Saggity do def
12. na b łatwym - w zasadzie możesz nie robić żadnych questów. I tak 80% twojego xp z potworów wpada:)
13. lepiej po prostu przekuć zbroję lekką najemnika (x5 - 90 def), średnią najemnika (x5 -110 def) albo pancerz kręgu (carl, coś 3 pn chyba - 90 abo 100 def).
14. mam 2 opcje: 1 bandyci dextera (jeden zrzut i masa exp, kasy i pałaszy) 2 dzik do misji barema bodajże. Raz rzucasz, a 2 bossy dostają (mikrob w gorzelni poniżej xD)
reszta to chyba etlu, co najmniej z 6 zwojów tam na palków zużyłem...
|