KHORINIS
Teneklyk - Okolice słonecznego kręgu Raboglav - Wysepka na jeziorze koło chaty Erola Lucjan - Jaskinia w kotlinie z Lesterem . Zadanie od opiekuna Dagotha Mirbl - Bimbrownia Vina, las na wschodzie Antramentor - Jaskinia koło piramid . Użyć przełącznika w mniejszej budowli Królowa pełzaczy - Tam gdzie Antramentor jama obok Grimgash - Jaskinia za farmą Onara Mroczny Golem - Na wschodzie przy urwisku doskonale ją widać Ognedyh - Przy wieży Nergala, kolejna plaża za Mrocznym Golemem Inubis - Krypta koło farmy Onara Nergal - Wieża za trollami, na które poluje Grom . WARUNEK - załatwić Inubisa Czarny Zębacz - Okolice piramid, tam gdzie są ogniste jaszczury, zadanie od myśliwych Fangarh-Nahat - 4 rozdział, zadanie od Ingmara - jaskinia za miastem Nocny Łowca - Kotlina z Lesterem, zadanie od myśliwych Prawdziwy Duch Ogna - Teleport przy wykopaliskach magów . Zadanie od Opiekunów Senga, Pan Cieni - Jaskinia z runą dla nowicjuszy . Trzeba dostać zadanie od opiekunów Dzik - Polana koło kamiennego kręgu we wschodnim lesie, zadanie mysliwych
FORT AZGAN Mięsożerny krwiopijca - Nie ma go ? Szukaj dalej, nie byłeś wszędzie !
JARKENDAR
Dokuczliwy szczur - Jaskinia na początku kanionu Far-Nagar - Obozowisko orków przed domem uczonych Duch krwawego ogara - Kamienny ,,most" prowadzący na bagna od strony kanionu Zestoblum - Pozostalości budynku, na lewo - wychodząc z jaskini Juana Kruk - No, bez przesady... S'enyak - Po zagraniu na rogu (również po uwolnieniu duszy i pożegnaniu się ze Szponem..) Varrag-Hatash - Ekipa do likwidacji - budowle i świątynia . Zadanie Magów Wody 4 rozdział Varrag-Sata Varrag-Kazorg Varrag-Nazul Varrag-Hashor Ur-Katan Aligator - Wysepka na jeziorze, gdzie w jaskini leżą Angus i Hank Samica pełzacza - Dom uzdrowicieli - trzeba znaleźć wszystkie zapiski dziadka Bena
GÓRNICZA DOLINA
Hosh-Pak - Na płaskowyżu, niedaleko zamku Kamnelap - Od jaskini gdzie leżą zwłoki Olava idziemy bardziej w górę i przy spalonej chatce Strażnik Sfery 01 - Zawalona kopalnia - wejście nad przejściem do Khorinis Strażnik Sfery 02 - Zatopiona wieża Xardasa Strażnik Sfery 03 - Obóz sekty, komnata Y'Beriona Strażnik Sfery 04 - Stara kopalnia, niedaleko kopalni Marcosa Pandrodor(bagienny) - Smok Pedrakhan(kamienny) - Smok Feomathar(ognisty) - Smok Finkregh(lodowy) - Smok Oktogorgon - W drodze do Lodowego Smoka, spaceruje po zamarzniętym jeziorze Magmolemus - W drodze do Ognistego Smoka na płaskowyżu Tum-Pak - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica Nur-Shak - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica Dur-Kash - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica Nar-Shogan - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica Farrok - Miasto orków, chroni Salę Panów Shemron - Zatopiona wieża Xardasa pilnuje sfery Trujący pełzacz - Stara kopalnia w drodze po sfere Resheza - Jaskinia niedaleko starego obozu bractwa Rukvayya - W drodze do kamiennego smoka Zębacz Kościogłód - Między Starą Kopalnią a miastem orków Przywódca stada (zębacz) - Okolice kopalni Fajetha Ur-Thrall - Miasto orków - Sala Panów Varrag-Hatano - Szaman w Świątyni Śniącego Varrag-Beck - Szaman w Świątyni Śniącego Hosh-Mahat - Szaman w Świątyni Śniącego Van-Grage - Szaman w Świątyni Śniącego Hoshkar - Świątynia - tam, gdzie w G1 przebywał Śniący, posiadacz Uriziela.. Xash-Gor - Cmentarzysko orków Kadar, Pan Cienia - Zadanie z Chromaninami - znajdź i przeczytaj wszystkie.. Mroźny wilk - Niedaleko Lodowych golemów i siedzącego Sylvio Opalla - Okolice dawnej tamy z G1 Wódz błotnych węży - Dawny obóz sekty Królowa pełzaczy - W misji duchów kopaczy, stara kopalnia Królowa pełzaczy - Kopalnia Silvestra, zwiał z niej Diego Nekromanta - zombie - Jaskinia bólu Rush-Gar - Miasto Orków Fangarh-Nahat - Miasto Orków Rush-Gash - Orkowy drakar (kajuta kapitana) Nag Shore Przywódca Klanu Skały - nad Świątynią Śpiocha, po skałach na górę Ur-Dah - Powędrował na cmentarzysko orków Ur-Shak - Między wieżą X. a kopalnią rudy paladynów, na wzniesieniu Hag-Tar - Zdobył Zamek, komnata Garonda
DOLINA CIENI
Dakat - Posiadacz Oka Gniewu i Talizmanu - krypta Tserebus - Warg biegający przy obozie orków - duchów Ogar żądny krwi - Na skałach przy obozie orków - duchów Ur-Grom - Miasto orków, po pokonaniu Azgalora, stoi niedaleko areny Ur-Khan - Obóz orków - duchów Azgalor - Kamienna arena
ZAPOMNIANA WYSPA
Demonikon - Teleport na szczycie budowli . WARUNEK - zabrać na statek Miltena Królowa pełzaczy - Jaskinia z rudą
DWÓR IRDORATH
Tej gromadki nie sposób ominąć.. Idziemy tylko uparcie do przodu
Ur-Vatah Arhol Poszukiwacz Czerwony Smok Smok Ożywieniec
KLASZTOR OPIEKUNÓW
Terinaks
|