Pawlak . - 2018-07-08 23:23:10

Droga do góry

Rozmawiamy z Rupertem, uczniem Matteo. Powie, że żaden z mistrzów nie będzie nas słuchał, dopóki nie zdobędziesz ich zaufania i wyśle ​​nas do Pabla. Idziemy do niego. Dobry milicjant jest gotowy, aby nam pomóc, ale najpierw wyśle nas ​​do Hannah po  przyzwoite ubrania. Ubrania kosztują 100 sztuk złota; jeśli jesteś w gildii złodziei - 50, jeśli dasz Hanne Księge długów Lehmara - całkowicie za darmo. Alternatywą jest zakup pancerza poszukiwacza przygód od Alrika za 500 monet. Bierzemy ubrania i wracamy do Pabla. Teraz jesteśmy gotowi pomóc mieszkańcom portu. Wykonujemy wszystkie ich zadania, są one dostępne od samego początku, nawet przed rozmową z Pablo, z wyjątkiem questa "Węgiel dla Carla". Ten ostatni jest obowiązkowy do wykonania, ponieważ bez niego niemożliwe będzie zaproszenie Carla w rozdziale 3 do naszego obozu.

Inną alternatywą jest dołączenie do jednej z głównych gildii, wtedy mistrzowie natychmiast zaczną z nami rozmawiać.


Atrament Grahama

Kartograf Graham potrzebuje atramentu. Można go znaleźć w domu Zurisa, na półce po prawej stronie od wejścia. Ponieważ dom kupca jest zawsze zatłoczony, nie będzie łatwo go zdobyć. Możesz spróbować podkraść się w nocy, po tym, jak strażnik, stojący w pobliżu domu, przeprowadzi się obok sklepu Baltrama. Możesz także spróbować kradzieży w ciągu dnia, szybko wpadając do domu i chwytając przedmioty z półki (na szybkości NPC nie powinni zdążyć nas oskarżyć) po jednym i tak w kółko. Jeśli nie chcesz kraść, możesz kupić atrament od Zurisa za 200 monet. Oddajemy tusz Grahamowi i dostajemy 3 czyste kartki zwoju w nagrodę.


Węgiel dla Carla

Kowal portowy prosi o dostarczenie mu materiału do pracy - 5 kawałków węgla. Część można znaleźć na molo, ale jeszcze więcej można znaleźć przy spalonej chacie na plaży z Skipem. Misja jest obowiązkowa do wykonania, ponieważ bez niego niemożliwe będzie zaproszenie Carla w rozdziale 3 do naszego obozu.


Przysmak

Sprzedawca ryb Halvor potrzebuje świeżych owoców morza, a konkretnie potrzebuje tuzina ostryg. Niektóre małże i krewetki można znaleźć na plaży Skipa, kilka innych leży w pobliżu rybaka Farima. Czasami można trafić cenne czarne perły. Możesz je kupić od Farima, po tym, jak pomożesz mu z milicją.


Szantażysta

Kardif chce, żebyśmy pozbyli się gościa który wyłudza pieniądze przed jego knajpą. Ponieważ Moe już został przez nas pobity, po prostu idziemy z nim ponownie porozmawiać. Meo odchodzi, a Cardiff dziękuje nam i przydziela wynagrodzenie w wysokości 10 sztuk złota codziennie.


Dłużnik Lehmara

Pewien typ wisi Lehmarowi dużą sumę pieniędzy. Lichwiarz chce, żebyśmy się go pozbyli. Idziemy do magazynu portowego, który jest obok warsztatu z łodzią Garvella i zabijamy strażnika narkotyków Milsa. Oczyszczamy zwłoki i skrzynie, wracamy do Lehmara. Paczka ziela pozostaje dla nas nagrodą.


Figurka Eddy

Posąg Eddy został skradziony. Wskazuje na to, że to typ Mills, z magazynu portowego. Zabijamy łajdaka i zwracamy statuetkę Eddzie.


Narzędzia do Garvella

Aby przyspieszyć budowę statku, Garvell potrzebuje dwóch młotów, piły i żywicy. Żywicę można znaleźć na dachu jednego z budynków portowych. Piła - na molo niedaleko od kwatermistrza Martina, lub obok Torbena. W tym samym miejscu przy wejściu do jego domu wisi jeden z młotów, drugi możemy znaleźć na jednej z plaż.


Zupa dla Farima

Po udzieleniu pomocy Farimowi w sprawie milicji okazuje się, że staruszek jest trochę chory. Aby się poczuł lepiej potrzebuje specjalnej zupy. Może ją przygotować tylko Edda. Przynosimy jej 10 ryb, 5 serafisów, kawałek sera, czerwoną paprykę i rum. Zupa jest gotowa, idziemy do Farima.

www.simr201019.pun.pl www.majowie.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.rayman.pun.pl