Pawlak . - 2018-07-10 00:02:43

ROZDZIAŁ I


Kamienie Runiczne

Zadanie jest wykonywane na samym początku gry. Opuszczamy wieżę Xardasa, znajdujemy kamienną kolumnę druidów zaraz po prawej stronie i wracamy do nekromanty, aby zapytać go o nią. Xardas da nam specjalną runę, dzięki której będziesz mógł się teleportować do tych posągów. Jednak sposobu na ich aktywację Xardas jeszcze się nie poznał. Do tego potrzebujemy starożytnych płytek runicznych, które są ukryte na wyspie. Kiedy znajdziemy pierwszą taką płytkę i aktywujemy kolumnę, wracamy do Xardasa i opowiadamy wszystko o wszystkim. Zadanie jest zakończone, a teraz pozostaje tylko poszukać wszystkich runicznych płytek i kamieni druidów.


Lęk Lobarta

Po zebraniu rzepy, Lobart poprosi nas o sprawdzenie, co za ludzie osiedlili się w pobliżu jego gospodarstwa. Mowa tu o nowicjuszach zbierających bagienne ziele na małym płaskowyżu za kamiennym kręgiem. Idziemy tam, omijamy polne bestie, rozmawiamy ze Shratem i wracamy do Lobarta.


Bezsenność Vino

Po wręczeniu butelczyny wina Vino ma dla nas wiadomość. Facet powie, że ostatnio widział orka w pobliżu. To ten sam ork, którego później spotykamy, polując z Bartokiem. Jednak Bartok, widząc orka, ucieka. Zabij orka, przeszukaj ciało i wróć do Vino.


Nowa broń dla Skipa

Skip potrzebuje nowej szabli. Można ją znaleźć na plaży obok statku, strzeżonego przez paladynów. Za szablę Skip dziękuje butelką specjalnego rumu.


Nie możemy żyć bez kobiet!

Warunek ukończenie zadania : Piracki handel z Baltramem. Skip po długiej podróży potrzebuje dziewczyny o prostej cnocie. Na 3 dni. Z tym pytaniem powinieneś się oczywiście zwrócić do Bromora. Opisujemy mu sytuację, a on żąda aż 2000 sztuk złota. Jednakże, z retoryką (20 umiejętności), można obniżyć cenę do tysiąca. Zabieramy Sonię i płyniemy z nią do Skipa. Nie zapomnij zdjąć broni i zmienić zbroję na odzież, aby wytrzymałość spadała wolniej, wtedy będziesz mógł na spokojnie płynąć do Skipa. Ponadto, od czasu do czasu opiekuj się Sonią, pływa powoli i lubi utknąć w pobliżu brzegu.
Nie zapomnij tu wrócić po trzech dniach, chociaż pod koniec tego czasu w dzienniku pojawi się przypomnienie. Odprowadzamy Sonię z powrotem do Bromora, rozmawiamy z nim i w końcu misja jest zakończona. Nagrodą jest napój dodający 5 pkt HP.


Śmierdzący stwór Erola

Kiedy Erol z oddanymi przez nas tabliczkami bezpiecznie wrócił do swojej chaty, pytamy go o nowiny. Opowie o stworzeniu, które zrobiło bałagan w jego domu. Ta istota jest wielkim topielcem na wyspie na środku jeziorka, która nazywa się Rybogłów. Poradzić sobie z nim nie będzie łatwo, więc musisz pokazać swoją wyobraźnię. Aby wykonać zadanie, dajemy Erolowi trofeum z pazurów (+5 do posiadania broni jednoręcznej). Wskazówka : Bestia pojawia się dopiero po wykonaniu zadania ze skarbami Grega, więc najpierw musisz wykopać skarb.


Głodny skazaniec

Na płaskowyżu ze spaloną chatą i jaszczurami, nie daleko od mostu prowadzącego do Martwej Harpii, Bezi spotyka byłego skazańca imieniem Ragnar. Po rozmowie z nim możesz dać mu pewną ilość pieniędzy : 50, 100 lub 1000 złotych. Od tej kwoty, zależy do jakiej gildii później dołączy Ragnar i ile zadań będzie z nim związane (50 sztuk złota (Najemnicy) - bez dodatkowych questów, 100 sztuk złota (Milicja) - jeden dodatkowy Quest, 1000 sztuk złota (Magowie Ognia) - trzy dodatkowe questy). Należy zauważyć, że na przykład, my jako najemnik, możemy mu zaoferować jedynie przyłączenie się do najemników. I nie mów mu, żeby skopał tyłek Sentensie - po prostu zabija tego biedaka. Zatem dajesz mu kawałek pieczonego mięsa oraz butelkę wody - i zadanie znika. Jednak jeśli planujesz grać magiem, wątek poprowadzony z tą postacią odblokuje Ci możliwość stworzenia runy dzięki której przywołasz .. Smoka! Tak smok walczący u Twojego boku! Dlaczego tylko dla magów ? Bo ów runa wymaga 350 pkt many. Zadanie bardziej opowiem w przeznaczonym do tego temacie. Jedyne co musisz zrobić teraz, to dać Ragnarowi 1000 sztuk złota w 1 rozdziale jeżeli planujesz grać magiem


Pancerz najemnika dla Jessa

Jess jest bandytą obok jaskini Brago. Musieliśmy go uratować przed Cavalornem. Pod warunkiem, jak Bezi spotka się już z Lee, Jess może zostać zaproszony do Najemników. Ale kategorycznie odmawia pójścia gdziekolwiek bez normalnej zbroi. Nadaje się do każda zbroja najemników, a także pancerza poszukiwacza przygód, który można kupić od Alrika za 500 monet. W nagrodę Jess odda pierścień (ochrona +3 przed wszystkimi rodzajami obrażeń).


Niespodziewane spotkanie

Na skraju najwyższego wzgórza, obok myśliwego Niklasa, spotkamy rannego orka o imieniu Ur-Karras. Nagle powstała hojność Bezimiennego zmusza go, by spróbował wyleczyć orka. Udajemy się do alchemika Salandrila i kupujemy od niego specjalny zwój uzdrowienia. Wracamy do orka i używamy go poprzez dialog. W przyszłości wiele zadań będzie z nim związanych, więc staraj się nie zamordować Ur-Karras. Umiera automatycznie z nadejściem 2 rozdziału.


Wniosek Parlana

Aby otrzymać to zadanie, trzeba mieć 15 retoryki i nie odwiedzić klasztoru w "sposób legalny". Wspinamy się na mur klasztoru (można to zrobić na trzy sposoby, najprostszym - skoczyć na skałę na prawo od wejścia) i podchodzimy do Parlana. Z niedowierzaniem krzyczy na nas, w dialogu wybieramy opcję "Co to za miejsce?". Parlan nie daje nam innego wyboru, jak tylko zwrócić relikwię do klasztoru z rąk Lehmara. Idziemy do niego musimy mieć co najmniej tysiąc sztuk złota, aby nam pokazał asortyment swoich specjalnych dóbr. Jednak ta relikwia jest bardzo droga (1000 monet), a ponadto nie możemy jej ukraść, tylko odkupić. Wracamy z artefaktem do Parlana.


Przepisy na wino dla Goraxa

Gorax, szef piwnicy z winem w klasztorze, prosi o przyniesienie mu wszystkich przepisów na wina, jakie znajdziemy. Jeden przepis sprzedaje Constantino, drugi - Salandril. Przepis grzanego wina (nie można gotować) znajdziemy w Jarkendarze od bandyty Juana, na bagnach. Za trzy przepisy Gorax da nam 1PN i zwój przywołania Ognistego Golema.


Bezprawny syn

Kiedy będziesz w klasztorze, poszukaj Holgera. Jest albo w ogrodzie, albo w kościele. Holger powie nam, że przybył do klasztoru tydzień temu i chciałby odwiedzić swoich rodziców, ale nie wie, czy go zaakceptują. Idziemy do Khorinis, ojciec Holgera to Alvin, rzeźnik w porcie. Rozmawiamy z nim, on będzie szczęśliwy widząc Holgera, więc wracamy do niego i relacjonujemy szczęśliwe wieści. Później można go znaleźć w pobliżu Alvina.


Puchar Kharima

Na gospodarstwie Onara można spotkać starego znajomego z G1 - Kharima. Nie rozpoznaje nas, ale warto przypomnieć mu o dupie Gomeza, więc natychmiast się uśmiecha. Powie nam, że będąc najlepszym wojownikiem na arenie w Starym Obozie, miał puchar mistrzów od samego Gomeza. Niestety musiał szybko opuścić kolonie i zapomniał o nim, ale chce go odzyskać. Puchar znajduje się na arenie w trawie w pobliżu zamku (duży zniszczony kamienny pierścień). Problem polega na tym, że wokół jest mnóstwo orków. Więc, albo wyjmujemy Ulu-Mulu , albo walczymy, aż będziemy bezpieczni. Bierzemy kielich i odnosimy Kharimowi.


Broń Gonzalesa

W tawernie Kardiffa lub w burdelu Bormora można znaleźć dziwnego człowieka - zabójcę Gonzaleza. Po rozmowie z nim nie powie nam wiele, ale będzie narzekał, że stracił swój miecz, a on nie lubi tutejszych mieczy. Przydałaby się orientalna broń, na przykład miecz zabójcy. Taki miecz można zdobyć w zadaniu Parsivala "Taktyczna przewaga" . Oddajemy miecz Gonzalezowi, a misja jest zakończona.


Laboratorium Jaco

Po oddaniu Cipherowi jego paczki w zadaniu "Paczka z zielem", możesz zapytać skąd jeszcze wziąć zielsko. Powie ci, że w Khorinis nigdzie, ale wcześniej w Górniczej Dolinie w pobliżu Nowego obozu, istniało pewne laboratorium do produkcji ziela, które posiadał Jaco. Idziemy do doliny, docieramy do jeziora w pobliżu Nowego obozu, od strony chatek rybackich będzie jaskinia z bandytami. Zabijamy ich, zabieramy torbę z zielem i odnosimy ją do Ciphera.


Mrok Północy dla Lestera

Aby zadanie się pojawiło, musisz wysłać Lestera do wieży Xardas i zapytać go, jak się czuje. Lester chciałby zapalić jointa, ale nie zwykłego, jedną z odmian, które były tylko w byłym Obozie Bractwa - Mrok Północy. Przepis znajduje się w byłym Obozie Bractwa, w chacie Cor Kaloma. Czytamy i skręcamy, częstujemy machem Lestera i jest szczęśliwy.


Duchy przeszłości

Trzeba przyjść na strzelnicę u Najemników w godzinach 18 : 00 - 19 : 00 i obejrzeć cały długotrwały taniec Loy. Po tańcu rozmawiamy z nią, przekonujemy ją, że nie jesteśmy zwykłym dupkiem, który chce tylko jednego od kobiet. W dowód opowiada o trzech rzeczach, które chciałaby dostać od prawdziwego "dżentelmena"
1. Wiersze. "Poezje Myrtany", które można kupić u Matteo.
2. Naszyjnik z czarnych pereł. Tutaj potrzebujesz dobrego jubilera, znowu Matteo. Idź do niego, jeśli wykonałeś misje "Narzędzia Matteo", zrobi nam naszyjnik, jeśli przyniesiemy mu potrzebne przedmioty : 5 czarnych pereł i 1 złotą sztabkę.
3. Bukiet Błękitnej Malwy. Kwiaty można znaleźć za portalem do Ashtara w Jarkendarze.
Przynosimy wszystkie trzy prezenty, i nie wymagamy niczego w zamian! W takim przypadku poprosi nas o przybycie do latarni morskiej Jacka o północy tego samego dnia. Idziemy do latarni, rozmawiamy z Loą, wyznajemy jej miłość, przekonujemy ją ("Robi wrażenie" => "O tym samym co o tobie" => "Rozumiem je"), po czym schodzi z latarni morskiej i pójdzie zaraz w prawą stronę za róg latarni. Idziemy za nią. Jeśli wszystko jest w porządku, zaczyna się film i dostajemy 10 PN.
Uwaga : jeśli w burdelu spałeś z Nadią, Loa wyśle ​​cie piekła.

www.narutoshippuuden99.pun.pl www.xfenix.pun.pl www.komputerdlazielonych.pun.pl www.pggdamibm.pun.pl www.dbstory.pun.pl