Ward - 2013-04-01 21:24:20

Napadnięci Kupcy:
Errol prosi nas o odzyskanie kamiennych tabliczek dla Vatrasa, które zabrali mu bandyci.W tym idziemy na farmę Akila i na pobliski most (znajduje się on nad Errolem). Zabijamy bandytów i bierzemy tabliczki po czym wracamy do kupca i otrzymujemy list polecający do Lutero.

Zamówienie Bengara:
Zadanie daje nam Lutero.Dostajemy od niego liste z zamówieniem po czym idziemy na farmę Bengara.Rozmawiamy z farmerem i odbieramy towary po czym wracamy do Lutero.

Przysługa dla Jory:
Zadanie zleca nam Lutero.Wspomina nam że ma problemy z Zurisem.Zuris odmawia dzierżawy miejsca w któym handluje Jora.To zadanie można wykonać na 3 sposoby
a)Pierwszy polega na zabiciu Zurisa
b)Drugi możemy mu zapłacić 5.000 tys sztuk złota
c)Trzeci znaleźć eliksir Płomień Eligora
Jeśli wybierzemy 1 i 2 sposób Lutero nie będzie zadowolony najlepiej wybrać 3.W tym celu musimy porozmawiać z Zurisem i powiedzieć mu że nie słyszeliśmy o gildi kupców oraz ,że pomagamy z własnej woli.Gdy tak powiemy Zuris poprosi nas o zdobycie Płomienia Eligora.W tym celu rozmawiamy z Lutero.Ów eliksir znajduje się w Górniczej Dolinie w Opuszczonej Kopalni w skrzyni która jest zamknięta kluczem.Klucz do skrzyni posiada Grimes jest on kopaczem w oddziale Marcosa.Rozmawiamy z nim i mówimy mu by dał nam klucz ze względu na naszą dawną przyjaźń.Po tym idziemy do Opuszczonej Kopalni otwieramy skrzynię i wracamy do Zurisa. Kupiec zgadza się na warunki umowy.Wracamy do Lutero i mówimy o wykonaniu zadania.Dodatkowo możemy teraz kupić Płomień Eligora od Zurisa.Ów eliksir daje nam +15 do ochrony przed ogniem na stałe.

Antyki:
Lutero zleca nam przyniesienie 3 statuetek Innosa z czarnego marmuru.W tym celu musimy udać się do Zamku w Górniczej Dolinie.Są one w skrzyni w najwyższej wieży zamku.Aby się do niej dostać będziemy potrzebować 3 kluczy.
a)pierwszy klucz posiada paladyn Parcival, aby go zdobyć musimy go okraść kradzieżą kieszonkową
b)drugi bez którego nie zdobędziemy trzeciego jest na dachu nad bramą zamkową(wchodzimy do środka po czym idziemy po drabinie na górę i wchodzimy na dach.Podnosimy klucz i wschodzimy do magazynu paladynów.
c)Teraz wchodzimy do ukrytej skrytki w magazynie i bierzemy 3 klucz.
Mając wszystkie klucze otwieramy drzwi prowadzące do wieży.Przed nami pojawi się Zombie Gomeza po czym zabijamy je.Po chwili się pojawi duch zmarłego magnata i rozmawiamy z nim na temat posążków.Prosi on nas o uwolnienie go z klątwy.W tym celu będziemy musieli wykonać trzy zadania.
a)zdobyć błogosławieństwo bogów dla duszy Gomeza.W tym celu musimy się pomodlić do Innosa, Beliara oraz porozmawiać z Vatrasam w sprawie błogosławieństwa Adanosa.Możemy mieć problem z błogosławieństwem Innosa i Beliara ponieważ wymagana jest do tego odpowiednia karma.
b)po otrzymaniu błogosławieństwa musimy wrócić do Starej Kopalni i prosić o przebaczenie dla duszy Gomeza w tym celu musimy porozmawiać z 10 duchami górników i ich wygnać czyli uwolnić ich od klątwy.
c)gdy uzyskamy przebaczenia duchów musimy wykonać ostatnie zadanie które polega na uzyskaniu przebaczenia Magów Ognia ze Starego Obozu.W tym celu podchodzimy do pentagramu w świątyni magów w zamku i czytamy notatkę Gomeza. Ukażą się nam Magowie z Corriso na czele.Rozmawiamy z duchem arcymaga i otrzymujemy od niego zadanie.Mówi nam że niedaleko wieży Xardasa znajduje się ogromne zło i każe nam się z nim rozprawić.Idziemy do wieży po czym idziemy mostem na drugą stronę.Podchodzimy do kamienia który się przed nami otwiera i wchodzimy do jaskini.Czai się tam wielu nieumarłych ale naszym zadaniem jest zabicie nekromanty.Gdy to już zrobimy wracamy do Corristo i otrzymujemy przebaczenie.Teraz wracamy do Gomeza i mówimy mu o wszystkim po czym dostajemy klucz do skrzyni za nim.Otwieramy skrzynię i niesiemy statuetki do Lutero.

Czarna Brandy:
Zadanie zleca nam Lutero.Mówi nam że zaginął gdzieś jego posłaniec, który miał mu przynieść 5 butelek czarnej brandy.W tym celu udajemy się do Martwej Harpii i idziemy w kierunku farmy Akila.Posłaniec został zaatakowany przez bandytów.Ratujemy go po czym odprowadzamy go do miasta.Gdy dotrzemy na miejsce Benchel twierdzi, że nie chce już pracować dla Lutero po czym oddaje nam brandy i każe samemu je dostarczyć.

Asystent:
Zadanie polega na znalezieniu pomocnika dla Lutero. Pomocników jest trzech:
a)Gayvern znajduje się w gospodzie Kardifa.
b)Maxi znajduje się na placu targowym.
c)Waleran znajduje się w gospodzie Martwa Harpia
Gdy już wybierzemy odprowadzamy asystenta do Lutero.

Zapasy dla Paladynów:
Lutero mówi nam abyśmy dowiedzieli się ile zapasów mają paladyni.Idziemy do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim.On daje nam zgodę na wejście do Fortu Paldynów.Fort znajduje się niedaleko posterunku bandytów idziemy tam po czym rozmawiamy z paladynem i wpuszcza nas do środka.Teraz gdy jesteśmy już w Forcie idziemy do Lorda Varusa i rozmawiamy z nim.Czekamy kilka dni i otrzymujemy gotowy raport.Teraz wracamy do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim.Dowiedzieliśmy się ile zapasów potrzebują paladyni.Rozmawiamy z Lutero.Mówi nam że paladyni mają ogromne potrzeby i się załamał.Wysyła nas do Onara w celu zawarcia umowy.Onar może nam pomóc bądź nie.Zależy od tego co mu powiemy.

Ochrona dla Sary:
Zadanie zleca Lutero prosi nas abyśmy złożyli Sarze propozycję dołączenia do gildii.W tym celu rozmawiamy z Lordem Andre a następnie z Sarą.Teraz przesiaduje ona na ławce koło gospody Coragona. Rozmawiamy z nią i przepraszamy za to że braliśmy udział w oszustwie Canthara.Sara zgodzi się jeśli wykonamy 3 zadania

Rodowy Pierścień:
Pierwsze zadanie polega na odzyskaniu pierścienia rodowego.Pierścień ma strażnik więzienny Boltan aby go zdobyć musimy go pobić.

Żywność dla Sary:
Sara potrzebuje jedzenia.Musimy jej przynieść 2 kawałki smażonego mięsa i mleko.

Dług Sary:
Trzecie zadanie polega na zwróceniu długu Haradowi.Musimy dać Haradowi 2000 Sztuk złota i w zamian dostaniemy miecz.

Kontakt z Onarem:
W tym zadaniu musimy negocjować z Onarem. Idziemy w tym celu do niego i prowadzimy rozmowę w ten sposób.
1.Pewien sprzedawca oferuję ci umowę.
2.Zapomnij o tym.
3.Wystarczy to że chce zarobić więcej.
4.Nie twoja sprawa!
Onar się zgadza i wracamy do Lutero.

Handel z Klasztorem:
W tym zadaniu będziemy musieli kupić wino po rozsądnej cenie od klasztoru.Idziemy do klasztoru i rozmawiamy z Goraxem po czym zaczynamy negocjacje.Teraz możemy zwiększać i zmniejszać cenę oczywiście musimy też obserwować nastrój Maga.Zysk bądź stratę pozostawiam już do ustalenia wam ;)

kujon333 - 2014-02-22 19:10:52

W zadaniu z asystentem właściwą osobą jest Valeran - chyba tylko jego przyjmie do roboty (Gayverna na pewno nie, Maxiego nie sprawdzałem). Dostaniemy za niego 500expa i tysiaka, dodatkowo teraz Valeran będzie z nami handlował.

Kyronus Blade - 2014-02-22 21:29:13

kujon333 Masz rację najlepszy kandydat to Valeran. A jeśli chodzi o Maxiego to raczej też by go nie wziął :P (To seplenienie nie wróży mu takiej roboty) :D

CienBezi - 2014-03-04 20:31:42

Za Gayerana Ci misji nie zalicza chyba bo lutero mowi ze nie nadaje sie do niczego.

kujon333 - 2014-03-05 21:18:51

Tak w ogóle to dowiemy się kto w końcu jest w gildii?

CienBezi - 2014-03-06 14:22:30

tymi co nalezą są Lutero,Sara,Mateo,Nigel,Erol,Jora

Batoniczek - 2014-04-06 09:03:32

w przysłudze dla Jory w  b) powinno być 5.000 tyś. szt. złota a nie 10.000 :)


Dziękujemy za uwagę :)
Sunwellku popraw - Gandalf


Eee słaba z cb czika moderatora nie masz w tym dziale :P - Gandalf
Poprawione - Gandalf

tanatos - 2014-04-12 13:16:28

mam pytanie możesz określić dokładne położenie tej skrzynki z miksturą dla zurisa. szukałem w każdej skrzyni w starej kopalni i nic nie znalazlem.

Grahtnakk - 2014-07-14 09:17:43

tanatos napisał:

mam pytanie możesz określić dokładne położenie tej skrzynki z miksturą dla zurisa. szukałem w każdej skrzyni w starej kopalni i nic nie znalazlem.

Jeśli grałeś w dodatek Mroczne Tajemnice to eliksir znajduje się w pomieszczeniu, w którym znalazłeś zbroję fellana (w którejś z tamtych skrzyń, którą jest zamknięta na klucz).

amigodiamantes - 2014-08-30 15:10:25

też miałem z nią problem bo sądziłem że jest w starej kopalni. niestety tam nie jest, w starej jest tylko żywioł ognia (w g1 miejsce królowej pełzaczy).

mikstura znajduje się w opuszczonej kopalni złota (jest tam również żywioł wody). jest tam pewna skrzyneczka zamknięta która otworzy się kluczem Grimesa (pracuje w kopalni markosa, obok opuszczonej, starej kopalni)

opuszczona kopalnia złota znajduje się nad jaskinią prowadzącą z GD do Khorinis (troszkę trzeba się powspinac do góry).  w mrocznych tajemnicach na tym płaskowyżu można spotka alchemika:)

Matias20091 - 2014-09-11 17:08:58

Mam pytanie odnosnie zadania o nazwie antyki: zdobylem klucz od parcivala i poszedlem do pomieszczenia nad brama. nic tam nie bylo poza skrzynka z jakimis malo cennymi przedmiotami. wczytywalem kombinowalem zapisywalem i nic. po prostu tego klucza tam nie ma. czy ktos moglby podac mi jakies alternatywne rozwiazanie, albo ewentualnie w ostatecznosci; kod na ten klucz


#Edit

problem rozwiazany klucz lezal na jednym z dachow.

sirpazuzu - 2014-09-23 18:52:23

Dobrzy ludzie, przepraszam, że ponownie zadręczam Was swym problemem pokroju "złamanego paznokcia". DOPIERO TERAZ robię zadanie od Gomeza i mam za zadanie prosić o wybaczenie 10 szkieletów kopaczy. Niestety gram w ów mod pierwszy raz i dopiero niedawno odkryłem, że jest on kolejnym powodem, by nienawidzić Rosjan, a mianowicie, dopiero zaczynam odkrywać, jak w tym modzie wszystko jest głupio skonstruowane. Otóż otrzymawszy zadanie uzyskania sfer żywiołów wcześniej zagościłem w ów kopalni i wybiłem ją co do ostatniego szkieletu. Czy jest jakiś magiczny sposób, by mimo tego ukończyć ten quest, czy krótko mówiąc - jestem w doopie? Nie mam możliwości powrotu do tego save'a zanim nie zrobiłem czystki, gdyż musiałbym się cofnąć o 2 rozdziały i jeszcze więcej leveli. NIE LUBIĘ UŻYWAĆ KODÓW, ale używam ich TYLKO W OSTATECZNOŚCI (Bugi itp), toteż próbowałem przywołać takiego kopacza kodem. Jednak nie ma opcji by z Nim porozmawiać. Czy istnieje jakieś ratujące mnie rozwiązanie? Z góry dziękuję

Pawlak . - 2014-09-24 00:36:25

Kopacze zjawy pojawiają się dopiero jak uzyskasz przebaczenie od wszystkich bogów i w zadaniu będzie pisać, że musisz się teraz udać do starej kopalni . Wcześniej to tych zjaw nie ma . Będzie ich ogólnie 15 przebaczenia potrzebujesz tylko od 10 (musisz z nimi pogadać, następnie zabić), potem teleportujesz się do zamku, przywołujesz dawnych Magów Ognia i Corristo daje Ci zadanie

sirpazuzu - 2014-10-06 18:51:10

Witam ludzie. Odnośnie gildii kupców - ostatnim zadaniem, jakie wykonałem, było znalezienie asystenta dla Lutero. Z tego co widzę, nie ukończyłem całej solucji, w dodatku nie chce mi powiedzieć, kto jeszcze należy do gildii. Przyznam się, że wykonując ostatnie zadanie z asystentem dość szybko przewijałem napisy. Była opcja dialogowa "coś Cię gryzie?" Lecz potem właśnie zacząłem nieumyślnie szybko przewijać, przez co mogło umknąć mi uwadze, w jaki sposób kontynuować solucję w ów gildii. Nie mam u Lutero związanej z tym opcji dialogowej, z asystentem również nie mam. Zakładam, że zostało jeszcze zadanie z Sarą, lecz na początku gry nie zgodziłem się na podstęp Canthara i nie jest ona w więzieniu. Co powinienem zrobić więc, by kontynuować? Z góry dziękuję.

Pawlak . - 2014-10-08 00:57:39

Nic . Zadanie z sarą było by ostanie, a co do tego kto na leży do gildi to i tak Ci nie powie, nwm czy to bug czy co, ale przechodzilem 4x tą gre i za każdym razem kończyło się na Sarze i nie mówił kto dokładnie nalezy do gildii

amigodiamantes - 2014-10-12 09:26:50

Dziwne, na wersji v1 wszystko śmiga bez problemów.

po sarze lutero mówi ładnie że oprócz tych ludzi od których mieliśmy misje (erol, lutero, jora i sara) jest jeszcze 2 kupców naleźących do gildii: salandril i matteo. do każdego można podejść, jak się ząłoży pierścionek mistrza gildii od lutero ci kupcy mają dodatkowe przedmioty typu książka podnosząca staty walki, ze 2 szczawie królewskie i tak dalej. jak na v1 jest to w v2 nie ma?

Pawlak . - 2014-10-12 14:27:45

W v2 możliwe że bug jakiś jest, bo też tego nie miałem, nawet nie mowil kto nalezy do gildii

Mikel - 2015-02-13 00:50:35

Jak ubić bandytów ,żeby te tabliczki zabrać im ,bo ciągle mnie zabijają ,a nie mogę użyć deszczu ognia (mało many ) ?

RavenHS - 2015-02-13 06:48:49

Poczekaj i wbij se większy lvl.

Elgcahlxukuth - 2015-04-01 20:56:23

sirpazuzu napisał:

Witam ludzie. Odnośnie gildii kupców - ostatnim zadaniem, jakie wykonałem, było znalezienie asystenta dla Lutero. Z tego co widzę, nie ukończyłem całej solucji, w dodatku nie chce mi powiedzieć, kto jeszcze należy do gildii. Przyznam się, że wykonując ostatnie zadanie z asystentem dość szybko przewijałem napisy. Była opcja dialogowa "coś Cię gryzie?" Lecz potem właśnie zacząłem nieumyślnie szybko przewijać, przez co mogło umknąć mi uwadze, w jaki sposób kontynuować solucję w ów gildii. Nie mam u Lutero związanej z tym opcji dialogowej, z asystentem również nie mam. Zakładam, że zostało jeszcze zadanie z Sarą, lecz na początku gry nie zgodziłem się na podstęp Canthara i nie jest ona w więzieniu. Co powinienem zrobić więc, by kontynuować? Z góry dziękuję.

Mam właśnie identyczną sytuację. Zacząłem zadanie z asystentem od "coś cię gryzie" czy jakoś tak, czytałem wszystko uważnie ale nic dotyczącego dalszych zadań nie było. Obskoczyłem trzech asystentów, ostatecznie wybrałem najlepszego (valerian) i po odprowadzeniu do go lutero kupiec ucieszył się, nagrodził mnie, a dialog zakończył mówiąc że "teraz musimy porozmawiać o czymś ważniejszym" (coś w tym stylu), ja jako odpowiedź miałem tylko jedno "no to porozmawiajmy" (jakoś tak) i po wybraniu tego wróciło mnie do pierwotnego menu gdzie jest handel, pytanie o członków gildii, wyjście. Zadanie asystent mam zakończone, nie żadnych opcji na rozpoczęcie nowego zadania. Valeraian też nic nie daje nowego poza tym że okazuje wdzięczność. Brak dostępu do zadania z Sarą.

kamiloos1996 - 2015-04-02 13:20:56

To jest ważna informacja, jeżeli ktoś chce ukończyć wątek "gildii kupców", a tym samy zostać mistrzem tej gilid musi na początku już obrać "prawidłową drogę" tzn. wrobić już na początku gry Sarę ;) Bez tego wątek kupców kończy się na pewnym momencie :/

Pozdrawiam

Elgcahlxukuth - 2015-04-02 16:37:29

Okej już się dowiedziałem: zadanie z Sarą uaktywnia się po wejściu do 4 rozdziału.

xSnixeR - 2015-07-31 16:37:58

Jestem w gildi kupców i mam akurat zadanie by zdobyc Płomień Eligora, ale nie zdobyłem Podstaw retoryki wiec Grimes nie da mi klucza. ponieważ za szybko wsadziłem Fernando do wiezienia i tu jest pytanie. Zna ktos Kod na ten Podrecznik retoryki albo mozna go jakoś inaczej zdobyć?

Pawlak . - 2015-08-10 00:49:55

@xSnixeR
Pobij grimesa

amigodiamantes - 2015-08-24 13:06:34

przeszedłem grę na v2.1, i podobnie jak na v1 nie miałem problemu po wykonaniu misji kupców dostać pierścienia mistrza gildii.
Co prawda inne przedmioty bonusowe mają kupcy (np brak kupna jakiejś tam książki co w v1 dawała +3 czy +5 do jedno i 2-ręcznej, ale za to mateo ma pierścień obrony przed smoczym oddechem za ...175 000(!) golda) poza tym na v2 lutero jeszcze odpalił pierścień regeneracji zdrowia:)

Enferio - 2016-05-10 21:36:16

mam nadzieje ze ktos mi odpisze, otoz nie moge pozytywnie ukonczyc misji asystent, valeran sie zbugowal, jest dalej u fernando, moge z nim handlowac ale nie ma zadnej opcji o prace,
dodam ze nie zamknalem fernando w wiezieniu, jakis tip?

Polokima - 2016-11-29 19:25:33

Ja mam inny problem otóż oddałem paczkę Lutero potem bodajże Berengar i Jora, drugą misje jaką dostałem było Targowanie się o wino, no więc targuje się z tym goście z klasztoru dostaje 25 sztuk wina etc., wydaje się wszystko cacy, a jak oddaje wino do Lutera to nie mam żadnej kwestii dialogowej i Bezi mówi do Lutero gdy ten go pyta, że powinno być 25 sztuk wina na co Bezi, że On nie ma tego wina a wino znajduje sie w moim plecaku w ilości 34 bo miałem wcześniej 9 winka.Nie kminie co robić. xD Gram na Returning Rebalance v2.1

@@ EDIT
Dobra udało mi się po 15 min doszedłem do wniosku, że zostawię w ekwipunku tylko 25 sztuk wina.Jak się okazało nie myliłem się, udało się zaliczyć zadanie. :D

kujon333 - 2016-12-02 11:11:43

mam nadzieje ze ktos mi odpisze, otoz nie moge pozytywnie ukonczyc misji asystent, valeran sie zbugowal, jest dalej u fernando, moge z nim handlowac ale nie ma zadnej opcji o prace,
dodam ze nie zamknalem fernando w wiezieniu, jakis tip?

Zamknij Fernando

Dziunek - 2016-12-02 20:32:08

Witam. Mam problem. Opróżniłem już magazyn w GD i nie mogę przejść 2 drzwi do ducha gomeza. Gdzie jest klucz do 2 drugich drzwi. Może ktoś pomóc?

kujon333 - 2016-12-14 08:38:27

Jeden klucz ma któryś z Paladynów w sali Garonda - trzeba ukraść kradzieżą kieszonkową. A jeden jest gdzieś na da dachu nad sypialniami dla knechtów.

houqe - 2017-02-10 18:24:17

A ja mam dziwny problem. Zabilem tych na moscie, zaniosłem tabliczki ziomkowi na dole, wział ale jeszcze mu chyba brakuje jednej. W tej skrzyni na moście jest schowana? bo tylko jej nie otwierałem (nie nauczony otwierania zamków jestem)

Pawlak . - 2017-02-10 18:31:42

houqe napisał:

A ja mam dziwny problem. Zabilem tych na moscie, zaniosłem tabliczki ziomkowi na dole, wział ale jeszcze mu chyba brakuje jednej. W tej skrzyni na moście jest schowana? bo tylko jej nie otwierałem (nie nauczony otwierania zamków jestem)

3 tabliczki musisz mu oddać

paulpolska - 2017-09-06 10:40:44

Na patchu 1.3.1 jeżeli Canthar nie żyje przed wykonaniem jego zadania z Sarą (a u mnie nie żyje bo zawsze go zabijam gdyż nienawidzę tej postaci) to nie da się skończyć wątku Kupców bo ostatnie zadanie te z Sarą jest niemożliwe do wykonania gdyż twórcy Returninga nie pomyśleli o tym, że gracz mógł nie współpracować z Cantharem i zapewne nie przygotowali alternatywnych dialogów z Sarą więc nie możemy z nią rozmawiać na temat gildii ponieważ skrypt nie znajduje spełnionego warunku jakim była misja z Cantharem. Trochę to dziwne bo twórcy wyszli z założenia, że każdy wykona zadanie Canthara a jego można zabić już w 1 rozdziale przy okazji zlecenia na zabójstwo lub po prostu tak jak ja gdy tylko zdobędę odpowiednią magię zabijam go na momencie xD Niestety na próżno męczarnia z całym wątkiem.

P.S: Co w ogóle daję ukończenie tego wątku ?

kamciolb5 - 2017-09-06 14:45:34

Gdy ukonczysz wątek zostajesz mistrzem gildii. Dostaniesz też wtedy pierścień mistrza gildii i jak go założysz to kupcy z tej gildii beda Ci sprzedawać różne fajne itemy typu mikstury sily/zreki. Dostaniesz również inny pierścień. Jak grasz magiem to chyba mane regeneruje A jak wojownikiem to hp albo po prostu losowo. :D

paulpolska - 2017-09-11 11:54:23

Gówniana nagroda jak za takie męczarnie. Regeneracje to już się zdąży w trzecim rozdziale wyuczyć u Vatrasa więc pierścień na to zbyteczny.

Pawlak . - 2017-09-11 18:34:52

Moim zdaniem jest opłacalne, bo po ukończeniu kilku kupców ma ciekawe towary i to mi wystarcza ^^

paulpolska - 2017-09-14 22:42:19

Pawlak . napisał:

Moim zdaniem jest opłacalne, bo po ukończeniu kilku kupców ma ciekawe towary i to mi wystarcza ^^

Ja po raz kolejny chyba tego nie skończę. Jak postanowiłem oszczędzić Canthara to ten nagle walnął focha i co ?

- Byłem w stroju farmera na początku gry gdy go spotkałem więc o glejcie nie było mowy i co ?  patrzę po jakimś czasie (4h gry) a Canthar zadowolony razem z Sarą przy tym samym straganie stoi WTF ?? Oczywiście nie zaczepia mnie na temat tego, że jestem poszukiwany. Dziwne Co ?

www.fantazja.pun.pl www.gwiazda-numer.pun.pl www.etk.pun.pl www.narutowalka.pun.pl www.magic-fight.pun.pl