Ward - 2013-04-01 21:29:33

Do³±czenie do Gildii Z³odziei:

Kupieckie Z³oto i Beszczelny Z³odziej:
Podczas pierwszej rozmowy z Jor± dowiadujemy siê, ¿e zosta³ okradziony przez z³odzieja i prosi nas o odzykanie z³ota.Z³odziej nazywa siê Rengaru i znajduje siê naprzeciw kupca Baltrama. Oskarrzamy o kradzie¿ i z³odziej zaczyna uciekaæ do samotnego drzewa niedaleko koszar w stronê portu.Gdy ju¿ go dogonimy ¿±damy zwrotu z³ota i grozimy wydaniem dla stra¿y.Mo¿emy to zadanie wykonaæ na 3 sposoby
a)Odzyskaæ ca³e z³oto 50 sztuk
b)Pu¶ciæ go Wolno
c)Podzieliæ siê ³upem
Dodatkowo mo¿emy go te¿ wydaæ Lordowi Andre b±d¼ nie.

Fa³szywy Pos³aniec:
W gospodzie Cardifa pytamy go o specjaln± pracê, karczmarz radzi aby¶my porozmawiali w tej sprawie z Nagurem. Z³odziej zgadza siê je¶li podzielimy siê z nim po po³owie.Zadanie polega to na porozmawianiu z Baltramem i odebraniu paczki Akila.W tym celu idziemy na Farmê Akila i rozmawiamy z nim.Potem wracamy i niesiemy paczkê do Nagura. Oddajemy j± i czekamy kilka dni a¿ sprzeda j± po¶rednikowi.

Najazdy Bandytów:
Hakon kupiec z targu mówi nam ¿e zosta³ okradziony przez bandytów w pobli¿u miasta.Rozmawiamy z Pablem stra¿nikiem miejskim zajmowa³ siê ¶ledztwem w tej sprawie.Bandyci którzy zaatakowali kupca s± gdzie¶ w lesie w pobli¿u miasta (jaskinia na lewo  od drogi z Gospodarstwa Akila do Latarni Jacka)Wchodzimy zabijamy bandytów i znajdujemy lekk± rybê.Otwieramy j± i czytamy list.I teraz przychodzimy do Halvora lub Lorda Andre.Gdy do³±czymy do gildii i nie wydamy z³odzieja bêdzie on kupywa³ od nas z³oto i srebro.

Aby do³±czyæ do gildii z³odziei powinni¶my wydaæ przynajmniej 1 z³odzieja Lordowi Andre lub znale¼æ 3 z³odzieji na nich donie¶æ.Gdy to zrobimy idziemy do gospody Cardifa i informuje nas ¿e szuka nas pewna osoba Atylla.Czeka on na nas za chat± Halvora.Gdy wydali¶my z³odziei to bêdzie próbowa³ nas zabiæ je¶li nie wydali¶my ich to sam nam da klucz do kana³ów.Gdy mamy ju¿ klucz wskakujemy do morza i p³yniemy w stronê pla¿y Skipa i skrêcamy w prawo.Teraz przechodzimy przez kana³y.I rozmawiamy z pozosta³ymi z³odziejami.

Zadania Z³odziei:

Pier¶cieñ Constantina:
Aby do³±czyæ do gildii musimy ukra¶æ dla Cassi pier¶cieñ alchemika Constantino.W tym celu idziemy do niego w nocy i kradniemy pier¶cieñ z jego skrzyni(nie trzeba do tego ¿adnych z³odziejskich umiejêtno¶ci)Pier¶cieñ oddajemy z³odziejce a ona uczy nas ich specjalnego sygna³u.

Krwawe Puchary:
Naszym zadaniem jest zdobycie 6 krwawych pucharów s± znajduj± siê one w nastêpuj±cych domach:
1.U Gerbrandta (pierwszy dom po prawej w górnym mie¶cie) wejd¼ na piêtro i zabierz puchar z kufra
2.Valentino ma przy sobie klucz do skrzyni.Id¼ do drugiego domu po prawej stronie.Przekrêæ lampê wisz±c± na ¶cianie ujawni ona ukryt± skrytkê w domu.Zabierz kielich z kufra
3.W domu sêdziego.Wci¶nij przycisk na tarczy na ¶cianie otworzy siê tajemna skrytka w ¶cianie.Klucz do kufra posiada sêdzia.
4.W sklepie Salandrila.Wciskamy przycisk na blacie za lad± w jego sklepie.
5.W domu obok sklepu Salandrila.Klucz do skrzyni jest na kominku.
6.W kufrze Lehmara w dzielnicy portowej.

Sekstans:
Ramirez da³ nam zadanie polegaj±ce na znalezieniu sekstansu.Sekstans mo¿na znale¼æ w:
1.W Jarkendarze w chacie Grega.
2.W skarbcu kamiennego smoka Pandrekhana
3.Na stole w domu Brahima, kartografa w Khorinis.Tak¿e posiada on sekstans przy sobie mo¿emy zdobyæ go u¿ywaj±c kradzie¿y kieszonkowej.

Puchar Barona Rudy:
Cassia daje nam kolejne zadanie.Tym razem musimy znale¼æ puchar z rudy.Znajduje siê on w Zamku w Górniczej Dolinie.Puchar znajduje siê w magazynie paladynów.Aby siê tam dostaæ musimy porozmawiaæ z Miltenem.Nastêpnie znale¼æ klucz Engora (Le¿y on na dachu g³ównej bramy zamku) Nastêpnie musimy ukra¶æ klucz który posiada Parcival w tym celu u¿ywamy kradzie¿y kieszonkowej.Gdy mamy klucze idziemy teraz do magazynu i otwieramy skrytkê w magazynie.Puchar znajduje siê w skrzyni.

Vasquez - 2013-09-29 12:05:34

jak ju¿ chcesz u¿yæ kodów, to przejd¼ dziêki magicznemu klawiszowi "k" przez drzwi za Tandorem, nastepnie znowu "k" przez drzwi po prawej i otwierasz kufer...

Mejdej - 2014-01-10 00:00:39

gandalf napisa³:

Jest jakis kod na klucz engora bo ja go raczej nie znajde

Tak jak pisa³em w dziale dla nekromantów, spróbuj u¿yæ przemiany w chrz±szcza, ustawiæ siê pod drzwiami i odmieniæ, z drugimi drzwiami to samo. Tyle ¿e na powrót bêdziesz potrzebowa³ kolejnych 2 zwojów :>

WalkerNSP - 2014-01-10 16:39:00

Swoja droga ja w ogole nie dostalem zadania na krwawe puchary :(

Adrien Sterne - 2014-01-10 17:10:14

Wykona³e¶ wszystkie zadania dla gildii?

WalkerNSP - 2014-01-10 17:52:05

Mialem zadanie na pierscien i sekstans ;) uczyc Cassia mnie chciala ale zadan juz nie dala. Jak zagram od nowa to jestem ciekaw czy je dostane czy to moze jakis bug byl.

Mejdej - 2014-01-11 15:45:27

To by³ bug, ja te¿ tak mia³em. Po przyniesieniu pier¶cienia ca³y czas mówi³a mi, ¿e jestem oskar¿ony o kradzie¿ w mie¶cie i nie bêdzie ze mn± rozmawiaæ. Kiedy zap³aci³em kare u Gravo (bo Andre chcia³ mnie ukatrupiæ :P) to ju¿ zadania ani na puchary, ani na misê z GD nie dosta³em ;P

Prumek - 2015-02-13 19:20:38

Gdzie znajduje siê klucz do skrzyni Salandrila?

belciu - 2015-04-05 02:13:22

POMOCY ! znacie mo¿e kod na PUCHAR BARONA RUDY ? bo chyba przez przypadek sprzeda³em halvorowi :/ (ps na naszyjnik dla hanny {od abigeil} te¿ bym prosi³)

Pawlak . - 2015-05-10 11:42:45

Nie mog³e¶ tego sprzedaæ Halvorowi bo on tego nie skupi, popatrz po handlarzach gdzie¶ na pewno s±

Khaier - 2015-07-15 18:24:31

Jak wej¶æ na ten dach g³ównej bramy zamku?

amigodiamantes - 2015-07-27 17:47:34

trzeba ¶mign±æ 2  drabink± na tê kryt± dachówk± wie¿yczkê nad g³ównym wej¶ciem do zamku (brama z krat±). Wej¶æ potem na ,, parapet" i zeskoczyæ na dach poni¿ej:)

www.altergothic.pun.pl www.naruto-gram.pun.pl www.vgaming.pun.pl www.kmb.pun.pl www.strzelnica-lezajsk.pun.pl