Porady do modyfikacji TheReturning
Cze¶æ, zabra³em siê ostatnio za Returning, wcze¶niej przeszed³em gothic 2 bez dodatku, a by³o to do¶æ dawno wiec nie pamiêtam ca³ej mechaniki gry.
1. Czy ¿eby zostaæ magiem wody trzeba ukoñczyæ Jakrendar?! Jak mam sobie tam poradziæ graj±c "czystym magiem", przecie¿ nikogo nie pokonam.
2. Gdzie le¿y bractwo "rastananów" i czy jest sens do³±czania do nich. (Na pewno wybiorê miedzy nimi albo magami wody) Kim oni s±? to raczej wojownicy, czy jacy¶ magowie?
3. Mo¿na do³±czyæ do wiêcej ni¿ jednej gildii pobocznej?
Offline
1.Nie nie musisz byc po jarkendarze musisz zrobic ornament handlarz bronia i zaginieni ludzie,racja bez walki wrecz nie zajdziesz daleko
2.obok farmy bengara przy przeleczy khorinis
3.do kazdej mozesz
pomoglem bede wdzieczny za +
Offline
1. ¯eby zostaæ magiem wody musisz bodaj¿e oddaæ im te ornamenty i zrobiæ te g³ówne questy dla Vatrasa, typu: broñ dla bandytów, bandyci kruka, etc. I idziesz do Saturasa pytasz siê go czy jeste¶ godzien bla bla bla ... i daje Ci szate nowicjusza wody. Jednak¿e nale¿y u¿yæ kodów PRZED pój¶ciem do Lorda Hagena z wiadomo¶ci±, nie pamiêtam symulacji, ale chyba zmienisz gildiê na 0 i tak j± zostawiasz i gadasz z Hagenem, potem Vatrasa, Wodny Kr±g i Jarkendar. Kto powiedzia³ misiu, ¿e czystym :>? Dostaniesz kostur maga wody, proponujê 1-rêczny i im masz wiêcej inteligencji tym wiêksze obra¿enia. Uczysz siê 1-handa do 30%, resztê tabliczkami dobijesz i klepiesz inteligencjê, ale ¿eby zostaæ magiem wody musisz mieæ 100 many i 40 inteligencji, nie przera¿aj siê, ³atwo jest zdobyæ. Je¶li bêdziesz mia³ problemy to zapraszam na priv :>
Add, a poza tym bêdziesz wali³ lodow± lanc± przez Jarkendar, to w±tpiê, prêdzej siê wkurwisz xD.
2. Obóz Bractwa znajdziesz nieopodal prze³êczy do GD, jest niby sens, u nich mo¿esz byæ wojem (i tutaj radzê Ci i¶æ w si³ê i 2 handa, bo nie do³±czysz do stra¿y bez ilu¶ tam si³y (chyba 30) i two handem siê lepiej bêdzie gra³o ;d. Ale mo¿esz nabiæ normalnie 30 si³y i i¶æ w dexa, jednorêcz, etc. Albo mo¿esz byæ guru i waliæ czarami - z tego co czyta³em ludzie niechêtnie id± na niego, wiêc sobie odpu¶æ:>.
3. Mo¿esz do³±czyæ do Gildii zabójców, kupców, my¶liwych, nie wiem kto tam jeszcze xd
To siê nadaje na + dopiero.
W razie pytañ priv.
Offline
Dziêki, powy¿sze sprawy wyja¶nione
Tylko jak w koñcu jest z tym Hagenem? Potrzeba tych kodów czy nie? a je¶li nie to co trzeba wcze¶niej zrobiæ?
Gdzie¶ przeczyta³em, ¿e w zale¿no¶ci od wyboru ¶cie¿ki magii mo¿emy uczyæ siê danej magi, która jest oznaczona kolorem na zwojach tj. czerwony-mag ogania, niebieski-wody, zielony-guru, ¿ó³ty-paladyni, tak to wygl±da?
Offline
Ja u¿ywa³em kodów, a gandalf niezbyt inteligentnie wyja¶ni³ Ci, ¿e zmienisz Swoj± gildiê na 2, a nie na 0.
Czerwona - mag ognia
Niebieska - mag wody
Fioletowa - nekromanta
Zielona - guru z Bractwa ¦ni±cego
¯ó³te zwoje - paladyni
;]
Offline
.Sunwell napisał:
Kto powiedzia³ misiu, ¿e czystym :>? Dostaniesz kostur maga wody, proponujê 1-rêczny i im masz wiêcej inteligencji tym wiêksze obra¿enia. Uczysz siê 1-handa do 30%
Dobra wpakuje parê punktów w broñ któr± walcz± magowie, ale czy przypadkiem kostury nie s± 2h?
Rozwijanie inteligencji zwiêksza mi obra¿enia nie tylko magii ale tez broni?
Offline
CienBezi napisał:
jak dolaczasz do magow to cie ich przywodca pyta o to czy wladasz bronia 1 czy 2 rêczna i Ci daje tak±.
To ¶wietnie, jest jaka¶ du¿a ró¿nica miêdzy nimi? bo je¶li 2h nie jest o wiele gorsza to wezmê 2h
Offline
Kostury s± 1 rêczne i 2 rêczne (zale¿nie jaki wybierzesz podczas dialogu)
2-handa nie polecam bo jak wiesz jest co¶ takiego jak wytrzyma³o¶æ i bêdzie Ci bardzo szybko spada³a, a te¿ odnawianie jej jest denerwuj±ce. Poza tym proponujê Ci 1 handa bo jest szybszy, przyblokujesz np. ognistego demona w Jarkendarze do ¶ciany i go¶æ Ci nie wyjdzie bo bêdziesz tak macha³, ¿e prêdzej padnie, a dwurêczn± co z tego, ¿e wiêksze obra¿enia jak nikogo lepszego nie rozgrzmocisz, pozdrawiam :>
Offline
My¶liwy
we¼ jednorêczn± bo wytrzyma³o¶æ ci bêdzie wolniej spadaæ a w±tpiê czy jako mag chcesz i¶æ w wytrzyma³o¶æ i te¿ do 1h mniej si³y potrzebujesz
Offline
Dziêki za pomoc, teraz przynajmniej wiec z grubsza jak zacz±æ grê.
Jaki¶ by³y mag wody ma dla mnie jakie¶ pomniejsze co i jak rozwijaæ?
prosze o nie zamykanie tematu, na pewno bêdê tu wraca³ a nie ma sensu zak³adania nowych w±tków
Offline
Inteligencja, 100 many i uczysz sie lodowej lancy w Jarkendarze a do tego czasu 30% 1handa - palasz bandyty.
//edit
Jeszcze sobie przypomnia³em chyba od 3 rozdzia³u bêdziesz móg³ siê nauczyæ bry³y lodu, co jest przydatne w dalszym etapie gry (pó¼niej jeszcze lodowa fala, ale to potem). Rzucasz na typa bry³ê lodu, uderzasz go kosturem i tak robisz póki nie padnie, dobra taktyka, mo¿esz graæ jak Ci siê chcê. Póki co ja gram na dexa i nie narzekam z ³ukiem;].
Offline
My¶liwy
mam pytanie czy aby zostaæ stra¿nikiem ¶wi±tynnym trzeba mieæ 30% dwurêcznej?
Offline
Jestem ju¿ nowicjusze, nie musia³em u¿ywaæ kodów do rozmowy z Hagenem.
¯eby zostaæ magiem muszê mieæ 100 many i 40 int. tak? kto uczy inteligencji albo ja j± rozwin±æ?
Kamienne tabliczki czytaæ od razu czy zostawiæ sobie na pó¼niejszy etap gry tak jak mikstury, gdy nauka czegokolwiek bêdzie wymaga³a du¿o PN?
Offline
Misiaczku, inteligencji uczysz siê poprzez czytanie tych ksi±¿ek na podestach (almanach?) - jeden masz u Constatino w rogu, to o takie co¶ mi chodzi. Musisz siê wkra¶æ do klasztoru magów ognia a konkretniej do biblioteki, jest sposób, ¿e podchodzisz do drzwi i idziesz takim ''¿wawym'' ruchem w kant tych drzwi i jeste¶ wewn±trz, tam musisz tak zrobiæ, aby na Ciebie nie patrzyli i czytasz ich ksiêgi za to masz exp +50 i 1 do inteligencji. A je¶li chodzi o wyj¶cie to zwój przemiany w chrz±szcza. Takie same masz w górnym mie¶cie, ale uwa¿aj, bo siê rzucaj± ;>. Oprócz tego inteligencji siê uczysz poprzez nowe rzeczy, np. wyrób strza³, zdzieranie rogów cieniostworów, zdzieranie skór gadów etc... Wszystkiego warto siê nauczyæ, ja mia³em oko³o 45 inteligencji zanim zosta³em magiem a konkretniej nekromant± wiêc lajcik, pisz pw jak nie wiesz jeszcze czego¶ ; ). TAK musisz mieæ 100 many i 40 int'a.
Czytaj je gdy siê nauczysz jêzyka budowniczych, xD. Ale kamienne tabliczki wytrzyma³o¶ci mo¿esz od razu, hehe.
Pozdro
Offline
u¿ywaæ "zmniejszenia potwora" na czarnym trollu? wtedy za pokonanie go dostaje ok. 200 exp? Jak jest du¿y dostaje siê wiêcej exp? Oprócz skóry mon± "zabraæ" mu np. rogi albo serce?
Co do poprzedniego pytania, bo nie do koñca wszystko zrozumia³em... tabliczki, eliksiry i ro¶liny ze sta³ym bonusem zostawiaæ na pó¼niejsze rozdzia³y czy ozywaæ od razu?
Offline
Za zmniejszenie czarnego trolla masz mniej expa, tak mo¿esz zgrabiæ rogi, szpony, skórê etc jak siê nauczysz.
Tabliczki u¿ywaj, eliksiry równie¿, ro¶liny typu smoczy korzeñ, czy goblinie jagody czy jagody trolla - zale¿y jak idziesz, ale mo¿esz zostawiaæ, przydadz± Ci siê, mo¿e.
Offline
Jestem ju¿ magiem wody. Chyba nie op³aca mi siê uczyæ ma³ej b³yskawicy, bo ju¿ chyba wiêcej z ³uku bije, i¶æ od razu w kolejne krêgi? Mogê siê uczyæ czarów ognia/nekromancji, czy tylko b³yskawica/lód/woda??
Offline