Porady do modyfikacji TheReturning
Tępić paladynów?A nie ma jakiegoś innego sposobu?I zabijać poszukiwaczy w takim razie?I jeszcze pytanie czy do czegoś się jeszcze przydają zabójcy?Bo stoją i tylko tlen spalają a tak to bym ich pozabijał i by troszkę karma podskoczyła.
I od kiedy (który rozdział)tępić tych paladynów jak już.A i czy karma coś daje poza tym że można szponu używać?Jeśli tak to od jakich wartości co daje.
Ostatnio edytowany przez xBezix (2014-06-04 14:54:17)
Offline
Jeśli zrobiłeś questy z gildią zabójców to zabijaj, ja nie widziałem żadnego nowego zadania. Paladynów nie umiesz? Odciągaj jednego (w porcie koło statku) i zabijasz w ustronnym miejscu. Tak samo w GD przecież można, lel.
Offline
Nie o to mi chodziło.Pytałem się od którego rozdziału ich zabijać bo nie wiem czy to jakoś może wpłynąć na fabułę.Na przykład jak jest w tym 7 rozdziale obrona khorinis to nie będzie miał kto go bronić bo wszystkich wybiję chyba że to inaczej wgl. wygląda bo gram w końcu 1 raz.
Offline
Nie wybijaj wszystkich. Wybił wtedy, kiedy będziesz mógł, jakiś no-nameów ''Paladyn'' nie tnij całego miasta. Ponadto powinieneś wyciąć bandytów w Jarkendarze, za to też jest troszeczkę karmy.
Offline
A to 100 zręczności musi być to stałe jakie mamy?Czy może być dobite za pomocą pierścieni i amuletów?Bo za pomocą tych rzeczy mam ok. 109 zręczności i nadal nie ma opcji kradzieży klucza.Może jakiego wątku z czymś nie zakończyłem.
Offline
możliwość jest od 3 rozdziału. 100 zreczności masz mieć, możesz używać amuletów, etc.
//edit
A gadałeś z Xardasem o amulecie Triramar? (Zadanie ze Szponem od Smoka w Jarkendarze), gadasz z nim, potem w porcie koło koszarów, jest takie zielone pole i tam stoi paladyn, zagadujesz go, bijesz go i on Ci mówi, że jest na wyspie Etlu, a klucz ma Hagen.
Offline
Jak wydostać się z wyspy etlu?Jest teleport ale zagrodzony kratami jak je otworzyć?
Co mam zrobić żeby założyć szpon beliara mam 94 pkt. karmy u beliara.
Czemu nie mam opcji dialogowej u tego gostka na wyspie co mieszka w domie na takim klifie żeby się w niego zamienić i wejść do obozu bez zabijania paladynów?
Edit:
Już wiem o co chodzi z tym gostkiem.Nie mogę się w niego przemienić bo wcześniej(przed pujściem na wyspę)nie pogadałem z Xardasem(przy okazji strasznie jst to zwalone że co sekundę trzeba czytać ten dzienniczek bo raz się zagapi i klapa)i właśnie w tym dialogu dowiaduje isę od niego że trzeba się pomodlić do niego.Jednak raczej nie pyli mi się wczytywać bo prawie cąły obóz wybiłem.Chyba że to coś może zbugować że z nim nie pogadałem po pobiciu tego Melchiora.Co sądzicie?Dodam że normalnie mogę zabrać amulet i oddać Xardasowai.
Ostatnio edytowany przez xBezix (2014-06-06 18:37:54)
Offline
To chyba logiczne, że lepiej jest wyciąć wszystkich paladynów, chociażby dla expa. Potem idziesz do takiego ''klasztoru'' na wzgórzach gdzie pilnuje 2 paladynów, zabijasz wchodzisz zabijasz kolejnych nieumarłych, bierzesz amulet i za tym budynkiem jest teleport i cześć.
Offline
Witam mam kolejne pytanie chodzi mi o taki szczegół lub może nie mniejsza o to.Jak wiadomo w każdym rozdziale moby się wszędzie odradzają co prawda nie wszystkie ,ale jednak i moje pytanie odnosi się do tego co się stanie jak się ominie jeden teren np. Jarkendar na 2 rozdziały?Będzie tam 2x tyle potworów odrodzonych czy jak?Bo szczerze nie chce mi się co chwile latać i od nowa całą mapę cisnąć ,ale z drugiej strony nie chce tracić cennych PN.
Drugie pytanie dotyczy Pyrokara.Jestem w momencie kiedy po rozmowie z nim rozpoczyna się 4 rozdział.I moje pytanie brzmi czy jak zostawie go w tym słonecznym lesie i pójdę np. do doliny górniczej lub Jarkendaru to po powrocie on dalej będzie tam stał i czekał na dialog ze mną?Bo nie chce jeszcze 3 rozdziału,w sumie jest to powiązane z poprzednim pytaniem.
Za te 2 pytania lecą 2 plusy.Z góry dzięki.
Ostatnio edytowany przez xBezix (2014-06-10 15:55:55)
Offline
Jeśli chodzi o drugie nie zrozumiałem. Jak naprawisz Oko Innosa i zagadasz z Pyrokarem to zacznie się akt IV tak? No, a jeśli nie zagadasz to on tam będzie stał do usranej śmierci, chociaż nie wiem dokładnie ile i czy W OGÓLE będzie stał. Ale powinien stać.
A jeśli chodzi o pierwsze to co ROZDZIAŁ się odradzają moby, jeśli np. nie byłeś w Jarkendarze od 2 aktu, a teraz jest 4 akt to będzie potworów 2x więcej i to silniejszych.
Offline
Niech no ktoś mi powie czy te postacie są gdzieś później w grze ?Chodzi o 4 rozdział w Jarkendarze ,obóz bandytów bo zauważyłem ,że nie ma trupów następujących osób:
-Tom
-Snaf
-Thorus
-Fisk
-Scatty
-Miguel
Będą oni gdzieś dalej w tej grze czy raczej nie bo tak to bez problemu bym sobie cały obóz wybił przed 4 rozdziałem.Z góry dzięki.
Offline
Oto kolejny pytania:
1.Od którego rozdziału są dostępne do kupienia poszczególne zbroje?:
-Zbroja świątynna;
-Ciężka zbroja świątynna;
2Czy opłaca się kupywać i przkuwać którąś z tych zbroji czy czekać na ciężką zbroje świątynna?
-Lekka zbroja świątynna;
-Zbroja świątynna;
W sumie to najważniejsze jest 1 pytanie bo łączy się w dużej mierze z 2 ,ale mniejsza o to.Dodam że jestem w 4 rozdziale i nie mogę jeszcze kupić zbroji swiątynnej i cieżkiej zbroi świątynnej.
3.Trochę głupie pytanie ,ale do czego przydaje się wytrzymałość oprócz sprintu?Bo jakoś większej uwagi nigdy na to nie zwracałem.
Ostatnio edytowany przez xBezix (2014-06-14 18:46:28)
Offline
Jeszcze jedna kwestia odnośnioe 3 pytania.Ale jak nie mam wytrzymałości to mogę atakować przecież więc o co chodzi.Mniej zadaje mieczem czy co?
I jeszcze pytanie do ile wbijać siłe normalnie PN.
Ostatnio edytowany przez xBezix (2014-06-20 15:07:01)
Offline
Siłę do 20 PN, potem eliksiry.
Wytrzymałość jest na zasadzie, że im masz jej więcej tym mniej się zmęczysz i wolniej będzie Ci spadać ona podczas ''walki''. A jak spadnie Ci do zera to tracisz HP.
Offline
Przepraszam za banalne pytanie ale od jakiego momentu zaczyna się trzeci rozdział - byłem pewien, ze od wejścia do Górniczej Doliny ale wlazłem do niej i nadal jestem w 2 rozdziale?? (a tu by się przydały nowe runy i nowy towar w sklepach he he). Jeszcze jedno (w sumie mniej ważne) pytanie - w zapomnianej kopalni złota (tam gdzie zdobywamy Sferę Wody) nie udaje mi się wydobycie złota - czyżby wymagania tutaj były większe niż w kopalni w obozie bandytów w Zapomnianej Dolinie?? Wyszkoliłem sie tylko na +5 (czyli absolutne minimum bo szkoda mi było PD) ale tam to w zupełnosci wystarczyło. Nie jestem juz pewny ale wydaje mi się, ze w Nocy Kruka przy wydobyciu systematycznie rosły umiejętności górnicze - tutaj niestety nie rosną.
Ostatnie pytanko - skąd wziąść strzały ogniste czy magiczne? Wyczytałem w jakims poście, że sprzedaje je Bosper ale jednak nie (przynajmniej w 2 rozdziale) a szkoda bo gram Nekromantą a jest to łuk z obrażeniami zaleznymi od inteligencji.
K.
Offline