Porady do modyfikacji TheReturning
W³óczêga
Zabawê z modem zacz±³em ju¿ pó³ roku temu, ale potem zrobi³em sobie d³ug± przerwê. Teraz, gdy wróci³em nie chcia³o mu siê wczytywaæ starych save-ów, wiêc rozpocz±³em grê od nowa jako stra¿nik ¶wi±tynny. Mam obecnie 13lv (zaraz 14) i szykujê siê na wyprawê do Jarkendaru. Niestety nie mam obeznania z tym modem i nie jestem pewny czy dobrze rozwijam postaæ.
1.Mam 31% w walce broni± 2h. Czy jest jaki¶ sposób by j± rozwin±æ? Tabliczek jeszcze nie czyta³em, ale chyba nied³ugo zacznê. Czy mam w nadal inwestowaæ w 2h, mimo ¿e kosztuje mnie to ju¿ 2 PN za 1%?
2.Podobne pytanie mam o si³ê. Zainwestowa³em w ni± do 34 PN. Nastêpnie trochê zwiêkszy³em na pozosta³e sposoby. Obecnie mam jej bez uzbrojenia 57. Mikstur si³y jeszcze nie robi³em.
3.Czy istnieje jaka¶ dobra broñ 2h do 65 pkt si³y, która jest do zdobycia w khorinis?
4.Kiedy mam siê udaæ do Jarkendaru? Czy uda mi siê w khorinis wbiæ wy¿szy poziom ni¿ 14?
5.Co ze zrêczno¶ci± potrzebn± do z³odziejskich zadaæ? Inwestowaæ w ni±, czy rozwijaæ na inne sposoby?
Offline
1. Rozwin walke 2h conajmniej do 50 % i dopiero zacznij tabliczki, ksiazki.
2. W sile laduj na golasa do 80-90 pkt. Pozniej potki i tabliczki.
3. Nie. Na jakendar wystarczy dobra bron 1h i 30% walki 1h. 2h zaczyna sie oplacac od 3 rozdzialu, Uriziel, smocza zguba czy szpon beliara. W GD jest w grobowcu z amuletem angara kosa 2h gniew nazgula 120dmg 60 sila ale lepiej zdobyc Nomanda wykradajac go z krypty za farma onara 1h 125dmg 80 sila. Przed jarkendarem warto juz miec rune glos straznika i bijesz nia wszystko czego nie dasz rady mieczem.
4. Na latwym mialem 17 lvl. Wejdz do jarkendaru wybij co sie da. Wyzbieraj jagody, wroc do khorinis wybij reszte potworow ktore nie wybiles i z powrotem do jarkendaru wybic reszte.
5. Najpierw sila. Zrecznosc tak do 60 pozniej tabliczki, w GD znalazlem chyba 6 eliksirow + 3
Offline