#26 2016-03-04 20:29:45

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

a u kogo się powinno zostać czeladnikiem jeśli chce się być strażnikiem świątynnym (rzeźnik) ??

harad siła 5
bosper zręka 5
constantino 15 many!

Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-04 20:32:33)

Offline

 

#27 2016-03-04 21:06:36

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

harad

Offline

 

#28 2016-03-05 10:35:38

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

a są jakieś inne profity z bycia czeladnikiem u kowala ? bo rozumiem mieczy nie kuć bo każdy pręt na wagę złota a 5 siły to nie tak dużo

bosper to łatwy dostęp do myśliwych zbroja łuk i trochę zręki
alchemik to uczenie eliksirów grzybów nie oddawać bo na miksturki się przydadzą i 15 many i jakaś tam zbrojka

moim zdaniem najbardziej opłaca się u alchemika 15 many to 15 pn szybciej do 40/50many deszcz ognia przemiany jak znalazł  ale nie wiem jak to jest w dalszych rozdziałach ?? harad uczy czegoś potem dobrego ?

Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-05 12:23:45)

Offline

 

#29 2016-03-05 13:30:12

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

Ja zawsze wybierałem tak, Gram magiem idę do Constantina, Gram wojownikiem ide do Harada, gram łucznikiem ide do Bospera xd Zdecyduj jak uważasz ;d

Offline

 

#30 2016-03-09 14:41:42

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

dlaczego mieczy nie kuć? właśnie zbierać wszystkie stale i kuć na potęgę, z tego siano jest najbardziej konkretne. Nawet w porównaniu z zyskiem od myśliwych...
Polecałbym przynajmniej ze 2 poziomy w kowalstwo włożyć. Rubinowe ostrze już nieco hajsu daje porządnego, to jak na 2 rozdział nabijesz z 300 sztuk to jesteś krezusem:)

co do kucia zbroi: osobiście polecam tylko pancerz kręgu na x5 i średnią (to tylko na parę h gry aż zbroję kruka założysz za 1000 hp) przekuć na x2-x3 i tyle. do lekkiej strażnika pchać prętów się nie opłaca bo sporo potrzeba na x5, a obrona tylko o 10 lepsza od zbroi wodnego kręgu którą możesz mieć prawie na początku gry.
Cięzką można założyć też na parę h, ale w grze gdy skupić się na hp i szybko da się zbroję pana cienia ubrać. Dzięki temu masz max obronę a prętów użyjesz tyle co nic. A kaskę dadzą konkretną, na wejściu do jankendaru dzięki niej powinieneś mieć możliwośc kupna wszystkich receptur.

Jak dobrze ogarniasz hp z jagódek i korzeni leczniczych to na dobrą sprawę w ogóle nie musisz się uczyć kucia zbroi straży świątynnej, nawet żadnej nie musisz zakładać i kupować (ani tracić kasy/PN) . Jankendar da się przejść na zbroi kręgu x5, następnie od razu zbroja kruka, jeśli to 1000 hp wpadnie. Do 3 rozdziału jest naprawdę dobra (160 obrony! jak nieźle podkuta średnia, coś koło x3 lub x4). Uczysz się w między czasie runy strażnika i zniszczenie ożywieńca i ubijasz nią dolinę cieni, cały czas po wszystkich lokacjach szukając roślin do hp. 3k hp i zbroja pana cienia. Dzięki temu zaoszczędzisz co najmniej 30k złota i z 40 pn za kupno i kucie płytek świątynnych, więc spokojnie można to przeznaczyć na max. kucie miecza i bić el - bastardo już od samego początku. 130 złota w sprzedaży za 1.

mikstura życia - z jagód (receptura)
mikstura życia - z rdestu i korzenia leczniczego - Constantino albo Saggita.
receptura na mocny gin (hp i mana+) - gorzelnia vina
mleko, chleb, bułki, ser - hp
darion - ~50 hp
pierścienie i inne pierdzigrzmoty na 2 rozdział tymczasowo spokojnie dadzą 50hp. Z setu uzdrowiciela nawet więcej, ze 100 jak nie lepiej.
tabliczki - idzie nabić 150 hp jak nic na 2 rozdział. Samych 3 poziomu 7 albo 8 miałem jak od kruka wychodziłem.


Dzięki biciu dobrych mieczy mieczy już w 2 rozdziale nie powinno być nawet problemu z kupnem książki 10 pn od erola.

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-09 15:06:26)

Offline

 

#31 2016-03-09 18:32:31

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

dzięki no to zaczynam od nowa to tylko 9h a i tak szukałem pretekstu żeby zacząć od nowa   huk tam przejdę to jak pan bug przykazał na rzeźniku odrazu zacznę dawać w siłę i władanie bronią bo zaczynałem gre dając w zręczność i łuk


@a czy w returning jest jakaś duża różnica pomiędzy 1h a 2h ? tzn czy da rade hitnąć szkieleta/jaszczuroludzia 2 razy zanim zablokuje ? czy zawsze zablokuje ? bo 2h to raczej na dwa szybkie strzały bym nie liczył ??


łuk czy kusza ? łuk jest chyba szybszy ale nie zauważyłem różnicy więc nie wiem

nie odpisujcie że to zależy od cb bo to wiem   chcę tylko wasze opinie co do tych broni

Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-10 08:09:45)

Offline

 

#32 2016-03-10 15:21:11

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

Zależy jak się ustawisz, wyjdziesz mu na żebra to nie powinien zdołać zablokować . Na 1h zawsze tak się starałem i kilka szybkich hitów dostawali
Moim zdaniem kusza jest lepsza

Offline

 

#33 2016-03-10 19:25:59

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

Również polecałbym kuszę, z 2 powodów: ze względu na lepszy dmg, oraz co najważniejsze - dużo mniejsze zapotrzebowanie na zrękę niż łuki. Dzięki temu spokojnie początkowo można sobie rozwijać miecznika, a po jakimś czasie jak już pn będą się pomału walać - dodatek w postaci dobrego kusznika można osiągnąć łatwiej i szybciej niż łucznika. W 4 rozdziale od 5% do 88% kuszy zrobiłem łatwo na książkach, tabliczkach i początkowych 54% z nauczania (już nie miałem na co pn wydawać... NA RZEŹNIKU, bo miecz ~90, siła już ~250, multi-myśliwy i pro-kowal, głos strażnika nauczony więc w zasadzie co niezbędne dla wojaka już było) oraz jakieś 150 zręki od podstawowych 10 z mikstur, hełmu, nauki etc, i od razu można było założyć kuszę z coś 300 dmg. Polecam najpierw zrękę, potem kradzież  (bo na niej w 4 rozdziale z 5 poziomów spokojnie zrobiłem), z której to pieniążki i PN się wróciły z dodatkiem i popłynęły w naukę kuszy:)
Co prawda są niedogodności z używania kuszy (szybko wytrzymałość spada, na 2 strzały przy 45 wytrzymki zużywa 1 okno wytrzymałości, co jednoręczna 90 zasięgu 6 machnięć na tyle staminy, dwa - na 88% ogarnięcia sprzętu to celność taka o, 2/3 strzałów może siedzi...) i generalnie jak można było to głosem cisnąłem, ale jednak na wszystko głos nie poradzi, bo z butelkami many też oszczędnie trzeba. Więc jak były jakieś wzniesienia itp, gdzie mobki typu jaszczuroczłek mogły się ,,zawieszać" - to bezwzględnie kusza była w użyciu.




kiedyś miałem do innego działu wrzucić poniższy dodatek opisujący dlaczego na poziomach trudniejszych wojownik jest lepszą postacią na przejście returninga, ale zapomniałem, więc zrobię to teraz - bo nawet tutaj pasuje;D



,,wojownik ma ,,za darmo" (czyt nie wydaje kroci lp) mnóstwo siły - podczas rozgrywki z mikstur siły w sumie wpada co najmniej 200 punktów, trochę dochodzi z pierścieni/pasów itp (65 pkt - pierścień furia, pas mocy, pierścień fellangora i hełm łowcy smoków), ze 30 dorzucają tabliczki, trochę z jabłek/zup z żółwia/bonusów od npc za questy i z walki. Ze 40 pkt na całą grę może wpaść spokojnie. Skoro ja nekromantą dobiłem z czapy 300+ siły a wpakowałem w nią tylko 2 poziomy...

fighter na dobrą sprawę jedyne co MUSI to wydać trochę lp na naukę władania mieczem (tak z 10 poziomów), naukę języków budowniczych (3 lvle) i mikstury siły (2 poziomy) + życia za lp (rdest + korzeń leczniczy, w sumie 2 poziomy licząc wcześniejsze miksturki leczenia). na początku może jeszcze z 5 poziomów w siłę. Dodatkowa ekstrawagancja która jest miła dla oka ale wcale nie konieczna tak naprawdę to jakieś kowalstwo i myśliwstwo, rzucic na to 10 poziomów, oraz zniszczenie ożywieńca - 2 lvle i w 34 poziom (bez extra lp) mamy już ustawionego wojaka który da sobie radę w grze na każdym poziomie trudności, bazując na recepturach i przy dobrym eksploatowaniu lokacji (bo to najważniejsze, bez tego nawet i b. łatwy poziom będzie nie do przejścia) w poszukiwaniu bonusowych roślinek/potków.  Po tabliczkach, książkach i winach zapomnienia/miksturach życia z korzeni i jagód, siły i ochrony przed różnymi rodzajami ataku będzie mega kozakiem do walki w zwarciu.

Najlepszy przykład: mój strażnik bractwa. niby 38 lvl
ale posiadał już max łowiectwo, 420 siły (wydane 5 poziomów), niecałe 170 zręki (2 poziomy,bonusy z pierścienia fellangora + hełmu łucznika), 3k hp, miksturki siły (w 1 rozdziale) i życia (2 rozdział) + języki, na % broni w zwarciu ze 12 poziomów wydanych, następnie tabliczki + książki i dodatkowo ,,w trakcie walk" na 98%, kusza 88% (jakieś 10 poziomów, reszta bonusy), bicie miecza na rubinowe ostrze  (3 albo 4 lvl kowalstwa, 2 poziomy postaci poszło) i dodatkowo czary strażnika świątynnego wraz z przekuciami zbroi + otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa (jak na rzeźnika - zacny exp). Trzeba sobie uzmysłowić że oprócz podstawowych 370 lp wpada dodatkowo 60 z książek nigela, trochę z innych, masę z bonusowych potworków (ze 150 bez problemów, w końcu same smoki (7) z 50 na spokojności, strażnicy sfer, senyak, demon z zatopionej wieży xardasa, Mario, Pan Cienia z doliny cieni, mag i kapłani z świątyni śniącego to wszystko po 5 więc kolejne 65, a ile jest takich ,,mniejszych" mobków...)
Reasumując - nawet na 38 można mieć dobrego wojaka z możliwością łowcy i wspomagającego się magią alchemicznego złodzieja kującego sobie od czasu do czasu broń na sprzedaż.

Natomiast aby podrasować sobie intelekt musimy wydawać masę lp, więc dla maga poziom postaci ma duże znaczenie, nie tak jak w przypadku wojownika. Ok, z czapki maga, amuletu wejrzenia i pierścienia gwiezdny pakt jest już 60 inta za free, 100 to chyba idzie nabić z receptur, pulpitów i książek które lp nie wymagają, mikstur umysłu też może 10 idzie uważyć (30 int) ale reszta to jednak lp. Kręgi, za to wpada po 5 czy 10 jakoś tak intelektu, poza tym trzeba uczyć się wszystko bo dorzuca każda nowa miejętność +1 do inta.
Generalnie jako wojownik kończę zwykle z intelektem koło 150 w ogóle o niego nie dbając (co w porównaniu do 300+ siły które mam zawsze grając magiem to śmieszna liczba), więc wpada tylko za istotne recepturki, pparę miksturek z głów pełzaczy i niektóre umiejętności. mag aby nabić 3x tyle potrzebuje masy PN więc o ile fighter na każdym poziomie trudności da sobie radę lepiej lub gorzej - mag nie ma szans przejść na trudnym ani rzeźniku, a w każdym razie na pewno nie tak lekko jak wojownik który przy dobrym ogarnięciu gracza - na łatwym poziomie powinien już robić spokojny wymiot w 2-3 rozdziale, a na trudnym/rzeźniku 4/5 akt to ewidentnie etap że staje się bogiem rozgrywki."

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-10 20:31:08)

Offline

 

#34 2016-03-11 08:24:28

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

a kowalstwa w jakim czasie rozgrywki się uczyć ? bo mam już zapis w którym nie wychodząc z miasta (nie byłem jeszcze pod martwą harpią) umiem kuć rubinowe ostrze. 4lv postaci  czy lepiej się nauczyć dobry miecz a reszte w władanie ?

Offline

 

#35 2016-03-12 12:37:36

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

Miecz polecam bić pod koniec 1 rozdziału albo w 2 przed wejściem do jankendaru, do tego czasu tylko skupować pręty. Wcześniej warto wpakować w siłę parę poziomów a następnie w miksturę siły, i pozbierać smocze korzenie. Władanie bronią ja się dopiero w jankendarze zacząłem na rzeźniku uczyć, a początek tylko siła, miksturka, futra i na początku 2 rozdziału życie z korzenia i rdestu + rubinowe ostrze.

Siły dzięki temu do ok 90-100 w 1 rozdziale nabijesz spokojnie więc można ubrać całkiem przyzwoite mecze. Samym dmg miecza powinieneś dzięki temu rozwalić prawie wszystko w khorinis.
Jankendar na początku nie zabijałem prawie nic tylko wykonywałem misje na xp oraz pierścień morgana. Dość szybko robisz ze 3 poziomy, przed krukiem na pewno więc jakieś 40% miecza ci sie robi. Potem tylkko wybić z potworków cały jankendar, zbierać jagódki, tabliczki etc oraz dokończyć zadania z krukiem. Po ubiciu całego jankendar powinno 3 poziomy wpaść oraz sporo tabliczek, więc nauka języków + boostowanie się tabliczkami. Gdy tabliczki będą nauczone wracamy do % broni cały czas wszędzie po lokacjach szukając smoczych korzeni + jagódek i korzeni leczniczych z rdestami. Gdy broń jakieś 55% boosty tabliczkami, a kolejne pn w czary strażnika. Jak głos już dorwiemy to potem pn można wydawać na co się chce

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-12 13:27:22)

Offline

 

#36 2016-03-18 13:09:58

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

Mam problem

... gadam z dexterem bijemy się ale Greg nie chce się pojawić i mi pomóc to bug czy czegoś nie zrobiłem ?

Offline

 

#37 2016-03-18 14:58:00

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

nie wiem czy w returningu greg w ogóle się tam pojawia:) ale to chyba lepiej, dzięki temu jest możliwość gromem/deszczem ognia poskładać bandytów łatwo

Offline

 

#38 2016-03-19 11:00:05

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Jaka gildia dla mnie pliss !!

@ naprawiłem ... moje przeoczenie nie pogadałem z skipem na plaży

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.budownictwo91b7.pun.pl www.sr.pun.pl www.kurpie.pun.pl www.biaklan.pun.pl www.desingera.pun.pl