Porady do modyfikacji TheReturning
a u kogo siê powinno zostaæ czeladnikiem je¶li chce siê byæ stra¿nikiem ¶wi±tynnym (rze¼nik) ??
harad si³a 5
bosper zrêka 5
constantino 15 many!
Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-04 19:32:33)
Offline
a s± jakie¶ inne profity z bycia czeladnikiem u kowala ? bo rozumiem mieczy nie kuæ bo ka¿dy prêt na wagê z³ota a 5 si³y to nie tak du¿o
bosper to ³atwy dostêp do my¶liwych zbroja ³uk i trochê zrêki
alchemik to uczenie eliksirów grzybów nie oddawaæ bo na miksturki siê przydadz± i 15 many i jaka¶ tam zbrojka
moim zdaniem najbardziej op³aca siê u alchemika 15 many to 15 pn szybciej do 40/50many deszcz ognia przemiany jak znalaz³ ale nie wiem jak to jest w dalszych rozdzia³ach ?? harad uczy czego¶ potem dobrego ?
Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-05 11:23:45)
Offline
Ja zawsze wybiera³em tak, Gram magiem idê do Constantina, Gram wojownikiem ide do Harada, gram ³ucznikiem ide do Bospera xd Zdecyduj jak uwa¿asz ;d
Offline
Wojownik
dlaczego mieczy nie kuæ? w³a¶nie zbieraæ wszystkie stale i kuæ na potêgê, z tego siano jest najbardziej konkretne. Nawet w porównaniu z zyskiem od my¶liwych...
Poleca³bym przynajmniej ze 2 poziomy w kowalstwo w³o¿yæ. Rubinowe ostrze ju¿ nieco hajsu daje porz±dnego, to jak na 2 rozdzia³ nabijesz z 300 sztuk to jeste¶ krezusem:)
co do kucia zbroi: osobi¶cie polecam tylko pancerz krêgu na x5 i ¶redni± (to tylko na parê h gry a¿ zbrojê kruka za³o¿ysz za 1000 hp) przekuæ na x2-x3 i tyle. do lekkiej stra¿nika pchaæ prêtów siê nie op³aca bo sporo potrzeba na x5, a obrona tylko o 10 lepsza od zbroi wodnego krêgu któr± mo¿esz mieæ prawie na pocz±tku gry.
Ciêzk± mo¿na za³o¿yæ te¿ na parê h, ale w grze gdy skupiæ siê na hp i szybko da siê zbrojê pana cienia ubraæ. Dziêki temu masz max obronê a prêtów u¿yjesz tyle co nic. A kaskê dadz± konkretn±, na wej¶ciu do jankendaru dziêki niej powiniene¶ mieæ mo¿liwo¶c kupna wszystkich receptur.
Jak dobrze ogarniasz hp z jagódek i korzeni leczniczych to na dobr± sprawê w ogóle nie musisz siê uczyæ kucia zbroi stra¿y ¶wi±tynnej, nawet ¿adnej nie musisz zak³adaæ i kupowaæ (ani traciæ kasy/PN) . Jankendar da siê przej¶æ na zbroi krêgu x5, nastêpnie od razu zbroja kruka, je¶li to 1000 hp wpadnie. Do 3 rozdzia³u jest naprawdê dobra (160 obrony! jak nie¼le podkuta ¶rednia, co¶ ko³o x3 lub x4). Uczysz siê w miêdzy czasie runy stra¿nika i zniszczenie o¿ywieñca i ubijasz ni± dolinê cieni, ca³y czas po wszystkich lokacjach szukaj±c ro¶lin do hp. 3k hp i zbroja pana cienia. Dziêki temu zaoszczêdzisz co najmniej 30k z³ota i z 40 pn za kupno i kucie p³ytek ¶wi±tynnych, wiêc spokojnie mo¿na to przeznaczyæ na max. kucie miecza i biæ el - bastardo ju¿ od samego pocz±tku. 130 z³ota w sprzeda¿y za 1.
mikstura ¿ycia - z jagód (receptura)
mikstura ¿ycia - z rdestu i korzenia leczniczego - Constantino albo Saggita.
receptura na mocny gin (hp i mana+) - gorzelnia vina
mleko, chleb, bu³ki, ser - hp
darion - ~50 hp
pier¶cienie i inne pierdzigrzmoty na 2 rozdzia³ tymczasowo spokojnie dadz± 50hp. Z setu uzdrowiciela nawet wiêcej, ze 100 jak nie lepiej.
tabliczki - idzie nabiæ 150 hp jak nic na 2 rozdzia³. Samych 3 poziomu 7 albo 8 mia³em jak od kruka wychodzi³em.
Dziêki biciu dobrych mieczy mieczy ju¿ w 2 rozdziale nie powinno byæ nawet problemu z kupnem ksi±¿ki 10 pn od erola.
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-09 14:06:26)
Offline
dziêki no to zaczynam od nowa to tylko 9h a i tak szuka³em pretekstu ¿eby zacz±æ od nowa huk tam przejdê to jak pan bug przykaza³ na rze¼niku odrazu zacznê dawaæ w si³ê i w³adanie broni± bo zaczyna³em gre daj±c w zrêczno¶æ i ³uk
@a czy w returning jest jaka¶ du¿a ró¿nica pomiêdzy 1h a 2h ? tzn czy da rade hitn±æ szkieleta/jaszczuroludzia 2 razy zanim zablokuje ? czy zawsze zablokuje ? bo 2h to raczej na dwa szybkie strza³y bym nie liczy³ ??
³uk czy kusza ? ³uk jest chyba szybszy ale nie zauwa¿y³em ró¿nicy wiêc nie wiem
nie odpisujcie ¿e to zale¿y od cb bo to wiem chcê tylko wasze opinie co do tych broni
Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-03-10 07:09:45)
Offline
Zale¿y jak siê ustawisz, wyjdziesz mu na ¿ebra to nie powinien zdo³aæ zablokowaæ . Na 1h zawsze tak siê stara³em i kilka szybkich hitów dostawali
Moim zdaniem kusza jest lepsza
Offline
Wojownik
Równie¿ poleca³bym kuszê, z 2 powodów: ze wzglêdu na lepszy dmg, oraz co najwa¿niejsze - du¿o mniejsze zapotrzebowanie na zrêkê ni¿ ³uki. Dziêki temu spokojnie pocz±tkowo mo¿na sobie rozwijaæ miecznika, a po jakim¶ czasie jak ju¿ pn bêd± siê poma³u walaæ - dodatek w postaci dobrego kusznika mo¿na osi±gn±æ ³atwiej i szybciej ni¿ ³ucznika. W 4 rozdziale od 5% do 88% kuszy zrobi³em ³atwo na ksi±¿kach, tabliczkach i pocz±tkowych 54% z nauczania (ju¿ nie mia³em na co pn wydawaæ... NA RZE¬NIKU, bo miecz ~90, si³a ju¿ ~250, multi-my¶liwy i pro-kowal, g³os stra¿nika nauczony wiêc w zasadzie co niezbêdne dla wojaka ju¿ by³o) oraz jakie¶ 150 zrêki od podstawowych 10 z mikstur, he³mu, nauki etc, i od razu mo¿na by³o za³o¿yæ kuszê z co¶ 300 dmg. Polecam najpierw zrêkê, potem kradzie¿ (bo na niej w 4 rozdziale z 5 poziomów spokojnie zrobi³em), z której to pieni±¿ki i PN siê wróci³y z dodatkiem i pop³ynê³y w naukê kuszy:)
Co prawda s± niedogodno¶ci z u¿ywania kuszy (szybko wytrzyma³o¶æ spada, na 2 strza³y przy 45 wytrzymki zu¿ywa 1 okno wytrzyma³o¶ci, co jednorêczna 90 zasiêgu 6 machniêæ na tyle staminy, dwa - na 88% ogarniêcia sprzêtu to celno¶æ taka o, 2/3 strza³ów mo¿e siedzi...) i generalnie jak mo¿na by³o to g³osem cisn±³em, ale jednak na wszystko g³os nie poradzi, bo z butelkami many te¿ oszczêdnie trzeba. Wiêc jak by³y jakie¶ wzniesienia itp, gdzie mobki typu jaszczurocz³ek mog³y siê ,,zawieszaæ" - to bezwzglêdnie kusza by³a w u¿yciu.
kiedy¶ mia³em do innego dzia³u wrzuciæ poni¿szy dodatek opisuj±cy dlaczego na poziomach trudniejszych wojownik jest lepsz± postaci± na przej¶cie returninga, ale zapomnia³em, wiêc zrobiê to teraz - bo nawet tutaj pasuje;D
,,wojownik ma ,,za darmo" (czyt nie wydaje kroci lp) mnóstwo si³y - podczas rozgrywki z mikstur si³y w sumie wpada co najmniej 200 punktów, trochê dochodzi z pier¶cieni/pasów itp (65 pkt - pier¶cieñ furia, pas mocy, pier¶cieñ fellangora i he³m ³owcy smoków), ze 30 dorzucaj± tabliczki, trochê z jab³ek/zup z ¿ó³wia/bonusów od npc za questy i z walki. Ze 40 pkt na ca³± grê mo¿e wpa¶æ spokojnie. Skoro ja nekromant± dobi³em z czapy 300+ si³y a wpakowa³em w ni± tylko 2 poziomy...
fighter na dobr± sprawê jedyne co MUSI to wydaæ trochê lp na naukê w³adania mieczem (tak z 10 poziomów), naukê jêzyków budowniczych (3 lvle) i mikstury si³y (2 poziomy) + ¿ycia za lp (rdest + korzeñ leczniczy, w sumie 2 poziomy licz±c wcze¶niejsze miksturki leczenia). na pocz±tku mo¿e jeszcze z 5 poziomów w si³ê. Dodatkowa ekstrawagancja która jest mi³a dla oka ale wcale nie konieczna tak naprawdê to jakie¶ kowalstwo i my¶liwstwo, rzucic na to 10 poziomów, oraz zniszczenie o¿ywieñca - 2 lvle i w 34 poziom (bez extra lp) mamy ju¿ ustawionego wojaka który da sobie radê w grze na ka¿dym poziomie trudno¶ci, bazuj±c na recepturach i przy dobrym eksploatowaniu lokacji (bo to najwa¿niejsze, bez tego nawet i b. ³atwy poziom bêdzie nie do przej¶cia) w poszukiwaniu bonusowych ro¶linek/potków. Po tabliczkach, ksi±¿kach i winach zapomnienia/miksturach ¿ycia z korzeni i jagód, si³y i ochrony przed ró¿nymi rodzajami ataku bêdzie mega kozakiem do walki w zwarciu.
Najlepszy przyk³ad: mój stra¿nik bractwa. niby 38 lvl
ale posiada³ ju¿ max ³owiectwo, 420 si³y (wydane 5 poziomów), nieca³e 170 zrêki (2 poziomy,bonusy z pier¶cienia fellangora + he³mu ³ucznika), 3k hp, miksturki si³y (w 1 rozdziale) i ¿ycia (2 rozdzia³) + jêzyki, na % broni w zwarciu ze 12 poziomów wydanych, nastêpnie tabliczki + ksi±¿ki i dodatkowo ,,w trakcie walk" na 98%, kusza 88% (jakie¶ 10 poziomów, reszta bonusy), bicie miecza na rubinowe ostrze (3 albo 4 lvl kowalstwa, 2 poziomy postaci posz³o) i dodatkowo czary stra¿nika ¶wi±tynnego wraz z przekuciami zbroi + otwieranie zamków i kradzie¿ kieszonkowa (jak na rze¼nika - zacny exp). Trzeba sobie uzmys³owiæ ¿e oprócz podstawowych 370 lp wpada dodatkowo 60 z ksi±¿ek nigela, trochê z innych, masê z bonusowych potworków (ze 150 bez problemów, w koñcu same smoki (7) z 50 na spokojno¶ci, stra¿nicy sfer, senyak, demon z zatopionej wie¿y xardasa, Mario, Pan Cienia z doliny cieni, mag i kap³ani z ¶wi±tyni ¶ni±cego to wszystko po 5 wiêc kolejne 65, a ile jest takich ,,mniejszych" mobków...)
Reasumuj±c - nawet na 38 mo¿na mieæ dobrego wojaka z mo¿liwo¶ci± ³owcy i wspomagaj±cego siê magi± alchemicznego z³odzieja kuj±cego sobie od czasu do czasu broñ na sprzeda¿.
Natomiast aby podrasowaæ sobie intelekt musimy wydawaæ masê lp, wiêc dla maga poziom postaci ma du¿e znaczenie, nie tak jak w przypadku wojownika. Ok, z czapki maga, amuletu wejrzenia i pier¶cienia gwiezdny pakt jest ju¿ 60 inta za free, 100 to chyba idzie nabiæ z receptur, pulpitów i ksi±¿ek które lp nie wymagaj±, mikstur umys³u te¿ mo¿e 10 idzie uwa¿yæ (30 int) ale reszta to jednak lp. Krêgi, za to wpada po 5 czy 10 jako¶ tak intelektu, poza tym trzeba uczyæ siê wszystko bo dorzuca ka¿da nowa miejêtno¶æ +1 do inta.
Generalnie jako wojownik koñczê zwykle z intelektem ko³o 150 w ogóle o niego nie dbaj±c (co w porównaniu do 300+ si³y które mam zawsze graj±c magiem to ¶mieszna liczba), wiêc wpada tylko za istotne recepturki, pparê miksturek z g³ów pe³zaczy i niektóre umiejêtno¶ci. mag aby nabiæ 3x tyle potrzebuje masy PN wiêc o ile fighter na ka¿dym poziomie trudno¶ci da sobie radê lepiej lub gorzej - mag nie ma szans przej¶æ na trudnym ani rze¼niku, a w ka¿dym razie na pewno nie tak lekko jak wojownik który przy dobrym ogarniêciu gracza - na ³atwym poziomie powinien ju¿ robiæ spokojny wymiot w 2-3 rozdziale, a na trudnym/rze¼niku 4/5 akt to ewidentnie etap ¿e staje siê bogiem rozgrywki."
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-10 19:31:08)
Offline
a kowalstwa w jakim czasie rozgrywki siê uczyæ ? bo mam ju¿ zapis w którym nie wychodz±c z miasta (nie by³em jeszcze pod martw± harpi±) umiem kuæ rubinowe ostrze. 4lv postaci czy lepiej siê nauczyæ dobry miecz a reszte w w³adanie ?
Offline
Wojownik
Miecz polecam biæ pod koniec 1 rozdzia³u albo w 2 przed wej¶ciem do jankendaru, do tego czasu tylko skupowaæ prêty. Wcze¶niej warto wpakowaæ w si³ê parê poziomów a nastêpnie w miksturê si³y, i pozbieraæ smocze korzenie. W³adanie broni± ja siê dopiero w jankendarze zacz±³em na rze¼niku uczyæ, a pocz±tek tylko si³a, miksturka, futra i na pocz±tku 2 rozdzia³u ¿ycie z korzenia i rdestu + rubinowe ostrze.
Si³y dziêki temu do ok 90-100 w 1 rozdziale nabijesz spokojnie wiêc mo¿na ubraæ ca³kiem przyzwoite mecze. Samym dmg miecza powiniene¶ dziêki temu rozwaliæ prawie wszystko w khorinis.
Jankendar na pocz±tku nie zabija³em prawie nic tylko wykonywa³em misje na xp oraz pier¶cieñ morgana. Do¶æ szybko robisz ze 3 poziomy, przed krukiem na pewno wiêc jakie¶ 40% miecza ci sie robi. Potem tylkko wybiæ z potworków ca³y jankendar, zbieraæ jagódki, tabliczki etc oraz dokoñczyæ zadania z krukiem. Po ubiciu ca³ego jankendar powinno 3 poziomy wpa¶æ oraz sporo tabliczek, wiêc nauka jêzyków + boostowanie siê tabliczkami. Gdy tabliczki bêd± nauczone wracamy do % broni ca³y czas wszêdzie po lokacjach szukaj±c smoczych korzeni + jagódek i korzeni leczniczych z rdestami. Gdy broñ jakie¶ 55% boosty tabliczkami, a kolejne pn w czary stra¿nika. Jak g³os ju¿ dorwiemy to potem pn mo¿na wydawaæ na co siê chce
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-12 12:27:22)
Offline
Mam problem
... gadam z dexterem bijemy siê ale Greg nie chce siê pojawiæ i mi pomóc to bug czy czego¶ nie zrobi³em ?
Offline
Wojownik
nie wiem czy w returningu greg w ogóle siê tam pojawia:) ale to chyba lepiej, dziêki temu jest mo¿liwo¶æ gromem/deszczem ognia posk³adaæ bandytów ³atwo
Offline