TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2018-07-09 20:06:43

 Pawlak .

Wyrwê wam jêzyki i wytrê se nimi dupe

10226869
SkÄ…d: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broñ: Wrzask Berserkera

Misje Gallahada

Zadanie Gallahada

Robimy je w 1 rozdziale. By³y magik miejski, Gallahad, prosi nas o przyniesienie listów polecaj±cych od wp³ywowych mieszkañców miasta, którzy pomog± przywróciæ mu reputacjê. W sumie - 4 listy; pi±ty, od Valentino, Gallahad nie zaakceptuje go, ale ze wzglêdu na do¶wiadczenie mo¿na przej¶æ i ten list. Kiedy zbierzemy wszystkie listy, wracamy do Gallahada, a on wy¶le ??nas do gubernatora Lariusa. Je¶li bohater jeszcze nie przy³±czy³ siê do ¿adnej z g³ównych gildii nie dostaje pozwolenia na wej¶cie do ratusza, rozmawiamy z Ogrodnikiem - powie, ¿e Larius ostatnio wychodzi, ¿eby odetchn±æ trochê ¶wie¿ym powietrzem. Porozmawiaj z Lariusem podczas "popo³udniowej przerwy" (od 12.00 do 14.00), inaczej nic z tego nie bêdzie. Larius zgadza siê przywróciæ Gallahada jako miejskiego maga i mo¿emy i¶æ mu o tym powiedzieæ. Gdy siê dowie, czarodziej natychmiast leci do ratusza, obiecuj±cy wynagrodzenie tam (po po³udniu opu¶ci obszar ratusza, podobnie jak Larius) czekamy kilka dni. Nagroda mo¿e byæ wybrana w nastêpuj±cy sposób :
- 1000 z³otych monet. Najmniej cenna nagroda.
- Jedna ze sta³ych mikstur (si³a, zwinno¶æ, mana). Mikstury s± mutagenne, tj. maj± wiêkszy efekt.
- Uczenie siê magii. Gallahad jest gotów nauczyæ nas trzech pierwszych krêgów magii, mo¿e podnosiæ manê, nauczaæ tworzenia run i magicznych zwojów i handlowaæ z nami wszystkimi niezbêdnymi rzeczami.


Spotkanie w tawernie

Przekazanie listu od Gerbrandta. Aby otrzymaæ zadanie konieczne jest, aby w pierwszym dialogu zagadaæ do niego "Panie Gerbrandt". Nastêpnie interesuje nas praca, a pytanie, dlaczego, odpowiadamy : "My¶lê, ¿e tak jest". Gerbrandt wy¶le ​​nas na spotkanie z jedn± osob± o pó³nocy w tawernie "Martwa Harpia", nieznajomy czeka na nas w ostatnim pokoju na drugim piêtrze. W rozmowie z nim s± dwie mo¿liwe opcje :
Pierwsza :
- Tak, to ja.
- Tutaj, we¼ tê torebkê.
Druga : (otrzymujemy osi±gniêcie i bonus w postaci do¶wiadczenia) :
- Có¿, nie bardzo ja ...
- We¼ tê torebkê.
- Zapomnij, niczego nie dowiesz siê ode mnie.
- To zadecyduje o walce!
Potem wracamy do Gerbrandta.


Retoryka

Fernando poprosi nas o przyniesienie mu podrêcznika retoryki. Idziemy do Gallahada i prosimy o podrêcznik, ale on nie chce mu go sprzedaæ. Rozmawiamy z alchemikiem Ignazem ; w zwi±zku z zio³ami od Gallahada i prosi o przypomnienie mu o tym. Przypominamy - wtedy Gallahad natychmiast opu¶ci dom i bêdziemy mogli wzi±æ podrêcznik retoryki, który le¿y na pó³ce. Oddajemy go Fernando i dostajemy list.
Uwaga : List Fernando ma warto¶æ tylko do momentu, kiedy jest na wolno¶ci. Potem Gallahad nie bêdzie ju¿ go chcia³.
Uwaga 2 : Drugi podrêcznik Retoryki pojawia siê w skrzyni w domu Fernando na pierwszym piêtrze. Jest on potrzebny do misji w mie¶cie orków, wiêc go nie sprzedawaj!


¯±danie Ignaza

Subquest "Retoryka". Po prostu informujemy Gallahada, ¿e ​​Ignaz na niego czeka, a my otrzymamy od niego nagrodê.


Mikstura Orków

Salandril potrzebuje eliksiru Orków do badañ. Po rozmowie z nim, na lewo od wschodniej bramy, gdzie znajduje siê jaskinia z bandytami, pojawi siê my¶liwy orków z t± mikstur±. Zabij go, jak tylko dasz radê, mo¿esz poprosiæ o pomoc Mike, jednak bêdzie on chcia³ okr±g³± sumê - 500 sztuk z³ota. Przynosimy miksturê Salandrilowi - a jego list l±duje w naszej kieszeni.


D³ugi Lutera

Luter by³ winien pieni±dze Lehmarowi i napisa³ dla niego weksel. Kupiec prosi o jego odzyskanie. Jest przechowywany w skrzyni, która jest ukryta za szafk±. Aby przesun±æ szafkê, musisz nacisn±æ przycisk na kominku. Skrzynie mo¿na otworzyæ wytrychami. Je¶li Bezi nie ma du¿o zrêczno¶ci i nawet nie wie, jak siê skradaæ - to nie ma znaczenia. Przychodzimy do Lehmara wieczorem, gdy siedzi na fotelu, a jego ¿ona myje pod³ogê. Usypiamy j±, wciskamy guzik i otwieramy skrzyniê - Lehmar nie powinien na ni± reagowaæ.


D³ug Regisa

Valentino chce, ¿eby¶my pokonali Regisa. Rozmawiamy z nim, a kiedy wyci±ga broñ, uciekamy od niepotrzebnych gapiów za bramê miasta i trzaskamy go. Wróg jest do¶æ silny na pocz±tku, wiêc przygotuj siê.


Jedzenie dla smakoszy

Zadanie mo¿e zostaæ wykonane dla Gallahada po uzyskaniu zgody na udzielenie mu pomocy w postaci listów polecaj±cych. Poprosi ciê o przyniesienie normalnego posi³ku, a mianowicie: 3 butelki wina, szynkê, kawa³ek sera, ki¶æ winogron i s³oik miodu. £atwo znale¼æ wino, ser i szynkê. Miód powinien znajdowaæ siê na dachu jednego z domów w dzielnicy portowej i domu farmera Aquila. Winogrona rosn± w klasztorze lub mo¿na je kupiæ od jednego z handlarzy na rynku. Jednak nie ma sensu spieszyæ siê z tym zadaniem, poniewa¿ nie otrzymamy nagrody innej ni¿ do¶wiadczenie. Je¶li zamierzasz graæ magiem, to zadanie nie jest op³acalne - miód i winogrona s± potrzebne w przepisach na inteligencje i manê.


Magiczny Proszek Gallahada

Kiedy Gallahad pojawi siê w ratuszu, bêdzie mia³ dla nas zadanie. Przetestowanie magicznego proszku poprzez wystrzelenie go z armaty. Jedyn± broni±, która pasuje do tego jest w Jarkendarze, w obozie piratów. Aby z niej wystrzeliæ, w ekwipunku musz± byæ 3 rzeczy :
- magiczny proch strzelniczy, który Gallahad nam daje
- kule armatni± (le¿y obok armaty)
- pochodnie b±d¼ latarkê czyt. lampê
£adujemy armatê, strzelamy. I mówimy o sukcesie magowi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.022 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pgs-dm.pun.pl www.everold.pun.pl www.khorn.pun.pl www.uf-clan.pun.pl www.makro09.pun.pl