#1 2018-07-09 22:06:43

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 341
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Misje Gallahada

Zadanie Gallahada

Robimy je w 1 rozdziale. Były magik miejski, Gallahad, prosi nas o przyniesienie listów polecających od wpływowych mieszkańców miasta, którzy pomogą przywrócić mu reputację. W sumie - 4 listy; piąty, od Valentino, Gallahad nie zaakceptuje go, ale ze względu na doświadczenie można przejść i ten list. Kiedy zbierzemy wszystkie listy, wracamy do Gallahada, a on wyśle ??nas do gubernatora Lariusa. Jeśli bohater jeszcze nie przyłączył się do żadnej z głównych gildii nie dostaje pozwolenia na wejście do ratusza, rozmawiamy z Ogrodnikiem - powie, że Larius ostatnio wychodzi, żeby odetchnąć trochę świeżym powietrzem. Porozmawiaj z Lariusem podczas "popołudniowej przerwy" (od 12.00 do 14.00), inaczej nic z tego nie będzie. Larius zgadza się przywrócić Gallahada jako miejskiego maga i możemy iść mu o tym powiedzieć. Gdy się dowie, czarodziej natychmiast leci do ratusza, obiecujący wynagrodzenie tam (po południu opuści obszar ratusza, podobnie jak Larius) czekamy kilka dni. Nagroda może być wybrana w następujący sposób :
- 1000 złotych monet. Najmniej cenna nagroda.
- Jedna ze stałych mikstur (siła, zwinność, mana). Mikstury są mutagenne, tj. mają większy efekt.
- Uczenie się magii. Gallahad jest gotów nauczyć nas trzech pierwszych kręgów magii, może podnosić manę, nauczać tworzenia run i magicznych zwojów i handlować z nami wszystkimi niezbędnymi rzeczami.


Spotkanie w tawernie

Przekazanie listu od Gerbrandta. Aby otrzymać zadanie konieczne jest, aby w pierwszym dialogu zagadać do niego "Panie Gerbrandt". Następnie interesuje nas praca, a pytanie, dlaczego, odpowiadamy : "Myślę, że tak jest". Gerbrandt wyśle ​​nas na spotkanie z jedną osobą o północy w tawernie "Martwa Harpia", nieznajomy czeka na nas w ostatnim pokoju na drugim piętrze. W rozmowie z nim są dwie możliwe opcje :
Pierwsza :
- Tak, to ja.
- Tutaj, weź tę torebkę.
Druga : (otrzymujemy osiągnięcie i bonus w postaci doświadczenia) :
- Cóż, nie bardzo ja ...
- Weź tę torebkę.
- Zapomnij, niczego nie dowiesz się ode mnie.
- To zadecyduje o walce!
Potem wracamy do Gerbrandta.


Retoryka

Fernando poprosi nas o przyniesienie mu podręcznika retoryki. Idziemy do Gallahada i prosimy o podręcznik, ale on nie chce mu go sprzedać. Rozmawiamy z alchemikiem Ignazem ; w związku z ziołami od Gallahada i prosi o przypomnienie mu o tym. Przypominamy - wtedy Gallahad natychmiast opuści dom i będziemy mogli wziąć podręcznik retoryki, który leży na półce. Oddajemy go Fernando i dostajemy list.
Uwaga : List Fernando ma wartość tylko do momentu, kiedy jest na wolności. Potem Gallahad nie będzie już go chciał.
Uwaga 2 : Drugi podręcznik Retoryki pojawia się w skrzyni w domu Fernando na pierwszym piętrze. Jest on potrzebny do misji w mieście orków, więc go nie sprzedawaj!


Żądanie Ignaza

Subquest "Retoryka". Po prostu informujemy Gallahada, że ​​Ignaz na niego czeka, a my otrzymamy od niego nagrodę.


Mikstura Orków

Salandril potrzebuje eliksiru Orków do badań. Po rozmowie z nim, na lewo od wschodniej bramy, gdzie znajduje się jaskinia z bandytami, pojawi się myśliwy orków z tą miksturą. Zabij go, jak tylko dasz radę, możesz poprosić o pomoc Mike, jednak będzie on chciał okrągłą sumę - 500 sztuk złota. Przynosimy miksturę Salandrilowi - a jego list ląduje w naszej kieszeni.


Długi Lutera

Luter był winien pieniądze Lehmarowi i napisał dla niego weksel. Kupiec prosi o jego odzyskanie. Jest przechowywany w skrzyni, która jest ukryta za szafką. Aby przesunąć szafkę, musisz nacisnąć przycisk na kominku. Skrzynie można otworzyć wytrychami. Jeśli Bezi nie ma dużo zręczności i nawet nie wie, jak się skradać - to nie ma znaczenia. Przychodzimy do Lehmara wieczorem, gdy siedzi na fotelu, a jego żona myje podłogę. Usypiamy ją, wciskamy guzik i otwieramy skrzynię - Lehmar nie powinien na nią reagować.


Dług Regisa

Valentino chce, żebyśmy pokonali Regisa. Rozmawiamy z nim, a kiedy wyciąga broń, uciekamy od niepotrzebnych gapiów za bramę miasta i trzaskamy go. Wróg jest dość silny na początku, więc przygotuj się.


Jedzenie dla smakoszy

Zadanie może zostać wykonane dla Gallahada po uzyskaniu zgody na udzielenie mu pomocy w postaci listów polecających. Poprosi cię o przyniesienie normalnego posiłku, a mianowicie: 3 butelki wina, szynkę, kawałek sera, kiść winogron i słoik miodu. Łatwo znaleźć wino, ser i szynkę. Miód powinien znajdować się na dachu jednego z domów w dzielnicy portowej i domu farmera Aquila. Winogrona rosną w klasztorze lub można je kupić od jednego z handlarzy na rynku. Jednak nie ma sensu spieszyć się z tym zadaniem, ponieważ nie otrzymamy nagrody innej niż doświadczenie. Jeśli zamierzasz grać magiem, to zadanie nie jest opłacalne - miód i winogrona są potrzebne w przepisach na inteligencje i manę.


Magiczny Proszek Gallahada

Kiedy Gallahad pojawi się w ratuszu, będzie miał dla nas zadanie. Przetestowanie magicznego proszku poprzez wystrzelenie go z armaty. Jedyną bronią, która pasuje do tego jest w Jarkendarze, w obozie piratów. Aby z niej wystrzelić, w ekwipunku muszą być 3 rzeczy :
- magiczny proch strzelniczy, który Gallahad nam daje
- kule armatnią (leży obok armaty)
- pochodnie bądź latarkę czyt. lampę
Ładujemy armatę, strzelamy. I mówimy o sukcesie magowi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
bollywodo.pun pokemon light platinium deca opinie www.managerdmp.pun.pl majkraft gry