TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2013-04-13 20:23:37

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Wodny Krąg

Solucja Wodnego Kręgu:

Khorinis

Magowie wody:
Idziemy do naszego starego przyjaciela Laresa i dajemy mu fragment ornamentu od Vatrasa.Lares musi zanieść go do
magów wody lecz nie może opuścić swojego miejsca w porcie.Musimy znaleźć mu zastępstwo, bierzemy od niego
pierścień i idziemy do Baltrama. Rozmawiamy z kupcem następnie wracamy do najemnika.Teraz możemy iść z Laresem
do magów wody oraz w inne miejsca.

Handlarz bronią dla bandytów:
Vatras prosi nas o odszukanie osoby która sprzedaje broń bandytom.W tym celu rozmawiamy z kwatermistrzem
Martinem, znajdziemy go w porcie.Teraz musimy iść do obozowiska bandytów niedaleko Farmy Sekoba. Zabijamy ich,
bierzemy list oraz pałasz bandytów z lierą F. Czytamy list i wracamy do Martina, a następnie informujemy Vatrasa.
Uwaga! zmieniła się lokalizacja Elvricha.Teraz znajdziemy go nad urwiskiem niedaleko Magicznego Golema z zadania
Żywa Skała.

Portal:
Nefarius prosi nas o odnalezienie brakujących ornamentów, musimy je znaleźć aby dostać się do Jarknedaru.Mag da nam
mapę i musimy pójść dokładnie w zaznaczone miejsca.Musimy udać się do 3 kamiennych kręgów, wcisnąć przyciski i
pokonać kamiennych strażników.Jeden z nich znajduje się w pobliżu kamiennego kregu niedaleko Farmy
Lobarta.Rozmawiamy z Cavalornem i mówi nam, że paladyni posiadają ormament.W tym celu idziemy do miasta i
rozmawiamy z Lotharem a on daje nam ornament.Następny znajdziemy w północnym lesie, możemy tam pójść z
Laresem. Ostatni już znajdziemy w kręgu na Farmie Sekoba.Gdy mamy już wszystkie części ornamentu oddajemy je
Nefariusowi.Teraz mówimy z Saturasem i mag mianuje nas nowicjuszem wody.Od tej pory możemy pomówić z Hagenem.
Uwaga! w walce z Kamiennymi Strażnikami sprawdza się najlepiej broń Obuchowa i Krusząca.

Wodny Krąg:
W drodze do miasta idąc od wieży Xardasa spotkamy Cavalorna, który walczy z goblinami.Pomagamy mu w walce i
następnie z nim rozmawiamy.Mówimy mu że idziemy do miasta, a on informuje nas, że jest członkiem wodnego
kręgu.Mówi także, że został okradziony przez bandytów.Następnie idziemy dalej i rozmawiamy z Bandytą.Mówimy mu,
że pochodzimy z bariery i dajemy 10 sztuk złota za imię osoby, która rozsyła za nami listy gończe jest to
Dexter.Wracamy do Cavalorna i proponujemy mu pomoc w rozprawieniu się z Bandytami.Gdy bandyci są już martwi
przeszukujemy Brago, bierzemy list i rozmawiamy z Cavalornem. Idziemy do miasta i następnie rozmawiamy z Vatrasem,
przekazujemy mu wiadomość od Cavalorna.Mówimy mu, że chcemy dołączyć do Wodnego Kręg.Mag zgadzi się ale pod
jednym warunkiem.Musimy dowiedzieć się co się stało z zaginionymi osobami.Wykonujemy zadanie Gdzie są zaginieni
ludzie? i następnie rozmawiamy z Vatrasem i Laresem.Teraz musimy iść do Martwej Harpii i rozmawiamy z
Orlanem. Dowiemy się tam kto należy do wodnego kręgu oraz otrzymamy ekwipunek.Teraz wracamy do Vatrasa i bierzemy
od niego list do Saturasa.

Riordian:
Saturas prosi nas abyśmy powiedzieli Riordianowi, że chce z nim porozmawiać.
Gdzie są zaginieni ludzie?
Dexter znajduje się w wieży niedaleko Farmy Onara.Idziemy do jego obozu i mówimy strażnikowi, że szef nazywa się
Dexter.Rozmawiamy z Dexterem i go zabijamy po czym czytamy list i pokazujemy go Vatrasowi.

Kamienie Teleportacyjne:
Aby szybko przemieszczać się po mieście musimy wykonać zadanie, które daje nam Merdarion.Da nam on klucz,
którym otworzymy pomieszczenie z teleporterem, który musimy przetestować.Pierwszy teleport przeniesie nas do jaskini
niedaleko miasta.Kolejny do jaskini niedaleko gospody Martwa Harpia.Rozmawiamy z Orlanem, a on da nam klucz do
jaskini z teleportem.Ostatni teleport przeniesie nas do magów wody.Rozmawiamy z Merdarionem i mówimy mu o
teleporterach.

Kamienne tabliczki:
Vatras prosi nas o przynoszenie mu zwykłych kamiennych tabliczek.Znajdziemy je w różnych miejscach w zamian
dostaniemy od maga ciekawe rzeczy i zwiększy nasze umiejętności.

Jarkendar

Zbroja bandyty:
Aby wejść do obozu bandytów bez przeszkód musimy zdobyć pancerz bandyty.Saturas mówi, że piraci mogą nam w tym
pomóc.W drodze do ich obozu spotkamy Jacka Aligatora.Mówi nam że piraci posiadają takowy.Idziemy do obozu piratów i
rozmawiamy z ich kapitanem - Gregiem.Zgodzi się nam dać pancerz pod warunkiem, że wykonamy dla niego pewne
zadanie.Musimy pozbyć się brzytwiaków z kanionu.Zabijamy potwory, następnie wracamy do Grega i rozmawiamy z
Bonesem w celu otrzymania pancerza bandyty.

Relikty:
Saturas prosi nas o przyniesienie mu reliktu każdej kasty Jarkendaru.Reliktów jest 5 są to kamienne tabliczki, które
znajdziemy w każdej siedzibie kasty.Zbieramy je i odnosimy magowi.Możemy także sobie to ułatwić i dać mu te, które
znajdziemy w zwłokach Kruka.

Moc kamieni ogniskujących:
Merdarion prosi nas o uruchomienie teleportów w jarkendarze w tym celu otrzymujemy od niego kamień
ogniskujący.Teleportów jest 5 obok każdego znajduje się piedestał, tam wkładamy kamień ogniskujący.Po włożeniu
artefakty musimy także wypróbować teleport.Znajdują się one:
-Kanion niedaleko obozu piratów
-Na drodze nie daleko Eremity
-Na bagnach koło domu uzdrowicieli
-W obozie bandytów
-W centralnej świątyni Jarkendaru
Rozmawiamy z magiem o teleportach,pamiętając aby brać kamień do następnego teleportera.

Lance:
Saturas wysłał Lanca na bagna i boi się, że bandyci go zabili.Idziemy na bagna i przy moście do obozu znajdujemy jego
zwłoki.Bierzemy jego pierścień i oddajemy go Saturasowi.

Niewolnicy Kruka:
Saturas prosi nas abyśmy uwolnili niewolników.Aby to zrobić musimy pójść do obozu bandytów w ich pancerzu.Idziemy
do kopalni i rozmawiamy z strażnikiem niewolników.Informuje on nas, że decydują o tym Bloodwyn i Thorus.Bloodwyn
przebywa w świątyni aby go wywabić, rozmawiamy z Garazem i mówi nam, że musimy się wykazać czymś w
kopalni.Zabijamy pełzacze i następnie pojawia się bandyta.Rozmawiamy z nim i go zabijamy, następnie pokazujemy
strażnikowi jego głowę.Aby uzyskać zgodę Thorusa wystarczy już z nim tylko porozmawiać.Niewolnicy są wolni, aby
opuścili obóz musimy poinformować o tym Patricka i on ich już wyprowadzi.

Moc Strażnika Umarłych:
Aby wykonać to zadanie musimy znać język budowniczych.
Kruk zamknął za sobą wejście do świątyni i nie możemy teraz się do niej dostać.Rozmawiamy z Saturasem a on nam
radzi abyśmy pomówili z duchem Quarhodrona.Aby objawił się nam duch musimy mieć zaklęcie od Myxira.Rozmawiamy
z nim a następnie szukamy grobowca wodza.Znajduje się on niedaleko pustelnika Eremity.Wzywamy ducha a następnie
odpowiadamy na jego pytania w ten sposób:
1.Do której kasty należysz? Strażnicy Umarłych
2.Kto kiedyś broni mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami? Kasta Wojowników
3.Kto może wydać im bezpośredni rozkaz? Kapłani
4.Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło? Kasta Wojowników
5.Kto ma decydujący głos w Radzie Pięciu? Uczeni
6.Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi? Uzdrowiciele
7.Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem? Skąd mam to wiedzieć? Możemy także odpowiedzieć Uzdrowiciele
obie odpowiedzi są poprawne.
Gdy tak odpowiemy otrzymamy od Quarhodrona zaklęcie otwierające świątynie Adanosa.

Komnaty świątyni:
Aby wykonać to zadanie musimy ominąć wszystkie pułapki świątyni, zabić Kruka i porozmawiać z Saturasem. Pierwsza
pułapka polega na wciśnięciu przycisków w odpowiedniej kolejności.Wciskamy przycisk z ludzikami,zygzakami i ze
słońcem.W drugiej komnacie musimy iść prawym tunelem inaczej zginiemy.W trzeciej komnacie musimy użyć zaklęcia
światła lub pochodni i iść po jasnych płytach w podłodze.W czwartej komancie musimy nakłonić Rademesa aby otworzył
nam przejście do kolejnej komnaty.W piątej komnacie musimy pokonać kamiennych strażników(z Młotem Adanosa
będzie to pestka).W kolejnej komnacie jest już Kruk i musimy go pokonać.Po zabiciu dawnego magnata wciskamy
przycisk na ścianie i wracamy do Saturasa.

Szpon Beliara:
Zabijając Kruka zdobywamy Szpon Beliara.Idziemy do Saturasa i rozmawiamy z nim o tej broni.Mówi nam on, że może ją
zniszczyć bądź my możemy się nią posługiwać.Aby móc posługiwać się Szponem musimy wykonać zadanie smoka
Ashtara.

Pomoc dla Vatrasa:
Myxir został wysłany do miasta,aby pomóc Vatrasowi.Idziemy do kaplicy maga i rozmawiamy z nim.

Zatopione miasto:
Po przybyciu do Jarkendaru rozmawiamy z Nefariusem.Mówi nam on nieco o mieście i wysyła do Saturasa abyśmy
porozmawiali z nim na ten temat.

Posiadłości Budowniczych:
Zadanie polega na odszukaniu siedzib budowniczych.Aby dowiedzieć się gdzie one są musimy porozmawiać z
Riordianem.Znajdują się one:
-Dom Uczonych jest położony w kanionie(aby wejść do środka musimy zabić szmana orków, który ma klucz do drzwi)
-Dom Strażników Umarłych znajduje się na południowym-wschodzie doliny.Jest tam pełno nieumarłych.
-Dom Kapłanów znajduje się w południowo-zachodniej części doliny.Jest tam pełno pełzaczy.
-Dom Uzdrowicieli znajduje się na południe od bagien.Jest tam wielu kamiennych strażników.
-Dom Wojowników to obóz bandytów.
Po odnalezieniu wszystkich budowli rozmawiamy z Riordianem i otrzymujemy nagrodę.

Orkowie w kanionie:
Riordian prosi nas abyśmy zajęli się orkami w kanionie.Po wybiciu tych bestii wracamy do maga.

Dojście do świątyni:
Idziemy do świątyni i rozmawiamy ze strażnikiem.Nie chce on nas wpuścić.Aby zmienił zdanie musimy zwabić
Bloodwyna do kopalni zabijając pełzacze.Zabijamy Bloodwyna i pokazujemy jego głowę strażnikowi świątyni teraz nie
będzie już sprawiał nam kłopotów.

Lucia:
Od Bromora dowiemy się, że zniknęła mu jedna z prostytutek Lucia.Aby dowiedzieć się czegoś więcej musimy
porozmawiać z Nadią.W tym celu musimy zapłacić Bromorowi i pójść z nią na górę.Kurtyzana twierdzi, że Lucia uciekła z
Elvrichem.Znajdziemy go w namiocie bandytów niedaleko Magicznego Golema.Rozmawiamy z nim i następnie idziemy za
Farmę Sekoba.Znajdziemy tam grupę badytów i list Lucii.Dajemy go Elvrichowi jednak on nie wieży temu.Zadanie
będziemy mogli kontynuować w Jarkendarze.Znajdziemy ją w gospodzie bandytów, mówimy mu o jej narzeczonym,
niestety ona potwierdza to co było w liście.Zadanie wykonane.

Offline

 

#2 2013-08-23 23:12:55

sider3000

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Yo! A więc mój problem jest taki: Jestem Nowicjuszem w Bractwie, wykonałem zadanie ''Handlarz Bronią dla Bandytów'' oraz ''Gdzie są zaginieni ludzie'', gdy spytałem Vatrasa, czy mogę już dołączyć do Kręgu ten odpowiedział "Nie tak się umawialiśmy'', po czym odrzucił moją aplikację. Nie ma z nim już żadnej opcji dialogowej dotyczącej dołączenia do Kręgu. Czy to zwykły bug, czy coś przegapiłem? Krąg jest konieczny do ukończenia fabuły czy mogę zacisnąć zęby ale jednak grać dalej? Sav'ów wcześniejszych nie posiadam, a szkoda mi zaczynać grę od nowa, jeśli ktoś zna przyczynę lub ma jakiś pomysł to jestem otwarty na propozycje

Offline

 

#3 2013-08-24 10:25:18

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Wodny Krąg

sider3000 napisał:

Yo! A więc mój problem jest taki: Jestem Nowicjuszem w Bractwie, wykonałem zadanie ''Handlarz Bronią dla Bandytów'' oraz ''Gdzie są zaginieni ludzie'', gdy spytałem Vatrasa, czy mogę już dołączyć do Kręgu ten odpowiedział "Nie tak się umawialiśmy'', po czym odrzucił moją aplikację. Nie ma z nim już żadnej opcji dialogowej dotyczącej dołączenia do Kręgu. Czy to zwykły bug, czy coś przegapiłem? Krąg jest konieczny do ukończenia fabuły czy mogę zacisnąć zęby ale jednak grać dalej? Sav'ów wcześniejszych nie posiadam, a szkoda mi zaczynać grę od nowa, jeśli ktoś zna przyczynę lub ma jakiś pomysł to jestem otwarty na propozycje

A byłeś u Lorda Hagena? Jeśli nie to zanieś mu wiadomość i wracaj do vatrasa.
Ach zapomniałbym ... u Dextera też byłeś?

Offline

 

#4 2013-08-24 15:01:14

sider3000

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Tak, Dexter skasowany, list przeczytany i dostarczony Vatrasowi, Hagen nie wpuści mnie do Górniczej Doliny dopóki nie pomogę Magom Wody.

Offline

 

#5 2013-08-24 16:21:02

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Wodny Krąg

A co z ornamentami? Odniosłeś je?

Offline

 

#6 2013-08-24 17:10:51

sider3000

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Odniosłem pierwszy z Laresem, teraz spróbuje  zebrać pozostałe

Offline

 

#7 2013-08-25 16:00:49

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

W The Returning zmieniono to. Żeby dołączyć do Kręgu musisz zebrać ornamenty. Jest to jedyny ale konieczny warunek.

Offline

 

#8 2013-08-27 14:55:57

sider3000

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Potwierdzam, po zebraniu ornamentów Vatras dał mi angaż w Wodnym Kręgu. Problem rozwiązany, dzięki za pomoc

Offline

 

#9 2013-08-27 17:46:07

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Jeszcze jedno. Żeby dołączyć do Wodnego Kręgu nie musisz być w żadnej z gildii. Ja ostatnio najpierw dolączyłem do Kręgu, a potem dopiero zacząłem robić zadania u Onara i w Bractwie oraz załatwiłem handlarza bronią i Dextera.

Offline

 

#10 2014-08-19 23:14:20

xardars

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-08-13
Posty: 11
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Mam dostarczyć wiadomość lordowi hagenowi. No dobra ale jak skoro mnie tam nie wpuszczają. W opisie postaci jestem "członkiem bractwa"
Chyba mi nie powiecie że mam zostać strażnikiem żeby mnie tam wpuścili. Przecież to jest niewykonalne na tym etapie gry . Mam 10 poziom.
Wykonałem misje z zielem i nowym członkiem. Nie wykonałem z maną, młotem i przepisem (ponieważ nie ma opcji dialogowej na to zadanie)
Ornamenty zebrałem i jestem członkiem wodnego kręgu.

Offline

 

#11 2014-08-20 08:59:39

 Geniusz000

Myśliwy

Skąd: Leżajsk
Zarejestrowany: 2014-07-28
Posty: 62
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Wystarczy, że wykonasz zadanie z młotem i powinieneś móc zostać Strażnikiem Świątynnym. ALE PAMIĘTAJ! Musisz mieć co najmniej 31% w 2h.


@edit A i w razie jak byś nie wiedział jak można pokonać golemy, pełzacze i bossa golemów to wybij wszystko oprócz bossa razem z Lesterem, a bossa zaprowadź do magów wody i dobij błyskawicą jak będzie miał mało punktów trafień.

Ostatnio edytowany przez Geniusz000 (2014-08-20 09:03:57)

Offline

 

#12 2014-08-20 13:29:22

xardars

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-08-13
Posty: 11
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

To chyba jestem w czarnej dupie bo lester już nigdzie nie chce ze mną iść, już raz go wziąłem
o rany i co teraz i co teraz?
W każdym razie dzięki za inf. Myślałem że trzeba wszystkie zadania dla guru i ten młot zrobić.

Edit@

Ma ktoś jakieś rady jak poradzić sobię z pełzaczem i tymi golemami na 11 poziomie bez Laresa?
Wiem, że przydadzą się zwoje z błyskawicami. Ale z tym pełzaczem to mam mega problem ;]

Ostatnio edytowany przez xardars (2014-08-20 17:18:11)

Offline

 

#13 2014-12-25 21:52:02

Grahtnakk

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-12-20
Posty: 24
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

xardars napisał:

To chyba jestem w czarnej dupie bo lester już nigdzie nie chce ze mną iść, już raz go wziąłem
o rany i co teraz i co teraz?
W każdym razie dzięki za inf. Myślałem że trzeba wszystkie zadania dla guru i ten młot zrobić.

Edit@

Ma ktoś jakieś rady jak poradzić sobię z pełzaczem i tymi golemami na 11 poziomie bez Laresa?
Wiem, że przydadzą się zwoje z błyskawicami. Ale z tym pełzaczem to mam mega problem ;]

Znajdź zwój przemiany w golema. Będziesz mógł zabić i pełzacza i zwykłe golemy. Strażnika młota zaprowadź do piramidy i ciskaj w niego wszystkimi czarami pioruna.

Offline

 

#14 2015-10-21 19:59:55

MrCiken

Początkujący

Zarejestrowany: 2015-10-21
Posty: 2
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Witam, mam problem odnośnie zdobycia ornamentów, otóż zrobiłem questy "gdzie są zaginieni" , "Handlarz bronią". Nie mam możliwości zdobycia 1 ornamentu obok farmy Lobartha, nie ma nigdzie Cavalorna który podsuwa mi pomysł że zabrali go strażnicy miejscy...  tak samo niemoge wyciągnąć Laresa z miasta, ponieważ " nie może opuścić miasta dopóki nie wyjaśni się sprawa z zaginonymi ludzmi" a przecież zrobiłem misje "gdzie są zaginieni".
Należe do Bractwa więc też nie moge się dostać do Lorda Hagena, bo może mnie tam tylko Vatras wysłać, a nie mam żadnych opcji dialogowych.
Proszę o pomoc

Offline

 

#15 2016-03-03 16:23:38

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Wodny Krąg

napewno zrobiłeś misję ,,gdzie są zaginieni?" Może po prostu zapomniałeś przeczytać notkę dekstera, albo ją wyrzuciłeś i nie dałeś Vatrasowi?

Offline

 

#16 2017-02-10 15:18:22

houqe

Początkujący

Zarejestrowany: 2017-02-09
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Każdy kto opisuje problem z dołączeniem do wodnego kręgu spotyka się z pytaniami: a przeczytaleś notke? rozmawiales z vatrasem? a moze zapomniałeś jej przeczytać? moze ją sprzedałeś?

Ludzie to nie idioci.. Ja mam ten sam problem. Zadania wykonane, notka PRZECZYTANA, dexter ZABITY a dialogu o dolaczenie brak. Nie rozumiem o co wam chodzi z szukaniem ornamentów?

Szukanie ich przed dołączeniem do kręgu zeby dało się dołączyć do kręgu? lol Po dołączeniu dostaje sie zadanie z ich znaleziemiem.

Offline

 

#17 2017-02-10 18:08:58

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Wodny Krąg

houqe napisał:

Każdy kto opisuje problem z dołączeniem do wodnego kręgu spotyka się z pytaniami: a przeczytaleś notke? rozmawiales z vatrasem? a moze zapomniałeś jej przeczytać? moze ją sprzedałeś?

Ludzie to nie idioci.. Ja mam ten sam problem. Zadania wykonane, notka PRZECZYTANA, dexter ZABITY a dialogu o dolaczenie brak. Nie rozumiem o co wam chodzi z szukaniem ornamentów?

Szukanie ich przed dołączeniem do kręgu zeby dało się dołączyć do kręgu? lol Po dołączeniu dostaje sie zadanie z ich znaleziemiem.

I tutaj się mylisz, bo zdanie ze znalezieniem ornamentów robi się przed dołączeniem do kręgu, więc nie siej głupot nie znając moda . Nie chce tutaj nikogo obrażać, więc tylko zacytuje "Ludzie to nie idioci"
Poza tym ludzie czytajcie FAQ moda .. Macie to przed nosem, a czasem naprawdę co niektórzy robią z siebie idiotów
http://i63.tinypic.com/208jwjd.jpg

Offline

 

#18 2017-12-29 12:43:13

pyrokar96

Początkujący

Zarejestrowany: 2017-12-28
Posty: 3
Punktów :   

Re: Wodny Krąg

Pawlak . napisał:

houqe napisał:

Każdy kto opisuje problem z dołączeniem do wodnego kręgu spotyka się z pytaniami: a przeczytaleś notke? rozmawiales z vatrasem? a moze zapomniałeś jej przeczytać? moze ją sprzedałeś?

Ludzie to nie idioci.. Ja mam ten sam problem. Zadania wykonane, notka PRZECZYTANA, dexter ZABITY a dialogu o dolaczenie brak. Nie rozumiem o co wam chodzi z szukaniem ornamentów?

Szukanie ich przed dołączeniem do kręgu zeby dało się dołączyć do kręgu? lol Po dołączeniu dostaje sie zadanie z ich znaleziemiem.

I tutaj się mylisz, bo zdanie ze znalezieniem ornamentów robi się przed dołączeniem do kręgu, więc nie siej głupot nie znając moda . Nie chce tutaj nikogo obrażać, więc tylko zacytuje "Ludzie to nie idioci"
Poza tym ludzie czytajcie FAQ moda .. Macie to przed nosem, a czasem naprawdę co niektórzy robią z siebie idiotów
http://i63.tinypic.com/208jwjd.jpg

Ja mam troche inny problem. Jestem w wodnym kręgu ale chce dołączyć do magow wody. Zabilem Dextera, przeczytalem notatke, znalazlem handlarzy bronią, a mimo to Vatras nie chce dac mi listu polecajacego dla Saturasa. Co mam zrobic zeby go dostac?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nidapinczow.pun.pl www.majowie.pun.pl www.rayman.pun.pl www.wszif.pun.pl www.simr201019.pun.pl