Porady do modyfikacji TheReturning
Witam ! Jestem nekromantą , mam 4 rozdział i jestem w Górniczej Dolinie (można się domyśleć po temacie ,ale i tak wolę to zaznaczyć) i w związku z tym mam trzy powyższe problemy . A więc:
1. (Ulu-Mulu) Rozmawiałem (na każdy możliwy temat) z Ur-Shak'iem po tym jak zabiłem Hosh-Pak'a ,użyłem zwoju zapomnienia,wszystko jest w porządku ,ale nie dostaję od niego misji z Tarrokiem (Ulu-Mulu) . Sprawdzałem kilka razy czy "wykorzystałem" wszystkie dialogi z naszym orkowym przyjacielem i tak było . Tarroka jak nie było,tak nie ma.
2. (Kreol) Mam znaleźć Kreola ,który nauczy mnie języka demonów (Langa?) . Czytałem poradnik Nekromanty i kazano mi iść na plażę i płynąć w prawo . Pytanie brzmi : Czy ta plaża znajduje się za palisadą ? Czy to jest ta gdzie jest statek orków jak ich obóz wojenny ?
3. (Palisada) Otóż chciałbym zacząć eksplorować tereny za Palisadą ,lecz nie wiem jak się tam dostać . Szukałem wejść,bram,drabin,a nawet w nadziei szukałem dziur w tym wielkim drewnianym murze . Niestety niczego takiego nie znalazłem.
Jak zwykle drodzy gracze liczę na Waszą pomoc !
Pozdrawiam!
EDIT: Znalazłem rozwiązanie punktu pierwszego (pozwolę sobie dodać wyjaśnienie,może to pomoże innym graczom)
1. Żeby zdobyć Ulu-Mulu należy iść do Świątyni Śniącego , stanąć przed bramą i wtedy dodadzą się nam nowe zapiski w notatniku z których można wywnioskować ,że należy porozmawiać z Xardasem na temat tego co się dzieje wokół owej świątyni . Po rozmowie z nekromantą idziemy do Ur-Shak'a ,który znajduje się na wzgórzu obok starej wieży Xardasa (tzw. wieży demonów) . Ze szczytu wieży można zauważyć ognisko na wzniesieniu przy którym stoi nasz przyjaciel . Idziemy do niego i rozmawiamy na wszystkie możliwe tematy i również o Ulu-Mulu i Świątyni Śniącego . Ten nas wysyła do Tarroka ,który może zrobić nam broń/amulet dzięki któremu staniemy się nietykalni wśród orków. Znajduje się on koło zniszczonej wierzy , obok bagien gdzie znajduje się Bagienny Smok , niedaleko chatki Cavalorna . Tarroka będą atakowały 3 szkielety zatem trzeba dopilnować żeby nie umarł . On będzie od nas wymagał eliksiru orków (żółta butelka , można znaleźć przy szamanach wyższej rangi) no i oczywiście pare innych rzeczy do stworzenia Ulu-Mulu. Po tym jak mu przyniesiemy odpowiednie składniki , dostajemy ulu-mulu i idziemy do Ur-Shak'a i kierujemy się prosto do miasta orków ,które znajduje się w kotlinie gdzie w G1 był troll i kamień ogniskujący.
Ostatnio edytowany przez Freez^ (2015-02-25 11:52:13)
Offline
Włóczęga
1. ROZWIĄZANY !
2. Jest za palisadą, konkretnie na plaży okupowanej przez komando orków. Wejście do tej wieży jest tam, gdzie w 1 do Wieży Migieł (wejście od plaży, nie od wieży!)
3. Tutaj masz mapkę (mapa z G1) idź tą drogą, którą zaznaczyłem niebieskim (czerwona krecha to ułożenie palisady), natomiast zielona to taki "most", którym schodzisz za palisadę.
Offline