Porady do modyfikacji TheReturning
Rebalance V 2.1 (najnowszy patch)
Gram na rzeźniku i nie wiem do jakiej gildii dojść
postać lv 11
@czeladnik u alchemika
siła 14
zr. 96
mana 44
hp 245
inta 29
ochrona
nosze pancerz z płytek pełzaczy
B. 120
S. 145
SO/M 40
umki to jedynie łucznictwo 37% a do walki w zwarciu jeszcze sie zastanawiam ale raczej 1h bo nie ma 2h zreki
proszę o jak najszybsza odpowiedz daje naj za szczegółową odpowiedz
a i jak mam 37% łuk to już ładować tabliczkami ?
Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-02-28 13:36:56)
Offline
Nie rozumiem jednego, po co zostawałeś czeladnikiem u Constantina, skoro nie zamierzasz grać magiem ? Widzę że lecisz pod łucznika to nie lepiej było zostać u Bospera i dostać 10zr jako bonus ? Najnowszy patch mówisz, czyli 1.3.2 ? Nie wróżę Ci ukończenia gry nie dalej niż 3 rozdział, tym bardziej łucznikiem
Offline
nie zostałem czeladnikiem u bospera ponieważ chciałem dostać premie do many i mieć nauczyciela eliksirów/potka siły i wtedy mogłem używać deszczu ogdnia. Nie dam rady w 3 rozdziale ? a jak dam teraz w 1h to coś ogarne ? łucznik ogarnia na początku wybiłem już prawie całe khorinis no oczywiście oprócz szkieletów bo do tego się podejść nawet nie da 3/4 hity i po mnie
to do jakiej gildii dojść ?
Offline
Constantin uczy cie eliksirów nawet jak nie jestes u niego czeladnikiem, wystarczy że przyniesiesz mu rosliny z listy, i nauczysz się chociaż jednej miksturki np u Ignaza, to już będzie cie uczył . Piszę że nie dasz rady, bo patch 1.3.2 jest NA PRAWDĘ ciężki . Szkieletom nic nie będziesz robił, a one cie będą zgarniać na 2 hity, tak samo orkowie i poszukiwacze . Runy zniszczenia ożywienców nie nauczysz się, a zaklecia są osłabione ponieważ zadaja 1600dmg nie 9999 więc na jednego szkieleta wojownika potrzeba 2 zaklęć . Osobiście moim zdaniem na tej wersji patcha da rade tylko ugrać magiem, a najlepiej nekromantą, ale dla cb juz za późno na maga . Chyba że się mylę i grasz na 1.3.1, a nie 1.3.2 ?
Co do gildii to strażnik świątynny
Offline
Ten 65mb to 1.3.1
15mb 1.3.2 i to tego nie polecam
Popatrz na zaklęcie zniszczenia ozywieńca, jeśli będzie miało ono obrażenia 1600 to masz 1.3.2, jeśli 9999 to 1.3.1 i to jest moim zdaniem najlepszy patch
Ostatnio edytowany przez SheerGhar (2016-02-28 17:23:36)
Offline
zwój zniszczenie ożywieńca zadaje 9999 i szkielet-wojownik pada na strzała więc patch 1.3.1 czyli jest jakaś nadzieja no dobra to zostaje strażnikiem świątynnym
@a jeszcze jedno ...
zbroje dla bractwa są na siłe a ja mam zręczność mam przestać ładować zręczność a zacząć dawać w siłe czy dalej z zręczność ? bo jak dalej w zręczność to co z broją pancerza z płytek zębacza nie da się ulepszać to po pewnym czasie zostane bez deffa chyba że 1k hp i w zbroi kruka a po zbroi kruka jest coś innego ? da sie jakoś ją ulepszać tak jak szpon beliara ?
Ostatnio edytowany przez ShowoD (2016-02-28 18:09:54)
Offline
Moim zdaniem a tym returningu nie opłaca się iść pod zr, bo nie ma ona dodatnich obrażeń przy hitach . Np im więcej siły tym większe obrażenia zadajesz z miecza, ze zręcznością tak nie ma . Zbroi pod zr jest mało z tego co pamiętam to dopiero w 4 rozdziale dostajesz od orków jedną taką . Zbroja kruka tak jest solidna i po niej jest zbroja Pana Cieni (nie pamiętam już od którego) i potrzeba na nią chyba 3k hp . Ja na Twoim miejscu zaczął bym pakować teraz w siłę . Zręczność Ci się przyda do kradzieży, więc jest dobrze i leciał w 2h
Offline
o kurcze na prawdę nie wiedziałem myslałem że zręczność tak samo podnosi obrażenia w walce mieczem ze zręka tak samo jak siła podnosi atak w walce mieczem z siłą ale teraz to widzę siła wręcz zręka na dystans a to jak mam broń na zręczność bo chwilowo nie mam innej to siła zwiększa jej obrażenia ?
i jeszcze 2H jest lepsza w the returning czy mogę 1h ( nie ma żadnych ciekawych broni 1h ?) ? bo już zainwestowałem w 1h ale chyba mam zapis gdzie nie przypakowałem
Offline
Siła zwiększa wszystkim czym bijesz (1h, 2h, miecz ze zręcznością, miecz z siłą) nie wiem jak jest z łukami/kuszami nigdy tego nie sprawdzałem . Zręczność jest tylko aby móc założyć odpowiednie bronie . Dopiero w Returningu 2.0 to zmienili i zręczność tam działa już tak jak powinna . (nie ma jeszcze spolszczenia)
Broni 2h jest więcej, ale 1h tez nie jest złe . W sumie to już zależy od tego kto co bardziej woli . Ja osobiście wole 1h, ale zawsze jak grałem strażnikiem świątynnym to wybierałem 2h nie wiem czemu ^^
Ostatnio edytowany przez SheerGhar (2016-02-29 19:06:43)
Offline
Wojownik
jak dla mnie tylko 1h, będzie pełno dobrych broni po drodze, głównie z bossów. Jeszcze wytrzymałość na rzeźniku to nawet momentami na 1h było średnio, więc o dwuręczniaku lepiej zapomnieć
zbroja pod zrękę:
-pełzacza (masz)
-orków (była dość dobra jak pamiętam po statach, ale żeby ją dostać to na zbroi pełzacza zbyt dużo trzeba zrobić...;/)
-zabójców. Wymagane coś koło 400 zręki, była pierońsko mocna, przynajmniej 320 def. w zasadzie można ją zdobyć w każdej chwili (nie czarujmy się, zadania morderców idzie wszystkie ogarnąć nawet i w 1 rozdziale tyle że zamiast zarobić złoto - to co dostaniemy będziemy musieli w zwoje zainwestować)
na hp ma kruk (1000 hp wymagane) oraz pan cienia z doliny cieni (a więc dostaniesz szybciej niż orkową, nie mówiąc już o tym że lepsza od niej w spód). 3k hp wymagane. w zasadzie najlepsza zbroja jak dla mnie, zdecydowanie bardziej warta zainteresowania niż jakakolwiek gildii x5. Chyba że komuś 450 siły uda się uskładać, wtedy to jednak zbroja haradrima ciemna jest lepsza.
Zręczności nie polecam, 400+ raczej nie uskładasz na tą zbroję mordercy zbyt szybko, a przechodzić na tej z pełzacza to ciężko, więc i tak tylko ta za 3k hp w tym momencie jedyna opcja. a skoro już ma się te 3k hp to czemu by w zwarciu nie walczyć? najłatwiej i najszybciej. Łuki są bonusowe dodane, ale też zręki 350+ wymagają na 350 obrażeń, bez przesady. Naprawdę mocny łuk dopiero z nieumarłego smoka dropi.
Gildię na rzeźniku polecam tylko strażnika świątynnego. Na szkielety do 4-5 rozdziału głos strażnika to jedyna opcja, i ze 2 jaszczurki może zdjąć zanim przybiegną, a jaszczuroczłeki to naprawdę mają moc i z 2 się lać na rzeźniku to chyba tylko z 400 def + 2k hp, a i to ciężko (pamiętam że miecz 180 na 80% jedno plus coś ponad 200 siły to jaszczurce jeszcze na kricie nie robisz KOMPLETNIE NIC, więc... naprawdę łatwo nie ma. zanim nie dobijesz 350+ siły i jakiegoś konkretniajszego mieczyka z 300+ dmg to ręcznie z jaszczurkami to bardzo ambitne walki:) więc tutaj głos strażnika jest pomocny bardzo, w zasadzie tylko dzięki niemu w 3 rozdziale dolinę cieni przeszedłem i zbroję pana cienia na grzbiet mogłem założyć).
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-02-29 20:37:04)
Offline
@amigodiamantes
O ile pamiętam to w gildii zabójców aby przejść do ostatniego zadanie to trzeba mieć minimum 5 rozdział ;d
Offline
Wojownik
w którejś wersji na pewno ale to chyba na v1 było:)
tak czy tak wcześniej jak 5 rozdział to 400+ zręki zdobyć raczej na rzeźniku nie ma opcji:)
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-02-29 20:33:59)
Offline
Wojownik
no ok, tyle że co to za różnica. 400 zręczności to nie wiem czy w 7 rozdziale będziesz miał;) więc zbroje na zrękę to fajne są ale tylko popatrzyć a nie na nich grać. W pełzacza nie przejdziesz do etapu tej orkowej, więc po drodze musisz zainwestować w siłę albo hp żeby podnieść jakąś inną. Jak zdecydujesz się na siłę (aby założyć jakąś konkretniejszą zbroję to 200+) - to finalnie będziesz miał problem ze szczawiami później pod mikstury zręki i 400 tym bardziej nie uskładasz na tą mordercy. Jeżeli zdecydujesz się na hp - to zbroja pana cienia lepsza jest od tej mordercy, więc... i tak ta mordercy jest nieopłacalna i tak:) Jedyna opcja to na tej kruka przeczołgać się przez prawie całą grę ale ona jednak na 3-4 rozdział już jest lekko słabawa, a co dopiero na początki 5
kusza 300dmg + 300 siły (150 zręki, ale do kuszy niby siła ważna dla crit) jaszczuroczłeka na 6 CELNYCH strzałów kładłem w 4 rozdziale przy 88% kuszy (szczerze to ,,wchodził" co drugi strzał jeśli dystans większy niż 2 metry). Bardzo słabe dmg ratio, mieczem 215 na ~8 crit (~85%) z tym że dłużej wystarcza wytrzymałości to raz, a dwa - możliwość blokowania ciosów mieczem ograniczając obrażenia własne i trzy - na 1 strzał bełtem 3 razy zdążysz machnąć jednoręczną... Broni dystansowej nie polecam, chyba że jako ciekawostka na łatwiejszych poziomach albo dodatek a nie jako główną broń. Niby podrasowali ale wciąż za słabą ją zrobili.
Offline
Wojownik
nie wiem dlaczego, ma dobry dmg i szybko dostępny jak my jeszcze w statach bardzo słabi jesteśmy, to jest najważniejsze:)
jeśli można zrobić runę zniszczenia to warto to zrobić mimo wszystko
Offline
Głos był na 2 rozdział . Nie pamiętam czy 1.3.1, czy 1.3.2 to zmienili że dopiero od 4 rozdziału .
Tak samo nie pamiętam czy na 1.3.1 wojownik mógł się nauczyć zniszczenia ożywieńca
Offline
Wojownik
na 1.3.1 zniszczenie ożywieńca można się nauczyć na pewno. Sam z tym latałem po jankendarze.
Problem jednak jest taki że to zniszczenie mało kiedy działa, tylko na zwykłe szkielety i zombie:) Na inne, mocniejsze nieumarłe stworki (pan cienia, strażnicy sfer, smoki, demoniczne szkielety) nie mogłem rzucić tego czaru, nie wiem czy to bug czy specjalne działanie. Od 3 rozdziału pod koniec posiadałem runę głos strażnika, i dopiero po tym miałem okazję zwiedzać Kerola, dolinę cieni itp gdzie demoniczne szkielety wyskakiwały, więc ich już głosem kasowałem. Czy jest dostępny już w 2 rozdziale, czy zleży od questów dla bractwa - tego nie gwarantuję. Wiem że ja zanim się nauczyłem głosu to miałem zrobione wszystkie podstawowe dla guru +młot + fortuno + odnaleźć cor angara.
Nie pamiętam jaki dmg tej runy ani ile many wymagał, ale wiem że na 1 tankowaniu many 1 demoniczny szkielet schodził łatwo. Mogę tylko tak na oko powiedzieć że mogłem mieć coś z przedziału 200-280 many... wiem tylko że więcej niż 200 ale na pewno do 300 trochę brakowało;) int jakieś 100.
Przy manie na 4 rozdział coś koło 400 i trochę większym incie 2 jaszczuroczłeki głosem kładłem
aha, czary ss nie wymagają kręgów magii:)
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-03 20:52:46)
Offline
Wojownik
czy ja wiem? zniszczeniem zwykłe szkielety rozwalisz szybciej i taniej w manie, jak uważasz...
Poza tym ze zniszczeniem jest taki bug, a mianowicie jeśli rzucisz czar na zwykłego szkieleta a drogę przetnie pan cienia albo COKOLWIEK innego (nawet demon, smok etc) to ten przeciwnik dostanie pełny damage czaru.
Nawet smoki można tak robić, przywołujesz szkielecika i niech on tam się z czymś bije, z jakimś lodowym wilkiem czy jak a ty okrążasz smoka, celujesz w szkieleta, i gdy smok jest po drodze czaru - zdejmujesz go na 2-3 hit...
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-03 22:39:59)
Offline