TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2016-03-23 14:52:31

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Potrzebuje paru odpowiedzi

Cześć. Wróciłem do Returninga i potrzebuje kilku porad, a mianowicie:

1) Zamierzam grać bronią jednoręczną. Bardzo zostanę tym dotknięty?
2) Do ilu % ładować w broń jednoręczną? Nie wiem czy coś poza księgami/tabliczkami daje bonus do walki (Żeby nie marnować PD)
3) Kiedy zacząć bawić się w mikstury siły?
4) Do kogo najlepiej się przyłączyć? Zamierzałem do najemników
5) Jakieś OGÓLNE porady idąc tą ścieżką? Coś co pomoże mi dobrze wystartować
6) Na którym levelu powinienem iść do Jarkendaru i na którym wyjść
7) Jak rozwinąć tego jednoręcznego bohatera, żeby ''coś robił''? Chodzi mi tutaj o umiejętne rozdanie PD
8) Uczyć się tych wszystkich rzeczy typu: inteligencja, trofea, etc? Pamiętam, że był taki obóz, gdzie to było dość opłacalne
9) Dawać coś w manę?
10) Od Gallahada wziąć tę runę zniszczenie ożywieńców? Będę w ogóle mógł jej używać?
11) Może ktoś zna jakieś tricki/sztuczki, aby poprawić statystyki (też będę wdzięczny)
12) Które questy muszę obowiązkowo zrobić? Zanim pójdę do GD, gdyż chciałbym być bardzo dobrze wyrobiony ;x
13) Opłaca się latać po ten pancerz z płytek pełzaczy?
14) Jakieś ''inteligentne'' sposoby na wykorzystanie zwojów z deszczem ognia? w 1 rozdziale

Aktualnie: 5-6 lvl, 36 siły, 31% wojownika, czeladnik u Harada - dobry długi miecz + kowalstwo, skórowanie zwierząt.

Co dalej?


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#2 2016-03-23 15:52:04

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

witam (niektóre podpunkty ominę ponieważ nie jestem pewien co do nich i nie chciał bym źle doradzić)

1. raczej nie, sam wybrałem 1h i jestem zadowolony (rzeźnik)
2. do 40% najemnik 50% inne klasy a potem książki i tabliczki
3. kiedy siła będzie kosztować 20PN
4. do kogo ? zależy jaki poziom trudności najemnicy a potem łowcy są nieźli mają dużo dużo defa ale na ostatni poziom trudności się nie nadaje tylko strażnik świątynny (znaczy da się i najemnikiem ale dużo nerwów nawet na strażniku jest ale ma runy więc jest lepiej)
5 <-> polecam kupić od sary P.życia od baltrama wisior 40hp i da się na początku coś skrobać (jak sie idzie do latarni jacka z miasta to pod ścieżką jest jaskinia w niej 2/3 bandytów mają śledzia który daje 20hp na stałe)
6. zależy jaki poziom trudności ale na takim jaki zdołasz wbić na maxymalnym
7. ja latam z mieczem alrika daje 10% do władania a z 40% to już coś tam można
8. trofea tak ale inteligencja tylko z potków i z czytania książek, żeby dojść do myśliwych odsyłam do ogólnego poradnika który jest wyżej
9. zmniejszenie potwora/deszcz ognia wymagają 40many to trochę sporo jak na start gry jeśli masz kase to możesz kupić pierścień oświecenia od tego maga co jest w kaplicy po między karczmą orlana a klasztorem naszyjnik oświecenia od zurisa ale to trochę kosztuje niestety, pierścień 10 many jest na szczycie tam gdzie jest nicolas są tam 2 zębaczy 2 kule ognia i po problemie. Nwm czy dawać w manę ja dałem 1 poziom bo tyle potrzebowałem do użycia tych czarów
10. tak jeśli wykonasz dla niego te zadanie to będzie cie mógł uczyć do 3 kręgu magi
11. tricki/sztuczki zależy co przez to rozumiesz ?? jeśli ci chodzi o picie flachy siły podczas gdy bije cie ścierwojad to uważam to za oszustwo bo przez to można mieć 999 siły albo np nie wchodząć do wieży w mieście mogę wyciągnać miecze które tam są
12.
13. pancerz z płytek wymaga 85 zeki więc ci sie nie opłaca bo tyle ciężko zdobyć dajać w się ale ten pancerz jest bardzo dobry
14. w 1 rozdziale nie wykorzystałem ani jednego deszczu tylko Grom 1 przy bandytach za farmą sekoba na misje i jak wbiegałem po młot tarakota.


rebalance v2.1 ? czy v1 bo ja to piszę pod v2.1
i na jakim poziomie trudności grasz

Offline

 

#3 2016-03-23 16:03:34

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

Dzięki, dostałeś +

2. do 40% najemnik 50% inne klasy a potem książki i tabliczki. Czyli najemnikiem 40%? Nie ogarnąłem xD

Taak, te tricki. Ale z 999 siły to nie gra



Na bardzo łatwym staram się to jakoś zmordować xD

2.1


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#4 2016-03-23 17:32:28

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

a ha b.łatwy to no masz w brud expa

najemnik 40% bo miecze które wykuje dają 10% do walki gdzie inne klasy tego nie mają i można zaoszczędzić PN

na b.łatwym dostajesz 20 many więc easy wystarczy jeden lvl i jakiś pierścień i możesz rzucać deszcz ognia

do mysliwych załapiesz się (chyba) dopiero na 2 rozdziale ja bynajmniej tak mam bo nie mogłem kupić zmniejszenia potwora chyba że dasz rade w 1 ubić skóry czarnego trola potem do raula z nią dostać flache zręki i go pobić i spowrotem się ma skóre i do falki

tylko nie popełnij tego samego błędu co ja nie pakuj fernanda do pierdla (misja z dostawami broni dla bandytów) bo gallah nie będzie chciał jego listu motywacyjnego/nie będziesz mógł od niego go dostać

co dalej ?

zwiedzaj staraj się zabijać wszystko po drodze a na brak PN nie będziesz zarzekał

Offline

 

#5 2016-03-23 18:36:13

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

Dzięki . Hmm... jest sposób na czarnego trolla xd. Nie, ja już zagadałem o te 4 questy z Gallahadem, także luz. Teraz kminię jak je wykonać ;D

Na bardzo łatwym powinienem dać radę ..

Zostawię sobie ten temat dla siebie


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#6 2016-03-24 00:00:22

TxXonek

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-01-25
Posty: 23
Punktów :   

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

-Co do trików do poprawy statystyk to bierz gulasze od Tekli u najemników (tylko użyj wszystkich po tym jak użyjesz tabliczek i mikstur)
-25 jabłek +1 do siły
-Zgłoś się do Harada jako uczeń jak najpóźniej się da (lepiej bonus na siłe dostać później przez co masz jej więcej)
-Jeden z myśliwych już nie pamiętam jego imienia, siedzi sam na górze gdzie jest latarnia nad Miastem podczas rozmowy pyta się czy chcemy kawałek mięsa . Warto je sobie -zachować daje ono +1 do siły
-Częste korzystanie z zwojów daje punkty many
- Palenie tytoniu u Abduyina daje +1 many
- 25 sefarisów=1 mana (tego nie jestem pewny ale ktoś mi kiedyś to powiedział mimo że nie próbowałem,więc sorry jeśli to nie prawda)
- Codzienna ofiara/ modlenie się też daje bonusy (jak się nie podoba wczytujesz save i znowu xd)

Pogadaj z Jackiem w porcie o latarnii i potem idź zabij ich. jest ich 3 ale spokojnie każdy pada po 2 kulach ognia a na samym dropie zarabisz już (wytrychy zloto itd) i z 1000expa + exp od Jack'a ale na górze jest zwój Dużej Burzy Ognistej. (Przyda się na coś dużego xd) Warto dodać że za tą latarnią jest smoczy korzeń (+1 do siły potrzebny do miksturki siły)

Offline

 

#7 2016-03-25 19:31:56

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

Czy na levelu 18, 85 siły, 60% broni jednoręcznej .. i te pomniejsze rzeczy.

Można uderzać do Jarkendaru?


Zaznaczę, że nawet przyzwoicie wyczyściłem Khorinis


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#8 2016-03-25 20:27:03

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

1.
Jednoręczna jest w dechę, szczególnie najemnikiem/łowcą smoków. w 4/5 rozdziale dostajesz lepsze bronie niż gniew demona, dodatkowo z + do jednoręki. Nie ma bata na szybkiego jednoręcznego miecznika.

2.
Bardzo łatwy poziom to masa expa. Do Jankendaru spokojnie można podbijać w 20 poziom bez spiny.
Sugerowałbym przy takim poziomie trudności spokojnie do ~54% broni się nauczyć. Siły do ~80.
Na początku może i będzie trudno się bić bez boostów, ale uwierz mi - już w Jankendar będziesz pro, tam do 80 siły idzie naklepać, a po tabliczkach itp - mało kto ci da radę na 2 poziom (szkielety pomijamy, to proskillowce). Dzięki temu wejście do GD nie będzie takim szokiem, choć i tak się zdziwisz;D

3.
Na bardzo łatwym coś koło 80-90. Wpakuj tak żeby max 2 x po 15 pn za siłę dać.

4.
Polecam Najemników, najlepiej się dzięki nim zorientować w v2 co i jak działa, jeśli nie jest to poziom rzeźnik. Gildia ta daje masę bonusów, a ew. błędy w rozdaniu PN aż tak mocno nie kosztują. Masa defa ze zbroi + hełmu (w dualu +100 w stosunku do paladyna z hełmem oświecenia, i + ~50 w stosunku do ciężkiej świątynnej z hełmem łucznika), no a poza tym jako bonus - dodatkowa free siła z tej czapki.
Bronie najemnika najmocniejsze w grze na 4-5 rozdział, i to o co najmniej 40 dmg od reszty gildii. Poza tym % do broni.

5.

Na bardzo łatwym strategia podejścia do gry jest odwrotna niż na trudnych poziomach:)
Tj mikstury siły i języki polecam uczyć się dopiero jak złapiesz 80 siły (siła to priorytet, olej na razie % jednoręcznej. Wszystko w siłę).
po sile, nauce języków i miksturce constantino - powrót do % jednoręcznej (prawie na wejściu w jankendar pierścień morgana 10% do jednoręcznej. Na 44% jedno w jankendar jest się już naprawdę pro)
Dlaczego siła ma priorytet na początku? bo jak najszybciej chcemy się do mikstur siły i tabliczek siły dorwać, a na bardzo łatwym aby zrobić to z sensem, to warto wcześniej zainwestować jednak w tę siłę ze 12-16 leveli. potem tylko szybki boost tabliczkami, miksturami etc i przed zakończeniem jankendaru ~130-140 siły na lajcie. Dzięki temu można ubrać krzyż przeznaczenia, co samym dmg miecza daje radę, ubrać na grzbiet już całkiem sprytne i podkute zbroje najemnika, a i crit jak siądzie to już robi sporo.

porada a)
B. łatwy poziom daje +5 czy 10 hp na stałe co poziom, więc łatwiej też jest ubrać 1000 na zbroję kruka czy 3k na pana cienia. Obie zbroje są najlepsze jak na etap gdzie można je dorwać. Skorupki gildyjne przy nich są po prostu słabe.

porada b)
Salandrill i jego mikstura z orkowego bimbru. Polecam tłuc masowo orki jak tylko się da najwcześniej. Randomowo dropi przepis (Sal może  zrobić miskturę z orkowego bimbru. Nie polecam pić:D). Dodatkowo, po oddaniu paru butelek orkowego bimbru (ulepszona mikstura z orkowego bimbru) - Sal przyrządza miksturę losowo odejmującą 10 życia i dającą 4-8 def na stałe (przed użyciem zapisać, czasami działa też odwrotnie;P).

Porada c)
słoneczne aloesy. Saggita przyrządza miksturki def +5 strzały i broń biała. Lokacje: koło czarnego trolla khorinis, za palisadą gdzie w g1 był nyras, za palisadą koło kopalni marcosa (między kopalnią marcosa a zalaną kopalnią są trolle), dolina cieni - pradawny troll, niedaleko wejścia do kopalni złota (misja z miksturą zurisa), jest tam troll siedzący na aloesie.
Dzięki tym dodatkom można +40-50 defa dodatkowo dostać, i to dość wcześnie. Trolle schodzą łatwo dla postaci 200 siła i ~50% broń.

Porada d)
Błyskotki warte uwagi:
pierścień dzika (10 broń i strzały + speed) najszybciej jak się da. W jankendarze można wymienić na krótki czas na set uzdrowiciela (jeśli brakuje do zbroi kruka)
Misja fellangora i wzięcie pierścienia od demona. +15 siła i zręka to coś czym nie warto pogardzać.
W 3-4 rozdziale polecam pierścień dzika wymienić na pierścień alberta (speed zostaje, dochodzi lepszy def).
Co do amuletów... ja na 10 czy 15 siły cisnąłem aż do oka innosa, niespecjalnie idzie coś pożytecznego znaleźć:) dopiero z panów cienia dropią dobre amulety...

porada e)
Jeśli nie masz patcha 1.3.2 to polecam nauczyć się 3 kregu od galaharda. Zniszczenie ożywieńca to żadna tajemnica, ale i 3 krąg może się przydać. Dzięki temu idzie używać runy przywołania kamiennych strażników (piedestał koło teleportera za krukiem)... Przydają się aby odwracać uwagę (grobowiec onara, demony i szkielety seynaka 3 rozdział pod serca demonów i kręcenie win zapomnienia - hp...)

porada f)
taka mała - nordmarskie miecze:) bez nich ze szkieletami będzie bardzo ciężko, nawet na 400 def. 1h - grobowiec onara, pan cienia. 2h - wieża kerola.

porada g)
mikstura życia, chyba u Constantino - korzeń leczniczy + rdest polny = 10 hp. Poza jagódkami i winami zapomnienia warto się jej nauczyć, można wyciągnąć spokojnie z tej nauki 700hp.

6.
na bardzo łatwym:
wejście - mniej więcej 20 lvl.
wyjście- ok 30 poziom

7.
zależy na jaki world.
Khorinis - 50 siły i jest gut.
Na jankendar - to 100+ siła i crity siadają na większość potworków całkiem spore.
na gd - tam to nie ma limitu. 170 siły i wciąż trzeba chodzić chyłkiem, w zasadzie do ubicia tylko orkowie (jeśli dobry def), i coś może z warga.
przyjemnie dość się zaczyna robić przy sile 250+
dolina cieni - sugeruję wejść z co najmniej 200+ def i 200+ siły. Wraz ze zniszczeniem ożywieńca może się uda... ;D
azgan - lokacja śmiechu.
wolna kopalnia - na spokojności 150 siły powinno wystarczyć na orki.
Kopalnie z nieumarłymi - tutaj ciężko cokolwiek powiedzieć... teoretycznie zniszczenie ożywieńca załatwia sprawę, jednak w praktyce - nie wszystko idzie tym ubić. Sugerowałbym 200+ siły i przede wszystkim - nordmarski miecz. Def minimum 250 na 1500 hp, coby ze 2 ich hity ustać...

8.
po nauce siły, mikstur, języków a potem jedno do 55% - możesz ładować już pn we wszystko co pasuje. po 35 lvlu już powinieneś mieć wolne pn na byle zachciewajki.

9.
Jako najemnik w manę to nie polecam pakować. W zasadzie tylko pod zniszczenie ożywieńca się przydaje, spokojnie z 200 many ze zdobycznych mikstur etc wpada. Od początku pakuj bonusy na manę, to na 1 deszcz ognia wystarczy spokojnie.

10.
Jeśli patch 1.3.1 - to tak.

11.
Tricki? główny trick to znajdowanie potków/ smoczych korzeni, leczniczych korzeni, rdestów, tabliczek etc. co ci atrybuty kręcą. to powinno zrobić 80% twoich statów.
Poboczne tricki to wczesne zdobywanie np pierścieni czy broni dających bonus do władania, względnie książki. (do broni posiada lutero. Dodatkowo po zostaniu mistrzem gildii - również posiada jakąś księgę podnoszącą % broni. 2% do broni daje również książka gdzieś w zamku w gd, ale nie pamiętam gdzie leży, ani czy daje do 1h, 2h czy do obu), czy chociażby te miksturki Salandrila lub Saggity do def

12.
na b łatwym - w zasadzie możesz nie robić żadnych questów. I tak 80% twojego xp z potworów wpada:)

13.
lepiej po prostu przekuć zbroję lekką najemnika (x5 - 90 def), średnią najemnika (x5 -110 def) albo pancerz kręgu (carl, coś 3 pn chyba - 90 abo 100 def).

14.
mam 2 opcje:
1  bandyci dextera (jeden zrzut i masa exp, kasy i pałaszy)
2  dzik do misji barema bodajże. Raz rzucasz, a 2 bossy dostają (mikrob w gorzelni poniżej xD)

reszta to chyba etlu, co najmniej z 6 zwojów tam na palków zużyłem...

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-03-25 20:44:22)

Offline

 

#9 2016-03-26 08:14:32

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

Dzięki, to spróbuję dobić jeszcze ten 20 lvl, chociaż nie mam na czym xD

Czy na levelu 18, 85 siły, 60% broni jednoręcznej

na razie tak wyglądam + Nomad - 120 obrażeń

Będąc w Jarkendarze wszystko w siłe, nie?


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#10 2016-03-26 09:04:05

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

20pn na naukę robienia potka siły 5/10/15 języki budowniczych będziesz miał na co wydawać pn w jarkendarze

Offline

 

#11 2016-03-26 09:56:53

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Potrzebuje paru odpowiedzi

Jeszcze pamiętam, że ten gość w GD ma pas 10 do siły, Sengrath? czy jakoś tak
I pierścień +5 do siły będzie miał jeszcze ten ... w obozie bandytów Huno

Czyli na 95 wyjdę jeszcze :d


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fpus.pun.pl www.filmy3gp.pun.pl www.polacypisces.pun.pl www.immn.pun.pl www.cs-frag.pun.pl