Porady do modyfikacji TheReturning
Solucja Nekromantów:
Droga Nekromanty:
Aby zostać nekromantą musimy porozmawiać z Vatrasem o nowych gildiach a następnie z Xardasem. Nekromanta
zastanowi się na ten temat w tym celu czekamy kilka dni na odpowiedź. Xardas zgadza się nas przyjąć na swojego ucznia
lecz aby zostać magiem musimy zwiększyć swoje umiejętności magiczne:
-Manę 75(Returning) 100(Rebalance) (Manę możemy zwiększyć na wiele sposobów ucząc się,jedząc grzyby,modląc
się,składając ofiary dla magów,bądź korzystać z mikstur i z tabliczek)
-Inteligencja 40 (Rebalance) (Z inteligencją jest natomiast trudniej, ją zwiększamy wtedy gdy uczymy się czegoś nowego
bądź czytając książki i przepisy na mikstury.)
Jeśli mamy problem z maną Xardas może nauczyć nas co nieco.Może także nauczyć nas kręgów magii,tworzenia run i
handlować z nami.Gdy spełniamy warunki wracamy do nekromanty i otrzymujemy szatę.
Rękopisy Xardasa:
Xardas mówi nam abyśmy odzyskali jego stare rękopisy które znajdują się w Klasztorze Magów Ognia.Do świątyni
możemy dostać się po dachu lecz jednak lepiej jest tam się dostać wykonując zadania dla Lutera. Pierwszą część
rękopisu znajdziemy w klasztornej bibliotece.A drugi w dawnym pokoju Xardasa (To ten przy którym sprząta Babo) klucze
do drzwi posiada Xardas. Bierzemy rękopisy i wracamy do maga.
Droga donikąd:
Xardas dał nam zadanie abyśmy zdobyli księgę, którą ma pewnien mag.Chodzi tutaj o Gallahada (znajduje się on w
jedynej chatce która ma drzwi w porcie).Rozmawiamy z czarodziejem a on prosi nas o coś wartościowego w
zamian.Konkretnie chodzi mu o królewski szczaw, powinniśmy go znaleźć przy kamiennych kręgach lub mieć go już przy
sobie.
Serce orka:
Uczmy się pozyskiwania serc np od Talbina w Górniczej Dolinie.Znajduje się on na wzniesieniu niedaleko Marcosa przy
starej chacie Cavalorna. Serce najłatwiej zdobyć przemierzając dolinę z Diego.
Necromicon:
Xardas prosi nas o odnalezienie starożytnej księgi o nazwie Necromicon. Istnieją dwa sposoby na wykonanie tego zadania
szybki i poprawny:
Szybki sposób:
Wskakujemy do morza w porcie i płyniemy w prawą stronę w kierunku plaży Skipa.Następnie idziemy za wrak statku na
plaży i płyniemy dalej.Teraz zobaczmy starą wieże idziemy do niej i obchodzimy dookoła, szukając jaskini.W środku
spotkamy golema którego musimy zabić zaklęciem światła.Następnie zabieramy jego cząstkę i wchodzi do komnaty za
nim.Wchodzimy do teleportera i przenosi nas on na szczyt wieży.Wybijamy wszystkie harpie a nieopodal leży
Necromicon.Teraz kolejnym problemem będzie zejście z wieży.Teraz mamy tylko 3 wyjścia:
-używamy eliksiru ochrony przed upadkiem
-próbujemy wskoczyć do morza (nawet z akrobatyką będzie ciężko)
-zmieniamy się w krwiopijcę i odlatujemy
Poprawny sposób:
1.Idziemy do grobowca niedaleko Farmy Onara.Zabijamy tam wszystkich nieumarłych oraz Pana Cienia Inubisa i
zabieramy mu klucz do wieży.
2.Idziemy teraz do miejscu w którym był myśliwy Grom.Za dwoma trollami znajduje się wieża.Otwieramy ją kluczem który
m mamy od Inubisa i zabijamy zombie oraz szkieleta-maga.Zbieramy wszystko i czytamy książkę nieopodal.Pojawi się
nam zombie nekromanty zabijamy, je następnie bierzemy prochy Nergala (kolejny easter egg Adam Darski :O)
3.Niesiemy prochy do Xardasa następnie on mówi nam o Wieży oraz księdze.
4.Teraz robimy tak jak w szybkim sposobie.
Offline
TR King
Gdzie dokłdnie są rękopisy w bibliotece bo przeczesałm cały teren a tego cholerstwa nigdzie nie ma.
Offline
TR King
No właśnie niczego tam nie ma przeczesałem nawet podziemia. Dlatego jeżeli ktoś ma kod na księge z biblioteki to byłbym wdzięczny gdyby ktoś podał ten kod. ;D
Offline
TR King
Jao napisał:
NIE MASZ SZUKAĆ W PODZIEMIACH TYLKO W TEJ BIBLIOTECE W KTÓREJ SĄ KSIĘGI O PRÓBIE OGNIA I O KRĘGACH MAGII!
KU*WA, przecież tam byłem i jak pisałem wcześniej NICZEGO tam nie ma! (we wcześniejszym poście miałem na myśli tą biblioteke z karrasem i hyglasem oraz tą w podziemiach)
EDIT: Szukałem nawet na regałach.
Ostatnio edytowany przez Adrien (2013-08-30 16:36:15)
Offline
To musiałeś coś przegapić. Robiłem to zadanie i wiem, że rękopisy leżą na pulpicie o 6-tym kręgu magii(za regałem obok Hyglasa).
EDIT: Pomyliłem się - regał z piątym kręgiem. A jeśli naprawdę nie zauważyłeś nic, to oto kod: Insert itwr_xardasdocs_1.
Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-31 10:16:33)
Offline
TR King
Cashanca napisał:
Witam, czy możecie mi wyjaśnić dlaczego przywołane szkielety, zombi oraz golemy atakują mnie, przecież to ja je przyzywam i powinny być po mojej stronie?
Też tak mam, i to nie ja jeden. To po prostu bug w czystej postaci.
Offline
1. skąd zdobyć klucz do klasztornej biblioteki?
2. jak najlepiej dostać się do komnaty, aby zdobyć księgę dla opiekuna? Czekać do 3-4 rozdziału, kiedy tam możemy wejść na "legalu" czy na sprincie wbiec i zakosić księgę?
Offline
@Cashanca To nie bug, to przez to, że nie masz dość karmy u Beliara.
@slider 1. Tu akurat nie mam pojęcia.
2. Musiałbyś czekać aż do 5 rozdziału, ale to odpada. Musisz zakosić.
Ostatnio edytowany przez Jao (2013-09-18 16:22:02)
Offline
W zwkłym G2 i NK klucz do biblioteki leżał na podłodze o ile się nie mylę albo dostawało się go on Parlana. W każdym badź razie nie ma go on. Czy może ktoś pokazać gdzie dokładnie w bibliotece ma być książka dla Xardasa? Wszedłem do niej na kodach :< i po książce ni widu ni slychu...
"To musiałeś coś przegapić. Robiłem to zadanie i wiem, że rękopisy leżą na pulpicie o 6-tym kręgu magii(za regałem obok Hyglasa). EDIT: Pomyliłem się - regał z piątym kręgiem. A jeśli naprawdę nie zauważyłeś nic, to oto kod: Insert itwr_xardasdocs_1. "
EDIT:
Screen z dwóch rzędów: http://img706.imageshack.us/img706/7166/x3wn.jpg
EDIT2:
Screen z pulpitu "piąty krąg magii": http://img46.imageshack.us/img46/4007/hybz.jpg
Ostatnio edytowany przez slider (2013-09-19 09:04:46)
Offline
Powiedzcie mi do ciężkiej cholery jak wbić 40 inteligencji ?
Przeczytałem wszystkie książk w Khorinisi , kupiłem książki u handlarzy all ,oprócz tej u bospera za 5 k gold i Salandrila również za 5 k . Tym sposobem mam 28 inteligencji a gdzie mam wbić pozostałe 12 ?
Kamienne tabliczki nie dają inteligencji .
Gram na pierwszej wersji Re Balance .
Ostatnio edytowany przez Risen (2013-09-22 17:44:03)
Offline
Adrien napisał: "Gdzie dokłdnie są rękopisy w bibliotece bo przeczesałm cały teren a tego cholerstwa nigdzie nie ma."
Returning ver. 2.1
Tym razem teksty nie są na PULPITACH. Podchodzimy do REGAŁÓW (nie są podświetlone) i traktujemy je jak każdą skrzynię.
P.S.: Za Lordem Andre w Khorinis też znajdziemy w regale kilka zwojów.
Offline