Porady do modyfikacji TheReturning
Pu³apka:
Zadanie otrzymujemy od Pyrokara, po powrocie na Khorinis.Mag mówi nam, ¿e miasto zosta³o podbite przez orków i
tylko Klasztor i Farma Onara odpieraj± ataki orków.Tak¿e mówi, ¿e przebicie przez miasto jest prawie niemo¿liwe i radzi
aby¶my dali swoim towarzyszom runy teleportacyjne do bezpiecznych miejsc:
- Kowalowi mo¿emy daæ teleport na Farmê Onara
- Kapitanowi mo¿emy daæ teleport do Martwej Harpii
- Lesterowi lub Angarowi mo¿emy podarowaæ teleport do Obozu Bractwa
Inni powinni ju¿ siê jako¶ przebiæ przez hordy orków.Niektórzy mog± tak¿e trafiæ do niewoli(bêd± w celi w koszarach)b±d¼
te¿ niestety zgin±æ.
Niewinny:
Zadanie pojawia siê na Zapomnianej Wyspie.Polega ono na wstawieniu siê za Pedrem u Pyrokara.Nastêpnie
kontynuujemy rozmowê o nowicjuszu w klasztorze.Mag ¿±da 5000 sztuk z³ota za wybaczenie mu win.P³acimy mu i
Pedro otrzymuje przebaczenie.
Paladyni w Górniczej Dolinie:
Zadanie otrzymujemy od Lorda Hagena przebywaj±cego w Force Azgan, po rozmowie z Pyrokarem.Nastêpnie idziemy do
Górniczej Doliny i schodzimy do rzeki.Spotkamy tam oddzia³ paladynów, któremu przewodzi Nathan.Otrzymujemy od
niego dwa zadania "Ocalali" i "D³ug honoru".Teraz musimy i¶æ do Zamku i porozmawiaæ z Garondem.Spotkamy go w
zamkowych lochach.Teraz idziemy do komnaty w której wcze¶niej przebywa³ dowódca paladynów.Spotkamy tam
dowódcê orków i proponujemy mu z³oto.On ma gdzie¶ z³oto i proponuje nam pojedynek.Zgadzamy siê i ork bêdzie czeka³
w le¿u ognistego smoka.Walczymy z orkiem i po wygranej walce je¶li powiemy, ¿e przegrali¶my z nim dostaniemy od
niego orkowy eliksir.Wracamy do zamku i teraz spokojnie mo¿emy wróciæ na prze³êcz z Garondem,Parcivalem,Orikiem i
Udarem.Nastêpnie biegniemy do Nathana i idziemy na prze³êcz.Teraz idziemy na prze³êcz Khorinis i pomagamy w walce
paladynom.Je¶li Nathan zginie nie bêdziemy ju¿ mogli wykonaæ zadania "D³ug honoru".Po walce rozmawiamy z
Garondem i wracamy do Fortu informuj±c Lorda Hagena.
Uwaga! Przed opuszczeniem Doliny z paladynami mo¿emy odwiedziæ jaskiniê ³owców orków i doradziæ im aby wynie¶li
siê st±d razem z paladynami.
Alternatywne sposoby uwolnienia paladynów
1.Grozimy Hog-Tarowi.Nastêpnie wracamy do Nathana i z jego oddzia³em szturmujemy zamek.
2.Przystajemy na ofertê Hog-Tara i zabijamy dla niego Ur-Thralla (poszukujemy Ur-Shaka)
2a.Zabijamy Ur-Thralla. Wady - Ur-Thrall móg³ nam powiedzieæ gdzie jest czarna ruda.
2b.Zabijamy Hog-Tara na polecenie Ur-Thralla. Wady Hog-Tar i Ur-Thrall zgin± podczas szturmu paladynów na Zamek.
3.Pytamy o plany Hog-Tara i zabijamy na jego polecenie silnych ludzi w dolinie (³owców smoków). Wady spadnie nam
karma u Innosa oraz Vatras bêdzie na nas obra¿nony, za nasze czyny.
¦miertelny pojedynek:
Wybieramy dialog o z³ocie i nastêpnie idziemy walczyæ z Horg-Tarem w le¿u ognistego smoka.Nastêpnie mo¿emy
zgodziæ siê na waruki orka lub nie.
Ocalali:
Zadanie zleca Nathan.Idziemy do zamku i uwalniamy Garonda, Parcivala, Orika i Udara.
D³ug honoru:
Zadanie otrzymujemy od Nathana.Po wykonaiu zadania "Ocalali" bêd±c ju¿ w Khorinis rozmawiamy z Udarem.Paladyn
proponuje nam pomoc w sp³aceniu d³ugu honoru Nathana.Natêpnie rozmawiamy z Nathanem i prowadzimy go do
gospody Martwa Harpia.Zobaczmy tam Udara walcz±cego z orkami, Nathan wykorzystuje to i sp³aca swój d³ug honoru
wobec Udara.
Wiadomo¶ci o niebezpieczeñstwie:
Zadanie daje nam Vatras, przebywaj±cy w klasztorze.W tym zadaniu musimy ostrzec Saturasa o orkowych hordach w
Khorinis.Lepiej to zadanie wykonaæ po zrobieniu zadania Paladyni w Górniczej Dolinie by przy okazji pomóc magom
wody i piratom.
Zaufani ludzie:
Zadanie daje nam Diego, przebywaj±cy na Farmie Onara.Idziemy na Farmê Akila i odnajdujemy tam Cavalorna,Scatty'ego
i Thorusa.Rozmawiamy z nimi w kolejno¶ci (Thorus, Scatty i nastêpnie Cavalorn inaczej zadanie mo¿e siê zablokowaæ).
Przyjmujemy zdanie "Pomoc dla Cavalorna" i zgadzamy siê zaprowadziæ ich na Farmê Onara.Jedyn± bezpieczn± drog±,
któr± mog± prze¿yæ jest droga prowadz±ca do karczmy pod mostem, ko³o farmy Akila i nastêpnie przez Farmê Bengara
(jest tam do¶æ ma³o orków) Dodatkowo mo¿emy jeszcze pobiæ Cavalorna i daæ mu jaki¶ lepszy ³uk oraz broñ.Po
doprowadzeniu ich do farmy rozmawiamy z Diego.
Pomoc dla Cavalorna:
Cavalorn prosi aby¶my bezpiecznie doprowadzili go do Farmy Onara.
Zbroje dla my¶liwych:
Zadanie daje nam Falk po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie" Pytamy Falka o pomoc w walce z orkami i
ten zgadza siê je¶li przyniesieniu mu zbroje z pancerzy pe³zaczy dla pozosta³ych my¶liwych.Potrzebujemy 10 zbroi (1
zbroja = 10 p³ytek pe³zacza) Idziemy do Wilka i dowiadujemy siê, ¿e przepis na ni± jest w Górniczej Dolinie w dawnym
Nowym Obozie (obecnie lodowa kraina).Idziemy do le¿a lodowego smoka, zabijamy czarnego trolla i otwieramy skrzyniê
kluczem od najemnika, nastêpnie wykonujemy zbroje wed³ug projektu.Pe³zacze mo¿emy spotkaæ w kopalniach i
jaskiniach.Wykonane zbroje oddajemy Falkowi.
Rytua³ o¶wiecenia:
Zadanie daje nam Saturas po wykonaniu zdania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Saturasem na temat
pomocy w walce z orkami.W tym celu musimy przeprowadziæ rytua³ o¶wiecenia.W tym celu musimy udaæ siê do
biblioteki uczonych i odnale¼æ Riordiana.Ku zdziwieniu mag zosta³ zamieniony w zombie i nic nie mo¿e go ju¿ uratowaæ.
Zabijamy Riordiana i przynosimy amulet Saturasowi.Teraz musimy i¶æ do ¶wi±tyni Adanosa, do komnaty w której
walczyli¶my z Krukiem i przeprowadzamy rytua³.Bêdzie nas atakowaæ 5 fal s³ug z³a i musimy ochraniaæ magów wody.Po
wykonaniu rytua³u rozmawiamy z Saturasem i magowie zgadzaj± siê pomóc w walce.
Warunek piratów:
Zadanie daje nam Greg po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Gregiem i pytamy siê o
pomoc w walce z orkami.Piraci chc± w zamian galeon paladynów.W tym celu rozmawiamy z Lordem Hagenem i
przekonujemy go do wyra¿enia zgody na ten warunek.Nastêpnie wracamy do Grega i czekamy 2,3 dni i rozmawiamy z
nim ponownie (prawdopodobieñstwo pomocy zale¿y od ilo¶ci wykonanych zadañ dla piratów) W razie nie zgodzenia siê
piratów wczytajmy grê i spróbujmy ponownie.
Wymagane zadania do wykonania w celu otrzymania pomocy Piratów:
1) Odpowiednie rozegranie zadania z ksiêg± rachunkow± Francisa
2) Miêso dla Jacka Alligatora
3) Misja z oczyszczeniem pla¿y z potworów
4) Bandyci z wie¿y
5) Grog dla Skipa
6) Morderca Angusa i Hanka
7) Kompas Garreta
8) Szybki ¶led¼ dla Brandona
9) Misja Owena w celu skoku do rozpadliny i odnalezienie Malcolma
10) Zabicie Kruka i poinformowanie o jego ¶mierci kapitanowi Gregowi
UWAGA! Mo¿na nie spe³niæ TYLKO jednego warunku z wy¿ej wymienionych, inaczej mo¿liwe ¿e nie otrzymamy zgody Grega.
Broñ z rudy dla najemników:
Zadanie otrzymujemy po zadaniu "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Lee na temat walki przeciw orkom,
nastêpnie idziemy do Hagena po projekt na miecz z magicznej rudy.Paladyn siê zgadza i teraz musimy siê zapytaæ o
potrzebna ilo¶æ.Wymagane jest 30 miecz z rudy ( potrzebujemy 30 prêtów i 300 bry³ek rudy).Rudê powinni¶my mieæ
podczas wykonywania zdania z rud± dla Wê¿a, je¶li jej nie mamy to musimy sobie wykopaæ.Maj±c rude kujemy miecze i
dajemy Lee.
Przewaga szybko¶ci:
Zadanie daje nam Gor Na Kosh po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Baal Orunem i on
zgadza siê nam pomoc w walce ale musimy w zamian pomóc stra¿nikom ¶wi±tynnym.Kosh zgadza siê pomóc w zamian
za 30 mikstur szybko¶ci.Zamiast mikstur mo¿emy tak¿e daæ szybkie ¶ledzie, które dostaniemy u piratów.Gdy mamy
ju¿ mikstury lub ¶ledzie dajemy je Gor Na Koshowi.
Dziwne rzeczy:
Zadanie pojawi siê gdy podejdziemy zbyt blisko pos±gu poszukiwacza (opiekuna) jeden z nich jest przy
klasztorze.Uderza w nas piorun i zabiera nam energiê.Mówimy o tym Pyrokarowi a nastêpnie musimy zabiæ opiekunów i
haradrimów.
Opiekunowie (przechodzenie gry magiem):
Rozmawiamy z Pyrokarem w klasztorze i zacznie on szukaæ odpowiedzi na to wszystko w ksiêgach Xardasa.Po
zrobieniu zadania "Dziwne rzeczy" i przekonania wszystkich frakcji do walki, zbieramy ich na Farmie Onara.Zaczynamy
zadanie "Wojna z orkami" i rozmawiamy z Pyrokarem.Mag mówi, ¿e powinni¶my znale¼æ jakie¶ ma³e bóstwo, które nam
pomo¿e bo pozostali bogowie s± bezradni.W tym celu idziemy do Górniczej Doliny i rozmawiamy z Baalem
Netbekiem.Teraz musimy zdobyæ moc 3 bogów.W celu zdobycia mocy Innosa i Beliara wystarczy pomodliæ siê do ich
kapliczek, natomiast moc Adanosa zdobêdziemy gdy pójdziemy do jego ¶wi±tyni w Jarkendarze, tam gdzie walczyli¶my
z Krukiem.Nastêpnie Netbek mówi nam, ¿e musimy stworzyæ miecz lub runê (je¶li gramy magiem) Potrzebujemy do tego
5 rzeczy.3 zdobywamy podczas wykonywania zadañ dla Opiekunów (duch wody, serce prawdziwego ducja ognia i serce
golema cienia), oko kamiennej pumy znajdziemy w Jarkendarze w miejscu gdzie by³ magiczny ³uk (wskoczymy tam z
pomoc± akrobatyki).(Do stworzenia dodatkowo bêdziemy potrzebowali czarnej rudy Ur-Thrall mo¿e nam z tym pomóc)
Tworzymy runê b±d¼ miecz i teleportujemy siê do pa³aców Vakhrana.Zabijamy wszystkich opiekunów i haradrimów i
nastêpnie otwieraj± nam siê drzwi do Stonnosa.Rozmawiamy z nim i go te¿ zabijamy.Teraz wracamy do Netbeka i
mówimy mu o wszystkim.
Wojna z orkami (g³ówne zadania tego rozdzia³u):
Idziemy do klasztoru i rozmawiamy z Pyrokarem, nastêpnie idziemy do Fortu Azgan i przedstawiamy Hagenowi nasz
plan.Wykonujemy misjê "Paladyni w Górniczej Dolinie", a nastêpnie zbieramy armiê.Magowie ognia zgodz± siê gdy
pozosta³e frakcje siê zgodz±.My¶liwi - dla nich musimy wykonaæ zadanie "Zbroje dla my¶liwych", dla Magów Wody
"Rytua³ o¶wiecenia", dla Piratów "Warunek piratów", dla najemników "Broñ z rudy dla najemników", dla Bractwa
"Przewaga szybko¶ci", £owcy Smoków do³±cz± do najemników je¶li ich wyprowadzimy z doliny.Nastêpnie rozmawiamy
z Lordem Hagenem i paladyni do³±czaj± do Farmy Onara.Idziemy do Pyrokara (w piwnicy klasztornej) i mówi nam, ¿e
mamy zabiæ wszystkich Opiekunów.Natêpnie idziemy na Farmê Onara i wychodzimy na polê.Nastêpnie rozmawiamy z
Hagenem i stajemy ko³o Gorna.Rozpoczyna siê wielka bitwa! Wygrywamy bitwê i straty w ludziach s± wielkie jak
nigdy.Teraz rozmawiamy z Lee i z Hagenem musimy jeszcze wykonaæ zadania "Magia Runiczna", "Oblê¿enie klasztoru"
i "Oswobodzenie Khorinis".Po wykonaniu tych zadañ rozmawiamy z Hagenem.
Magia Runiczna:
Zadanie daje nam Pyrokar po bitwie na Farmie Onara.Rozmawiamy z Hagenem,Saturasem,Daronem,Baalem Orunem i
wypróbujmy j± sami - magia dzia³a tylko dla nas! Ponownie porozmawiajmy z Pyrokarem.
Oblê¿enie klasztoru:
Zadanie otrzymujemy po bitwie na Farmie Onara i ukoñczeniu zadania "Magia Runiczna".Magowie utracili swoj± magiê i
nie mog± dostaæ siê do klasztoru.Po prostu naszym zadaniem jest wybicie wszystkich orków, którzy oblegaj±
klasztor.Gdy ju¿ to zrobimy wracamy do Pyrokara i magowie mog± spokojnie wróciæ do klasztoru.
Zabij tylu ilu mo¿esz!:
Zadanie zleca nam Lord Hagen po bitwie na Farmie Onara (Hagen znajduje siê na miejscu Lee).Koniecznie musimy zabiæ
wielku orków spod Farmy Onara.Po prostu zabijamy niedobitki orków na Farmie Onara i nastêpnie wracamy do Hagena.
Oswobodzenie Khorinis:
Zadanie daje nam Lord Hagen po bitwie na Farmie Onara.Po prostu musimy zabiæ wszystkich orków w mie¶cie.Po
zabiciu odpowiedniej ilo¶ci pokarze siê nam informacja o zwyciêstwie.Dodatkowo mo¿emy zabraæ ze sob± kilku
towarzyszy:
-Diego
-Gorna
-Miltena
-Lestera
-Angara
Po wyzwoleniu miasta wracamy do Lorda Hagenia i mówimy mu o tym.
Wiadomo¶æ dla króla:
Zadanie daje nam Lord Hagen po wygranej bitwie na Farmie Onara.Musimy wykonaæ zadanie "Oswobodzenie Khorinis" i
nastêpnie porozmawiaæ z dowódc± paladynów.Lord Hagen proponuje nam aby¶my dostarczyli wiadomo¶æ o zwyciêstwie
królowi.Teraz rozmawiamy z Gregiem ubranym w pancerz paladyna i mówimy mu by zosta³ kapitanem statku.Greg ka¿e
nam ju¿ tylko zebraæ za³ogê i mo¿emy odp³ywaæ (nie zapominaj±c o tych co zostali uwiêzieni w lochach!) Nastêpnie
wracamy na Esmeraldê i rozmawiamy z Gregiem.TO JU¯ NAPRAWDÊ KONIEC.
Dziêkujê za przeczytanie tego poradnika pzdr. Ward
Ostatnio edytowany przez Kyronus Blade (2014-02-16 19:41:15)
Offline
Spytam tu bo przy nekromantach ci±gle nie dosta³em odpowiedzi. Jak zabiæ mrocznego golema? Napisa³e¶ ¿e zaklêciem ¶wiat³a ale zaklêcie ¶wiat³a nie jest zaklêciem bojowym. Gdzie¶ tam czyta³em ¿e zaklêciami paladynów - one te¿ mu nic nie robi±.
Offline
Jestem w momencie, gdzie zebra³em wszystkich i Pyrokar ka¿e mi stworzyæ orê¿ przeciwko Opiekunom. Gram magiem, wiêc potrzebujê kamienia ogniskuj±cego - ale nie mam pojêcia sk±d go wzi±æ. Nie mogê znale¼æ Saturasa - sprawdzi³em farmê Onara, jest tylko Vatras i Mixir, w Jarkendarze po udzieleniu pomocy, nie ma ¶ladu po nich, ani przy piramidach, ani w komnacie Adanosa. Czy kto¶ móg³by udzieliæ mi pomocy? Co mam robiæ w danej sytuacji?
Offline
Sprawdzi³em, u smoka, nie wiem. Nie mam pojêcia.
@Edit
Ok, rozwi±za³em ten problem - b³±d w grze sprawi³, ¿e nie pojawili siê na farmie Onara, po wczytaniu wcze¶niejszego save'a, wszystko wróci³o do normy.
Teraz tylko pytanie - czemu nie mogê atakowaæ orków po zniszczeniu Opiekunów? Wci±¿ mnie zabija jak ich atakujê.
Ostatnio edytowany przez Aldarkaen (2013-10-27 11:33:14)
Offline
"Dodatkowo mo¿emy jeszcze pobiæ Cavalorna i daæ mu jaki¶ lepszy ³uk oraz broñ"
Jak to zrobiæ? tzn jak mo¿na mu dac ³uk i bron? Jak go pobije to nie idze przeciagnac broni z mojego ekwpiunku do jego...Jak wurzuce bron tez nie...
Offline
WItam
Mam problem z zadaniem D³ug honoru, niestety w ver 2.1 Udar i Nathan zostaja przy przeleczy Khorinis. Gdy sie tam teleportuje zastaje z 10 orkow ktorzy momentalnie zabijaj± obu paladynów. Nie mia³em wcze¶niej ¿adnej rozmowy z Nathanem o wyprawie do Martwej Harpii.
Jakie¶ sugestie ?
Offline
Niestety nie nadaje rady ich zabic wczesniej paladynia padaja , a kod na paladyna znam tylko na Udara Zreszta jak umiera jeden z nich to zadanie wpada w niezaliczone i nawet nie wiem czy jeszcze je wtedy bedzie mozna zrealizowac.
Offline
TR King
A masz mo¿e nieco wcze¶niejszy save? Np jak byli¶cie wszyscy na prze³êczy w GD. Jak tak to u¿yj kody edit abilities ➡ attribute ➡ pojawi± ci siê takie cyferki ka¿da z nich to inny stat
0- aktualna ilo¶æ HP
1- maksymalna ilo¶æ HP
2- aktualna ilo¶æ many
3- maks. Ilo¶æ many
4- si³a
5- zrêczno¶æ
A 6 i 7 nie wiem do czego s±.
Zmienimy mu punkty HP a wiêc⤵
0- 5000(mo¿emy zmieniaæ im staty wedle w³asnego upodobania)
1- 5000
i gotowe pamiêtam ¿e mo¿na by³o ustawiæ nie¶miertelno¶æ ale tego zapomnia³em.
Ostatnio edytowany przez Adrien (2014-01-07 05:47:12)
Offline
TR King
Tych zwyk³ych pozabijaj(haradrimów te¿)gadkê bêdziesz mia³ ze Stonnosem.
Offline
TR King
Na miesi±c da³em sobie spokój z Gothiciem. Rób co chcesz.
Offline
Pocz±tkuj±cy
Witam.Jestem Nowy na forum i ogólnie od nie dawna gram na Modzie.Lecz Potrzebuje pomocy w zadaniu zwi±zanym z Górnicz± Dolin± Mianowicie W zadaniu w rozdziale siódmym Mam nadzieje ¿e w tym temacie mam pisaæ chodzi o orka Hog-Tar'a i ogólnie o dolinê. 1.Gdy rozmawiam z natanem dostajê zadanie tylko z tym d³ugiem ta druga misja z ocala³ymi nic... 2.Idê do zamku do garonda do celi rozmawiam z nim Dostajê jaki¶ tam wpis idê do sali jest tam Hog-Tar Ork rozmawiam z nim ... Nie mam opcji dialogowych jest tylko Wyj¶cie.
Proszê o pomoc.
@Edit Mam Ulu-Mulu.
Ostatnio edytowany przez SlaSheR0901 (2014-01-19 20:48:42)
Offline
TR King
Spróbuj jeszcze zaj¶æ do Natana. Jak nic, to wyr¿nij orków(wiem ¿e to trudne, ale ja tak zrobi³em +masa expa)
Offline
Pocz±tkuj±cy
Adrien napisał:
Spróbuj jeszcze zaj¶æ do Natana. Jak nic, to wyr¿nij orków(wiem ¿e to trudne, ale ja tak zrobi³em +masa expa)
Dziêki Spróbuje (z natanem nic.) jutro dam znaæ.
Offline
Mam problem, a mianowicie, nie mogê rozpocz±æ bitwy, bo Pyrokara nie ma, a nie bêdzie go jak nie pokonam opiekunów, a nie pokonam ich bez tych dupereli co s± potrzebne i oczywi¶cie bez b³ogos³awieñstw bogów. W Koñcu dochodzê to tego, ¿e nie wiem jak zdobyæ b³ogos³awieñstwo Adanosa. Ktokolwiek widzia³, ktokolwiek wie ?
Offline
Jak zabiæ golema cienia? Znalz³em gdzie¶, ¿e zaklêciem ¶wiat³o idzie go zabiæ, ale przciez to zaklêcie siê robi tylko na sobie:/
Jesli nie wykonywalem zadan dla opiekunow to krzyszta³ ognia i per³e wody kodami musze zdobyc?
Offline