#1 2013-04-14 20:57:35

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

7 Rozdział

Pułapka:
Zadanie otrzymujemy od Pyrokara, po powrocie na Khorinis.Mag mówi nam, że miasto zostało podbite przez orków i
tylko Klasztor i Farma Onara odpierają ataki orków.Także mówi, że przebicie przez miasto jest prawie niemożliwe i radzi
abyśmy dali swoim towarzyszom runy teleportacyjne do bezpiecznych miejsc:
- Kowalowi możemy dać teleport na Farmę Onara
- Kapitanowi możemy dać teleport do Martwej Harpii
- Lesterowi lub Angarowi możemy podarować teleport do Obozu Bractwa
Inni powinni już się jakoś przebić przez hordy orków.Niektórzy mogą także trafić do niewoli(będą w celi w koszarach)bądź
też niestety zginąć.

Niewinny:
Zadanie pojawia się na Zapomnianej Wyspie.Polega ono na wstawieniu się za Pedrem u Pyrokara.Następnie
kontynuujemy rozmowę o nowicjuszu w klasztorze.Mag żąda 5000 sztuk złota za wybaczenie mu win.Płacimy mu i
Pedro otrzymuje przebaczenie.

Paladyni w Górniczej Dolinie:
Zadanie otrzymujemy od Lorda Hagena przebywającego w Force Azgan, po rozmowie z Pyrokarem.Następnie idziemy do
Górniczej Doliny i schodzimy do rzeki.Spotkamy tam  oddział paladynów, któremu przewodzi Nathan.Otrzymujemy od
niego dwa zadania "Ocalali" i "Dług honoru".Teraz musimy iść do Zamku i porozmawiać z Garondem.Spotkamy go w
zamkowych lochach.Teraz idziemy do komnaty w której wcześniej przebywał dowódca paladynów.Spotkamy tam
dowódcę orków i proponujemy mu złoto.On ma gdzieś złoto i proponuje nam pojedynek.Zgadzamy się i ork będzie czekał
w leżu ognistego smoka.Walczymy z orkiem i po wygranej walce jeśli powiemy, że przegraliśmy z nim dostaniemy od
niego orkowy eliksir.Wracamy do zamku i teraz spokojnie możemy wrócić na przełęcz z Garondem,Parcivalem,Orikiem i
Udarem.Następnie biegniemy do Nathana i idziemy na przełęcz.Teraz idziemy na przełęcz Khorinis i pomagamy w walce
paladynom.Jeśli Nathan zginie nie będziemy już mogli wykonać zadania "Dług honoru".Po walce rozmawiamy z
Garondem i wracamy do Fortu informując Lorda Hagena.

Uwaga! Przed opuszczeniem Doliny z paladynami możemy odwiedzić jaskinię łowców orków i doradzić im aby wynieśli
się stąd razem z paladynami.

Alternatywne sposoby uwolnienia paladynów

1.Grozimy Hog-Tarowi.Następnie wracamy do Nathana i z jego oddziałem szturmujemy zamek.
2.Przystajemy na ofertę Hog-Tara i zabijamy dla niego Ur-Thralla (poszukujemy Ur-Shaka)
2a.Zabijamy Ur-Thralla. Wady - Ur-Thrall mógł nam powiedzieć gdzie jest czarna ruda.
2b.Zabijamy Hog-Tara na polecenie Ur-Thralla. Wady Hog-Tar i Ur-Thrall zginą podczas szturmu paladynów na Zamek.
3.Pytamy o plany Hog-Tara i zabijamy na jego polecenie silnych ludzi w dolinie (łowców smoków). Wady spadnie nam
karma u Innosa oraz Vatras będzie na nas obrażnony, za nasze czyny.

Śmiertelny pojedynek:
Wybieramy dialog o złocie i następnie idziemy walczyć z Horg-Tarem  w leżu ognistego smoka.Następnie możemy
zgodzić się na waruki orka lub nie.

Ocalali:
Zadanie zleca Nathan.Idziemy do zamku i uwalniamy Garonda, Parcivala, Orika i Udara.

Dług honoru:
Zadanie otrzymujemy od Nathana.Po wykonaiu zadania "Ocalali" będąc już w Khorinis rozmawiamy z Udarem.Paladyn
proponuje nam pomoc w spłaceniu długu honoru Nathana.Natępnie rozmawiamy z Nathanem i prowadzimy go do
gospody Martwa Harpia.Zobaczmy tam Udara walczącego z orkami, Nathan wykorzystuje to i spłaca swój dług honoru
wobec Udara.

Wiadomości o niebezpieczeństwie:
Zadanie daje nam Vatras, przebywający w klasztorze.W tym zadaniu musimy ostrzec Saturasa o orkowych hordach w
Khorinis.Lepiej to zadanie wykonać po zrobieniu zadania Paladyni w Górniczej Dolinie by przy okazji pomóc magom
wody i piratom.

Zaufani ludzie:
Zadanie daje nam Diego, przebywający na Farmie Onara.Idziemy na Farmę Akila i odnajdujemy tam Cavalorna,Scatty'ego
i Thorusa.Rozmawiamy z nimi w kolejności (Thorus, Scatty i następnie Cavalorn inaczej zadanie może się zablokować).
Przyjmujemy zdanie "Pomoc dla Cavalorna" i zgadzamy się zaprowadzić ich na Farmę Onara.Jedyną bezpieczną drogą,
którą mogą przeżyć jest droga prowadząca do karczmy pod mostem, koło farmy Akila i następnie przez Farmę Bengara
(jest tam dość mało orków) Dodatkowo możemy jeszcze pobić Cavalorna i dać mu jakiś lepszy łuk oraz broń.Po
doprowadzeniu ich do farmy rozmawiamy z Diego.

Pomoc dla Cavalorna:
Cavalorn prosi abyśmy bezpiecznie doprowadzili go do Farmy Onara.

Zbroje dla myśliwych:
Zadanie daje nam Falk po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie" Pytamy Falka o pomoc w walce z orkami i
ten zgadza się jeśli przyniesieniu mu zbroje z pancerzy pełzaczy dla pozostałych myśliwych.Potrzebujemy 10 zbroi (1
zbroja = 10 płytek pełzacza) Idziemy do Wilka i dowiadujemy się, że przepis na nią jest w Górniczej Dolinie w dawnym
Nowym Obozie (obecnie lodowa kraina).Idziemy do leża lodowego smoka, zabijamy czarnego trolla i otwieramy skrzynię
kluczem od najemnika, następnie wykonujemy zbroje według projektu.Pełzacze możemy spotkać w kopalniach i
jaskiniach.Wykonane zbroje oddajemy Falkowi.

Rytuał oświecenia:
Zadanie daje nam Saturas po wykonaniu zdania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Saturasem na temat
pomocy w walce z orkami.W tym celu musimy przeprowadzić rytuał oświecenia.W tym celu musimy udać się do
biblioteki uczonych i odnaleźć Riordiana.Ku zdziwieniu mag został zamieniony w zombie i nic nie może go już uratować.
Zabijamy Riordiana i przynosimy amulet Saturasowi.Teraz musimy iść do świątyni Adanosa, do komnaty w której
walczyliśmy z Krukiem i przeprowadzamy rytuał.Będzie nas atakować 5 fal sług zła i musimy ochraniać magów wody.Po
wykonaniu rytuału rozmawiamy z Saturasem i magowie zgadzają się pomóc w walce.

Warunek piratów:
Zadanie daje nam Greg po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Gregiem i pytamy się o
pomoc w walce z orkami.Piraci chcą w zamian galeon paladynów.W tym celu rozmawiamy z Lordem Hagenem i
przekonujemy go do wyrażenia zgody na ten warunek.Następnie wracamy do Grega i czekamy 2,3 dni i rozmawiamy z
nim ponownie (prawdopodobieństwo pomocy zależy od ilości wykonanych zadań dla piratów) W razie nie zgodzenia się
piratów wczytajmy grę i spróbujmy ponownie.

Wymagane zadania do wykonania w celu otrzymania pomocy Piratów:
1) Odpowiednie rozegranie zadania z księgą rachunkową Francisa
2) Mięso dla Jacka Alligatora
3) Misja z oczyszczeniem plaży z potworów
4) Bandyci z wieży
5) Grog dla Skipa
6) Morderca Angusa i Hanka
7) Kompas Garreta
8) Szybki śledź dla Brandona
9) Misja Owena w celu skoku do rozpadliny i odnalezienie Malcolma
10) Zabicie Kruka i poinformowanie o jego śmierci kapitanowi Gregowi
UWAGA! Można nie spełnić TYLKO jednego warunku z wyżej wymienionych, inaczej możliwe że nie otrzymamy zgody Grega.

Broń z rudy dla najemników:
Zadanie otrzymujemy po zadaniu "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Lee na temat walki przeciw orkom,
następnie idziemy do Hagena po projekt na miecz z magicznej rudy.Paladyn się zgadza i teraz musimy się zapytać o
potrzebna ilość.Wymagane jest 30 miecz z rudy ( potrzebujemy 30 prętów i 300 bryłek rudy).Rudę powinniśmy mieć
podczas wykonywania zdania z rudą dla Węża, jeśli jej nie mamy to musimy sobie wykopać.Mając rude kujemy miecze i
dajemy Lee.

Przewaga szybkości:
Zadanie daje nam Gor Na Kosh po wykonaniu zadania "Paladyni w Górniczej Dolinie".Rozmawiamy z Baal Orunem i on
zgadza się nam pomoc w walce ale musimy w zamian pomóc strażnikom świątynnym.Kosh zgadza się pomóc w zamian
za 30 mikstur szybkości.Zamiast mikstur możemy także dać szybkie śledzie, które dostaniemy u piratów.Gdy mamy
już mikstury lub śledzie dajemy je Gor Na Koshowi.

Dziwne rzeczy:
Zadanie pojawi się gdy podejdziemy zbyt blisko posągu poszukiwacza (opiekuna) jeden z nich jest przy
klasztorze.Uderza w nas piorun i zabiera nam energię.Mówimy o tym Pyrokarowi a następnie musimy zabić opiekunów i
haradrimów.

Opiekunowie (przechodzenie gry magiem):
Rozmawiamy z Pyrokarem w klasztorze i zacznie on szukać odpowiedzi na to wszystko w księgach Xardasa.Po
zrobieniu zadania "Dziwne rzeczy" i przekonania wszystkich frakcji do walki, zbieramy ich na Farmie Onara.Zaczynamy
zadanie "Wojna z orkami" i rozmawiamy z Pyrokarem.Mag mówi, że powinniśmy znaleźć jakieś małe bóstwo, które nam
pomoże bo pozostali bogowie są bezradni.W tym celu idziemy do Górniczej Doliny i rozmawiamy z Baalem
Netbekiem.Teraz musimy zdobyć moc 3 bogów.W celu zdobycia mocy Innosa i Beliara wystarczy pomodlić się do ich
kapliczek, natomiast moc Adanosa zdobędziemy gdy pójdziemy do jego świątyni w Jarkendarze, tam gdzie walczyliśmy
z Krukiem.Następnie Netbek mówi nam, że musimy stworzyć miecz lub runę (jeśli gramy magiem) Potrzebujemy do tego
5 rzeczy.3 zdobywamy podczas wykonywania zadań dla Opiekunów (duch wody, serce prawdziwego ducja ognia i serce
golema cienia), oko kamiennej pumy znajdziemy w Jarkendarze w miejscu gdzie był magiczny łuk (wskoczymy tam z
pomocą akrobatyki).(Do stworzenia dodatkowo będziemy potrzebowali czarnej rudy Ur-Thrall może nam z tym pomóc)
Tworzymy runę bądź miecz i teleportujemy się do pałaców Vakhrana.Zabijamy wszystkich opiekunów i haradrimów i
następnie otwierają nam się drzwi do Stonnosa.Rozmawiamy z nim i go też zabijamy.Teraz wracamy do Netbeka i
mówimy mu o wszystkim.

Wojna z orkami (główne zadania tego rozdziału):
Idziemy do klasztoru i rozmawiamy z Pyrokarem, następnie idziemy do Fortu Azgan i przedstawiamy Hagenowi nasz
plan.Wykonujemy misję "Paladyni w Górniczej Dolinie", a następnie zbieramy armię.Magowie ognia zgodzą się gdy
pozostałe frakcje się zgodzą.Myśliwi - dla nich musimy wykonać zadanie "Zbroje dla myśliwych", dla Magów Wody
"Rytuał oświecenia", dla Piratów "Warunek piratów", dla najemników "Broń z rudy dla najemników", dla Bractwa 
"Przewaga szybkości", Łowcy Smoków dołączą do najemników jeśli ich wyprowadzimy z doliny.Następnie rozmawiamy
z Lordem Hagenem i paladyni dołączają do Farmy Onara.Idziemy do Pyrokara (w piwnicy klasztornej) i mówi nam, że
mamy zabić wszystkich Opiekunów.Natępnie idziemy na Farmę Onara i wychodzimy na polę.Następnie rozmawiamy z
Hagenem i stajemy koło Gorna.Rozpoczyna się wielka bitwa! Wygrywamy bitwę i straty w ludziach są wielkie jak
nigdy.Teraz rozmawiamy z Lee i z Hagenem musimy jeszcze wykonać zadania "Magia Runiczna", "Oblężenie klasztoru"
i "Oswobodzenie Khorinis".Po wykonaniu tych zadań rozmawiamy z Hagenem.

Magia Runiczna:
Zadanie daje nam Pyrokar po bitwie na Farmie Onara.Rozmawiamy z Hagenem,Saturasem,Daronem,Baalem Orunem i
wypróbujmy ją sami - magia działa tylko dla nas! Ponownie porozmawiajmy z Pyrokarem.

Oblężenie klasztoru:
Zadanie otrzymujemy po bitwie na Farmie Onara i ukończeniu zadania "Magia Runiczna".Magowie utracili swoją magię i
nie mogą dostać się do klasztoru.Po prostu naszym zadaniem jest wybicie wszystkich orków, którzy oblegają
klasztor.Gdy już to zrobimy wracamy do Pyrokara i magowie mogą spokojnie wrócić do klasztoru.

Zabij tylu ilu możesz!:
Zadanie zleca nam Lord Hagen po bitwie na Farmie Onara (Hagen znajduje się na miejscu Lee).Koniecznie musimy zabić
wielku orków spod Farmy Onara.Po prostu zabijamy niedobitki orków na Farmie Onara i następnie wracamy do Hagena.

Oswobodzenie Khorinis:
Zadanie daje nam Lord Hagen po bitwie na Farmie Onara.Po prostu musimy zabić wszystkich orków w mieście.Po
zabiciu odpowiedniej ilości pokarze się nam informacja o zwycięstwie.Dodatkowo możemy zabrać ze sobą kilku
towarzyszy:
-Diego
-Gorna
-Miltena
-Lestera
-Angara
Po wyzwoleniu miasta wracamy do Lorda Hagenia i mówimy mu o tym.

Wiadomość dla króla:
Zadanie daje nam Lord Hagen po wygranej bitwie na Farmie Onara.Musimy wykonać zadanie "Oswobodzenie Khorinis" i
następnie porozmawiać z dowódcą paladynów.Lord Hagen proponuje nam abyśmy dostarczyli wiadomość o zwycięstwie
królowi.Teraz rozmawiamy z Gregiem ubranym w pancerz paladyna i mówimy mu by został kapitanem statku.Greg każe
nam już tylko zebrać załogę i możemy odpływać (nie zapominając o tych co zostali uwięzieni w lochach!) Następnie
wracamy na Esmeraldę i rozmawiamy z Gregiem.TO JUŻ NAPRAWDĘ KONIEC.

Dziękuję za przeczytanie tego poradnika pzdr. Ward

Ostatnio edytowany przez Kyronus Blade (2014-02-16 20:41:15)

Offline

 

#2 2013-08-11 18:16:12

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Spytam tu bo przy nekromantach ciągle nie dostałem odpowiedzi. Jak zabić mrocznego golema? Napisałeś że zaklęciem światła ale zaklęcie światła nie jest zaklęciem bojowym. Gdzieś tam czytałem że zaklęciami paladynów - one też mu nic nie robią.

Offline

 

#3 2013-08-11 19:23:05

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Hmm spróbuj jeszcze może Czarów ognia,magicznej broni,beliara albo sekty.
Bo ewentalnie spróbuj zrobić to z nałorzonym pierścieniem od Dagotha

Offline

 

#4 2013-08-11 20:00:52

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Niestety, bydlak jest odporny na każdą magię(nawet wir mu nic nie robi a spodziewałem się, że to zadziała). Pierścien Dagotha też nic nie daje. A bez serca nie rozwalę Opiekunów.

Offline

 

#5 2013-08-11 20:04:19

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Aaaa to już jesteś przy opiekunach...
Tego golema można pokonać będąc nekromantą

Golem mroku z sercem potrzebnym do konsekracji jest w Dolinie Cieni, znajdziesz go w jaskini pod wioską Ur-Groma

Offline

 

#6 2013-08-12 10:38:06

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Ach, myślałem że chodzi o tego golema z wieży. Mogłeś napisać w poradniku bo raczej się tego serca podczas robienia zadań Opiekunów nie zdobywa.

Offline

 

#7 2013-08-24 15:48:31

Tangel

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-24
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Mam problem nie mam  serca golema cienia i nie mogę stworzyć tego miecza. Czy może mi ktoś dać jakaś poradę jak go zdobyć lub dać kod ?

Offline

 

#8 2013-08-25 15:59:38

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Ward już napisał - golema szukaj w kopalniach w Dolinie Cieni.

Offline

 

#9 2013-10-26 23:30:44

Aldarkaen

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-26
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Jestem w momencie, gdzie zebrałem wszystkich i Pyrokar każe mi stworzyć oręż przeciwko Opiekunom. Gram magiem, więc potrzebuję kamienia ogniskującego - ale nie mam pojęcia skąd go wziąć. Nie mogę znaleźć Saturasa - sprawdziłem farmę Onara, jest tylko Vatras i Mixir, w Jarkendarze po udzieleniu pomocy, nie ma śladu po nich, ani przy piramidach, ani w komnacie Adanosa. Czy ktoś mógłby udzielić mi pomocy? Co mam robić w danej sytuacji?

Offline

 

#10 2013-10-27 10:40:57

Aldarkaen

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-26
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Sprawdziłem, u smoka, nie wiem. Nie mam pojęcia.


@Edit

Ok, rozwiązałem ten problem - błąd w grze sprawił, że nie pojawili się na farmie Onara, po wczytaniu wcześniejszego save'a, wszystko wróciło do normy.

Teraz tylko pytanie - czemu nie mogę atakować orków po zniszczeniu Opiekunów? Wciąż mnie zabija jak ich atakuję.

Ostatnio edytowany przez Aldarkaen (2013-10-27 12:33:14)

Offline

 

#11 2013-10-30 23:29:51

kruger007

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-25
Posty: 3
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

"Dodatkowo możemy jeszcze pobić Cavalorna i dać mu jakiś lepszy łuk oraz broń"
Jak to zrobić? tzn jak można mu dac łuk i bron? Jak go pobije to nie idze przeciagnac broni z mojego ekwpiunku do jego...Jak wurzuce bron tez nie...

Offline

 

#12 2014-01-06 19:46:59

WalkerNSP

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

WItam
Mam problem z zadaniem Dług honoru, niestety w ver 2.1 Udar i Nathan zostaja przy przeleczy Khorinis. Gdy sie tam teleportuje zastaje z 10 orkow ktorzy momentalnie zabijają obu paladynów. Nie miałem wcześniej żadnej rozmowy z Nathanem o wyprawie do Martwej Harpii.

Jakieś sugestie ?

Offline

 

#13 2014-01-06 21:36:30

WalkerNSP

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Niestety nie nadaje rady ich zabic wczesniej paladynia padaja , a kod na paladyna znam tylko na Udara Zreszta jak umiera jeden z nich to zadanie wpada w niezaliczone i nawet nie wiem czy jeszcze je wtedy bedzie mozna zrealizowac.

Offline

 

#14 2014-01-07 06:39:58

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: 7 Rozdział

A masz może nieco wcześniejszy save? Np jak byliście wszyscy na przełęczy w GD. Jak tak to użyj kody edit abilities ➡ attribute ➡ pojawią ci się takie cyferki każda z nich to inny stat
0- aktualna ilość HP
1- maksymalna ilość HP
2- aktualna ilość many
3- maks. Ilość many
4- siła
5- zręczność
A 6 i 7 nie wiem do czego są.
Zmienimy mu punkty HP a więc⤵
0- 5000(możemy zmieniać im staty wedle własnego upodobania)
1- 5000
i gotowe pamiętam że można było ustawić nieśmiertelność ale tego zapomniałem.

Ostatnio edytowany przez Adrien (2014-01-07 06:47:12)

Offline

 

#15 2014-01-07 21:39:02

WalkerNSP

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Czy tylko ja po teleportacji do opiekunow nie mam zadnych dialogów odnośnie walki  ? Miecz juz stworzylem, moge ich pozabijac atakujac po kolei, to tak ma byc ? bez zadnej gadki ?

Offline

 

#16 2014-01-08 06:28:58

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: 7 Rozdział

Tych zwykłych pozabijaj(haradrimów też)gadkę będziesz miał ze Stonnosem.

Offline

 

#17 2014-01-08 18:10:58

WalkerNSP

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Czy tylko ja przed bitwa dostalem zadanie ( nie ma wpisu w notatniku) od Goraxa zeby zabic Pedra ? Nagrode mialem dostac po wykonaniu, ale nie moge z nim pogadac na ten temat

Offline

 

#18 2014-01-08 19:09:19

WalkerNSP

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Hhahaha to niezle ;P ocalilem go, zaplacilem 5000 grzywny i potem ze mam go zabic moze next time.

Offline

 

#19 2014-01-13 18:13:27

maciolo

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-13
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Jaki jest kod na artefakt ducha wody ducha ognia i serce golema. Nie wiem gdzie są a na początku gry nie wybrałem drogi opiekunów i nie zrobiłem tych zadań
POMOCY!!!!!!!!!!!

Offline

 

#20 2014-01-13 20:30:00

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: 7 Rozdział

Na miesiąc dałem sobie spokój z Gothiciem. Rób co chcesz.

Offline

 

#21 2014-01-19 21:48:06

SlaSheR0901

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Witam.Jestem Nowy na forum i ogólnie od nie dawna gram na Modzie.Lecz Potrzebuje pomocy w zadaniu związanym z Górniczą Doliną Mianowicie W zadaniu w rozdziale siódmym Mam nadzieje że w tym temacie mam pisać chodzi o orka Hog-Tar'a i ogólnie o dolinę. 1.Gdy rozmawiam z natanem dostaję zadanie tylko z tym długiem ta druga misja z ocalałymi nic... 2.Idę do zamku do garonda do celi rozmawiam z nim Dostaję jakiś tam wpis idę do sali jest tam Hog-Tar Ork rozmawiam z nim ... Nie mam opcji dialogowych jest tylko Wyjście.
Proszę o pomoc.


@Edit Mam Ulu-Mulu.

Ostatnio edytowany przez SlaSheR0901 (2014-01-19 21:48:42)

Offline

 

#22 2014-01-19 21:57:01

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: 7 Rozdział

Spróbuj jeszcze zajść do Natana. Jak nic, to wyrżnij orków(wiem że to trudne, ale ja tak zrobiłem +masa expa)

Offline

 

#23 2014-01-19 22:04:11

SlaSheR0901

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 2
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Adrien napisał:

Spróbuj jeszcze zajść do Natana. Jak nic, to wyrżnij orków(wiem że to trudne, ale ja tak zrobiłem +masa expa)

Dzięki Spróbuje (z natanem nic.) jutro dam znać.

Offline

 

#24 2014-01-20 19:25:25

 Monolit

Włóczęga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Mam problem, a mianowicie, nie mogę rozpocząć bitwy, bo Pyrokara nie ma, a nie będzie go jak nie pokonam opiekunów, a nie pokonam ich bez tych dupereli co są potrzebne i oczywiście bez błogosławieństw bogów. W Końcu dochodzę to tego, że nie wiem jak zdobyć błogosławieństwo Adanosa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?

Offline

 

#25 2014-02-07 13:52:59

kruger007

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-25
Posty: 3
Punktów :   

Re: 7 Rozdział

Jak zabić golema cienia? Znalzłem gdzieś, że zaklęciem światło idzie go zabić, ale przciez to zaklęcie się robi tylko na sobie:/
Jesli nie wykonywalem zadan dla opiekunow to krzyształ ognia i perłe wody kodami musze zdobyc?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
podwójny strzał margonem www.maxmt2.pun.pl warunkowe przekazywanie heyah badanie ggtp normy www.bialaczka.pun.pl