Porady do modyfikacji TheReturning
W³óczêga
1.Czy jest jaki¶ he³m, który mo¿e nosiæ stra¿nik ¶wi±tynny? Znalaz³em na razie ¶wiat³o Inosa, oraz kapelusz maga. Oby dwa mnie zabijaj±.
2.Nie wiem, dlaczego, ale w towarach Martina znikn±³ ³ój kretoszczura. Nie kupi³em go na pocz±tku gry. Potem Martin poszed³ na spotkanie krêgu w gospodzie Orlana, a gdy wróci³ nie mia³ go ju¿ w swoich towarach. Czy jest jaki¶ sposób, by dostaæ siê do bimbrowni w drugim rozdziale? Je¶li nie, to czy istnieje jaki¶ kod na ³ój kretoszczura?
3.Jak zniszczyæ mrocznego golema? Próbowa³em na niego chyba wszystkiego co akurat mia³em przy sobie, lecz jego hp nawet nie drgnê³o.
Offline
1. Co do he³mów to nie wiem, musisz patrzeæ ka¿dy po kolei znaleziony
2. Insert itmi_moleratlubric_mis
3. Golema zniszczysz zaklêciem ¶wiat³a
Ostatnio edytowany przez SheerGhar (2015-12-30 14:19:19)
Offline
Wojownik
1. Dla stra¿nika ¶wi±tynnego mo¿liwe s± tylko 2 he³my: ³ucznika (15 przed broni± i strza³ami, 35 zrêczno¶æ - krypta gdzie w zwyk³ym g2 by³a smocza zguba, niedaleko kamiennego krêgu. 2 szkielety i 2-j panowie cienia. Bardzo ciê¿ka sprawa) oraz he³m tañcz±cych pingwinó na zaginionej wyspie 6 rozdzia³. O ile 2 polecam bardzo bo bezi tañczy zajebi¶cie, o tyle nie pograsz z nim nic bo gra nie reaguje na twoje komendy. Bezi ma po prostu sza³ YouCanDance i nie poradzisz nic, wiêc warto przed za³o¿eniem go zapisaæ
2. 2 ³ój kretoszczura oprócz martina mo¿emy znale¼æ na statku paladynów w ³adowni (jest tam te¿ miksturka si³y i 2 skórzane mieszki).
Dostaæ siê tam mo¿emy po wysiêgniku i po prostu wskoczyæ na pok³ad. Oczywi¶cie paladyni bêd± nas goniæ ale przy odrobinie szczê¶cia na spokojno¶ci da siê pod pok³ad wbiec i paladynów na skrzynkach ,,zawiesiæ" a samemu pozbieraæ pozosta³e rzeczy. Wyj¶cie ze statku wygl±da tak ¿ po prostu zeskakujemy do wody i dop³ywamy do pla¿y.
Po opuszczeciu statku paladyni przestaja nas goniæ, ¿adnych kar pieniê¿nych u andree:)
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-02-27 15:47:32)
Offline