Porady do modyfikacji TheReturning
KHORINIS
Teneklyk - Okolice słonecznego kręgu
Raboglav - Wysepka na jeziorze koło chaty Erola
Lucjan - Jaskinia w kotlinie z Lesterem . Zadanie od opiekuna Dagotha
Mirbl - Bimbrownia Vina, las na wschodzie
Antramentor - Jaskinia koło piramid . Użyć przełącznika w mniejszej budowli
Królowa pełzaczy - Tam gdzie Antramentor jama obok
Grimgash - Jaskinia za farmą Onara
Mroczny Golem - Na wschodzie przy urwisku doskonale ją widać
Ognedyh - Przy wieży Nergala, kolejna plaża za Mrocznym Golemem
Inubis - Krypta koło farmy Onara
Nergal - Wieża za trollami, na które poluje Grom . WARUNEK - załatwić Inubisa
Czarny Zębacz - Okolice piramid, tam gdzie są ogniste jaszczury, zadanie od myśliwych
Fangarh-Nahat - 4 rozdział, zadanie od Ingmara - jaskinia za miastem
Nocny Łowca - Kotlina z Lesterem, zadanie od myśliwych
Prawdziwy Duch Ogna - Teleport przy wykopaliskach magów . Zadanie od Opiekunów
Senga, Pan Cieni - Jaskinia z runą dla nowicjuszy . Trzeba dostać zadanie od opiekunów
Dzik - Polana koło kamiennego kręgu we wschodnim lesie, zadanie mysliwych
FORT AZGAN
Mięsożerny krwiopijca - Nie ma go ? Szukaj dalej, nie byłeś wszędzie !
JARKENDAR
Dokuczliwy szczur - Jaskinia na początku kanionu
Far-Nagar - Obozowisko orków przed domem uczonych
Duch krwawego ogara - Kamienny ,,most" prowadzący na bagna od strony kanionu
Zestoblum - Pozostalości budynku, na lewo - wychodząc z jaskini Juana
Kruk - No, bez przesady...
S'enyak - Po zagraniu na rogu (również po uwolnieniu duszy i pożegnaniu się ze Szponem..)
Varrag-Hatash - Ekipa do likwidacji - budowle i świątynia . Zadanie Magów Wody 4 rozdział
Varrag-Sata
Varrag-Kazorg
Varrag-Nazul
Varrag-Hashor
Ur-Katan
Aligator - Wysepka na jeziorze, gdzie w jaskini leżą Angus i Hank
Samica pełzacza - Dom uzdrowicieli - trzeba znaleźć wszystkie zapiski dziadka Bena
GÓRNICZA DOLINA
Hosh-Pak - Na płaskowyżu, niedaleko zamku
Kamnelap - Od jaskini gdzie leżą zwłoki Olava idziemy bardziej w górę i przy spalonej chatce
Strażnik Sfery 01 - Zawalona kopalnia - wejście nad przejściem do Khorinis
Strażnik Sfery 02 - Zatopiona wieża Xardasa
Strażnik Sfery 03 - Obóz sekty, komnata Y'Beriona
Strażnik Sfery 04 - Stara kopalnia, niedaleko kopalni Marcosa
Pandrodor(bagienny) - Smok
Pedrakhan(kamienny) - Smok
Feomathar(ognisty) - Smok
Finkregh(lodowy) - Smok
Oktogorgon - W drodze do Lodowego Smoka, spaceruje po zamarzniętym jeziorze
Magmolemus - W drodze do Ognistego Smoka na płaskowyżu
Tum-Pak - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nur-Shak - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Dur-Kash - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nar-Shogan - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Farrok - Miasto orków, chroni Salę Panów
Shemron - Zatopiona wieża Xardasa pilnuje sfery
Trujący pełzacz - Stara kopalnia w drodze po sfere
Resheza - Jaskinia niedaleko starego obozu bractwa
Rukvayya - W drodze do kamiennego smoka
Zębacz Kościogłód - Między Starą Kopalnią a miastem orków
Przywódca stada (zębacz) - Okolice kopalni Fajetha
Ur-Thrall - Miasto orków - Sala Panów
Varrag-Hatano - Szaman w Świątyni Śniącego
Varrag-Beck - Szaman w Świątyni Śniącego
Hosh-Mahat - Szaman w Świątyni Śniącego
Van-Grage - Szaman w Świątyni Śniącego
Hoshkar - Świątynia - tam, gdzie w G1 przebywał Śniący, posiadacz Uriziela..
Xash-Gor - Cmentarzysko orków
Kadar, Pan Cienia - Zadanie z Chromaninami - znajdź i przeczytaj wszystkie..
Mroźny wilk - Niedaleko Lodowych golemów i siedzącego Sylvio
Opalla - Okolice dawnej tamy z G1
Wódz błotnych węży - Dawny obóz sekty
Królowa pełzaczy - W misji duchów kopaczy, stara kopalnia
Królowa pełzaczy - Kopalnia Silvestra, zwiał z niej Diego
Nekromanta - zombie - Jaskinia bólu
Rush-Gar - Miasto Orków
Fangarh-Nahat - Miasto Orków
Rush-Gash - Orkowy drakar (kajuta kapitana)
Nag Shore Przywódca Klanu Skały - nad Świątynią Śpiocha, po skałach na górę
Ur-Dah - Powędrował na cmentarzysko orków
Ur-Shak - Między wieżą X. a kopalnią rudy paladynów, na wzniesieniu
Hag-Tar - Zdobył Zamek, komnata Garonda
DOLINA CIENI
Dakat - Posiadacz Oka Gniewu i Talizmanu - krypta
Tserebus - Warg biegający przy obozie orków - duchów
Ogar żądny krwi - Na skałach przy obozie orków - duchów
Ur-Grom - Miasto orków, po pokonaniu Azgalora, stoi niedaleko areny
Ur-Khan - Obóz orków - duchów
Azgalor - Kamienna arena
ZAPOMNIANA WYSPA
Demonikon - Teleport na szczycie budowli . WARUNEK - zabrać na statek Miltena
Królowa pełzaczy - Jaskinia z rudą
DWÓR IRDORATH
Tej gromadki nie sposób ominąć.. Idziemy tylko uparcie do przodu
Ur-Vatah
Arhol
Poszukiwacz
Czerwony Smok
Smok Ożywieniec
KLASZTOR OPIEKUNÓW
Terinaks
Offline