Porady do modyfikacji TheReturning
KHORINIS
Teneklyk - Okolice s³onecznego krêgu
Raboglav - Wysepka na jeziorze ko³o chaty Erola
Lucjan - Jaskinia w kotlinie z Lesterem . Zadanie od opiekuna Dagotha
Mirbl - Bimbrownia Vina, las na wschodzie
Antramentor - Jaskinia ko³o piramid . U¿yæ prze³±cznika w mniejszej budowli
Królowa pe³zaczy - Tam gdzie Antramentor jama obok
Grimgash - Jaskinia za farm± Onara
Mroczny Golem - Na wschodzie przy urwisku doskonale j± widaæ
Ognedyh - Przy wie¿y Nergala, kolejna pla¿a za Mrocznym Golemem
Inubis - Krypta ko³o farmy Onara
Nergal - Wie¿a za trollami, na które poluje Grom . WARUNEK - za³atwiæ Inubisa
Czarny Zêbacz - Okolice piramid, tam gdzie s± ogniste jaszczury, zadanie od my¶liwych
Fangarh-Nahat - 4 rozdzia³, zadanie od Ingmara - jaskinia za miastem
Nocny £owca - Kotlina z Lesterem, zadanie od my¶liwych
Prawdziwy Duch Ogna - Teleport przy wykopaliskach magów . Zadanie od Opiekunów
Senga, Pan Cieni - Jaskinia z run± dla nowicjuszy . Trzeba dostaæ zadanie od opiekunów
Dzik - Polana ko³o kamiennego krêgu we wschodnim lesie, zadanie mysliwych
FORT AZGAN
Miêso¿erny krwiopijca - Nie ma go ? Szukaj dalej, nie by³e¶ wszêdzie !
JARKENDAR
Dokuczliwy szczur - Jaskinia na pocz±tku kanionu
Far-Nagar - Obozowisko orków przed domem uczonych
Duch krwawego ogara - Kamienny ,,most" prowadz±cy na bagna od strony kanionu
Zestoblum - Pozostalo¶ci budynku, na lewo - wychodz±c z jaskini Juana
Kruk - No, bez przesady...
S'enyak - Po zagraniu na rogu (równie¿ po uwolnieniu duszy i po¿egnaniu siê ze Szponem..)
Varrag-Hatash - Ekipa do likwidacji - budowle i ¶wi±tynia . Zadanie Magów Wody 4 rozdzia³
Varrag-Sata
Varrag-Kazorg
Varrag-Nazul
Varrag-Hashor
Ur-Katan
Aligator - Wysepka na jeziorze, gdzie w jaskini le¿± Angus i Hank
Samica pe³zacza - Dom uzdrowicieli - trzeba znale¼æ wszystkie zapiski dziadka Bena
GÓRNICZA DOLINA
Hosh-Pak - Na p³askowy¿u, niedaleko zamku
Kamnelap - Od jaskini gdzie le¿± zw³oki Olava idziemy bardziej w górê i przy spalonej chatce
Stra¿nik Sfery 01 - Zawalona kopalnia - wej¶cie nad przej¶ciem do Khorinis
Stra¿nik Sfery 02 - Zatopiona wie¿a Xardasa
Stra¿nik Sfery 03 - Obóz sekty, komnata Y'Beriona
Stra¿nik Sfery 04 - Stara kopalnia, niedaleko kopalni Marcosa
Pandrodor(bagienny) - Smok
Pedrakhan(kamienny) - Smok
Feomathar(ognisty) - Smok
Finkregh(lodowy) - Smok
Oktogorgon - W drodze do Lodowego Smoka, spaceruje po zamarzniêtym jeziorze
Magmolemus - W drodze do Ognistego Smoka na p³askowy¿u
Tum-Pak - Prowadzi oblê¿enie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nur-Shak - Prowadzi oblê¿enie Zamku, zadanie paladyna Orica
Dur-Kash - Prowadzi oblê¿enie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nar-Shogan - Prowadzi oblê¿enie Zamku, zadanie paladyna Orica
Farrok - Miasto orków, chroni Salê Panów
Shemron - Zatopiona wie¿a Xardasa pilnuje sfery
Truj±cy pe³zacz - Stara kopalnia w drodze po sfere
Resheza - Jaskinia niedaleko starego obozu bractwa
Rukvayya - W drodze do kamiennego smoka
Zêbacz Ko¶ciog³ód - Miêdzy Star± Kopalni± a miastem orków
Przywódca stada (zêbacz) - Okolice kopalni Fajetha
Ur-Thrall - Miasto orków - Sala Panów
Varrag-Hatano - Szaman w ¦wi±tyni ¦ni±cego
Varrag-Beck - Szaman w ¦wi±tyni ¦ni±cego
Hosh-Mahat - Szaman w ¦wi±tyni ¦ni±cego
Van-Grage - Szaman w ¦wi±tyni ¦ni±cego
Hoshkar - ¦wi±tynia - tam, gdzie w G1 przebywa³ ¦ni±cy, posiadacz Uriziela..
Xash-Gor - Cmentarzysko orków
Kadar, Pan Cienia - Zadanie z Chromaninami - znajd¼ i przeczytaj wszystkie..
Mro¼ny wilk - Niedaleko Lodowych golemów i siedz±cego Sylvio
Opalla - Okolice dawnej tamy z G1
Wódz b³otnych wê¿y - Dawny obóz sekty
Królowa pe³zaczy - W misji duchów kopaczy, stara kopalnia
Królowa pe³zaczy - Kopalnia Silvestra, zwia³ z niej Diego
Nekromanta - zombie - Jaskinia bólu
Rush-Gar - Miasto Orków
Fangarh-Nahat - Miasto Orków
Rush-Gash - Orkowy drakar (kajuta kapitana)
Nag Shore Przywódca Klanu Ska³y - nad ¦wi±tyni± ¦piocha, po ska³ach na górê
Ur-Dah - Powêdrowa³ na cmentarzysko orków
Ur-Shak - Miêdzy wie¿± X. a kopalni± rudy paladynów, na wzniesieniu
Hag-Tar - Zdoby³ Zamek, komnata Garonda
DOLINA CIENI
Dakat - Posiadacz Oka Gniewu i Talizmanu - krypta
Tserebus - Warg biegaj±cy przy obozie orków - duchów
Ogar ¿±dny krwi - Na ska³ach przy obozie orków - duchów
Ur-Grom - Miasto orków, po pokonaniu Azgalora, stoi niedaleko areny
Ur-Khan - Obóz orków - duchów
Azgalor - Kamienna arena
ZAPOMNIANA WYSPA
Demonikon - Teleport na szczycie budowli . WARUNEK - zabraæ na statek Miltena
Królowa pe³zaczy - Jaskinia z rud±
DWÓR IRDORATH
Tej gromadki nie sposób omin±æ.. Idziemy tylko uparcie do przodu
Ur-Vatah
Arhol
Poszukiwacz
Czerwony Smok
Smok O¿ywieniec
KLASZTOR OPIEKUNÓW
Terinaks
Offline