#1 2015-06-10 00:15:37

Araccan

Początkujący

Zarejestrowany: 2015-06-09
Posty: 1
Punktów :   

Jak to w ogóle ugryźć?

Mam do was gorące pytanie. Postanowiłem ponownie zagrać w Gothica 2 ale skusił mnie ten mod więc nim się zajmuję. Oczywiście poziom trudny, a jak, nie można na początku nic zabić 60 hp każdy ma cię na strzała, kasy brak, punktów nauki brak, wbijać lvla nie ma jak. Ale jakoś dałem radę aktualnie do 3 aktu idę aż tu nagle poszukiwacz kochany ma mnie na strzała xd. Mam 22 lvl a jak patrzę na staty graczy którzy nagrywali filmiki to chce mi się płakać :

Moja postać:
22 lvl - Najemnik
Siła: 109 ( założony amulet siły +10, 2 pierki po +5 siły i pas siły +10)
Zręczność:40
władanie bronią jednoręczną przy takim układzie wynosi 56%
kusze/łuki - mogę pomarzyć
Punkty trafień: 386
Mana: 31
Wytrzymałość: 20
inteligencja 26

Kowalstwo - kucie broni, ulepszanie lekkiego i średniego pancerza
Trofea: Wszystkie podstawowe( kły, pazury,skóry,rogi,żuwaczki)
Włamywanie się
Starożytne języki poziom 2.

Noszę teraz broń Krzyż przeznaczenia ( Siła wymagana:105 Obr: 145)
Noszę ciężką zbroję najemnika.

I poszukiwacza mam na jakieś około ( nie wiem bo nie mogę zabić - ma mnie na hita) 10 critów.

A tamci kolesie mają po 150 siły, 70 zręczności, 70 wytrzymałości, 650 punktów trafień, ze 200 many i dużo więcej umiejętności..
+ jeszcze oni to mają 140 obrony zwykłej 110 pociski 80 magia/ogień.
Ja mam 85, 80, 25, 15.

Nie grałem wcześniej w tego moda i stwierdzam, że granie na trudnym poziomie bez poradników co robić jest niemal niemożliwe! Jest się tak słabym, że trzeba robić każdy najdrobniejszy queścik aby w ogóle być w stanie zadać obrażenia przeciwnikom, bo zabić wciąż jest ciężko.

I tutaj pojawia się moje pytanie: Co ja zrobiłem lub robię źle ??? Mógłby mi ktoś napisać jak osiągnąć tak wysokie statystyki jak podałem w przykładzie ? I nie chodzi mi tu o odpowiedzi w stylu pij mikstury, jedz jabłka, tylko dokładny opis co i jak robić żeby dawać radę w tej grze. Bo często moja gra wygląda tak, że siedzę z savem i w kółko staram się zabić jakiegoś trudnego przeciwnika. Dodam, że wybiłem już chyba 8 minibossów.

Zwracam się do was, bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, Jak mieć tak wysokie statystyki? Nurtuje mnie też kwestia jak uzbierać 1000 punktów życia na pancerz wybrańcy beliara. W chwili obecnej poświęcone mam na tą grę dobre 35 godzin a jestem dopiero na początku 3 aktu a poszukiwacze mnie zdejmują na strzała ...  Tak się niestety nie da grać, broń którą, żeby założyć wbijam 2,3 lvle sprawia, że dany przeciwnik ze statusu : "Niemal nie do zabicia" ma status: "Ledwo zabijalny". Wydaje mi się, że tak nie powinno być.

Plus kilka pytań na koniec:
1. Gdzie się nauczyć eliksiru siły? ( jestem czeladnikiem u Bospera).
2. Jak podnieść wytrzymałość do poziomy około 50.
3. Jak podnieść życie do poziomu około 600-700 ( do 2 aktu, sam wypiłem 10 eliksirów zwiększających punkty trafień o 10, a wciąż mam mało życia)
4. Gdzieś czytałem o eliksirze podnoszący życie o 50 - ale nie wiem gdzie co i jak.
5. Czy jak fernando jest w więzieniu to mogę dokończyć quest u galahada? Oddałem wszystkie(4) listy polecające, lecz mówi, że to za mało, no a ferdek w pierdlu :c
6. Brakuje mi spisu, jakie żarcie daja jakie bonusy. Byłbym wdzięczy jakby ktoś mnie oświecił

Może, ktoś mi to wyjaśnić, dam lajka pod jego zdjęciem na fb w nagrodę czy coś

Ostatnio edytowany przez Araccan (2015-06-10 00:16:39)

Offline

 

#2 2015-06-10 16:35:10

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

napisz do mnie na priv, dam do siebie jakiś konkakt i w miarę postaram się pomóc.


BYŁY administrator tej strony.

gdyż nie chcę mi się tutaj pisać i oczekiwać pół dnia na odpowiedź - if u know what i mean.

Czekam i pozdrawiam!


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#3 2015-06-23 23:40:44

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

I tak dobry jesteś że do 3 rozdziału dotrwałeś z taką cienką postacią. Ja miałem na trudnym w 2 rozdziale gd cos koło 140 siły i pancerza przed bronią z 60 jednoręcznej jak grałem strażnikiem/paladynem i i tak bywało momentami przykro... Najemnikiem bylo już mi łatwiej bo miałem trochę lepiej obronę ogarniętą ze względu na doświadczenie po 1 rozgrywce

Dobra postaram się nieco wyklarować co i jak choć może być to trochę chaotycznie opisane za co przepraszam:) :

Głównym sekretem moda jest kupowanie receptur. Tak naprawdę tylko dzięki nim jest się w stanie w miarę sprawnie iść do przodu.
Grasz najemnikiem. 1 rozdział na trudnym poziomie kończy się na mniej więcej 10-12 poziomie przy samodzielnym czyszczeniu okolic.
więc przyjmijmy że masz średnio 110 lp podstawowych i jakieś +10 z bonusów (+5 lp u dariona przy daniu 100 złota przy którejś modlitwie, i dajmy na to ubiłeś 5 sztuk bonusowych istotek, jest ich sporo i łatwo sprytnie można niektóre rozwalić nawet na 1 poziomie, tylko odpowiednie zwoje trzeba użyć, nawet 10 lp można w 1 rozdziale wziać)

10 siła podstawowa + 74 lp wydane to 54 siły.
5% jednoręcznejalbo dwuręcznej podstawowej +39lp do 34 jedno
konieczne umiejętności na tym etapie to jeszcze skóry, kowalstwo 1 poziom i ulepszanie zbroi (w 1 rozdziale lekkiej, potem średniej).
to jest absolutne minimum

Kiedy i przy którym poziomie w te atrybuty polecisz - twoja rzecz, ale jak najszybciej polecałbym siłę właśnie rozwijać a dopiero potem resztę.

przy takim rozdysponowaniu lp masz ,,na golasa"
54 siły
34% jednoręcznej
możliwość wykuwania pancerza.
skórki co przynoszą hajs.
(warto na samym początku zainteresować się półką skalną nad jaskinią z teleportem przy 2 wyjściu z khorinis - pierdzionek 5 przed bronią, na samym początku może być przydatny)

60 siły wymaga ,,koczownik", tak się chyba ta broń nazywa. Jest w krypcie koło farmy onara. Kupujesz 3 zwoje zniszczenia ożywieńca, kasujesz strażników i koło któregoś kufra leży ta broń.
Im szybciej 50 siły będziesz miał tym szybciej będziesz robił coś konkretnego większościom potworków. broń 110dmg 1h to na 1 rozdział i początek 2 to już naprawdę konkret, bezproblemowo wszystko zaczyna padać.
przy 54 siły + jakieś amulety pierdzionki pasy siły powinniśmy w sumie te 65-70 siły mieć z takich temporary boost - a więc już możliwość podkucia lekkiej zbroi najemnika na x4-x5, czyli 80-90 obrony (choć przyznam że o kwarcyty czy tam skały krystaliczne dla lekkiej najemnika jest niezwykle ciężko... mi kiedyś najemnikiem udało się do x3 komponentów znaleźć udało. Najemnikiem do 4 rozdziału doszedłem bo save`y padły ale już było całkiem nieźle). 100 dmg i 90 obrony to jest sporo.
z takim podejściem 1 rozdział idzie w miarę nieźle.

W razie problemów z ulepszeniem zbroi lekkiej na samym początku 2 rozdziału warto zrobić zadanie torlofa i kupić średnią zbroję najemnika zanim się do jankendaru wejdzie. Co prawda ona wymaga dużo więcej siły ale nie ma się tym co martwić. jak pieniążków brakuje warto pana cienia rozwalić zniszczeniem ożywieńca w grobowcu przy farmie onara - ma 2k złota i lp wpadają.
Na średnią najemnika dużo łatwiej było mi komponenty na podkucie znaleźć, może też dlatego że komponenty są już szukane z 2 lokacji - khorinis i jankendar. Podkuwa się na tyle aby ją udźwignąć i wchodzimy do doliny budowniczych. Jako że pocztątek 2 rozdziału cały czas pakujemy w siłę to obrona w międzyczasie robienia questów w dolinie budowniczych będzie cały czas nam się razem z siłą podnosić już w 2 rozdziale aż finalnie do 140 dobijemy (zbroja + pas obrony+ jakiś amulecik np wojaka. Warto też pamiętać o secie wojownika z jankendaru - gdy już mamy na czysto 80-90 siły i boostujemy ją już od tego momentu  tabliczek/mikstur itp, przerzucamy pierścionki i pasy na obronę to jakby nie patrzeć dodatkowe 40 obrony z setu wojaka i 10 z pasa który bodajże skip nam daje za quest (albo garret) z takim czymś to i 160  czy 170 obrony można wykręcić na wejście do gd.

za kasę kupować recepturki, najpeierw te przydatne, potem te mniej przydane ale też coś tam mogące wnieść do rozgrywki, i zbierając jagódki, grzyby i inne bzdety podkręcamy sobie od czasu do czasu hp i manę. Oczywiście dla wojownika hp ma tylko znaczenie więc warto sie głównie za jagodami rozglądać, ale najemnik też mięsa kopacza powinien zbierać wszystkie jakie ma i chomikować - do recepty na mikstury ,,ochrona przed magią", jako że najemnik/łowca przed magią bardzo słabą ma ochronę podstawową ze zbroi.

warto zbierać od samego początku żółwie mięsa, edda w porcie gotuje z tego miksturki siły.
zbierać jabłka, 25 +1 siła
gulasze thekli
smocze korzenie i szczawie królewskie do miksturek siły
tabliczki, szczególnie na hp siłę wytrzymałość i broń jednoręczną.

2 rozdział wygląda prosto:
jak tylko jakiekolwiek lp wpadaja, pakować w siłę i tępo w siłę aż ,,na czysto" będziemy mieć 80-90, reszta jest nieważna. Wiem że mało życia ale cały czas dzięki sile podnosi się nam sukcesywnie obrona a ona ma większe znaczenie. Poza tym od czasu do czasu te miksturki z jagód przecież też się pompuje. Przy sile 80-90 (robić tak żeby wydać max ze 2x 3pn za siłę, więcej nie ma sensu) kończymy z nią zabawę, boostujemy się takimi mało dodającymi siłę rzeczami jak te jabłka, gulasze i zupy z żółwii. Przyoszczędzamy od teraz lp i pakujemy je po kolei w języki budowniczych (wpada ekstra siła, wytrzymałość, hp).

jak będą już 3 języki następna opcja to eliksir siły (życia nie warto się uczyć, szczawiów wystarcza tylko na mikstury siły, nie wydawać żadnego na hp bo potem będzie się żałować. Z orków hetmanów w 4-5 rozdziale dropi dużo smoczych korzeni więc jak mamy nadpasy szczawiów w młodszych rozdziałach to nie szalejmy, i tak będzie ich finalnie za mało nawet na same eliksiry siły i pod koniec już i tak kilka smoczych korzeni z konieczności na surowo się je)

wracając do wątku: 2 poziomy na eliksir siły. Z samego khorinis można 10 smoczych korzeni wycisnąć, to jest jakby nie patrzeć 30 siły (posiadają go 2 albo 3 bossy goblinów już w 1 rozdziale, łatwe do rozwalenia kulami ognia i błyskawicami - zwoje od zurisa. poza tym dodatkowe lp). Wszystko to generalnie wygląda tak że po jankendarze, który powinien umożliwić nam zdobycie wystarczająco lp na języki budowniczych i naukę mikstury siły (w razie jak widzimy że z lp kiepsko to darujmy sobie 3 poziom języka budowniczych, ale przy dobrej rozgrywce powinno wystarczyć) , że powinniśmy z podstawowych 80 siły ,,na czysto" wykręcić na dodatkowych bonusach (mikstury, tabliczki i reszta) przynajmniej 130-140 siły. więc średnia najemnika x5 (110 obrony), przerzucamy się na pierścienie i amulety ochrony i ze 130-140 obrony wchodzisz do górniczej doliny. Kierunek zatopiona wieża xardasa z miksurkami przyspieszenia, kradniesz miecz gniew demonów (195 dmg 135 siła 1h) i z orkiem wojownikiem albo i dwoma na spokojnie,  i z elitarnym na solo da się walczyć nieźle.

Od tego momentu lp tylko w 1h i bonusowe rzeczy myśliwych przynoszących zyski a hp leci z jagódek, siła z mikstur (mikstura z serc orków plus  smoczych korzeni. Naprawdę mnóstwo tego jest, za na czysto dobiłem do 85 siły a potem z bonusów i tak dalej coś ponad 300 dojechałem finalnie, a po boskiej mocy to już w ogóle siły 650+)




powrócę jeszcze do jednej rzeczy:
na początku wszystko co dodaje chwilowe bonusy do siły dla wojaka jest na wagę złota (pasy, pierścienie amulety)
bo każde 10-20 pkt siły pozwala dźwigać mocniejsze oręże, a więc podnosi naszą siłę ataku - co z tym idzie szybciej ubijamy przeciwnika - a więc mniej razy sami zostaniemy podczas walki trafieni. to raz.
dwa - podnosząc bonusami siłę o 10-20 pkt automatycznie podnosi nam się obrona (mamy możliwość podniesienia równolegle z siłą mocy naszego pancerza dzięki przekuciu) Tak więc - zamiast np pasa 10 ochrony dającego tylko 10 ochrony i tyle -gdy ubierzemy pas 10 siły mamy o 10 ochrony więcej (z 1 lvla przekucia pancerza więcej) oraz 10 siły więcej (a więc najprawdopodobniej możliwość dźwignięcia lepszej broni raz, a dwa mocniejszy krytyczny. Ważne jest że początkowo jest bardzo duża różnica jaką się zadaje potworka z broni np 40 a 50 obrażeń podstawowych. kilka machnięć mniej naprawdę sporo zmienia)

To już chyba pokazuje jaki w modzie w początkowych okresach ma siła.
polecałbym wybrać bronie jednoręczne - szybko i łatwo w początkowych okresach dorywamy różne bronie za free (jednoręcznych jest dużo gdzieś porozrzucanych, typu wilczy kieł, koczownik) to raz, dwa - mniej wymagają wytrzymałości a w początkowych okresach to ważne, szczególnie w jankendarze, i trzy - już przy 30% walka jaką prowadzimy jest szybka i mamy kontrolę dzięki temu nad większością przeciwników. Potem i tak da się dorwać bronie które nie są wiele słabsze od najmocniejszych dwuręczniaków, a przecież szybsze w użyciu.


Mimo wszystko zgadzam się że dla najemnika/łowcy 3 rozdział to przykry czas:)
generalnie mało hp, ochrony przed magią i ogniem tyle co nic (jeszcze jak się zbierało te mięsa kopacza dobrze to nie jest może tak najgorzej ale i tak ciężko) ale też trzeba sobie szczerze powiedzieć - łatwo szybko i przyjemnie można początkowo unikać poszukiwaczy, zrobić zadanie benneta i szybciutko wziać sobie zbroję łowcy smoków, a potem ją podrasować. Wtedy obrona przed ogniem i magią już nie wygląda tak najgorzej:)

Dużo jagodek w jankendarze, w 2 rozdziale to przynajmniej ze 4 miksturki życia tam sobie zrobiłem:)

-------

eliksir siły - u constantino. Niekiedy jest podpisany jako nauka ,,eliksiru życia" ale to eliksir siły jest:)
2 receptura z serc orków jest w górniczej dolinie do kupienia u kogoś na zamku - albo milten, albo ten paladyn - handlarz obwoźny co to w 4 rozdziale pada:)

wytrzymałości nie podnoś. Ja ani punkta w nią nie pakowałem a pod koniec i tak miałem bonusy do niej mimo że posiadałem max. 100 punktów.
Jak tylko znajdziesz trollą jagodę - jedz bez zastanawiania się:) Tabliczek też jest sporo.

eliksir 50 życia - jest ale to dopiero irdorath. Ale fakt, warto od handlarzy skupować winogrona i je do dworu sobie zachować.

Książka 50 życia - stara wieża xardasa gd.

Najlepsza opcja na hp - mora ultaru. Łazimy sobie z ulu mulu wokół orków, zaklinamy a potem zbieramy duszyczki. jak ich ubijemy. 20 dusz - 20 życia. Nawet i ze 2k z orków można wyciągnąć jakby na każdego chciało się komuś rzucać, skoro wokół samego zamku jest 2x 300 sztuk (resp wszystkiego w 7 akcie)

O właśnie, przypomniało mi się - gromadź giny! w gorzelni vina gdzie jest jeden z minibossów goblinów jest recepta. Z ginesów robisz wywary podnoszące na stałe hp i manę

będąc najemnikiem o galahandzie i jego naukach magicznych kręgów zapomnij - szkoda na to lp, niewiele daje. Jedyne co by się mogło przydać to zniszczenie ożywieńca ale jak mam być szczery - lepiej ubijać mieczem bo więcej xp, a na jakieś takie mocarne bardzo nieumarłe stworki typu orki-ożywieńcy - zawsze można skorzystać ze zwojów, trochę ich jest:) poza tym srebrny nordmarski miecz z wieży kerola nieumarłych ciacha strasznie szybko. niewiele tracisz. Magom zniszczenie ożywieńca się przydaje bardzo ale wojakom tak o.

Jak chcesz dokładne lokacje masy bonusowych bzdet to w środku strony są lokacje

http://themodders.org/index.php?topic=20787.0

osobiście korzystałem tylko jak mi brakowało dosłownie kilku pkt siły coby szybko na początku 5 rozdziału dźwignąć lepszy miecz, np ten łowcy smoków co 300 str wymaga:) (tak, przeszedłem tydzień temu jeszcze raz returninga łowcą smoków na trudnym poziomie, coby upewnić się odnośnie moich rad:) i jest błąd myślowy, przyznam że zacząłem już w bonusy lecieć przy 76 siły, w zamian za to przed jankendarem jeszcze otwieranie zamków zrobiłem. Z kufrów dropią te siarki, skały krystaliczne itp do przekuć zbroi, o tym wcześniej zapomniałem że bez kufrów ulepszenia pancerza to max x3, a i to przy dobrych wiatrach)

----------

dodatek:

warto w 2 rozdziale (przed wejściem do gd koniecznie) zrobić misję myśliwych na zabicie dzika. Jako nagrodę dostaje się pierścień dzika. Może traci się obronę z setu wojaka (przy kompletnym secie 40, przy 1 amulecie i 1 pierścionku - tylko 20 + po 10 obrony ze strzał i przed bronią z pierścienia dzika) ale cały czas biegać na speedzie - to jest bardzo istotny boost.
Raz że szybciej rozgrywka mija, dwa - większa możliwość gwizdnięcia ciekawych itemów z trudnych lokacji (np nocny łowca czy gniew demona - lodowe fale na zatrzymanie oponentów i pierścień coby miecz wziąć zanim się odmrożą wszyscy i nam po karku mieczami przejadą) i trzy - większa możliwość ,,wymiksowania się" z jakiejś nieprzyjemnej sytuacji i szybko przypakowanie sobie życia gdzieś na uboczu (choć powie szczerze w dworze irdorath ogarnąłem że da się używać sterowania z g1 i mieć ,,klawisze szybkiego użycia" na picie pointów bez konieczności otwierania ekwipunku. Trochę po zawodach, no ale... na smoki mogłoby być przydatne bardzo)

Jak się uda przy wejściu do gd mieć 150 pancerza (a lepiej więcej, to jasne) i ze 140 siły (przypominam 2 gobliny na moście od starej kopalni do nowego obozu posiadają smocze korzenie, +6 do siły z mikstur) to warto zaglądnąć do Kerola (przebiec wężykiem koło orków, nie powinni nas trafić jak nie będziemy biec centralnie prosto). Ze szkieletemi powinniśmy dać radę choć będzie dośc ciężko bo obrażenia będziemy robić takie o (może gniew demonów mocna broń ale mało critów mamy przy 34% jedno). W kazdym razie warto do kerola zaglądnąć i wziąć srebrny nordmarski miecz. nie ma sensu teraz robić misji opiekunów (nie ma lp) ale miecz się przydaje - bierzemy go, i śmigamy do doliny cieni (w międzyczasie oczywiście TRZEBA zrobic misję na ulu mulu, inaczej bez szans). Jest tam sporo xp, z mieczem nordmarskim szkielety to bajka (magowie sprawiaja problem, przed nimi trzeba zapisywać. Jest ich ze 3 sztuki. przydaja się zwoje zniszczenia ożywieńca)
Jedyny problem to jaszczuroczłeki (siła jednego to mniej wiecej jak ork elita. O ile z 1 przy 150 obrony + gniew demonów jest całkiem przyjaźnie to o tyle 2 i wiecej - bez szans) ale wiem że da się ich oddzielić. Raz jest tylko grupka 3 sztuk, przy samym teleporcie ale uprawiając ekwilibrystykę na piramidzie da się ich na solo odciągać. Potem po 2 sztuki, wykorzystywać teren żeby np 1 się zawiesił na skale albo coś, względnie aby któryś przestał biec. Wiem, trudniej ich oddzielić od siebie jak orków ale da sie).

Poza tym z mieczem kerola nawet przy 5% dw i pierścieniem dzika nawet strażnicy sfer nie tacy nie do przejścia więc da się zrobić wątek seynaka po runę lapania dusz. Nie jest łatwo ale da się.

Dolina cieni w 2 rozdziale to przydatna rzecz - jest słoneczny aloes koło smoka ożywieńca (tego zwojami zniszczenia ożywieńca, inaczej nie da rady na trudnym, chyba ze zmniejszenie potwora działa, nie próbowałem) więc dodatkowe +10 czy 15 obrony jak sie w khorinis znajdziemy od saggity za miksturę z trolla. To raz. Dwa całkiem dobra zbroja orka po wyjściu z doliny jest nam darowana przez bossa orków. Ma więcej obrony przed ogniem i magią jak kojarzę niż średnia najemnika. No i przed bronią 140 bodajże, więc więcej na pewno. Nie mówiąc już o tym że z 5 poziomów nabijemy a kilka persent do broni zawsze się przyda do spotkania z poszukiwaczami. Z dozownikiem spokojnie, zostawmy sobie z 3-4 bełty na seynaka, tylko tym można demona rozwalić. nie wykorzystując runy od złotego smoka. (po której nie można zebrać duszy seynaka - a opłaca się. Możemy potem przywołać jeszcze raz ducha demona jak będziemy mocniejsi, i jeszcze raz 10k exp i chyba 5 lp:) A runa siła żywiołów dobra opcja na smoka, najlepiej ognistego bo z nim jakoś w returningu zawsze mam problem.
Niech ork pomoże bić Alzagora.

2 słoneczny aloes jest przy trollach przy wejściu do starej kopalni. Nie musimy trollów ubijać, podobnie jak w dolinie cieni. Możemy zostawić na później ale aloes warto wziąć. Kolejna miksturka podnosząca obronę. Kolejny koło trolla za palisadą, gdzie w g1 był nyras. generalnie 4 albo 5 znalazłem ale już nie pamiętam
Poza tym po całym mieście orków porozrzucane są skóry. Ze 2 czarnego trola, zwykłych trollich z 10 przynajmniej, poza tym cieniostworów i wargów... podobnie zresztą w samej dolinie w obozie orkowym. Całkiem niezły hajs jest z tego jak się do khorinis wróci, przynajmniej z 5k złota za same skóry wpada.
Aha, co istotne - weźmy sporo wytrychów do doliny cieni jeśli mamy otwieranie zamków. Jeżeli nie - warto kiedyś później się do niej wrócić, a szczególnie do miasta orków bo tam w kuferkach za kratą obok bossa całkiem sporo wartościowych rzeczy.

Po takim czymś może 1 i 2 rozdział to piekło, ale 3 i każdy kolejny to już bajka i chillout. Poszukiwacz na 5 critów (przy gniewie demona, przy nocnym łowcy to pewnie 6. Jednak gniew trudniej zdobyć), sam padam po 4-5 strzałach (zależy czy zbroja najemnika czy już łowcy. Ok 800 hp). Jednak dzięki pierścieniowi dzika max 1 raz dostaję (choć na 2 i więcej to ciężko iść, trzeba sposobami rozwalać towarzystwo. dom sekoba - lodowa fala gdy stoimy na polu, zamraża przez ściany też a krąg - jakoś nawet się udało między kamieniami znajdować schronienie plus kolejne lodowe fale)

pod koniec 5 rozdziału 1700hp i 397 obrony miałem przed bronią na ciężkiej łowcy x5, bonusach i błyskotkach, to nawet starsze elitarne nie robiły specjalnie nic:) jedynie ur-thall potrafił drapnąć dość widocznie. 1h miecz łowcy smoków na hita wojaków przy 350 siły, na dwa całą resztę. padają masowo. Masz wianuszek orków biegający dookoła ciebie, 10 sec i leży ze 20 ciał:)

7 rozdział to już w ogóle kosmos, 670 siły, 3k hp, 500 obrony. nikt nic nie robi oprócz opiekunów (a i ci niewiele), wszyscy orkowie na hita padają (dowódca armii na dwa) przy 1-ręcznym gniewie:)
he, 6 osób mi tylko padło przy bitwie teraz:) pojawili się wszyscy magowie, a nie tylko po 1-3 sztuki z każdej ich kasty to bitwa skończyła się po 10 sekundach. do linii dobiegło może z 30% orków, a może nie, wszystko magi wytłukły zanim jeszcze wojownicy za miecz chwycili:) Zdążyłem może z 6 elitarnych + dowódcę położyć i już nie było kogo bić. Straciłem jakiś 2 piratów , dostał też 1 myśliwy, 1 rycerz, jeden najemnik i nowicjusz bractwa:)

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2015-07-31 17:40:52)

Offline

 

#4 2015-08-10 00:48:27

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Gra na większym poziomie niż normalny to męczarnia i nie polecam . Po co grać w grę i się z nią męczyć ?

Offline

 

#5 2015-08-24 13:10:12

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

sheer- z miesiąc temu zainstalowałem sobie v2 (chciałem sprawdzić różnicę miedzy oboma wersjami moda, jest w kosmos inaczej) i na rzeźniku śmignąłem strażnikiem świątynnym - wszystko się da i nawet nie jest to gra przez mękę jak dobrze podejść. Tyle że trzeba po wszystkich lokacjach wszystko zbierać, każdą polną jagodę, każdy rdest i tak dalej i wszystko się da

Offline

 

#6 2015-08-24 18:35:08

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Zrób lets pleya na yt z poziomem rzeźnik to uwierzę ;d

Offline

 

#7 2016-01-29 18:23:17

Gauson

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-01-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Cześć. Mam bardzo podobny jak autor temat, stąd parę dodatkowych pytań. W ramach wstępu - Rebalance V2.1PL Trudny, 22 poziom najemnik, 2 rozdział GD. Staty:

72 siła (na czysto)
15 zręczność (dostałem 5 od Bospera - pierwszy błąd bo kowal o wiele lepszy)
65 many (grzyby)
420 hp
33% bronie jednoręczne
Włamywanie
Kowalstwo (zwykłe miecze + ulepszanie lekkich i średnich)
Trofea (skóry + parę podstawowych)
Strzały (bezużyteczne na ten moment)

amigodiamantes napisał:

Grasz najemnikiem. 1 rozdział na trudnym poziomie kończy się na mniej więcej 10-12 poziomie przy samodzielnym czyszczeniu okolic.
więc przyjmijmy że masz średnio 110 lp podstawowych i jakieś +10 z bonusów (+5 lp u dariona przy daniu 100 złota przy którejś modlitwie, i dajmy na to ubiłeś 5 sztuk bonusowych istotek, jest ich sporo i łatwo sprytnie można niektóre rozwalić nawet na 1 poziomie, tylko odpowiednie zwoje trzeba użyć, nawet 10 lp można w 1 rozdziale wziać)

10 siła podstawowa + 74 lp wydane to 54 siły.
5% jednoręcznejalbo dwuręcznej podstawowej +39lp do 34 jedno
konieczne umiejętności na tym etapie to jeszcze skóry, kowalstwo 1 poziom i ulepszanie zbroi (w 1 rozdziale lekkiej, potem średniej).
to jest absolutne minimum

Tu się zgodzę - skończyłem na 12 poziomie z podobnymi statystykami. Przy większym wysiłku można dobić 13, ale pewnie trzeba by było pobugować parę cieniostworów itp.

amigodiamantes napisał:

60 siły wymaga ,,koczownik", tak się chyba ta broń nazywa. Jest w krypcie koło farmy onara. Kupujesz 3 zwoje zniszczenia ożywieńca, kasujesz strażników i koło któregoś kufra leży ta broń.

I tutaj mój pierwszy problem. Być może na innych wersjach było inaczej, ale u mnie zwoje zniszczenia ożywienia w sumie w pierwszym i drugim rozdziale były max 3-4. Do tego one nie ściągają szkieletów na one shota, więc mógłbym co najwyżej zabić 2 szkielety. Skąd wziąć te zwoje?

amigodiamantes napisał:

W razie problemów z ulepszeniem zbroi lekkiej na samym początku 2 rozdziału warto zrobić zadanie torlofa i kupić średnią zbroję najemnika zanim się do jankendaru wejdzie. Co prawda ona wymaga dużo więcej siły ale nie ma się tym co martwić.

Zrobiłem to chociaż w perspektywie czasu wydaje mi się, że lekka spokojnie wystarcza, a przecież w GB od razu w zamku dostajemy ciężką najemnika z której aktualnie korzystam.

amigodiamantes napisał:

jak pieniążków brakuje warto pana cienia rozwalić zniszczeniem ożywieńca w grobowcu przy farmie onara - ma 2k złota i lp wpadają.

Problem ze zwojami ponownie


amigodiamantes napisał:

Jako że pocztątek 2 rozdziału cały czas pakujemy w siłę to obrona w międzyczasie robienia questów w dolinie budowniczych będzie cały czas nam się razem z siłą podnosić już w 2 rozdziale aż finalnie do 140 dobijemy (zbroja + pas obrony+ jakiś amulecik np wojaka. Warto też pamiętać o secie wojownika z jankendaru - gdy już mamy na czysto 80-90 siły i boostujemy ją już od tego momentu  tabliczek/mikstur itp, przerzucamy pierścionki i pasy na obronę to jakby nie patrzeć dodatkowe 40 obrony z setu wojaka i 10 z pasa który bodajże skip nam daje za quest (albo garret) z takim czymś to i 160  czy 170 obrony można wykręcić na wejście do gd.

amigodiamantes napisał:

2 rozdział wygląda prosto:
jak tylko jakiekolwiek lp wpadaja, pakować w siłę i tępo w siłę aż ,,na czysto" będziemy mieć 80-90, reszta jest nieważna. Wiem że mało życia ale cały czas dzięki sile podnosi się nam sukcesywnie obrona a ona ma większe znaczenie. Poza tym od czasu do czasu te miksturki z jagód przecież też się pompuje. Przy sile 80-90 (robić tak żeby wydać max ze 2x 3pn za siłę, więcej nie ma sensu) kończymy z nią zabawę, boostujemy się takimi mało dodającymi siłę rzeczami jak te jabłka, gulasze i zupy z żółwii. Przyoszczędzamy od teraz lp i pakujemy je po kolei w języki budowniczych (wpada ekstra siła, wytrzymałość, hp).

jak będą już 3 języki następna opcja to eliksir siły (życia nie warto się uczyć, szczawiów wystarcza tylko na mikstury siły, nie wydawać żadnego na hp bo potem będzie się żałować. Z orków hetmanów w 4-5 rozdziale dropi dużo smoczych korzeni więc jak mamy nadpasy szczawiów w młodszych rozdziałach to nie szalejmy, i tak będzie ich finalnie za mało nawet na same eliksiry siły i pod koniec już i tak kilka smoczych korzeni z konieczności na surowo się je)

I teraz największy problem i jednocześnie pytanie - w jaki sposób zdobyć poziom, żeby wszystko co wyżej opisane zdobyć? Mam 22 poziom, wybite prawie całe Khorinis, Wyspę i część GB (za palisadą i to co daję radę przed). Nie ruszone mam smocze zębacze, wargi i ogniste jaszczury, ale na nich nie mam szans. Questy w Khorinis i na Wyspie zrobiłem praktycznie wszystkie do tej pory. W jaki sposób nabić ten opisywany 35 poziom w drugim rozdziale, skoro jeden ork wojownik ściąga mnie bez problemowo.

Do tego drugie pytanie - skąd wziąć receptę na eliksir siły. Podobno Constantino ma, ale pod inną nazwą. U mnie ma eliksir pełnię życia i to faktycznie jest pełnia życia.

Edit: Constantino, ale trzeba wcześniej umieć przynajmniej jedną inną miksturę.


amigodiamantes napisał:

będąc najemnikiem o galahandzie i jego naukach magicznych kręgów zapomnij - szkoda na to lp, niewiele daje. Jedyne co by się mogło przydać to zniszczenie ożywieńca ale jak mam być szczery - lepiej ubijać mieczem bo więcej xp, a na jakieś takie mocarne bardzo nieumarłe stworki typu orki-ożywieńcy - zawsze można skorzystać ze zwojów, trochę ich jest:) poza tym srebrny nordmarski miecz z wieży kerola nieumarłych ciacha strasznie szybko. niewiele tracisz. Magom zniszczenie ożywieńca się przydaje bardzo ale wojakom tak o.

Z ciekowości wszedłem w szkielet ze stare wieży Xardasa - jeżeli dobrze pamiętam to 475 siły i 1000 odporoności na wszystkio. Mam miecz Nordmarski, ale szkielet ściąga mnie na uderzenie i wątpię, żeby to się szybko zmieniło. Czy na pewno można ogarnąć temat bez runy zniszczenia ożywieńca?

Edit: Spróbowałem nauczyć się drugiego kręgu i Galahad nie uczy mnie runy zniszczenia ożywieńca - czyżby runa była tylko dla nekromantów, a tym samym wybór magi u Galahada był bezsensu?

Ostatnio edytowany przez Gauson (2016-01-30 16:30:20)

Offline

 

#8 2016-02-02 23:42:47

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Na jakim Patchu grasz ?
Na 1.3.2 Gallahard zniszczenia uczy tylko magów

Offline

 

#9 2016-02-09 11:26:46

Gauson

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-01-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Nie jestem pewny - generalnie wersja to 2.1.

Podsumowując swój wywód, nie ma raczej sensu grać najemnikiem na poziomie trudnym. Poziom 26 w III rozdziale i nie ma szans na ubicie poszukiwacza, a co tu dopiero mówiąc o jakiś jaszczuroczłekach, którzy czekają w IV

Offline

 

#10 2016-02-14 11:28:16

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

To pewnie grasz na 1.3.2 , tam coś zabić to jest na prawdę mistrzostwo świata, ni wspominając już o ożywieńcach

Offline

 

#11 2016-02-23 11:30:30

Gauson

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-01-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

W takim razie na jakim patchu według Ciebie warto grać?

Czy mam możliwość unpatcha, tak żeby uratować save?

Offline

 

#12 2016-02-23 11:53:40

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Polecam 1.3.1 . Niestety po wgraniu innego patcha będziesz musiał zacząć grę od nowa . Najlepiej zainstaluj wszystko od nowa na świeżym Gothicu, by nie było niejasności .
http://przeklej.org/file/OrPkmD/Patch.1.3.1.PL.rar Tu masz link

Ostatnio edytowany przez SheerGhar (2016-02-23 11:55:29)

Offline

 

#13 2016-02-24 18:36:40

Gauson

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-01-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Już bardziej z ciekawości niż chęci do gry sprawdziłem i jest dokładnie jak napisałeś - na 1.3.1 potwory o połowę słabsze. Panów od 1.3.2 serdecznie pozdrawiam środkowym palcem - wiszą mi 50 godzin gry, za patch, którego nie da się przejść *,*

Offline

 

#14 2016-02-24 20:48:41

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

^^ Jedynie Nekromantą da rade coś ugrać na 1.3.2, taki przyzwany szkielet na miękkiej łydzie poskłada trolla ^^

Offline

 

#15 2016-02-26 18:10:27

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

1. V2 znacząco różni się od v1 którą opisywałem w poradniku. Inny balans potworów itp.
v2 przeszedłem strażnikiem świątynnym na rzeźniku ale na patchu 1.3.1, momentami było wszystko na styk więc jeżeli potwory na wyższym patchu są x2 to pozdro życzę nawet na dla niezłych ogarów gry dla ,,tylko" trudnego poziomu gry.

Gauson:
dla v2 jest parę różnic:

koczownik jest nie do wzięcia (choć nie wiem czemu u Cb 3 zwoje na 1-2 rozdział, u mnie z wejścia zuris na v2 i tym patchu wciąż miał 10 zwojów), bo w v2 koczownik jest losowo w którymś kufrze a nie obok niego. A po otwarciu kuferka przywołana jest ekipa suchych.
Z drugiej strony jednak pojawiają się dobre miecze u Orlana (jak i 50 prętów pod kucie i kasę żeby finalnie jakiś miecz kupić, tj blizny)

Zwoje zniszczenia ożywieńca wykorzystałem na 4 szkielety w kopalni za wieżą dekstera aby wziąć miecz ,,krzyż przeznaczenia" (choć ubrany dopiero w jankendar). w patchu 1.3.1 szkielety padają na hit, choć Pan cienia i strażnik sfery nie przyjmują obrażeń (wyjątek to uderenie czarem w szkieleta a wspomniany wcześniej przeciwnik przetnie drogę, ale to już trochę bug), więc teoretycznie mora ultaru nie do zrobienia do 5 rozdziału przynajmniej.
v2 - morę ultaru można zakląć tylko 1 stworka na raz, więc orki dookoła zamku i mass  hp odpada z tej runy.

author napisał:

Zrobiłem to chociaż w perspektywie czasu wydaje mi się, że lekka spokojnie wystarcza, a przecież w GB od razu w zamku dostajemy ciężką najemnika z której aktualnie korzystam.

nie do końca chyba, w każdym razie na v2 patch 1.3.1 ubić prawie całe jankendar bez ~130 defa i 130 siły to ja sobie nie wyobrażam. A naprawdę momentami lekko na farcie i tak było. A jednak z ego leci kupa kaski (za rzeczy z potworków i chronionych przez nich lokacji) nieco xp oraz co NAJWAŻNIEJSZE - mamy możliwość zbierania jagódek, grzybków itp. Jankendar to ja miałem wyczyszczony jak mało co.

author napisał:

I teraz największy problem i jednocześnie pytanie - w jaki sposób zdobyć poziom, żeby wszystko co wyżej opisane zdobyć? Mam 22 poziom, wybite prawie całe Khorinis, Wyspę i część GB (za palisadą i to co daję radę przed). Nie ruszone mam smocze zębacze, wargi i ogniste jaszczury, ale na nich nie mam szans. Questy w Khorinis i na Wyspie zrobiłem praktycznie wszystkie do tej pory. W jaki sposób nabić ten opisywany 35 poziom w drugim rozdziale, skoro jeden ork wojownik ściąga mnie bez problemowo.

Do tego drugie pytanie - skąd wziąć receptę na eliksir siły. Podobno Constantino ma, ale pod inną nazwą. U mnie ma eliksir pełnię życia i to faktycznie jest pełnia życia.

Edit: Constantino, ale trzeba wcześniej umieć przynajmniej jedną inną miksturę.

nie wiem gdzie ja napisałem że w 2 rozdziale nabijesz 35 poziom, ja taki dopiero pod koniec gry na rzeźniku miałem.
podstawa to zbieranie rzeczy. To 80% moich statów.
Zakładając twój 22 lvl na 2 rozdziale to 210pkt + bidne 50 pkt z bonusowych istotek, darionów itp (naprawdę w 2 rozdziale przy GD to już można tego nabić x2 więcej) to rozdysponowałbym to tak:

3lvle tabliczek (30)
mikstura siły (20+1 na wcześniejszą miksturę u igaraza)
~140 na siłę (ok 80 pkt, trzeba pamiętać o tych 39siły +5siły za 5 pn bo od 40 jest za 2 i tak co każde podrożenie, oszczędność kupy pn)
~50 na kucie 1 miecza, nauki myśliwych, przekucia zbroi) najmniejszy priorytet. aż 50 pkt, ok 20 na podstawy podstaw też ok jeżeli gdzieś indziej brakuje
~60 na naukę broni.
tyle. Resztę statów (na 2 rozdział WEJŚCIE do gd - 150 siła, 800 hp 60 zręka 100 mana, ~40 broń) mają podnieść miksturki.
na 2 rozdział WYJŚCIE z gd staty powinny być nieco większe (160 siła, 900 hp, 70 zręka 100 mana i ~55%! broń) ze względu na takie małe dodatki typu smocze korzenie w gd, jakieś tabliczki itp. Naukę tyko w broń. Jak mamy ok 55% - dopiero wtedy nasze combat skills boostujemy tabliczkami, kupujemy książki do podrasowania % i na początku 3 rozdziału na poszukiwaczy POWINNO być przynajmniej z tego 80% broni. Wciąż nie będzie łatwo ale już z 1 da się bić a to najważniejsze.

na WEJŚCIE do do gd to tak obrazowo, ja po wyczyszczeniu z roślinek itp jankendar i khorinis miałem więcej hp i many ale to nieistotne, chyba że chciałbyś wejść do gd ze zbroją kruka (polecam bardzo) ale to trzeba naprawdę zbierać WSZYSTKO - a więc - ubić do zera wcześniej prawie całe te 2 lokacje

Offline

 

#16 2016-02-27 10:29:44

Gauson

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-01-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

@amigodiamantes

Twój poradnik jest bardzo dobry i warto grać zgodnie z nim. Jednym moim problemem był patch 1.3.2, który według mnie nie do przejścia (a już na pewno nie klasą walczącą). Skończyłem na 26 poziomie ze statystykami podobnymi jak opisujesz, a mimo to nie było szans na ubicie poszukiwacza (mieli ustawione takie odporności, że z gniewem w ręku, 150 siły i 80% broni nic się nie robiło ^.^).

Teraz na spokojnie gram na 1.3.1 i to inna bajka. Są zwoje zniszczenia ożywieńca (w 1.3.2 nie ma), są opcje zabicia wilka, krwiopijcy bez odpalania 5 razy sava - miodzio

Offline

 

#17 2016-02-27 12:19:58

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

@amigodiamantes Pograj na 1.3.2 ;d

Offline

 

#18 2016-02-27 15:35:38

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

po co:) nie ma sensu obczajać nowych zmian, bo na pewno stworki SĄ mocniejsze, jednak jestem też pewny że nie wszystkie potwory są x2 tylko ich część (podobnie jak między v1 a v2) więc znowu trochę się balans gry zmienia, podobnie jak podejście, co kiedy robić itp. Po co mi to? Rzeźnika na 1.3.1 przeszedłem, przyznam że momentami na farcie, ale to mi wystarczy:)

Nie sądzę żebym odpalał już tego gothica skoro ogarnąłem kilka poziomów trudności, wszystkie gildie oprócz m.w. i m.o. (ten ostatni tylko do 3 rozdziału bo już mi się po prostu nie chciało), rozgrywkę przeszedłem co najmniej po 3 razy na v1 i v2. Wiem już o tej grze prawie wszystko, co sprawia że już nie ma się tej przyjemności:)






gauson - 1.3.1 rzeźnik wcale taki prosty nie jest. nawet na trudnym momentami są problemy i to dość znaczne.

150 siły i gniew? to coś nie halo, gniew to ja w 7 rozdziale do ręki brałem przy ~350-400 siły wojem. głupimi magami jak śmigałem to 320-350 siły na zakończeniu bez wpakowania ani punkcika w nią. poza tym czy gniew przypadkiem 300 siły nie wymaga?

W drugim moim poście w tym temacie jest odnośnik do themodders, tam w połowie strony są lokacje bonusowych mchów występujących w grze i podnoszących staty. Bez tego nie pojedzie:)

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-02-27 15:51:02)

Offline

 

#19 2016-02-27 17:42:50

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Skoro już v1 jak i v2 znasz na pamięć, to pozostaje 2.0 ^^ Nie ma jak na razie jeszcze spolszczenia, ale jest po eng . Aktualnie gram jestem w 5 rozdziale i jest progres . Kilka bugów się znajdzie, ale aż tak strasznie nie przeszkadzają ^^

Offline

 

#20 2016-02-27 18:47:10

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

Jak byłbyś tak dobry to wrzuć jakieś uploady i odnośniki do dobrych i aktualnych stron/forów w których jest coś o tej modyfikacji napisane

Offline

 

#21 2016-02-28 00:06:09

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

http://themodders.org/index.php?board=528.0
Tutaj wszystko znajdziesz ;d

Offline

 

#22 2016-02-29 18:39:48

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

leci plusik za zaoszczędzenie czasu:)

Offline

 

#23 2016-03-01 02:47:48

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Jak to w ogóle ugryźć?

No problemo ^^

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.elmir.pun.pl www.brygadapapysmerfa.pun.pl www.simsony.pun.pl www.highrpmklub.pun.pl www.virtuning.pun.pl