TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2016-03-27 03:37:19

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

Paladyn:

+ 3 darmowe zbroje, tylko 1 do kupna,
+ łatwe i szybkie przekucie, wymagają tylko stalowych prętów (nie trzeba szukać dodatkowych materiałów),
+ najłatwiej dołączyć, całkiem przyzwoity początek na zbroi strażnika x5.
+ hełm oświecenia dla gildii,
+ łatwa kradzież w mieście, zamku, klasztorze,
+ stosunkowo małe wymagania siły dla każdej broni gildyjnej.

- najsłabszy def dla wojownika, ciężko się w nim bić,
- średni atak mieczy gildyjnych,
- słabe czary paladyna, wymagają też sporo many jak na swój dmg.


Podsumowanie:
Niby zalet sporo, jednak... podczas rozgrywki są to plusy mniejszego znaczenia.
Główna wada to słabe czary ataku, co w połączeniu z tragicznie słabym def ze zbroi
może nastręczać wielu bardzo poważnych problemów w grze.
W ogóle nie polecam na poziomach: trudny i rzeźnik.


Łowca Smoków

+ def ze zbroi. Najlepsze pancerze gildyjne w grze,
+ najlepsze gildyjne miecze. na 4/5 rozdział - najlepsze dostępne na tym etapie gry,
+ hełm łowcy smoków. Świetna obrona, dodatkowo + do siły jakieś 15-20 pkt. To naprawdę sporo,
+ bonus do broni z mieczy gildii,
+ dość łatwo dołączyć

- duża trudność w pozyskaniu materiałów na podkucia zbroi x4-x5,
- bronie gildii wymagają naprawdę masę siły (1h ostrze na smoki - 300 dmg 300 siła),
- problemy z kradzieżą praktycznie wszędzie,
- dużo pieniążków aby zbroje kupić, za darmo mamy tylko lekką i ciężką najemnika, oraz lekki łowcy.
- brak czarów. W 4/5 rozdziale warto jednak wrzucić pn w łuk/kuszę.

Podsumowanie:
Prawda, trzeba się nagłówkować nad kasą, oraz dobrze przeszukiwać lokacje po siarki, kwarcyty, smoły itp.
Jednak efekt końcowy będzie naprawdę oszałamiający, w zestawieniu do takiego paladyna, to Łowcy są
dużo lepszymi wojownikami. Dużo więcej def (~100 pkt więcej na ostatnich armorach gildyjnych), sporo większy atak
z crit (lepsze miecze w 4-6 rozdziale o co najmniej 40 dmg, poza tym więcej siły z bonusu hełmu)
Polecam na każdy poziom trudności.


Strażnik Bractwa:

+ czary wojny,
+ dość dobra zbroja,
+ dodatkowy alchemik.
+ bonus obrony przed magią za tatuaże gildii

- bardzo trudno do niej dołączyć (misja młot tarakota... nie czarujmy się, kosmicznie trudna, misje guru też banalne nie są),
- masa pieniążków na kupno w zasadzie każdej zbroi. Za darmo tylko podstawowa przepaska i lekka strażnika (45 def...),
- o dobrych mieczach z gildii możemy zapomnieć. Na 4-6 rozdział to szczególnie dostrzegalne, gdzie ŁS lata z 300 dmg 1h, a my 215...),
- problemy z kradzieżą praktycznie w każdej lokacji,
- brak hełmu gildii. Możemy założyć tylko ten łucznika, dobrze że chociaż nie taki zły.


Podsumowanie:
cóż, są trudności, szczególnie na samym początku (def 45 bez możliwości kucia przed GD..., misje na dołączenie do obozu),
które trzeba rozwiązywać sprytnie (zbroja wodnego kręgu x5, dla młota magia przemian oraz dużo pieniążków na zwoje błyskawic,
względnie saturas), co dla kogoś kto styczności z modyfikacją wcześniej nie miał - problemy nie do przejścia. Ze zbroi gildii raczej
na pewno trzeba zejść (oszczędność kasy i pn za kucie), i zainteresować się tymi wymagającymi hp, z lepszym defem. Jednak od kiedy dorwiemy głos strażnika - rozgrywka znacząco się nam upraszcza:)
Alchemik jest, ale tak szczerze - jakoś nawet z niego nie korzystałem. Nie mam pojęcia, czy uczy coś ciekawego...
Polecam dla graczy z doświadczeniem w returningu.

Offline

 

#2 2016-03-27 12:33:08

 ShowoD

Śmierć jest niczym wiatr. Zawsze u mego boku.

Zarejestrowany: 2016-02-28
Posty: 64
Punktów :   
Gildia: Strażnik Świątynny

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

*** alchemik w bractwie uczy mikstury siły i zręki odrazu wystarczy być strażnikiem

Offline

 

#3 2016-09-30 19:14:45

superkc

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-09-30
Posty: 15
Punktów :   

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

nie wiem gdzie to napisać ale wie ktoś jak dostać zadanie banda Hansa w gildii zabójców?

Offline

 

#4 2016-10-01 17:55:01

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

Musisz wykonać wszystkie inne zadania dla gildii zabójców - Luis, Canthar, Lehmar, Nigel, Rudar. A zadanie z bandą Hansa dostaniesz dopiero w 5 rozdziale. I jak zabijesz więcej ludzi Hansa to większą kasę się chyba dostaje.

Offline

 

#5 2016-10-01 20:19:17

superkc

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-09-30
Posty: 15
Punktów :   

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

kujon333 napisał:

Musisz wykonać wszystkie inne zadania dla gildii zabójców - Luis, Canthar, Lehmar, Nigel, Rudar. A zadanie z bandą Hansa dostaniesz dopiero w 5 rozdziale. I jak zabijesz więcej ludzi Hansa to większą kasę się chyba dostaje.

To dlaczego Silwerek i MrFalwack mieli je w 1?

Offline

 

#6 2016-10-01 22:27:59

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

Może tak było w starszych wersjach

Offline

 

#7 2016-10-02 13:58:21

superkc

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-09-30
Posty: 15
Punktów :   

Re: Zalety i wady różnych gildii (wojownicy, V2)

kujon333 napisał:

Może tak było w starszych wersjach

no to zakończmy ten temat

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.simr201019.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.wszif.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl www.majowie.pun.pl