TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2014-09-02 11:42:48

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Myślę że warto byłoby zrobić taki spis. oczywiście można kodami wejść w postaci ale nie do końca to daje obraz, bo nie wiadomo jak wyglądają w statach zbroje po końcowych ulepszeniach.
dodatkowo można dołączy najlepszy czary, ile obrażeń, kiedy zdobywamy (magowie, sekta)

Parę rzeczy stałoby się bardziej jasnych a poza tym niezdecydowanym mogłoby to pomóc w podjęciu decyzji do której gildii dołączyc:)
(rebalance v.1)

(więcej informacji o produktach potrzebnych do przekucia: w grze  po nauczeniu się przekuwania jakiejś zbroi wciskamy ,,n", wybieramy ,,ulepszanie zbroi" i tam mamy informację jakich surowców potrzeba na przekucie 1x. na przekucie x2 trzeba 2x więcej surowca i tak analogicznie do x5)


strażnik/Paladyn:

lekka strażnika (1 rozdział)

wymagana siła:40
ochrona broń:40
ochrona strzały:20
ochrona ogień:0
ochrona magia:0

kuta strażnika x5 (uczy mortis)

wymagana siła:65
ochrona broń:70
ochrona strzały:50
ochrona ogień:10
ochrona magia:10

ciężka strażnicza (2 rozdział, kupujemy u edgara)

wymagana siła:90
ochrona broń:80
ochrona strzały:80
ochrona ogień:15
ochrona magia:5

ciężka strażnicza x5 (kucia uczy kowal zamkowy, dobar bodajże)

wymagana siła:130
ochrona broń:140
ochrona strzały:120
ochrona ogień:50
ochrona magia:15

paladyna: (3 rozdział, hagen)

wymagana siła:120
ochrona broń:120
ochrona strzały:100
ochrona ogień:50
ochrona magia:40

paladyna x5: (harad)

wymagana siła:170
ochrona broń:180
ochrona strzały:160
ochrona ogień:70
ochrona magia:60

ciężka paladyna podstawowa (5 rozdział):

wymagana siła:160
ochrona broń:160
ochrona strzały:130
ochrona ogień:50
ochrona magia:40

ciężka paladyna wzmocniona rudą (x5)

wymagana siła:210
ochrona broń:220
ochrona strzały:200
ochrona ogień:110
ochrona magia:80

staty zmieniaja się mniej więcej po +10 na każde przekucie, na ostatnim o +20.
pierwsze przekucie:5 stalowy pręt, 2-10 prętów, 3-15 prętów 4-20 i ostatnie 25. w sumie na ostatnią trzeba przygotowac 75 prętów plus ruda ale z tym nie ma problemu gdy wykonamy zadanie węża. jakieś 30 bryłek w sumie pewnie bierze albo coś koło tego

przekłuwania uczy harad, po wcześniejszej nauce kucia lekkiej strażnika i zbroi paladyna. koszt kucia ciężkiej: 10 pn


konsekrowana zbroja paladyna:

(jak ktoś wie to proszę napisac. ja nie mam pojęcia, posiadam 5k ,,wiary" u innosa, dałem mu już z 20k złota, mam modlitwę i nie da rady pościęcic ani ciężkiej ulepszonej, ani nieulepszonej - tą drugą kodem przyzwałem, chciałem zobaczyc staty no ale nie da się). może ktos naprowadzi:)




co do czarów: są ale dopiero w 3 czy 4 rozdziale - pierwszy który ma 100 obrażeń więc w zasadzie nieprzydatny. w 5 rozdziale kolejny czar na 250 dmg, to już lepiej (ork elita na 3 albo 4 strzały, tak bez szału). natomiast zniszczenia zła (500 dmg) nie można coś się nauczyc, nie jestem ,,dośc godny" w żadnym rozdziale:)


najemnik/łowca smoków

lekki pancerz najemnika (1 rozdział):

wymagana siła:45
ochrona broń:30
ochrona strzały:15
ochrona ogień:-
ochrona magia:-

lekki pancerz najemnika kuty (benet)


wymagana siła:70
ochrona broń:90
ochrona strzały:50
ochrona ogień:10
ochrona magia:10

średni pancerz najemnika (2 rozdział):

wymagana siła:50
ochrona broń:50
ochrona strzały:40
ochrona ogień:-
ochrona magia:5

średni pancerz najemnika x5 (bennet)

wymagana siła:100
ochrona broń:110
ochrona strzały:100
ochrona ogień:10
ochrona magia:15

ciężki pancerz najemnika (3 rozdział, kupno u lee)

wymagana siła:85
ochrona broń:80
ochrona strzały:70
ochrona ogień:5
ochrona magia:5

ciężki pancerz najemnika x5 (bennet)


wymagana siła:135
ochrona broń:140
ochrona strzały:130
ochrona ogień:25
ochrona magia:25

lekki pancerz łowcy smoków (3 rozdział, dostajemy od benneta)

wymagana siła:110
ochrona broń:110
ochrona strzały:80
ochrona ogień:20
ochrona magia:10

lekki pancerz łowcy smoków x5 (uczy jan, kowal na zamku)

wymagana siła:160
ochrona broń:170
ochrona strzały:140
ochrona ogień:50
ochrona magia:40

pancerz łowcy smoków: (może nam zrobic jan, 4 rozdział)

wymagana siła:130
ochrona broń:130
ochrona strzały:120
ochrona ogień:40
ochrona magia:15

pancerz łowcy smoków kuty x5 (jan)

wymagana siła:180
ochrona broń:220
ochrona strzały:190
ochrona ogień:70
ochrona magia:45

ciężki pancerz łowcy smoków (5 rozdział)

wymagana siła:180
ochrona broń:180
ochrona strzały:150
ochrona ogień:60
ochrona magia:20

ciężki łowcy smoków x5

wymagana siła:230
ochrona broń:300
ochrona strzały:260
ochrona ogień:100
ochrona magia:50



nowicjusz/strażnk świątynny:

(posiadam informacje tylko o zbrojach świątynnych oprócz przekucia najlepszej , prak wiedzy o przepaskach)

lekka zbroja straży świątynnej:

wymagana siła:100
ochrona broń:100
ochrona strzały:80
ochrona ogień:15
ochrona magia:10

lekka zbroja świątynna x5
wymagana siła:150
ochrona broń:160
ochrona strzały:170
ochrona ogień:70
ochrona magia:70

średnia zbroja świątynna

wymagana siła:120
ochrona broń:120
ochrona strzały:110
ochrona ogień:40
ochrona magia:40

średnia świątynna x5

wymagana siła:155
ochrona broń:210
ochrona strzały:180
ochrona ogień:80
ochrona magia:80

pancerz cor angara (podobno 7 rozdział dopiero):

wymagana siła:-
ochrona broń:190
ochrona strzały:160
ochrona ogień:80
ochrona magia:50

pancerz cor angara kuty/;

(nie posiadam informacji, jak ktoś ma - niech napisze posta niżej, chętnie edytuję. można dodac też jak zbroje świątynne otrzymac)




podsumowanie - widac pancerz łowców deklasuje wszystko;/
ciężki świątynny ma potencjał, ciekawe jak po przekuciu w statach wygląda no ale skoro dostaje się go dopiero w 7 rozdziale... to już trochę po zawodach, wtedy i tak obrony ma się mnóstwo od bogów (ja paladynem 455) wiec to już trochę nie w tempo:( nawet 80 obrony w jedną czy w drugą to co to za różnia, tryb boga to tryb boga:).

pancerze świątynne bez zmiany graficznej po kuciu. zbroje straży/paladynów oraz najemników/łowców są inne troszkę po zastosowaniu już 1x przekucia:)
(osobiście ciężka najemnika bardzo mi się spodobała:) zbroje straży też lepsze niż podstawowe wersje )

dla ułatwienia: pancerze kute można przywoła z konsoli. po postu po nazwie zbroi dopisac v1-5(stopień przekucia) /dla strażników/paladynów v11-v15)
przykład: dla ciężkiej najemnika zwykłej i przekutej:

insert itar_sld_h        |||        insert itar_sld_h_v5

dzieki temu można zrobic sobie przegląd wszystkich zbroi i dopiero wtedy zdecydowac się na gildię dla wojownika i zacząc normalną grę:)

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2014-09-29 16:46:53)

Offline

 

#2 2014-09-07 12:54:33

 Geniusz000

Myśliwy

Skąd: Leżajsk
Zarejestrowany: 2014-07-28
Posty: 62
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Plusik leci za spis:D Ja mam tą zbroje strażnika świątynnego ale cholercia nie dość, że x4 ulepszona bo mi stalowych prętów zabrakło, to jeszcze save mi się popsuł.

Ostatnio edytowany przez Geniusz000 (2014-09-07 12:56:47)

Offline

 

#3 2016-04-27 19:25:45

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Ktoś mi wyjaśni jak ulepszyć ciężką zbroję strażnika świątynnego? (5 rozdział) mam ze 150 stalowych prętów, ale wciąż mi czegoś brakuje. Czego?


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#4 2016-04-27 20:02:47

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Obczaj w dzienniku, powinno pisać

Offline

 

#5 2016-04-27 23:35:19

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

na sraznika świątynnego na pewno trzeba było trochę bryłek złota i bodajże nieco rudy

zbroja x5 cor angara ma 260 def przed bronią

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-04-27 23:37:05)

Offline

 

#6 2016-08-13 11:17:41

patryk0432

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-07-16
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Konsekrowana zbroja Paladyna ma ktos o niej info ile defa itd ;d?

Offline

 

#7 2016-08-13 21:25:31

CienBezi

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 63
Punktów :   11 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

konsekrowana wymaga 450 sily i daje
300
300
150
150

Ostatnio edytowany przez CienBezi (2016-08-13 23:07:17)

Offline

 

#8 2016-09-26 15:31:57

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

to dla v2 450 siły to raczej nie do osiągnięcia. Boska moc nie dodaje bonusów do statów, no a poza tym - 450 siły wymaga też zbroja światła (opiekunowie), która ma 400+ def...

nai łowcą smoków, ani sś nie udało mi się osiągnąć tyle str

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-09-26 15:32:40)

Offline

 

#9 2016-10-14 11:01:17

szoldrus

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-09-17
Posty: 2
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Da sie ulepszac szate guru?

Offline

 

#10 2016-10-14 12:18:56

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Szat magów w ogóle nie da rady ulepszać

Offline

 

#11 2016-10-18 23:58:40

Kolosalny

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-10-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Dowiedziałem się od Harada o tej konsekracji pancerza. Czy zbroja musi mieć osiągnięte 5x przekucie by ją móc konsekrować? Jakie są wymagania w punktach wiary i złocie, by dało radę uskutecznić ową konsekrację?

Przeglądałem powyższy spis i pogubiłem się nieco w pewnej kwestii - czyli, że pancerz paladyna wzmacniany rudą to jest zupełnie inny pancerz, aniżeli pancerz paladyna z magicznej rudy? Bo tak wynika ze spisu.

Dzięki z góry!

Ostatnio edytowany przez Kolosalny (2016-10-20 15:55:52)

Offline

 

#12 2016-10-21 00:33:43

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Kolosalny - w różnych wersjach różnie miałem podpisaną tę pro zbroję palka - w jednej to była po prostu zbroja paladyna, w innej jakaś starożytna zbroja paladyna z rudy, dlatego też czasami się pierdzieli jak trzeba coś opisać.
(np na którejś wersji miano zbroi paladyna nosiła ta low zbroja rycerza z podstawowego g2).

ulepszenie dodatkowe rudą w nazwie zbroi nie zmienia nic oprócz dodania końcówki x1-x5 w grze.

więc ze względu na wersję:

1 blacha (low):  Zbroja rycerza LUB zbroją paladyna.
2 blacha (high): zbroja paladyna LUB zbroja ciężka paladyna LUB starożytny pancerz paladyna z magicznej rudy.

obie blachy po przekuciu mają dodatek x1-5 w nazwie, a w opisie jest dodane ,,coś tam coś tam wzmocnione rudą"

Co do konsekracji - ja nigdy tego nie robiłem - na v1 klepałem młotkiem, a na v2 w ogóle zbroi high paladyna nie zakładałem, bo miałem lepszą - pana cienia.
Gdzieś czytałem że ALBO konsekracja, ALBO wzmacnianie (stal + ruda). Ale jako że kolejne wersje i patche co i rusz coś zmieniają - nie daję 100% gwarancji. na V1 w ogóle poświęcić u mnie się nie dało na ten przykład, ani ulepszonej ani nieulepszonej, mimo 20k ,,wiary" u Innosa.

Na niektórych wersjach jest tak, że jak założysz poświęconą - to już jej nie zdejmiesz bo się zjarasz (A to może być ból, bo jest kilka pancerzy lepszych). Na niektórych wersjach tego nie ma.
Tak czy tak, jeżeli prawdą jest to co CienBezi pisał, że wymaga ona 450 siły - to bardzo mała szansa że ją założysz bez użycia kodów.


Jedyne co jest dobre - że zarówno na v1 jak i v2 (nieważne jaki patch) zbroje gildii mają te same statystyki. Przynajmniej z tym burdelu nie zrobili.
Ale inne defy... cóż, już są gdzieniegdzie zmiany, i to nie tylko w wymogach aby je założyć (np zbroja orków. na jednej wersji miała 120 def, na innej 140... nie mówiąc już że w jednej wymagała siły, a w innej zręki)

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-10-21 00:46:24)

Offline

 

#13 2016-10-21 19:50:29

Kolosalny

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-10-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Pana cienia? Chodzi Ci o tą zbroję wybrańca beliara zdjętą z Kruka ? W 2.1 jest ona przecież o połowę gorsza niż ta x5 paladyna, plus wymaga 1k hp, które osiągnąłem dopiero niedawno, po ochlaniu się tego wina zapomnienia. Btw. ta x5 wymaga 390 siły.

Jakie są zatem lepsze armory niż ten?

Ogólnie nieco skopany jest ten dodatek i nie ma choya żeby choćby do GD się dostać bez kodów, bo wszak trzeba ubić tego nieszczęsnego Kruka najpierw, a na wzorowym buildzie nie byłem w stanie mu nawet 1/20 hp zjeść. Zazwyczaj trafia mnie tylko ktoś/coś jak się pomylę i jadę zazwyczaj bez strat w hp, ale co z tego, skoro Kruk się broni i po 2-3 hitach które on zablokuje to trafia mnie ten zabawny piorun. Trzy pioruny i leżę i kwiczę, a tam hp nie ma gdzie uzupełnić. Z resztą Kruk też by się pewnie wtedy uleczał. Musiałem go killem poczęstować niestety, jedyny kod jaki wklepałem.

Pomijając to, tragiczne spolszczenie i niezniszczalne, zabójcze szkielety, które wycinają połowę orków w GD w pojedynkę - bardzo miły dodatek.

Edit - nope, wyzerowanej też się nie da konsekrować, a jak chcę x1 zrobić to pisze, że nie mam matsów, choć mam sporo. No cóż, jakoś przeżyję.

Ostatnio edytowany przez Kolosalny (2016-10-21 20:18:23)

Offline

 

#14 2016-10-21 23:33:54

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Nie. Zbroja wybrańcy beliara to zbroja wybrańcy beliara, ma 160 def przed bronią.
Ja się nosiłem na zbroi Pana Cienia, która dropi z Dakata w dolinie cieni (350 def). Wymóg to 3k hp. Wygląda jak ta pro paladyna, tylko czarno - zielonkawa.

Jest jeszcze lepsza zbroja, haradrima. Ma 400 albo nawet i więcej defa, z tym że wymaga 450 siły... nigdy tyle nie uskładałem na v2, mój max to 420 siły.
W tym returnie co grasz to Kruk na hit spada po czarze ,,wir", który to zwój jest w kopalni gdzie mamy pojedynek z Bloodwynem.

Szkielety zgadza się, są dobre. Normalnie mieczem to ciężko się bić z paroma (3-4), bo nawet przy 400+ def i 2k hp, mając 300+ siły i broń 300 dmg (Łowca smoków) mogły szybko i sprawnie poskładać. A na patchu 1.3.2 są jeszcze lepsze.
Na nie jest opcja zniszczenie ożywieńca (runa), którą uczy gallahad (przez pół xp) albo miecze nordmarskie. 1h w krypcie z innubisem, 2h w wieży kerola. Z tymi mieczami szkielety padają już sensownie na parę crit. na 2-4 powinny już schodzić, więc akceptowalnie.

Paladyn jest przejebany do gry. Najgorsze defy gildyjne, no i miecze też bez szału, nie mówiąc już o low czarach.

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-10-21 23:42:05)

Offline

 

#15 2016-10-24 19:22:52

Kolosalny

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-10-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Dzięki za wyjaśnienie. No cóż, tak czy siak skopane jest nieco te kilka kwestii, szczególnie spolszczenie, które straszliwe nie trzyma klimatu i momentami wygląda, jakby je pisali w podstawówce. Szczególnie te "chełmy", "zblirzenia" i inne hity.

Dodatkowo nigdzie nie ma wzmianki o tym, że Kruk padnie od tego wiru, ani o tym, że broń nordmarska będzie skuteczna na szkielety, a miałem takową, nawet dwie. Zastanawiam się też czy czasami poziom trudności nie jest skopany - gram na normalu, a smoki musiałem ubijać bugując je w pościgu, bo tak to bym nie miał szans absolutnie. Schodziłem na 2 hity, które dostawałem w sekundę bądź dwie, bez opcji na atak i ucieczkę. Dodatkowo były zepsute tekstury smoków, gdyż były niewidoczne z bliska, widziałem je jedynie z pewnej odległości, a przy podejściu stawały się niewidzialne.

Szkielety ubijam hit and runem też, siekam dwa zniszczenia zła i run aby manę uzupełnić. Też nieco czasochłonna i nieprzyjemna rzecz. :f Szczególnie jak jest grupa, bo nie odłączają się zbyt chętnie.

Chyba zacznę od nowa jakimś najemnikiem albo magiem. Przy okazji, jak zostać nekromantą? Orientujesz się?

Ostatnio edytowany przez Kolosalny (2016-10-24 19:29:35)

Offline

 

#16 2016-10-24 20:36:03

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Chyba zacznę od nowa jakimś najemnikiem albo magiem. Przy okazji, jak zostać nekromantą? Orientujesz się?

Jak gadasz z Vatrasem za pierwszym razem to Ci mówi o gildiach - wybierasz opcję aby Ci opowiedział o innych. Jak już to zrobisz do idziesz do Xardasa - powinna być opcja dialogowa o dołączeniu. Trzeba poczekać z dzień albo 2 aż się zastanowi. Jedyny problem to taki, że do awansu nowicjusz mroku ->nekromanta potrzeba 100 inta i chyba z 60 many.

Offline

 

#17 2016-10-25 13:54:46

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

nekromanta jest trudny do przejścia:) no chyba że na łatwym albo bardzo łatwym poziomie, bo tam bardzo dużo exp i sporo lp. Na normalnym ze 3 razy próbowałem, i zawsze w którymś momencie dawałem sobie spokój. Tak mniej więcej 50 lvl to dla maga ta ,,magiczna bariera", gdzie gra zaczyna być łatwa. Na normalnym to z 50 lvlem znajdziesz się pod koniec 5 rozdziału albo i dalej, więc do tego czasu będzie po prostu ciężko (generalnie mało int co jest równoznaczne ze słabym dmg. Ogarnięcie dobrze many albo hp na sakcie też proste nie jest, i trzeba mieć trochę doświadczenia w grze aby wiedzieć gdzie, co, jak i kiedy szukać). Nie mówiąc już o tym, że jak nie zrobisz wątku świątyni śniącego przed końcem 4 rozdziału - to gra moim zdaniem nie do przejścia. Bez fali śmierci uriziela nie ma szans nic poskładać., więc ucieka xp, więc mniej lp, więc mało int i wszystko się zapętla, a mobki coraz trudniejsze.

Łowcą smoków gra się dość przyjemnie:) wystarczy jakaś mapka ze smoczymi korzeniami w returnie, mikstury życia z jagód i korzenia i jesteś gość i to dość szybko. Jak uskładasz jakieś 1600 hp, to innubis ma miecz 1h z 400-500 dmg z szansą na freeza (wymóg właśnie coś koło 1,5k hp), to jak z tym wyskoczysz na smoki - poskładasz je na kilka strzałów.

Offline

 

#18 2016-10-25 19:28:22

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

nekromanta jest trudny do przejścia:) no chyba że na łatwym albo bardzo łatwym poziomie, bo tam bardzo dużo exp i sporo lp. Na normalnym ze 3 razy próbowałem, i zawsze w którymś momencie dawałem sobie spokój. Tak mniej więcej 50 lvl to dla maga ta ,,magiczna bariera", gdzie gra zaczyna być łatwa. Na normalnym to z 50 lvlem znajdziesz się pod koniec 5 rozdziału albo i dalej, więc do tego czasu będzie po prostu ciężko (generalnie mało int co jest równoznaczne ze słabym dmg. Ogarnięcie dobrze many albo hp na sakcie też proste nie jest, i trzeba mieć trochę doświadczenia w grze aby wiedzieć gdzie, co, jak i kiedy szukać). Nie mówiąc już o tym, że jak nie zrobisz wątku świątyni śniącego przed końcem 4 rozdziału - to gra moim zdaniem nie do przejścia. Bez fali śmierci uriziela nie ma szans nic poskładać., więc ucieka xp, więc mniej lp, więc mało int i wszystko się zapętla, a mobki coraz trudniejsze.

Dla maga ognia chyba ta bariera jednak trochę wcześniej jest - 3 rozdział. Mała burza ognista razem z regeneracją many to jest coś. Właściwie to do końca można było chodzić z tym czarem.

Offline

 

#19 2016-10-25 21:39:03

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

no tak, burza ma bodaże 220 dmg, dodatkowo obrażenia od podpalenia i jest już w zasadzie masowa, więc ze 2-3 strzały i kilkunastu orków nie ma. Nekruś na 3 rozdział ma błyskawicę. Nie dość że 180 dmg, to jeszcze bije tylko w jednego... Nekro dopiero przy fali śmierci uriziela 500+ dmg zaczyna się odblokowywać (no ale tak na serio to tą runą może szpanować każdy mag więc...)
Dwa plusy bycia nekro to:
1. sakta, na niej naprawdę już można sypać spellami w niezłych combach.
2. Trochę many lub hp z serc demonów.

Na faktycznych czarach z gildii to dopiero 6 krąg jest ful opcja i jakością dmg nikt mu nie podskoczy (z innych magów). Do 5 rozdziału jest albo sporo słabszy (1-3 krąg) albo taki sam (4-5 krąg wszyscy magowie mają ten sam spell z uriziela).

A co do summonów, to w returnie 1 nie jestem jakoś pod wrażeniem szkieletów. Kosztują kupę many, pn, a spadają pierońsko szybko. W zwykłym nk przy 12-18 sztukach to można było spokojnie orki dookoła zamku klepać. Tak samo jaszczuroczłeki na irdorath. W returnie - może na farcie parę orków. Ale nie więcej jak ze 4 sztuki przy 18 suchych.
W ogóle się nie opłacają. Większość mobków ma je na hit-dwa. Demony też jakieś wysoce PRO nie są. A nauki co kosztują to masakra, i wymogi inta na przyporządkowanie z kosmosu. Na dobrą sprawę to ja mogłem zwykłego ogarnąć dopiero w 5 rozdziale, co trzeba uwzględnić że na BARDZO ŁATWYM POZIOMIE TRUDNOŚCI i miałem tam już 70 lvl, więc z tego masę inta.

W returnie 2 nekromanta ma dużo łatwiej, tam ta gildia ma więcej bonusów, a i sporo wymogów zmieniono (np mobki nie wymagają inta na przyporządkowanie).
Powinno być tak, że mag ognia oraz wody z automatu nie może dostać mory ultaru, to też byłaby jakaś rekompensata dla nekro za trudną rozgrywkę.

Mag wody powinien mieć od razu regenerację many za samą przynależność do gildii (bo też nie ma tak banalnie łatwo. Co prawda ma mocne czary, mocniejsze co krąg nawet od maga ognia, ma freezy, no ale to wszystko jednooponentowe aż do 5 kręgu). To byłby miły dodatek. A mag ognia powinien zostac tak jak jest. Nie dość, że ma pro kostur, nie dość że podhajcenie w 1-2 rozdziale to z 50% zabranego hp przeciwnikowi tak po prostu, za free, to jeszcze w 3 rozdziale ma burzę masową z dobrym dmg.

Może wziąć runę uriziela, może morę ultaru, może w 4-5 rozdziale pójść ścieżką ciemności i mieć pro czary nekrusia na 6 kręgu... No kuźwa. W zasadzie nie ma żadnych problemów/niedociągnięć, a bonusów od hoya.


W moim przekonaniu o ile wojownicy są w miarę sensownie zbalansowani (paladyn - darmówki zbroje, miecze, łatwe przekucia, banalny start. Najemnik - najlepszy def na jankendar przy średniej najemnika x5, najwięcej siły /hełm/ świetne miecze, pro zbroje. Sś zbroje i miecze pośrodku między palkiem a łowcą, ale dobre czary ze ścieżki wojny), o tyle magowie są masakrycznie skopani w stosunku do siebie.

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-10-25 21:58:20)

Offline

 

#20 2016-10-27 15:19:55

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

no tak, burza ma bodaże 220 dmg, dodatkowo obrażenia od podpalenia i jest już w zasadzie masowa, więc ze 2-3 strzały i kilkunastu orków nie ma. Nekruś na 3 rozdział ma błyskawicę. Nie dość że 180 dmg, to jeszcze bije tylko w jednego... Nekro dopiero przy fali śmierci uriziela 500+ dmg zaczyna się odblokowywać (no ale tak na serio to tą runą może szpanować każdy mag więc...)
Dwa plusy bycia nekro to:
1. sakta, na niej naprawdę już można sypać spellami w niezłych combach.
2. Trochę many lub hp z serc demonów.

Chyba troszeczkę mnie dmg (120 albo 150) ale i tak na grupy orków idealna.

A co do summonów, to w returnie 1 nie jestem jakoś pod wrażeniem szkieletów. Kosztują kupę many, pn, a spadają pierońsko szybko. W zwykłym nk przy 12-18 sztukach to można było spokojnie orki dookoła zamku klepać. Tak samo jaszczuroczłeki na irdorath. W returnie - może na farcie parę orków. Ale nie więcej jak ze 4 sztuki przy 18 suchych.
W ogóle się nie opłacają. Większość mobków ma je na hit-dwa. Demony też jakieś wysoce PRO nie są. A nauki co kosztują to masakra, i wymogi inta na przyporządkowanie z kosmosu. Na dobrą sprawę to ja mogłem zwykłego ogarnąć dopiero w 5 rozdziale, co trzeba uwzględnić że na BARDZO ŁATWYM POZIOMIE TRUDNOŚCI i miałem tam już 70 lvl, więc z tego masę inta.

Może i nie są jakoś specjalnie mocne, ale w 7 rozdziale to spam armii ciemności można zrobić. Dzięki temu można wykonać niektóre zadania w Khorinis bo jak nasze przyzwańce klepią orki to nie uderza w nas żadna błyskawica opiekunów. Bo jak dla mnie to trochę za dużo, że orki poza miastem, klasztorem i obozem pod farmą nie są do sklepania.

Mag wody powinien mieć od razu regenerację many za samą przynależność do gildii (bo też nie ma tak banalnie łatwo. Co prawda ma mocne czary, mocniejsze co krąg nawet od maga ognia, ma freezy, no ale to wszystko jednooponentowe aż do 5 kręgu). To byłby miły dodatek. A mag ognia powinien zostac tak jak jest. Nie dość, że ma pro kostur, nie dość że podhajcenie w 1-2 rozdziale to z 50% zabranego hp przeciwnikowi tak po prostu, za free, to jeszcze w 3 rozdziale ma burzę masową z dobrym dmg.

Może nie od razu, ale Vatras powinien darmo uczyć w 3 rozdziale - bez wydawania PN i kasy. Brak questów stricte dla maga wody to jakaś porażka

Offline

 

#21 2016-11-03 13:34:53

Kolosalny

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-10-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Panowie, zapytuję ponownie.

W którym momencie się przechodzi z arcymaga ognia na ścieżkę mroku? Opłaca się? Bo na 5 miałbym dużą burzę, a na 6 deszcz ognia ,dlatego mnie to ciekawi. Poza tym, mimo bycia magiem ognia runę mory ultaru dostałem za pierwszym razem. Ale nie wiem po co mi te dusze są, słabe bonusy daje za nie Beliar.

Offline

 

#22 2016-11-03 21:07:58

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

To nie ma tak jak W G1, że nekruskiem zostajesz na sam koniec. Tutaj zostajesz nowicjuszem mroku a potem nekruskiem - wybierasz to jak gildie w pierwszym rozdziale u Xardasa po zagadaniu u Vatrasa. Także nie zostaniesz już nekruskiem. Możesz jedynie nauczyć się magii śmierci od opiekunów - jak wybierzesz ścieżkę mroku.

Offline

 

#23 2016-11-05 19:11:26

Kolosalny

Początkujący

Zarejestrowany: 2016-10-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Nie miałem tej opcji u Xardasa, mimo, że obgadałem wszystko z Lesterem i Vatrasem o gildiach. Mniejsza w to, i tak nie ma nic lepszego niż deszcz ognia.

Mam jednak paskudnego buga. W pewnym momencie, gdy chciałem rzucić morę ulartu pokazał się napis "już złapałeś jedną duszę, zbierz ją zanim blablabla". A problem w tym, że albo rzuciłem ją na niezabijalnego npca, albo na potwora, który zniknął, bodajże goblina. I teraz bida, bo nie mogę używać. Wiecie może jak ją "zresetować" ? Albo coś w ten deseń, aby dało się na nowo rzucać ultarami.

Offline

 

#24 2016-11-07 17:57:26

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Nie miałem tej opcji u Xardasa, mimo, że obgadałem wszystko z Lesterem i Vatrasem o gildiach. Mniejsza w to, i tak nie ma nic lepszego niż deszcz ognia.

Może nie wybrałeś tej opcji dialogowej o innych gildiach? Chociaż znając życie to pewnie bug - jeden z wielu w Returningu

Mam jednak paskudnego buga. W pewnym momencie, gdy chciałem rzucić morę ulartu pokazał się napis "już złapałeś jedną duszę, zbierz ją zanim blablabla". A problem w tym, że albo rzuciłem ją na niezabijalnego npca, albo na potwora, który zniknął, bodajże goblina. I teraz bida, bo nie mogę używać. Wiecie może jak ją "zresetować" ? Albo coś w ten deseń, aby dało się na nowo rzucać ultarami.

To bieda. Nie da rady z tym chyba nic zrobić. W poprzednich wersjach można było na kilku przeciwników to rzucać, ale dla kogoś to przeszkadzało bo "ułatwiało" rozgrywkę za mocno. Co najwyżej teraz kody na dusze, ale nie wiem czy warto się w to bawić. Nie wiem czy nie większy problem będziesz miał z wyciągnięciem duszy z Senyaka - chociaż tam jest opcja dialogowa przy rozmowie na rzucenie mory ulartu - to może się uda

Offline

 

#25 2016-11-11 13:38:05

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: spis najlepszych zbroi każdej z gildii

Kolosalny napisał:

Nie miałem tej opcji u Xardasa, mimo, że obgadałem wszystko z Lesterem i Vatrasem o gildiach. Mniejsza w to, i tak nie ma nic lepszego niż deszcz ognia.

Jest Masowe Zniszczenie Nekromanty ^^ Deszcz Ognia się przy tym chowa

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wszif.pun.pl www.simr201019.pun.pl www.majowie.pun.pl www.rayman.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl