Porady do modyfikacji TheReturning
W³a¶nie koñczê oryginalnego Returninga i przymierzam siê do wersji 2.0 (jak ju¿ wyjdzie angielska albo polska wersja- nie t³umaczona przez translator), ale zastanawia mnie czy warto. Generalnie mod mi siê podoba³, ale w wielu miejscach przypomina³ za bardzo MMO- same potwory, zero dialogów. W takiej ¶wi±tyni ¦ni±cego albo w obozie Bractwa to ju¿ siê powa¿nie zmusza³em do dalszej gry, bo równie dobrze mogliby wrzuciæ te wszystkie potworki do jednego pokoju i pozwoliæ mi odpaliæ deszcz ognia, a nie biegaæ w tê i z powrotem. Zaginiona Wyspa to ciekawy pomys³, ale to samo- zero "lore", l±dujemy tam i robimy za ch³opca na posy³ki, na dodatek p³ywaj±c ze statku na brzeg, bo siê trzem go¶ciom zachcia³o posiedzieæ na pla¿y, a kapitan statku nie wierzy mi, ¿e wiem jak wygl±da magiczna ruda (skazaniec z kolonii ma nie wiedzieæ?!), wiêc tê sam± jaskiniê trzeba eksplorowaæ po raz wtóry. Siódmy rozdzia³ te¿ dobijaj±cy ze wzglêdu na niedoróbki (nie nauczy³e¶ siê pozyskiwania p³ytek pe³zaczy? No to peszek...), b³êdy (paladyni z zamku, po uwolnieniu, zdecydowali siê mnie zabiæ. Ot, po prostu), powtarzalno¶æ (Jarkendar chyba z 5 razy musia³em odwiedziæ, za ka¿dym razem po jedn± rzecz) i jakie¶ dziwne pomys³y twórców (nawet po pokonaniu opiekunów dostajê piorunem i ginê, kiedy próbujê zaatakowaæ orków. Chocia¿ z drugiej strony- bez problemu w pojedynkê bym Khorinis wyzwoli³ gdyby nie to).
No dobra- nie chcê siê rozwodziæ i narzekaæ. Po prostu mnie ciekawi, czy akcja jest trochê bardziej "skondensowana" w wersji 2.0, czy te¿ bêdê musia³ znowu siê przebijaæ przez puste lokacje? Wiem, ¿e w Jarkendarze pojawiaj± siê nowe w±tki, ale jak znowu ma to polegaæ na sieczeniu mobów, to chyba podziêkujê...
Offline