TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2013-04-13 22:41:45

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Opiekunowie

Solucja do Opiekunów

Opiekunowie:
Zadanie zaczyna się w wieży Xardasa. Musimy porozmawiać z Dagothem by go rozpocząć.
Zadanie nie jest konieczne do przejścia gry ale odmawiając wiele stracimy.
To zadanie rozpocznie szereg wielu zadań.
Pierwszego opiekuna Dagotha spotkamy obok posągu Innosa koło jaskini z runą dla nowicjuszy.
Po rozmowie z opiekunem ciemności otrzymamy dwa zadania:
Uwaga! Lokalizację opiekunów może nam przewidzieć wróżbita Abuyin.

Adept Kręgu Opiekunów:
Aby zostać Opiekunem lub Haradrimem musimy wpierw zostać adeptem opiekunów.Od każdego z 10 opiekunów
otrzymamy zadanie.Dopiero gdy wykonamy dane zadanie otrzymamy następne i spotkamy kolejnego opiekuna.Po
wykonaniu wszystkich zadań musimy przejść Test Wiary.

Serce Luciana:
Zadanie zleca nam pierwszy opiekun Dagoth. Polega ono na zabiciu demona Luciana i przyniesieniu jego serca
opiekunowi.Demona spotkamy w jaskini w kotlince w której przebywał Lester.Obok będzie czekał Haradrim (o ile mamy
założony pierścień od Dagotha), pomoże on nam zabić Luciana.Po walce z demonem zabieramy jego serce i zanosimy
do pierwszego opiekuna i otrzymujemy jego zgodę.

Prezent Ofiarny:
W tym zadaniu musimy stworzyć miksturę z serca Luciana.
Drugi opiekun znajduje się niedaleko wieży Xardasa, nazywa się Morius jest opiekunem ciemności.Musimy zdobyć księgę
Ofiara Duszy.Znajdziemy ją w klasztorze magów ognia.Możemy się do niego dostać podczas wykonywania zadań z
wątku kupców.Księga znajduje się w komnacie za Talomonem.Nie działają na niego czary kontroli umysłu więc musimy
skorzystać z eliksiru szybkości lub zębatego ziela.Bierzemy księgę i uciekamy najszybciej jak się da!Czytamy ją i
szukamy odpowiednich składników, następnie ważymy miksturę na stole alchemicznym.Następnie zakładamy pierścień
Dagotha i modlimy się do Beliara. Posąg możemy znaleźć np: w wieży Xardasa, także jest tam stół alchemiczny.Po
złożeniu daru wracamy do drugiego opiekuna i otrzymujemy jego zgodę.
Uwaga! Jeśli nie mamy założonego pierścienia Dagotha zostaniemy przeklęci przez Beliara i tylko modlitwa do Innosa
będzie mogła zdjąć urok.

Mądrość Opiekunów:
Zadanie polega na nauczeniu się języka Demonów i odpowiedzeniu na pytania opiekuna.
Trzeciego opiekuna znajdziemy na wysokim płaskowyżu, w pobliżu Farmy Akila(to ten las, który znajduje się nad
farmą).Nazywa się on Tegon jest to opiekun ciemności.Na płaskowyż możemy dostać się od strony północnego lasu idąc
dalej za grupę zbieraczy ziela w kierunku farmy.Rozmawiamy z opiekunem i mówi on nam abyśmy nauczyli się języka
Demonów.Opiekun mówi nam, że Xardas zna ten język.Idziemy do nekromanty i mówi, że nie zna go na tyle dobrze by go
nauczyć i radzi nam odszukać nekromantę Kreola.

Kreol przebywa w Wieży Mgieł w Górniczej Dolinie.Znajduje się za palisadą orków.Niestety górne wejście jest zawalone
więc musimy wejść dolnym.W tym celu musimy iść na plażę i płynąć w prawo do jaskini.Obok niej są 2
szkielety.Znajdujemy nekromantę, jednak on nie będzie zadowolony z tego, że mu przeszkadzamy i pyta nas co tu
robimy.Mówimy mu. że musimy nauczyć się języka Demonów.Pyta nas dlaczego więc odpowiadamy, że wątpimy w jego
moc i wtedy on będzie uczył nas języka.Będzie to nas kosztować 20 PN i kilka tys sztuk złota.Możemy także zabić
Kreola i zabrać książkę z nauką języka, nie stracimy wtedy PN i złota.Gdy znamy już język wracamy do wieży Xardasa i
czytamy wszystkie pulpity w wieży.Czytamy je uważnie i wracamy do Tegona.Mówimy, że znamy język Demonów i że
jesteśmy gotowi na pytania.Jeśli nie znamy odpowiedzi tu je znajdziemy:

Pytania Opiekuna Tegona:

1)Żywioły
2)Bogowie
3)Równowaga
4)Wszystko to razem
5)Wiedza
6)Chaos
7)Beliar
8)To jest moja decyzja
Gdy odpowiemy w takiej kolejności otrzymamy zgodę trzeciego opiekuna.

Rytuał Ognia:
Czwarty opiekun znajduje się niedaleko myśliwego Niclasa(Trochę dalej na płaskowyżu musimy podążać tą ścieżką za
myśliwym).Nazywa się Kelios i jest on opiekunem ognia.Opiekun mówi nam abyśmy poszli na teren budowli
Budowniczych i weszli do teleportera(tego na placu na powierzchni).Przeniesie on nas do Ognistego Świata i z pulpitu
wyczytamy, że naszym zadaniem jest zabicie Ducha Ognia.Przed walką z duchem będziemy musieli zabić fałszywe
duchy.Prawdziwy Duch Ognia to Ognisty Golem.Zabijamy go, przeszukujemy i następnie wracamy do Keliosa. Zabijanie
duchów ognia zwiększy naszą ochronę przed ogniem.

Artefakt Hadesu:
Piąty opiekun jest za bramą prowadzącą do Górniczej Doliny w Khornis.Nazywa się Demos i jest opiekunem
ognia.Opiekun mówi nam abyśmy odszukali i zdobyli starożytny artefakt.Artefakt jest w Cmentarzysku Orków, tym w
którym zabiliśmy Baala Lukora w G1.Może nam tam przydać się Ulu-Mulu.Musimy dostać się do głównej komnaty i na
piętro.Jest tam kilku nieumarłych orków.Zabijamy je i bierzemy artefakty.Pierścień,talizman i Grahtnakk.Idziemy w dół do
bocznego cmentarza i wkładamy artefakty do piedestałów.Teraz wracamy do głównej komnaty z teleportem i widzimy tam
Nieumarłego szamana orków.Rozmawiamy z nim i zabijamy go, następnie używamy jego runy teleportacyjnej.Bierzemy
artefakt z ołtarza i wracamy z nim do Demosa.

Błagania śmierci:
Szósty opiekun znajduje się na klasztornym moście.Nazywa się Farion i jest opiekunem ognia.Rozmawiamy z nim i
dowiadujemy się, że naszym zadaniem jest zabicie paladyna Sergio.Jest to spowodowane tym, że ma się stać panem
cieni.Idziemy do klasztoru ale okazuje się, ze tam go nie ma.Idziemy do jaskini z runą dla nowicjuszy, teraz tam
przebywa mroczny paladyn.Rozmawiamy z nim i następnie go zabijamy.Jednak Mroczny paladyn nie daje za wygraną i
powraca pod postacią szkieletu, którą także likwidujemy.Następnie wracamy do Fariona.

Pielgrzym:
Siódmy opiekun znajduje się w drodze z Martwej Harpii do Piramid.W miejscu, którym był pierwszy włóczęga.Nazywa się
on Gader i jest opiekunem wody.Rozmawiamy z nim i otrzymujemy od niego 5 artefaktów.Naszym zadaniem jest
umieszczenie ich w ołtarzach w domach budowniczych.Gdy już to zrobimy wracamy do Gadera.

Pierścień Narusa:
Ósmy opiekun jest na Farmie Bengara niedaleko wodospadu(ten, którego woda wlewa się do jeziora koła
Bustera).Nazywa się on Narus i jest opiekunem wody.Mówi nam abyśmy odszukali jego pierścień.Aby to zrobić musimy
wskoczyć właśnie do tego wielkiego jeziora i zajrzeć za wodospad.Pierścień leży na kamieniu.Wracamy na górę i
oddajemy zgubę Narusowi.

Duch Wody:
Dziewiąty opiekun jest na rozwidleniu dróg na Farmie Onara.Nazywa się on Vakon i jest opiekunem wody.
Aby wykonać to zadanie będzie nam potrzebne Ulu-Mulu.
Najpierw musimy iść do Górniczej Doliny i porozmawiać z Ur-Shakiem (siedzi w pobliżu starej wieży Xardasa na wzgórzu)
Mówi nam co wie o Duchu Wody i radzi zapytać o to szamana z klanu skały.Klan ten mieści się nad świątynią Śniącego
wysoko w górach.Po dotarciu do klanu rozmawiamy z ich wodzem Nag Shorem. Niewiele mówi nam o Duchu Wody i
odsyła nas do szamana Ur-Daha. Przebywa on w Cmentarzysku Orków.Rozmawiamy z nim i mówi nam, że musimy
zdobyć 5 kryształów w celu uwolnienia ducha wody.Mając kryształy musimy wsadzić je do kamienia na szczycie klanu
przy bramie (nie zapominając o założeniu pierścienia Narusa inaczej się spalimy!!!).Następnie otwieramy bramę i
podchodzimy do skały.Wyjmujemy ze skały Ducha Wody i zanosimy go do opiekuna Vakona.

Lokalizacja pięciu kryształów:
1.W podwodnej jaskini z Rudą dla Węża.Znajduje się ona pod Jerganem(Dokładnie na północ od Zamku w kierunku
przełęczy, wejście jest zasłonięte krzakami)
2.W jaskini za wodospadem, tam gdzie rozpoczyna się lodowa kraina.
3.Na bagnie przy ścianie, w drodze do bagiennego smoka.
4.W pobliżu zatopionej wieży Xardasa, na kamieniu
5.W jaskini pod ścieżką do wulkanu, siedziby ognistego smoka(wspinamy się do niej po krawędziach).

Test Wiary:
Dziesiąty opiekun Stonnos znajduje się w Słonecznym Kręgu, tam gdzie naprawialiśmy Oko Innosa.Daje on nam ostatnie
zadanie polegające na zdobyciu fragmentów żywiołów ognia,wody,skały i ciemności, znajdziemy je wszystkie w Górniczej
Dolinie:
Żywioł ognia - W starej kopalni tam gdzie pracował niegdyś Grimes.
Żywioł wody - W opuszczonej kopalni, niedaleko przełęczy.
Żywioł ciemności - W zatopionej wieży Xardasa.
Żywioł skały - W Starym Obozie Sekty, w miejscu, którym przebywał Y'Berion.
Po zdobyciu Żywiołów wracamy do Opiekuna.(Jeśli wykorzystaliśmy je do tworzenia runy Krzyż Żywiołów do zniszczenia
S'enyaka, mówimy o tym Stonnosowi. Stwierdza on, że mówimy prawdę  i uzyskujemy jego zgodę).
Teraz możemy wybrać jedną ze ścieżek ognia, wody, ciemności lub kamienia.Po dokonaniu wyboru Stonnos daje nam
runę Bramy Opiekunów, teleport do Pałacu Vakhrana ich siedziby.Jeśli jesteśmy wojownikiem zostajemy Haradrimem a
jeśli magiem to Opiekunem.

Ścieżka Kamienia
Ochrona przed bronią i strzałami +15
Ochrona przed Ogniem i mocnym uderzeniem +100
Życie +150

Ścieżka Wody
Mana +100
Dłuższe oddychanie pod wodą

Ścieżka Ognia:
Ochrona przed ogniem +20
Siła +15

Ścieżka Ciemności:
Zręczność +15
Ochrona przed magią +25

Uwaga!
Zadania są podzielone na rozdziały, jeżeli Abuyin nic nam nie mówi, to w tym rozdziale nie ma już więcej opiekunów.

Offline

 

#2 2013-06-20 23:46:21

Asmael

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-06-19
Posty: 4
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Po zostaniu opiekunem/horadrimem dostajemy ich zbroje?

Offline

 

#3 2013-07-03 12:42:43

MrMati99

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-04-06
Posty: 2
Punktów :   

Re: Opiekunowie

czy opiekunem to nie wiem ale chyba tak jak jestesmy haradrimem to idziemy do tego glowne haradrima i mowimy mu o tym ze dolaczylismy i pozniej wybieramy jaki pancerz chcemy wykuc dokladnie nie pamietam ale cos takiego

Offline

 

#4 2013-07-03 14:32:59

Stonnos111

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-05-08
Posty: 4
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Jak zostajemy opiekunem to dadzą nam szatę nowicjusza opiekunów a w 5 rozdziale jak powiemy im o wypłynięciu na irdorat to dadzą nam szatę kamienia, ognia, wody, lub ciemności. A jak jesteśmy haramidem to wybieramy sobie jaką zbroję chcemy wykuć.

Ostatnio edytowany przez Stonnos111 (2013-07-03 14:33:22)

Offline

 

#5 2013-08-18 12:47:19

Tony98

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-08-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Mam problem z drugim opiekunem ;/ Nie mogę zrobić Strumienia Dusz.. mimo że mam wszystkie składniki, książkę i alchemię na wysokim poziomie... Może mi ktoś podać kod na strumień dusz? To chyba jedyny sposób aby przejść to zadanie

Z góry dziękuję za pomoc.

Offline

 

#6 2013-08-27 12:19:59

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Czy aby przypadkiem nie sprzedałeś serca Luciana? Przejrzyj ekwipunek.

Offline

 

#7 2013-09-15 20:06:39

Drick

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 1
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Joł. Mam nadzieję że ktos tutaj jeszcze zagląda. Jak się zostaje Haradrimem? Bo ten ich szef mówi że nie jestem jeszcze gotów aby wyzwać któregoś z nich. Więc pojawia się pytanie: Co trzeba w takim razie zrobić aby być gotów?

Offline

 

#8 2013-09-16 17:33:04

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Musisz zabić smoki (5 rozdział).

Offline

 

#9 2013-09-22 22:23:02

Vasquez

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-09-21
Posty: 17
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Mam problem, bo muszę zrobić zadanie dla Opiekuna i potrzebuję Ulu-Mulu, niestety UrShak mi "ukradł", ponieważ po rozmowie z nim nagle mi poszło z ekwipunku
Więc jakby ktoś byłby tak miły i podałby mi kod (innego wyjścia nie widzę ;( ) to byłbym wdzięczny

Offline

 

#10 2013-09-25 19:26:31

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Opiekunowie

A nie zabiłeś nim przypadkiem jakiegś orka? Wtedy znika z ekwipunku. Kod: itmw_2h_orcprestige.

Offline

 

#11 2013-09-27 11:46:35

Vasquez

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-09-21
Posty: 17
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Możliwe ;/. Dziękuję Ci bardzo

Offline

 

#12 2013-10-13 20:35:26

deton

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-13
Posty: 2
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Mam pytanie gdzie jest czwarty opiekun Kelios bo niegdzie go tam nie ma


http://www.iv.pl/images/01619630918236199069.gif

Offline

 

#13 2013-10-14 12:21:56

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Zobacz sobie na mapce khorinis którą wstawiłem w poradniku.

Offline

 

#14 2013-10-22 19:01:53

pytke15

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 2
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Witam, mam problem. Gdzie dokładnie jest teleporter, który każe mi znaleźć Kelios?

Offline

 

#15 2013-10-22 19:50:15

MrBruum

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 3
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Wchodząc na teren ruin w khorinis (np z Laresem) po prawo masz swoiste "podwyższenie" z kilkoma krótkimi filarami, po rozmowie z Keliosem kamień teleportacyjny na tymże podwyższeniu się uaktywnia.

Ostatnio edytowany przez MrBruum (2013-10-22 19:50:55)

Offline

 

#16 2013-10-23 20:42:06

pytke15

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 2
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Znowu ja. Teraz jest większy problem jestem przy 9 opiekunie z tym duchem wody. A dokładnie, nie mogę porozmawiać z Ur-Shakiem  dlatego, że zabiłem Hosh-Paka. Próbowałem z przyzwaniem go na kodach itd, bez niego nie mogę ukończyć drogi Opiekunów. Ma ktoś jakiś pomysł?

Offline

 

#17 2013-10-23 21:46:04

slider

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 4
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Sprobuj użyc zaklęcia niepamieć na Ur-Shaku

Offline

 

#18 2013-10-31 21:58:48

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Przywódca klanu skały jest w mieście pod tym piedestałem co sie wsadza kryszatały.Sprawdź w namiotach przy jednym z nich stoi.

Offline

 

#19 2013-11-01 09:51:58

dominik1987f

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-11-01
Posty: 3
Punktów :   

Re: Opiekunowie

witam mam problem z 7 opiekunem dal mi 5 artefaktow wlozylem je w 4 piedestaly chce wkladac w 5 a tam go niema jakby mi wyparowal z ekwipunku mial ktos juz tak ? jakis blad w modzie ? prosze o pomoc

Offline

 

#20 2013-11-01 11:22:24

dominik1987f

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-11-01
Posty: 3
Punktów :   

Re: Opiekunowie

a orientujesz sie moze czy mozna jakos je wyciagac z piedestalu ? moze jakis kod na taki artefakt

Offline

 

#21 2013-11-01 21:23:07

dominik1987f

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-11-01
Posty: 3
Punktów :   

Re: Opiekunowie

gandalf probowalem juz , niema ich i lipa chyba juz nic niezrobie

Offline

 

#22 2013-11-11 12:35:14

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Opiekunowie

W ostateczności możesz wczytać save, użyć edit focus i poznać kod na artefakt. U mnie się zawsze tak bugowało, że miałem niby tylko jeden artefakt, ale wsadziłem w pięć piedestałów i nadal go miałem w ekwipunku.

Offline

 

#23 2013-11-12 21:29:10

MrBruum

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 3
Punktów :   

Re: Opiekunowie

set fbox i ma kod ^^ Focusem nie zawsze załapie kod

Offline

 

#24 2013-12-26 13:16:54

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Opiekunowie

Tony98 napisał:

Mam problem z drugim opiekunem ;/ Nie mogę zrobić Strumienia Dusz.. mimo że mam wszystkie składniki, książkę i alchemię na wysokim poziomie... Może mi ktoś podać kod na strumień dusz? To chyba jedyny sposób aby przejść to zadanie

Z góry dziękuję za pomoc.

Pech chciał że mam to samo, jak temu zaradzić?

Offline

 

#25 2013-12-26 13:59:18

Vasquez

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-09-21
Posty: 17
Punktów :   

Re: Opiekunowie

Z tego co pamiętam, to jest błąd w przepisie. Zamiast łodyg bagiennego ziela potrzebujemy Bagienne Ziele(znajdziemy na przykład na małej wysepce koło domu Erola, ale radzę uważać bo jest tam potężny topielec).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nidapinczow.pun.pl www.rayman.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.majowie.pun.pl www.wszif.pun.pl