TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2013-04-07 15:01:16

Ward

W³adca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Magowie Wody

Solucja Magów Wody

Przyjêcie do magów wody:
Zanim do³±czmy do magów wody musimy byæ w Wodnym Krêgu
Aby zostaæ nowicjuszem wody musimy wykonaæ nastêpuj±ce zadania:
-Zaginieni ludzie
-Handlarz broni± dla bandytów
Musimy tak¿e zebraæ wszystkie cztery czê¶ci ornamentu i oddaæ je Nefariusowi.Nastêpnie rozmawiamy z Saturasem i
zostajemy nowicjuszem wody.
Aby awansowaæ na maga wody musimy spe³niæ wymogi dotycz±ce many i inteligencji (Saturas mówi nam ile) oraz byæ w
Jarkendarze.
Uwaga! Inteligencje mo¿emy od tej pory zdobyæ szybciej poniewa¿ Cronos mo¿e nam sprzedaæ przepis na miksturê
inteligencji (jej sk³adnikiem s± g³owy polnych pe³zaczy z tym nie bêdzie ju¿ problemu).

Zaginieni ludzie:
Zadnie daje nam Vatras.Musimy je wykonaæ aby do³±czyæ do Wodnego Krêgu.Aby wykonaæ to zadanie musimy pomówiæ
z Dexterem w jego kryjówce.Znajduje siê ona niedaleko Fortu Azgan.Dodatkowo mo¿e nam Skip zaznaczyæ to miejsce
gdy mu damy mapê.Idziemy do siedziby bandyty i mówimy stra¿nikowi jego imiê czyli Dexter.Rozmawiamy z bandyt± a
nastêpnie go zabijamy, w walce pomo¿e nam Greg.Bierzemy list, który mia³ przy sobie Dexter i go czytamy, nastêpnie
pokazujemy go Gregowi.Teraz wracamy do Vatrasa i mówimy mu o wszystkim.

Handlarz broni± dla bandytów:
Vatras prosi nas o odszukanie osoby która sprzedaje broñ bandytom.W tym celu rozmawiamy z kwatermistrzem
Martinem, znajdziemy go w porcie.Teraz musimy i¶æ do obozowiska bandytów niedaleko Farmy Sekoba.Zabijamy ich,
bierzemy list oraz pa³asz bandytów z liter± F.Czytamy list i wracamy do Martina, a nastêpnie informujemy Vatrasa.

Cz³onek Wodnego Krêgu - Returning:
Je¶li jeste¶my cz³onkiem jednej z wp³ywowych gildii nie ma problemu z do³±czeniem.Mo¿emy mieæ jednak problem je¶li
obrali¶my drogê maga wody.W tym wypadku niestety bêdziemy musieli u¿yæ kodów.Wpisujemy bmarvinb F2 a nastêpnie e
ab i zmieniamy swoj± gildie na 2.Idziemy teraz do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim.Po rozmowie z nim zmieniamy
gildiê na 0 i wracamy do Vatrasa.Teraz jeste¶my w wodnym krêgu.

Cz³onek Wodnego Krêgu - Rebalance:
-Aby zostaæ cz³onkiem wodnego krêgu musimy zdobyæ wszystkie ornamenty
-Oraz wykonaæ pozosta³e zadania dla magów wody w Khorinis

Portal:
Nefarius prosi nas o odnalezienie brakuj±cych ornamentów, musimy je znale¼æ aby dostaæ siê do Jarknedaru.Mag da nam
mapê i musimy pój¶æ dok³adnie w zaznaczone miejsca.Musimy udaæ siê do 3 kamiennych krêgów, wcisn±æ przyciski i
pokonaæ kamiennych stra¿ników.Jeden z nich znajduje siê w pobli¿u kamiennego krêgu niedaleko Farmy
Lobarta. Rozmawiamy z Cavalornem i mówi nam, ¿e paladyni posiadaj± ornament.W tym celu idziemy do miasta i
rozmawiamy z Lotharem a on daje nam ornament.Nastêpny znajdziemy w pó³nocnym lesie, mo¿emy tam pój¶æ z
Laresem.Ostatni ju¿ znajdziemy w krêgu na Farmie Sekoba.Gdy mamy ju¿ wszystkie czê¶ci ornamentu oddajemy je
Nefariusowi.Teraz mówimy z Saturasem i mag mianuje nas nowicjuszem wody.Od tej pory mo¿emy pomówiæ z Hagenem.
Uwaga! w walce z Kamiennymi Stra¿nikami sprawdza siê najlepiej broñ Obuchowa i Krusz±ca.

Pro¶ba Saturasa:
Rozmawiamy z Saturasem, nastêpnie mag daje nam list do Lorda Hagena.Oddajemy go dowódcy paladynów a nastêpnie
rozmawiamy z Saturasem.

Niewolnicy Kruka:
Aby wykonaæ to zadanie musimy siê dostaæ do obozu bandytów w Jarkendarze.Aby to zrobiæ musimy posiadaæ zbrojê
bandyty, któr± zdobywamy podczas w±tku piratów.Maj±c pancerz bandyty musimy dostaæ siê na 3 poziom obozu (tam
gdzie kopalnia z³ota).Aby to zrobiæ potrzebujemy czerwonych tabliczek, które posiada Esteban.Zabijamy go i bierzemy
tabliczki.Teraz musimy daæ je trzem kopaczom: Emiliowi,Finnowi i Lennarowi.Nastêpnie idziemy do kopalni i zajmujemy
siê pe³zaczami.Do kopalni przychodzi Bloodwyn i siê z nim rozprawiamy.Teraz pokazujemy jego g³owê stra¿nikowi
niewolników i rozmawiamy z Thorusem. Otrzymujemy od niego zgodê i rozmawiamy ponownie z stra¿nikiem
niewolników.Teraz wystarczy porozmawiaæ z niewolnikiem Patrickiem i zostan± oni uwolnieni.

Kruk:
Kruk zamkn±³ za sob± wej¶cie do ¶wi±tyni i nie mo¿emy teraz siê do niej dostaæ.Rozmawiamy z Saturasem a on nam
radzi aby¶my pomówili z duchem Quarhodrona.Aby objawi³ siê nam duch musimy mieæ zaklêcie od Myxira.Rozmawiamy
z nim a nastêpnie szukamy grobowca wodza.Znajduje siê on niedaleko pustelnika Eremity.Wzywamy ducha a nastêpnie
odpowiadamy na jego pytania w ten sposób:
1.Do której kasty nale¿ysz? Stra¿nicy Umar³ych
2.Kto kiedy¶ broni mieszkañców Jarkendaru przed wrogimi atakami? Kasta Wojowników
3.Kto mo¿e wydaæ im bezpo¶redni rozkaz? Kap³ani
4.Kto jest odpowiedzialny za z³o, które na nas spad³o? Kasta Wojowników
5.Kto ma decyduj±cy g³os w Radzie Piêciu? Uczeni
6.Kto ³agodzi cierpienia i opiekuje siê chorymi? Uzdrowiciele
7.Kto zamkn±³ portal, by uchroniæ ludzi przed z³em? Sk±d mam to wiedzieæ? Mo¿emy tak¿e odpowiedzieæ Uzdrowiciele
obie odpowiedzi s± poprawne.Gdy odpowiemy poprawnie Quarhodron da nam tablicê z zaklêciem otwieraj±cym ¶wi±tyniê
Adanosa.W pierwszej komnacie ¶wi±tyni znajdziemy przyciski, naciskamy je w kolejno¶ci 1,5,3 i idziemy dalej.W
ciemnej komnacie musimy u¿yæ zaklêcia ¶wiat³a b±d¼ skorzystaæ z pochodni.Aby prze¿yæ nie mo¿emy wej¶æ na ciemne
kwadraty.W komnacie z Rademesem prosimy go by otworzy³ wrota do kolejnej komnaty(stajemy wtedy na bezpiecznej
p³ytce bez otworów w pod³odze).Bêd±c w komnacie z Krukiem walczymy z nim i go zabijamy.Idziemy do o³tarza przed
nim i otwieramy przej¶cie przyciskiem na ¶cianie.Wchodzimy do ¶rodka, bierzemy runê i kamieñ górski.Teraz wracamy do
Saturasa i mówimy mu o naszym zwyciêstwie.

Offline

 

#2 2013-09-05 16:22:27

osiaka112

Pocz±tkuj±cy

Zarejestrowany: 2013-09-05
Posty: 2
Punktów :   

Re: Magowie Wody

Witam mój problem polega na tym ¿e jak idê do Hagena aby pytaæ o oko inosa a jestem nowicjuszem magów wody to gdy pytam o drogê na prze³êcz to gra siê wy³±cza kiedy zmieniam gildiê na inn± za pomoc± kodów te¿ siê wy³±cza a gdy mam brak przyznania w gildi to pisze ze muszê do jakie¶ do³±czyæ ale siê nie wy³±cza a gdy zmieniam na inn± to znów siê wy³±cza wie kto¶ z was jaka jest przyczyna i co mam robiæ dalej ???

Offline

 

#3 2013-12-29 14:52:37

 Monolit

W³óczêga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: Magowie Wody

Pytanie odno¶nie ornamentu z za farmy Lobarta. Najpierw ma³e wyja¶nienie:
Gdy opró¿nia³em skrzynie w jaskini bandytów zaatakowa³ mnie Cavalorn i od tamtej pory ze mn± nie gada ("Nie gadam z tob± parszywy z³odzieju" czy co¶)

Wiêc jak mam zdobyæ ten ornament ?

Ps.
Chodzi o ReBalance 2.1

Offline

 

#4 2013-12-29 15:30:55

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Magowie Wody

Monolit napisał:

Pytanie odno¶nie ornamentu z za farmy Lobarta. Najpierw ma³e wyja¶nienie:
Gdy opró¿nia³em skrzynie w jaskini bandytów zaatakowa³ mnie Cavalorn i od tamtej pory ze mn± nie gada ("Nie gadam z tob± parszywy z³odzieju" czy co¶)

Wiêc jak mam zdobyæ ten ornament ?

Ps.
Chodzi o ReBalance 2.1

Kup zwój zapomnienie od Ignaza, i rzuæ go na Cavalorn'a.
Je¶li pomog³o, daj +

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.starycn.pun.pl www.pgs-dm.pun.pl www.khorn.pun.pl www.makro09.pun.pl www.uf-clan.pun.pl