Porady do modyfikacji TheReturning
Cz³onek Gildii Solucja:
Siedziba gildii mie¶ci siê w Khorinis niedaleko prze³êczy do Górniczej Doliny.W G2 byli tam bandyci w Elvrichem.
Do³±czenie do Gildii:
Do³±czenie do gildii jest bardzo proste je¶li jeste¶my czeladnikiem Bospera i mamy pancerz który nam da³.Aby do³±czyæ musimy porozmawiaæ z Falkiem najlepszy z po¶ród my¶liwych.Je¶li jeste¶my czeladnikiem u innego mistrza musimy wykonaæ szereg trudnych zadañ i zdobyæ popracie pozosta³ych my¶liwych.Rozmawiamy z Falkiem a on siê pyta czego od niego chcemy.Mówimy ¿e chcemy do niego do³±czyæ a on mówi nam aby¶my zabili Czarnego Troll (lub pokonali jego) i dodatkowo zabiæ 200 potworów.
Najlepszy ³owca:
To zadanie bêdzie siê ci±gn±æ przez ca³y czas wykonywania zadañ dla my¶liwych.Gdy wykonamy to zadanie zostaniemy szefem tej gildi i wygramy nagrodê.W tym celu musimy wyzwaæ Falka na pojedynek.Aby by³o to mo¿liwe musimy wykonaæ wiêkszo¶æ zadañ dla my¶liwych.
Wilcze skóry dla Falka:
Falk otrzyma³ zamówienie na na 20 skór wilka i prosi nas o ich zdobycie.Je¶li nie umiesz ich zdejmowaæ naucz siê tego od Alfreda.¯eby nie chodziæ tylko za tymi skórami mo¿emy po drodze wykonaæ te¿ inne zadania.Gdy mamy ju¿ skóry to oddajemy je Falkowi.
Stado wilków-zabójców:
Te zadanie otrzymujemy od Alfreda.Prosi nas aby¶my pozbyli siê stada morderczych wilków.Znajduj± siê one niedaleko karczmy martwa harpia w dawnym obozie Dragomira.Nie bêd± one zbyt ³atwe do pokonania wiêc warto u¿yæ magii.Gdy wilki s± ju¿ martwe zdejmujemy z nich skóry.Teraz idziemy do Alfreda i otrzymujemy od niego zgodê na pojedynek z Falkiem.
Ranne zwierze:
Te zadanie otrzymujemy od Nixa.My¶liwy mówi nam ¿e jego pupil wilk jest ranny i potrzebuje pomocy.Prosi nas aby¶my poszli do Sagitty aby zrobi³a lekarstwo.Jej jaskinia znajduje siê niedaleko posiad³o¶ci Onara.Do stworzenia eliksiru bêdzie potrzebne
-Szczaw królewski
-Korzeñ leczniczy
-bagienne ziele
-le¶na jagoda
Problem mo¿emy mieæ ze szczawiem królewskim mo¿emy go znale¼æ w le¿u czarnego trolla.Korzeñ leczniczy mo¿emy znale¼æ niedaleko wie¿y Xadrasa przy wodospadze.Gdy mamy ju¿ sk³adniki oddajemy je zielarce i warzy nam eliksir.Oddajemy eliksir Nixowi i potem czekamy kilka dni a¿ Kie³ wyzdrowieje.
Kusza Dragomira:
Dragomir utraci³ swoj± kuszê i prosi nas o odszukanie jej.Idziemy do s³onecznego krêgu w tym co by³ odprawiany retua³ odtworzenia Oka Innosa.Kusza ale¿y oparta o kamieñ, bierzemy ja i oddajemy my¶liwemu.
Zamówienie Bospera:
Po oddaniu wilczych futer dla Falka otrzymujemy kolejne zadanie.Tym razem musimy i¶æ do miasta do Bospera i daæ mu list od Falka.Bosper da nam specjalne strza³y dla Falka.Koniecznie jest oddanie ich Falkowi.Nie wolno z nich strzelaæ!
Szpony topielca:
Barem prosi nas o 5 par szponów topielca.Po prostu musimy zabiæ topielców i zebraæ z nich ich szpony.Gdy mamy ju¿ trofea oddajemy je my¶liwemu i w nagrodê dostajemy 3 pancerze pe³zacza.
Zbroja dla Barema:
Barem potrzebuje zbroi z pancerzy pe³zaczy.Prosi aby¶my tak± mu przynie¶li i daje 4 p³ytki pancerza pe³zacza.Powinni¶my mieæ teraz razem ich 7 jednak to za ma³o.Potrzebujemy razem 10 p³ytek.Aby nauczyæ siê ich zdejmowania musimy i¶æ do Grimbalda.Pe³zacze mo¿emy znale¼æ na terenie bazy bandytów w kopalni oraz w jaskini z run± dla nowicjuszy.Gdy bêdziemy ju¿ mieli 10 p³ytek musimy udaæ siê do najemnika Wilka aby nam zrobi³ pancerz.Czekamy dzieñ i pancerz jest gotowy.Odnosimy zbrojê Baremowi.Je¶li mamy jeszcze 10 p³ytek to mo¿emy i¶æ znowu do Wilka i wykona dla nas zbroje, warto j± mieæ na pocz±tku gry.Warto te¿ zbieraæ p³ytki mog± siê przydaæ na koñcu gry.
Spór My¶liwych:
Zadanie daje nam Falk.My¶liwi spieraj± siê o to który z nich jest w stanie zabiæ Czarnego Trolla.Mo¿emy równie¿ do³±czyæ do ich sporu.W tym celu idziemy do legowiska Czarnego Trolla i go zabijamy.Je¿eli jeste¶my s³abi mo¿emy podprowadziæ go do Grimbalda lub zmniejszyæ czarem.Po walce Grimbald mówi ¿e jeste¶my najlepsi i poprze nas u Falka.Zabieramy jego skórê i pokazujemy j± Falkowi.Zadanie wykonane.
Grom i trolle:
Grom znajduje siê w pobli¿u fortu paladynów (pod mostem).Prosi nas o zabicie dwóch trolli.Zabijamy je i pokazujemy mu ich skóry.
Nowy ³uk:
Raff potrzebuje nowego ³uku.Ten ³uk mo¿na kupiæ u Bospera w 2 rozdziale.Albo te¿ znale¼æ niedaleko mostu bandytów przy spalonych chatach z jaszczurami w jaskini obok.Gdy mamy ju¿ ³uk oddajemy go my¶liwemu i on w nagrode bêdzie nas uczy³.
Dzik:
Zadanie zleca nam Barem.Mówi, ¿e na wschodzie w lesie pojawi³ siê dzik.Podejmujemy siê zadania.Dzik jest blisko kamiennego krêgu w pó³nocno-wschodniej czê¶ci lasu, idziemy tam z Laresem zdobyæ ornament.Gdy zabijemy ju¿ dzika musimy pokazaæ skórê Baremowi.Wtedy otrzymamy zgodê Barema na pojedynek z Falkiem.
Jajo topielca:
Raff prosi nas o przyniesienie mu jaja topielca.Ostrzega nas ¿e matka topielców która pilnuje swych jaj jest bardziej niebezpieczna ni¿ inne topielce.Ów topielec znajduje siê w drodze z Martwej harpii do S³onecznego krêgu.Id±c wzd³u¿ rzeki przy pobojowisku bêdzie nowy most dziêki któremu przejdziemy na drug± stronê, tam znajduje siê topielec.Zabij go i we¼ jego jajo, nastêpnie wróæ do Raffa.
Polowanie na orków:
Falk mówi nam, ¿e my¶liwi natknêli siê na oddzia³ orków niedaleko Farmy Akila.Jest tam 8 orków i kilka wargów.Je¶li nie jeste¶ zbyt silny zajmij siê tym pó¼niej, ewentualnie u¿yj czaru deszcz ognia.
Specjalne bronie dla Raffa:
Zadanie otrzymujemy od Raffa.My¶liwy mówi nam ¿e kupi od nas specjalne bronie.Potrzebuje jednak tylko ³uków i kusz takich jak:
-Ognisty ³uk znajdziemy go pod mostem w jaskini przy którym stoi Rabu¶
-Magiczny ³uk znajdziemy go w Jarkendarze niedaleko sidziby stra¿ników umar³ych za pêkniêtym mostem.Aby siê tam dostaæ musimy mieæ akrobatykê b±d¼ przemianê w jakie¶ skoczne zwierzê.
-Magiczna kusza znajdziemy j± w grobowcu Quarhodrona
-Dozownik znajdziemy j± w Dolnie Cieni w Mie¶cie Nieumar³ych.Aby j± zdobyæ musimy wcisn±æ wszystkie przyciski a¿ otworz± siê nam ostatnie kraty.Gdy damy mu ju¿ wszystkie bronie Raff wyrazi dla nas swoje poparcie.
Nocny ³owca:
To zadanie daje nam Raff.Musimy zmierzyæ siê z ¿yw± legend±, której nikt nie zdo³a³ pokonaæ.Nie pokonane zwierze mieszka w kotlince w miejscu którym na pocz±tku przybywa³ Lester.
Szczê¶cie dla my¶liwego
Zadanie daje nam Nix, mówi nam aby¶my poszli do ruin (piramid) bestia znajduje siê niedaleko piramid w towarzystwie ognistych jaszczurów.Musimy j± zabiæ i zdobyæ jej pazury i daæ je Nixowi.
Jak zdobyæ zgodê od innych my¶liwych:
Dragomir zgodzi siê gdy nasza umiejêtno¶æ w pos³ugiwaniu kusz± wzro¶nie do 60%
Gaan zgodzi siê odrazu.Znajdziemy go niedaleko prze³êczy.
Grom zgodzi siê gdy przyniesiemy mu jajo pe³zacza.Znale¼æ je mo¿emy w jaskini z run± dla nowicjuszy.
Niclas przebywa niedaleko latarni Jacka.Prosi nas o 12 kawa³ków miêsa.Gdy mu je damy to wyrazi swoj± zgodê.
Najlepszy ³owca:
Wyzywamy Falka na pojedynek.Przyjmie nasze wyzwanie i oferuje konkurencje w polowaniu na Slokersa.Najwa¿niejsze jest to aby wytropiæ i zabiæ Slokersa i jako dowód przynie¶æ jego skórê.Slokers znajduje siê blisko Czarnego Trolla przy jeziorku w lesie.Ów stworzenie najlepiej zabiæ broni± dystansow± lub czarem poniewa¿ bêdzie przed nami uciekaæ.Mo¿emy równie¿ skorzystaæ z eliksiru szybko¶ci.Gdy zabijemy Slokersa zabieramy jego skórê do obozu i dajemy Falkowi.My¶liwy bêdzie niezwykle zaskoczony ¿e siê nam uda³o.Falk uznaje nas za najlepszego z my¶liwych i wrêcza nam £uk Cienia(140 zrêczno¶ci, 190 obra¿eñ)Do tego ³uku s± wymagane specjalne strza³y, które mo¿emy nabyæ u Bospera.
Znajd¼:
Aby Otrzymaæ to zadanie musimy porozmawiaæ z Falkiem o jego dziadku Benie, nastêpnie musimy znale¼æ 1 notatkê.Znajduje siê ona na terenie starych ruin w Khorinis.U podnó¿a piramidy jest sakiewka z listem.Otwieramy j± i czytamy.Teraz musimy znale¼æ kolejne notatki.
-Druga notatka jest w obozie piratów w jaskini z cieniostworem na pó³nocnej pla¿y.Otwieramy pust± butelkê po rumie i czytamy notatkê.
-Trzecia notatka jest w pobli¿u jeziora przy którym polowali¶my z Jackiem Alligatorem.Znajdujemy dziwn± rybê,wyjmujemy z niej notatkê i czytamy.
-Czwarta notatka jest w kanionie obok ma³ego jeziorka.Niedaleko niego znajdziemy butelkê bo grogu w niej jest notatka.
-Pi±ta notatka jest w pobli¿u wej¶cia do du¿ej jaskini, która prowadzi do kanionu.Przed jaskini± skrêcamy w lewo i idziemy do przodu trochê po górach.
-Szósta notatka jest na bagnach niedaleko od jaskini w której by³ Juan za drzewem
Teraz musimy znale¼æ zwierze podobne do pe³zacza - jest to polny pe³zacz.Znajduje siê on na bagnach niedaleko od ¶wi±tyni na prawo od obozu bandytów,Zabijamy j± i bierzemy Amulet Bena Kenobiego (Tak tak jego dziadek by³ Jedi :O)Oddajemy artefakt Falkowi i dostajemy nagrodê.
G³odny my¶liwy:
Zadanie otrzymujemy od my¶liwego Groma.Znajduje siê on niedaleko wie¿y Dextera pod mostem do fortu paladynów.Prosi nas o butelkê mleka,chleb i szynkê.Przynosimy mu o co prosi³ i teraz bêdzie nas uczy³.
Skóra cieniostwora:
Nix prosi nas aby¶my przynie¶li mu skórê cienistwora.Zabijamy pierwszego lepszego cieniostwora i dajemu mu skórê.
Róg smoczego zêbacza:
Alfred prosi nas o przyniesienie mu rogu smoczego zêbacza.Mo¿emy mu tak¿e daæ róg Prychaj±cego zêbacza.(Usuwania rogów uczy Gaan).
Prychaj±ca istota:
Gaan mówi nam, ¿e w polowaniu przeszkadza mu pewna bestia i prosi nas jej pozbycie.Znajduje siê ona niedaleko Nowego obozu bractwa w kierunku górniczej doliny.
Nauczyciele (Rodzia³ 1):
Grom - K³y,Rogi cieniostwora,¿uwaczki,serca,jêzyki ognistych jaszczurów
Grimbald - Pancerze pe³zaczy, pazury,skrzyd³a i ¿±d³a krwiopijców
Gaan - Rogi smoczych zêbaczy
Niclas - Wytwarzanie strza³ i be³tów
Alfred pazury,skórowanie gadów
Nauczyciele (Rodzia³ 2):
Bagrus - Smocza krew,usuwanie smoczych ³usek(Dolina Cieni)
Edgor - Pozyskiwanie trucizny krwiopijców
Alligator Jack - Skórowanie gadów
Nauczyciele (Rodzia³ 4):
Gestah - smocza krew,usuwanie smoczych ³usek (Górnicza Dolina)
Altearnatywny sposób na zostanie my¶liwym
1.Zostañ uczniem Bospera w Khorinis i rozmawiamy z Falkiem w skórzanym pancerzu
2.Podczas pierwszej rozmowy zgadzamy siê przynie¶æ mu skórê Czarnego Trolla
2a) K³amiemy ¿e zabili¶my potwora i bijemy Falka
2c) Gdy pobijemy Falka nie otrzymamy ju¿ zadania (Spór my¶liwych)
2b) Dajemy mu skórê Czarnego Trolla i wykonujemy zadanie (Spór My¶liwych)
W ka¿dym razie i tak musimy zabiæ 200 potworów.
Offline
Pocz±tkuj±cy
Aktualizacja: Ognisty £uk w nowej wersji znajduje siê w jaskini pomiêdzy S³onecznym Krêgiem, a Mrocznym Lasem.
Offline
TR King
Mam problem z misj± "200 potworów" problem polega na tym ¿e po zabiciu np. wilka nie nalicza mi "+1 zabity stwór itd.) w dzienniku mam obecnie ok. 30 zbitych potworów i dalej nie ruszy.
Wiem ¿e to bardzo chaotycznie napisane i krótko ale nie chcia³o mi siê rozpisywaæ .
Offline
W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jaki¶ czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabi³e¶ potworów w tym momencie. Mo¿esz w rozmowie z Falkiem wy¶wietliæ ile zabi³e¶. Jak zabijesz 200 to bêdziesz mia³ wpis w dzienniku.
Offline
TR King
Jao napisał:
W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jaki¶ czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabi³e¶ potworów w tym momencie. Mo¿esz w rozmowie z Falkiem wy¶wietliæ ile zabi³e¶. Jak zabijesz 200 to bêdziesz mia³ wpis w dzienniku.
Aaaa, wiêc to tak ma byæ? Cholercia baran ze mnie. xD
Offline
Witam. Mam pytanie i problem odno¶nie my¶liwych, a mianowicie nie mogê porozmawiaæ z ¿adnym z nich. Tylko z Falkiem jest dialog odno¶nie skóry czarnego trola. Zdoby³em j±, da³em mu, dosta³em expa i na tym siê wszystko koñczy nie mogê zagadaæ z ¿adnym z nich. Mam tylko opcje dialogow± "zakoñcz rozmowê". To jaki¶ bug?
Offline
W³a¶nie na pocz±tku lecia³ mi ten licznik potworów, teraz ju¿ siê to nie pokazuje. Ale mam 26 poziom ju¿, wiêc my¶lê ¿e ju¿ zabi³em du¿o wiêcej ni¿ 200. Taki sam problem mam z Obozem Bractwa, mam ubrana opaskê, ale Bar Orun siê w ogolê do nie nie odzywa.
Sory, ¿e pisze w tym temacie, ale mam jedna pro¶bê/zapytanie latam z El Bastardo i jest to trochê lipna broñ jednorêczna na Jaszczury czy Orki Elita. Czy mo¿e mi kto¶ powiedzieæ gdzie by zdobyæ jak±¶ bardziej dokokszon± broñ jednorêczn±? Szuka³em trochê na ten temat, ale ciê¿ko co¶ znale¼æ, jedyny mieczyk to ten Miecz ¯ywio³ów ale go dostaje siê podobno dopiero jak siê stanie tym Horadrimem czy co¶ takiego:D
Offline
W zadaniu Znajd¼:.
W którym trzeba odnale¼æ dziadka Bena doszed³em tylko do 4 kartki.Pi±tej nie mogê znale¼æ pomimo pomocy poradnika. Co dziwne wpisa³em edit focus na t± czwart± kartkê ¿eby wpisaæ sobie na pi±t±.
I ogólnie kod brzmi jako¶ tak: itwr_falkgrandfather_04
I niby wystarczy³o by wpisaæ 05 na koñcu a tu nic.Nie ma takiego kodu! Zaznaczê ¿e np: 01,02,03 dzia³a i dostajê wtedy poprzednie kartki pierwsz± drug± i trzeci±.Ale nie mogê ogarn±æ pi±tej i szóstej.Tak jakby ich nie by³o! A zadanie wisi w powietrzu...
Offline
Kaboom napisał:
Ok spróbujê ale nie s±dze.A mo¿e kto¶ ma kod 5 i 6tej karki i amuletu?
Mo¿e po prostu kody siê ró¿ni±.
Je¶li jeszcze nie znalaz³e¶ to spróbuj wpisaæ itwrfalkgrandfather05 i itwrfalkgrandfather06, po prostu bez tych pierdolników miêdzy s³owami, albo itwr_falk_grandfather_05. Pokombinuj, mo¿e Ci siê uda, bo wiem ¿e np kod na ostrze do ose³ki ma kod bez tych my¶lników.
Offline
Rogi cieniostworów lepiej sprzedawaæ Busterowi. Oprócz kaski dostaniemy tak¿e trochê expa.
Zadanie dosta³em graj±c nekro tak¿e mo¿liwe ¿e wszystkie nowe gildie mog± je dostaæ.
Ka¿da gildia ma dostêpne te zadanie- Gandalf
Offline
Pocz±tkuj±cy
Ja mam problem bo nie moge porozmawiac z falkiem, kaze mi isc bo przeszkadzam, wszyscy inni tez mi tak mowia, co mam zrobic? Nie nalicza mi potworków a jestem pewien ze 200 zabi³em juz
Offline
Wybaczcie moj± ignorancjê ale czy mo¿ecie mi wyt³umaczyæ jak 5 letniemu dziecku jak mam do³±czyæ do gildii my¶liwych nie bêd±c czeladnikiem Bospera? Nikt nie chce ze mn± za bardzo rozmawiaæ tylko Falk mówi ¿ebym zabi³ czarnego trola, jak to zrobiê to zostanê przyjêty? Czy mam zrobiæ co¶ innego?
Offline
a skórzan± zbrojê my¶liwego masz? Bosper daje tak± jak zostajesz u niego czeladnikiem. Powinna te¿ byæ w skrzyni obok sklepu Mattea co pilnuje stra¿nik. Rzuæ na niego czar Sen i zajeb wszystko xd a pó¼niej uciekaj przez murek do lasu.
O ile dobrze pamiêtam to ¿eby z tob± rozmawiali musisz w³a¶nie takie ubranie posiadaæ.
Ostatnio edytowany przez Tony98 (2014-04-18 21:22:32)
Offline
Zabij czarnego trolla przy pomocy Grinbalda, to nie znaczy misiaczku, ¿e masz go CA£KIEM na niego rzuciæ, jak Go atakuje to Ty trollowi w plecy i siê obraca do Ciebie i tak a¿ nie padnie.
Offline
Pomys³ ca³kiem dobry ale znalaz³em inny sposób na zabicie czarnego trola. Maj±c 30 w 1h broni mo¿na stan±æ na skale tak aby on Ciê nie móg³ trafiæ a Ty go ok³adasz bez strat tylko troszkê czasu na to zejdzie
Offline
W³óczêga
Czy nie bêd±c czeladnikiem u Bospera mo¿na sprzedawaæ komu¶ futra po dobrej cenie? Je¿eli tak to co trzeba wykonaæ aby mieæ tak± mo¿liwo¶æ.
Offline
W³óczêga
Co trzeba spe³niæ aby zacz±³ skupowaæ od bohatera skóry itd.? Jestem stra¿nikiem i dopiero w 2 rozdziale.
Offline
No bêdzie od Ciebie skupywa³ gdy mu do³±czysz do obozu (pogadasz) z Falkiem i potem pogadasz z Alfredem i siê zapytasz czemu s± takie cenne te trofea i skupywa od Ciebie nawet w 1 rozdziale.
Offline
My¶liwy
A sprawdza³e¶ w tej trumnie co le¿± na niej magiczne be³ty? Bo ja w ¶rodku tej trumny j± znalaz³em.
Ostatnio edytowany przez Geniusz000 (2014-07-28 16:15:26)
Offline