Porady do modyfikacji TheReturning
Członek Gildii Solucja:
Siedziba gildii mieści się w Khorinis niedaleko przełęczy do Górniczej Doliny.W G2 byli tam bandyci w Elvrichem.
Dołączenie do Gildii:
Dołączenie do gildii jest bardzo proste jeśli jesteśmy czeladnikiem Bospera i mamy pancerz który nam dał.Aby dołączyć musimy porozmawiać z Falkiem najlepszy z pośród myśliwych.Jeśli jesteśmy czeladnikiem u innego mistrza musimy wykonać szereg trudnych zadań i zdobyć popracie pozostałych myśliwych.Rozmawiamy z Falkiem a on się pyta czego od niego chcemy.Mówimy że chcemy do niego dołączyć a on mówi nam abyśmy zabili Czarnego Troll (lub pokonali jego) i dodatkowo zabić 200 potworów.
Najlepszy łowca:
To zadanie będzie się ciągnąć przez cały czas wykonywania zadań dla myśliwych.Gdy wykonamy to zadanie zostaniemy szefem tej gildi i wygramy nagrodę.W tym celu musimy wyzwać Falka na pojedynek.Aby było to możliwe musimy wykonać większość zadań dla myśliwych.
Wilcze skóry dla Falka:
Falk otrzymał zamówienie na na 20 skór wilka i prosi nas o ich zdobycie.Jeśli nie umiesz ich zdejmować naucz się tego od Alfreda.Żeby nie chodzić tylko za tymi skórami możemy po drodze wykonać też inne zadania.Gdy mamy już skóry to oddajemy je Falkowi.
Stado wilków-zabójców:
Te zadanie otrzymujemy od Alfreda.Prosi nas abyśmy pozbyli się stada morderczych wilków.Znajdują się one niedaleko karczmy martwa harpia w dawnym obozie Dragomira.Nie będą one zbyt łatwe do pokonania więc warto użyć magii.Gdy wilki są już martwe zdejmujemy z nich skóry.Teraz idziemy do Alfreda i otrzymujemy od niego zgodę na pojedynek z Falkiem.
Ranne zwierze:
Te zadanie otrzymujemy od Nixa.Myśliwy mówi nam że jego pupil wilk jest ranny i potrzebuje pomocy.Prosi nas abyśmy poszli do Sagitty aby zrobiła lekarstwo.Jej jaskinia znajduje się niedaleko posiadłości Onara.Do stworzenia eliksiru będzie potrzebne
-Szczaw królewski
-Korzeń leczniczy
-bagienne ziele
-leśna jagoda
Problem możemy mieć ze szczawiem królewskim możemy go znaleźć w leżu czarnego trolla.Korzeń leczniczy możemy znaleźć niedaleko wieży Xadrasa przy wodospadze.Gdy mamy już składniki oddajemy je zielarce i warzy nam eliksir.Oddajemy eliksir Nixowi i potem czekamy kilka dni aż Kieł wyzdrowieje.
Kusza Dragomira:
Dragomir utracił swoją kuszę i prosi nas o odszukanie jej.Idziemy do słonecznego kręgu w tym co był odprawiany retuał odtworzenia Oka Innosa.Kusza ależy oparta o kamień, bierzemy ja i oddajemy myśliwemu.
Zamówienie Bospera:
Po oddaniu wilczych futer dla Falka otrzymujemy kolejne zadanie.Tym razem musimy iść do miasta do Bospera i dać mu list od Falka.Bosper da nam specjalne strzały dla Falka.Koniecznie jest oddanie ich Falkowi.Nie wolno z nich strzelać!
Szpony topielca:
Barem prosi nas o 5 par szponów topielca.Po prostu musimy zabić topielców i zebrać z nich ich szpony.Gdy mamy już trofea oddajemy je myśliwemu i w nagrodę dostajemy 3 pancerze pełzacza.
Zbroja dla Barema:
Barem potrzebuje zbroi z pancerzy pełzaczy.Prosi abyśmy taką mu przynieśli i daje 4 płytki pancerza pełzacza.Powinniśmy mieć teraz razem ich 7 jednak to za mało.Potrzebujemy razem 10 płytek.Aby nauczyć się ich zdejmowania musimy iść do Grimbalda.Pełzacze możemy znaleźć na terenie bazy bandytów w kopalni oraz w jaskini z runą dla nowicjuszy.Gdy będziemy już mieli 10 płytek musimy udać się do najemnika Wilka aby nam zrobił pancerz.Czekamy dzień i pancerz jest gotowy.Odnosimy zbroję Baremowi.Jeśli mamy jeszcze 10 płytek to możemy iść znowu do Wilka i wykona dla nas zbroje, warto ją mieć na początku gry.Warto też zbierać płytki mogą się przydać na końcu gry.
Spór Myśliwych:
Zadanie daje nam Falk.Myśliwi spierają się o to który z nich jest w stanie zabić Czarnego Trolla.Możemy również dołączyć do ich sporu.W tym celu idziemy do legowiska Czarnego Trolla i go zabijamy.Jeżeli jesteśmy słabi możemy podprowadzić go do Grimbalda lub zmniejszyć czarem.Po walce Grimbald mówi że jesteśmy najlepsi i poprze nas u Falka.Zabieramy jego skórę i pokazujemy ją Falkowi.Zadanie wykonane.
Grom i trolle:
Grom znajduje się w pobliżu fortu paladynów (pod mostem).Prosi nas o zabicie dwóch trolli.Zabijamy je i pokazujemy mu ich skóry.
Nowy łuk:
Raff potrzebuje nowego łuku.Ten łuk można kupić u Bospera w 2 rozdziale.Albo też znaleźć niedaleko mostu bandytów przy spalonych chatach z jaszczurami w jaskini obok.Gdy mamy już łuk oddajemy go myśliwemu i on w nagrode będzie nas uczył.
Dzik:
Zadanie zleca nam Barem.Mówi, że na wschodzie w lesie pojawił się dzik.Podejmujemy się zadania.Dzik jest blisko kamiennego kręgu w północno-wschodniej części lasu, idziemy tam z Laresem zdobyć ornament.Gdy zabijemy już dzika musimy pokazać skórę Baremowi.Wtedy otrzymamy zgodę Barema na pojedynek z Falkiem.
Jajo topielca:
Raff prosi nas o przyniesienie mu jaja topielca.Ostrzega nas że matka topielców która pilnuje swych jaj jest bardziej niebezpieczna niż inne topielce.Ów topielec znajduje się w drodze z Martwej harpii do Słonecznego kręgu.Idąc wzdłuż rzeki przy pobojowisku będzie nowy most dzięki któremu przejdziemy na drugą stronę, tam znajduje się topielec.Zabij go i weź jego jajo, następnie wróć do Raffa.
Polowanie na orków:
Falk mówi nam, że myśliwi natknęli się na oddział orków niedaleko Farmy Akila.Jest tam 8 orków i kilka wargów.Jeśli nie jesteś zbyt silny zajmij się tym później, ewentualnie użyj czaru deszcz ognia.
Specjalne bronie dla Raffa:
Zadanie otrzymujemy od Raffa.Myśliwy mówi nam że kupi od nas specjalne bronie.Potrzebuje jednak tylko łuków i kusz takich jak:
-Ognisty łuk znajdziemy go pod mostem w jaskini przy którym stoi Rabuś
-Magiczny łuk znajdziemy go w Jarkendarze niedaleko sidziby strażników umarłych za pękniętym mostem.Aby się tam dostać musimy mieć akrobatykę bądź przemianę w jakieś skoczne zwierzę.
-Magiczna kusza znajdziemy ją w grobowcu Quarhodrona
-Dozownik znajdziemy ją w Dolnie Cieni w Mieście Nieumarłych.Aby ją zdobyć musimy wcisnąć wszystkie przyciski aż otworzą się nam ostatnie kraty.Gdy damy mu już wszystkie bronie Raff wyrazi dla nas swoje poparcie.
Nocny łowca:
To zadanie daje nam Raff.Musimy zmierzyć się z żywą legendą, której nikt nie zdołał pokonać.Nie pokonane zwierze mieszka w kotlince w miejscu którym na początku przybywał Lester.
Szczęście dla myśliwego
Zadanie daje nam Nix, mówi nam abyśmy poszli do ruin (piramid) bestia znajduje się niedaleko piramid w towarzystwie ognistych jaszczurów.Musimy ją zabić i zdobyć jej pazury i dać je Nixowi.
Jak zdobyć zgodę od innych myśliwych:
Dragomir zgodzi się gdy nasza umiejętność w posługiwaniu kuszą wzrośnie do 60%
Gaan zgodzi się odrazu.Znajdziemy go niedaleko przełęczy.
Grom zgodzi się gdy przyniesiemy mu jajo pełzacza.Znaleźć je możemy w jaskini z runą dla nowicjuszy.
Niclas przebywa niedaleko latarni Jacka.Prosi nas o 12 kawałków mięsa.Gdy mu je damy to wyrazi swoją zgodę.
Najlepszy łowca:
Wyzywamy Falka na pojedynek.Przyjmie nasze wyzwanie i oferuje konkurencje w polowaniu na Slokersa.Najważniejsze jest to aby wytropić i zabić Slokersa i jako dowód przynieść jego skórę.Slokers znajduje się blisko Czarnego Trolla przy jeziorku w lesie.Ów stworzenie najlepiej zabić bronią dystansową lub czarem ponieważ będzie przed nami uciekać.Możemy również skorzystać z eliksiru szybkości.Gdy zabijemy Slokersa zabieramy jego skórę do obozu i dajemy Falkowi.Myśliwy będzie niezwykle zaskoczony że się nam udało.Falk uznaje nas za najlepszego z myśliwych i wręcza nam Łuk Cienia(140 zręczności, 190 obrażeń)Do tego łuku są wymagane specjalne strzały, które możemy nabyć u Bospera.
Znajdź:
Aby Otrzymać to zadanie musimy porozmawiać z Falkiem o jego dziadku Benie, następnie musimy znaleźć 1 notatkę.Znajduje się ona na terenie starych ruin w Khorinis.U podnóża piramidy jest sakiewka z listem.Otwieramy ją i czytamy.Teraz musimy znaleźć kolejne notatki.
-Druga notatka jest w obozie piratów w jaskini z cieniostworem na północnej plaży.Otwieramy pustą butelkę po rumie i czytamy notatkę.
-Trzecia notatka jest w pobliżu jeziora przy którym polowaliśmy z Jackiem Alligatorem.Znajdujemy dziwną rybę,wyjmujemy z niej notatkę i czytamy.
-Czwarta notatka jest w kanionie obok małego jeziorka.Niedaleko niego znajdziemy butelkę bo grogu w niej jest notatka.
-Piąta notatka jest w pobliżu wejścia do dużej jaskini, która prowadzi do kanionu.Przed jaskinią skręcamy w lewo i idziemy do przodu trochę po górach.
-Szósta notatka jest na bagnach niedaleko od jaskini w której był Juan za drzewem
Teraz musimy znaleźć zwierze podobne do pełzacza - jest to polny pełzacz.Znajduje się on na bagnach niedaleko od świątyni na prawo od obozu bandytów,Zabijamy ją i bierzemy Amulet Bena Kenobiego (Tak tak jego dziadek był Jedi :O)Oddajemy artefakt Falkowi i dostajemy nagrodę.
Głodny myśliwy:
Zadanie otrzymujemy od myśliwego Groma.Znajduje się on niedaleko wieży Dextera pod mostem do fortu paladynów.Prosi nas o butelkę mleka,chleb i szynkę.Przynosimy mu o co prosił i teraz będzie nas uczył.
Skóra cieniostwora:
Nix prosi nas abyśmy przynieśli mu skórę cienistwora.Zabijamy pierwszego lepszego cieniostwora i dajemu mu skórę.
Róg smoczego zębacza:
Alfred prosi nas o przyniesienie mu rogu smoczego zębacza.Możemy mu także dać róg Prychającego zębacza.(Usuwania rogów uczy Gaan).
Prychająca istota:
Gaan mówi nam, że w polowaniu przeszkadza mu pewna bestia i prosi nas jej pozbycie.Znajduje się ona niedaleko Nowego obozu bractwa w kierunku górniczej doliny.
Nauczyciele (Rodział 1):
Grom - Kły,Rogi cieniostwora,żuwaczki,serca,języki ognistych jaszczurów
Grimbald - Pancerze pełzaczy, pazury,skrzydła i żądła krwiopijców
Gaan - Rogi smoczych zębaczy
Niclas - Wytwarzanie strzał i bełtów
Alfred pazury,skórowanie gadów
Nauczyciele (Rodział 2):
Bagrus - Smocza krew,usuwanie smoczych łusek(Dolina Cieni)
Edgor - Pozyskiwanie trucizny krwiopijców
Alligator Jack - Skórowanie gadów
Nauczyciele (Rodział 4):
Gestah - smocza krew,usuwanie smoczych łusek (Górnicza Dolina)
Altearnatywny sposób na zostanie myśliwym
1.Zostań uczniem Bospera w Khorinis i rozmawiamy z Falkiem w skórzanym pancerzu
2.Podczas pierwszej rozmowy zgadzamy się przynieść mu skórę Czarnego Trolla
2a) Kłamiemy że zabiliśmy potwora i bijemy Falka
2c) Gdy pobijemy Falka nie otrzymamy już zadania (Spór myśliwych)
2b) Dajemy mu skórę Czarnego Trolla i wykonujemy zadanie (Spór Myśliwych)
W każdym razie i tak musimy zabić 200 potworów.
Offline
Początkujący
Aktualizacja: Ognisty Łuk w nowej wersji znajduje się w jaskini pomiędzy Słonecznym Kręgiem, a Mrocznym Lasem.
Offline
TR King
Mam problem z misją "200 potworów" problem polega na tym że po zabiciu np. wilka nie nalicza mi "+1 zabity stwór itd.) w dzienniku mam obecnie ok. 30 zbitych potworów i dalej nie ruszy.
Wiem że to bardzo chaotycznie napisane i krótko ale nie chciało mi się rozpisywać .
Offline
W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jakiś czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabiłeś potworów w tym momencie. Możesz w rozmowie z Falkiem wyświetlić ile zabiłeś. Jak zabijesz 200 to będziesz miał wpis w dzienniku.
Offline
TR King
Jao napisał:
W dzienniku nie nalicza ci zabitych potworów tylko co jakiś czas dostajesz atrybut i wtedy ci pokazuje ile zabiłeś potworów w tym momencie. Możesz w rozmowie z Falkiem wyświetlić ile zabiłeś. Jak zabijesz 200 to będziesz miał wpis w dzienniku.
Aaaa, więc to tak ma być? Cholercia baran ze mnie. xD
Offline
Witam. Mam pytanie i problem odnośnie myśliwych, a mianowicie nie mogę porozmawiać z żadnym z nich. Tylko z Falkiem jest dialog odnośnie skóry czarnego trola. Zdobyłem ją, dałem mu, dostałem expa i na tym się wszystko kończy nie mogę zagadać z żadnym z nich. Mam tylko opcje dialogową "zakończ rozmowę". To jakiś bug?
Offline
Właśnie na początku leciał mi ten licznik potworów, teraz już się to nie pokazuje. Ale mam 26 poziom już, więc myślę że już zabiłem dużo więcej niż 200. Taki sam problem mam z Obozem Bractwa, mam ubrana opaskę, ale Bar Orun się w ogolę do nie nie odzywa.
Sory, że pisze w tym temacie, ale mam jedna prośbę/zapytanie latam z El Bastardo i jest to trochę lipna broń jednoręczna na Jaszczury czy Orki Elita. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie by zdobyć jakąś bardziej dokokszoną broń jednoręczną? Szukałem trochę na ten temat, ale ciężko coś znaleźć, jedyny mieczyk to ten Miecz Żywiołów ale go dostaje się podobno dopiero jak się stanie tym Horadrimem czy coś takiego:D
Offline
W zadaniu Znajdź:.
W którym trzeba odnaleźć dziadka Bena doszedłem tylko do 4 kartki.Piątej nie mogę znaleźć pomimo pomocy poradnika. Co dziwne wpisałem edit focus na tą czwartą kartkę żeby wpisać sobie na piątą.
I ogólnie kod brzmi jakoś tak: itwr_falkgrandfather_04
I niby wystarczyło by wpisać 05 na końcu a tu nic.Nie ma takiego kodu! Zaznaczę że np: 01,02,03 działa i dostaję wtedy poprzednie kartki pierwszą drugą i trzecią.Ale nie mogę ogarnąć piątej i szóstej.Tak jakby ich nie było! A zadanie wisi w powietrzu...
Offline
Kaboom napisał:
Ok spróbuję ale nie sądze.A może ktoś ma kod 5 i 6tej karki i amuletu?
Może po prostu kody się różnią.
Jeśli jeszcze nie znalazłeś to spróbuj wpisać itwrfalkgrandfather05 i itwrfalkgrandfather06, po prostu bez tych pierdolników między słowami, albo itwr_falk_grandfather_05. Pokombinuj, może Ci się uda, bo wiem że np kod na ostrze do osełki ma kod bez tych myślników.
Offline
Rogi cieniostworów lepiej sprzedawać Busterowi. Oprócz kaski dostaniemy także trochę expa.
Zadanie dostałem grając nekro także możliwe że wszystkie nowe gildie mogą je dostać.
Każda gildia ma dostępne te zadanie- Gandalf
Offline
Początkujący
Ja mam problem bo nie moge porozmawiac z falkiem, kaze mi isc bo przeszkadzam, wszyscy inni tez mi tak mowia, co mam zrobic? Nie nalicza mi potworków a jestem pewien ze 200 zabiłem juz
Offline
Wybaczcie moją ignorancję ale czy możecie mi wytłumaczyć jak 5 letniemu dziecku jak mam dołączyć do gildii myśliwych nie będąc czeladnikiem Bospera? Nikt nie chce ze mną za bardzo rozmawiać tylko Falk mówi żebym zabił czarnego trola, jak to zrobię to zostanę przyjęty? Czy mam zrobić coś innego?
Offline
a skórzaną zbroję myśliwego masz? Bosper daje taką jak zostajesz u niego czeladnikiem. Powinna też być w skrzyni obok sklepu Mattea co pilnuje strażnik. Rzuć na niego czar Sen i zajeb wszystko xd a później uciekaj przez murek do lasu.
O ile dobrze pamiętam to żeby z tobą rozmawiali musisz właśnie takie ubranie posiadać.
Ostatnio edytowany przez Tony98 (2014-04-18 21:22:32)
Offline
Włóczęga
Czy nie będąc czeladnikiem u Bospera można sprzedawać komuś futra po dobrej cenie? Jeżeli tak to co trzeba wykonać aby mieć taką możliwość.
Offline
Włóczęga
Co trzeba spełnić aby zaczął skupować od bohatera skóry itd.? Jestem strażnikiem i dopiero w 2 rozdziale.
Offline
Myśliwy
A sprawdzałeś w tej trumnie co leżą na niej magiczne bełty? Bo ja w środku tej trumny ją znalazłem.
Ostatnio edytowany przez Geniusz000 (2014-07-28 16:15:26)
Offline