Porady do modyfikacji TheReturning
Solucja Nekromantów:
Droga Nekromanty:
Aby zostaæ nekromant± musimy porozmawiaæ z Vatrasem o nowych gildiach a nastêpnie z Xardasem. Nekromanta
zastanowi siê na ten temat w tym celu czekamy kilka dni na odpowied¼. Xardas zgadza siê nas przyj±æ na swojego ucznia
lecz aby zostaæ magiem musimy zwiêkszyæ swoje umiejêtno¶ci magiczne:
-Manê 75(Returning) 100(Rebalance) (Manê mo¿emy zwiêkszyæ na wiele sposobów ucz±c siê,jedz±c grzyby,modl±c
siê,sk³adaj±c ofiary dla magów,b±d¼ korzystaæ z mikstur i z tabliczek)
-Inteligencja 40 (Rebalance) (Z inteligencj± jest natomiast trudniej, j± zwiêkszamy wtedy gdy uczymy siê czego¶ nowego
b±d¼ czytaj±c ksi±¿ki i przepisy na mikstury.)
Je¶li mamy problem z man± Xardas mo¿e nauczyæ nas co nieco.Mo¿e tak¿e nauczyæ nas krêgów magii,tworzenia run i
handlowaæ z nami.Gdy spe³niamy warunki wracamy do nekromanty i otrzymujemy szatê.
Rêkopisy Xardasa:
Xardas mówi nam aby¶my odzyskali jego stare rêkopisy które znajduj± siê w Klasztorze Magów Ognia.Do ¶wi±tyni
mo¿emy dostaæ siê po dachu lecz jednak lepiej jest tam siê dostaæ wykonuj±c zadania dla Lutera. Pierwsz± czê¶æ
rêkopisu znajdziemy w klasztornej bibliotece.A drugi w dawnym pokoju Xardasa (To ten przy którym sprz±ta Babo) klucze
do drzwi posiada Xardas. Bierzemy rêkopisy i wracamy do maga.
Droga donik±d:
Xardas da³ nam zadanie aby¶my zdobyli ksiêgê, któr± ma pewnien mag.Chodzi tutaj o Gallahada (znajduje siê on w
jedynej chatce która ma drzwi w porcie).Rozmawiamy z czarodziejem a on prosi nas o co¶ warto¶ciowego w
zamian.Konkretnie chodzi mu o królewski szczaw, powinni¶my go znale¼æ przy kamiennych krêgach lub mieæ go ju¿ przy
sobie.
Serce orka:
Uczmy siê pozyskiwania serc np od Talbina w Górniczej Dolinie.Znajduje siê on na wzniesieniu niedaleko Marcosa przy
starej chacie Cavalorna. Serce naj³atwiej zdobyæ przemierzaj±c dolinê z Diego.
Necromicon:
Xardas prosi nas o odnalezienie staro¿ytnej ksiêgi o nazwie Necromicon. Istniej± dwa sposoby na wykonanie tego zadania
szybki i poprawny:
Szybki sposób:
Wskakujemy do morza w porcie i p³yniemy w praw± stronê w kierunku pla¿y Skipa.Nastêpnie idziemy za wrak statku na
pla¿y i p³yniemy dalej.Teraz zobaczmy star± wie¿e idziemy do niej i obchodzimy dooko³a, szukaj±c jaskini.W ¶rodku
spotkamy golema którego musimy zabiæ zaklêciem ¶wiat³a.Nastêpnie zabieramy jego cz±stkê i wchodzi do komnaty za
nim.Wchodzimy do teleportera i przenosi nas on na szczyt wie¿y.Wybijamy wszystkie harpie a nieopodal le¿y
Necromicon.Teraz kolejnym problemem bêdzie zej¶cie z wie¿y.Teraz mamy tylko 3 wyj¶cia:
-u¿ywamy eliksiru ochrony przed upadkiem
-próbujemy wskoczyæ do morza (nawet z akrobatyk± bêdzie ciê¿ko)
-zmieniamy siê w krwiopijcê i odlatujemy
Poprawny sposób:
1.Idziemy do grobowca niedaleko Farmy Onara.Zabijamy tam wszystkich nieumar³ych oraz Pana Cienia Inubisa i
zabieramy mu klucz do wie¿y.
2.Idziemy teraz do miejscu w którym by³ my¶liwy Grom.Za dwoma trollami znajduje siê wie¿a.Otwieramy j± kluczem który
m mamy od Inubisa i zabijamy zombie oraz szkieleta-maga.Zbieramy wszystko i czytamy ksi±¿kê nieopodal.Pojawi siê
nam zombie nekromanty zabijamy, je nastêpnie bierzemy prochy Nergala (kolejny easter egg Adam Darski :O)
3.Niesiemy prochy do Xardasa nastêpnie on mówi nam o Wie¿y oraz ksiêdze.
4.Teraz robimy tak jak w szybkim sposobie.
Offline
Jak dok³adnie zabiæ tego mrocznego golema? Zaklêcie ¶wiat³a to nie zaklêcie bojowe, wiêc nim golema nie zabijê. Próbowa³em magicznym ³ukiem, kusz±, Dozownikiem, b³ogos³awionymi strza³ami, czarami paladynów i nic.
Offline
TR King
Gdzie dok³dnie s± rêkopisy w bibliotece bo przeczesa³m ca³y teren a tego cholerstwa nigdzie nie ma.
Offline
TR King
No w³a¶nie niczego tam nie ma przeczesa³em nawet podziemia. Dlatego je¿eli kto¶ ma kod na ksiêge z biblioteki to by³bym wdziêczny gdyby kto¶ poda³ ten kod. ;D
Offline
TR King
Jao napisał:
NIE MASZ SZUKAÆ W PODZIEMIACH TYLKO W TEJ BIBLIOTECE W KTÓREJ S¡ KSIÊGI O PRÓBIE OGNIA I O KRÊGACH MAGII!
KU*WA, przecie¿ tam by³em i jak pisa³em wcze¶niej NICZEGO tam nie ma! (we wcze¶niejszym po¶cie mia³em na my¶li t± biblioteke z karrasem i hyglasem oraz t± w podziemiach)
EDIT: Szuka³em nawet na rega³ach.
Ostatnio edytowany przez Adrien (2013-08-30 16:36:15)
Offline
To musia³e¶ co¶ przegapiæ. Robi³em to zadanie i wiem, ¿e rêkopisy le¿± na pulpicie o 6-tym krêgu magii(za rega³em obok Hyglasa).
EDIT: Pomyli³em siê - rega³ z pi±tym krêgiem. A je¶li naprawdê nie zauwa¿y³e¶ nic, to oto kod: Insert itwr_xardasdocs_1.
Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-31 10:16:33)
Offline
TR King
Cashanca napisał:
Witam, czy mo¿ecie mi wyja¶niæ dlaczego przywo³ane szkielety, zombi oraz golemy atakuj± mnie, przecie¿ to ja je przyzywam i powinny byæ po mojej stronie?
Te¿ tak mam, i to nie ja jeden. To po prostu bug w czystej postaci.
Offline
1. sk±d zdobyæ klucz do klasztornej biblioteki?
2. jak najlepiej dostaæ siê do komnaty, aby zdobyæ ksiêgê dla opiekuna? Czekaæ do 3-4 rozdzia³u, kiedy tam mo¿emy wej¶æ na "legalu" czy na sprincie wbiec i zakosiæ ksiêgê?
Offline
@Cashanca To nie bug, to przez to, ¿e nie masz do¶æ karmy u Beliara.
@slider 1. Tu akurat nie mam pojêcia.
2. Musia³by¶ czekaæ a¿ do 5 rozdzia³u, ale to odpada. Musisz zakosiæ.
Ostatnio edytowany przez Jao (2013-09-18 16:22:02)
Offline
W zwk³ym G2 i NK klucz do biblioteki le¿a³ na pod³odze o ile siê nie mylê albo dostawa³o siê go on Parlana. W ka¿dym bad¼ razie nie ma go on. Czy mo¿e kto¶ pokazaæ gdzie dok³adnie w bibliotece ma byæ ksi±¿ka dla Xardasa? Wszed³em do niej na kodach :< i po ksi±¿ce ni widu ni slychu...
"To musia³e¶ co¶ przegapiæ. Robi³em to zadanie i wiem, ¿e rêkopisy le¿± na pulpicie o 6-tym krêgu magii(za rega³em obok Hyglasa). EDIT: Pomyli³em siê - rega³ z pi±tym krêgiem. A je¶li naprawdê nie zauwa¿y³e¶ nic, to oto kod: Insert itwr_xardasdocs_1. "
EDIT:
Screen z dwóch rzêdów: http://img706.imageshack.us/img706/7166/x3wn.jpg
EDIT2:
Screen z pulpitu "pi±ty kr±g magii": http://img46.imageshack.us/img46/4007/hybz.jpg
Ostatnio edytowany przez slider (2013-09-19 09:04:46)
Offline
Powiedzcie mi do ciê¿kiej cholery jak wbiæ 40 inteligencji ?
Przeczyta³em wszystkie ksi±¿k w Khorinisi , kupi³em ksi±¿ki u handlarzy all ,oprócz tej u bospera za 5 k gold i Salandrila równie¿ za 5 k . Tym sposobem mam 28 inteligencji a gdzie mam wbiæ pozosta³e 12 ?
Kamienne tabliczki nie daj± inteligencji .
Gram na pierwszej wersji Re Balance .
Ostatnio edytowany przez Risen (2013-09-22 17:44:03)
Offline
@up Chyba ciagle nie rozumiesz. Trzeba wbiæ 40 inteligencji ¿eby zostaæ nekromant± a bez tego nie mo¿esz nauczyæ siê demonologii ani kupiæ od Xardasa ksi±¿ek.
Ostatnio edytowany przez Jao (2013-09-29 14:09:15)
Offline
Adrien napisa³: "Gdzie dok³dnie s± rêkopisy w bibliotece bo przeczesa³m ca³y teren a tego cholerstwa nigdzie nie ma."
Returning ver. 2.1
Tym razem teksty nie s± na PULPITACH. Podchodzimy do REGA£ÓW (nie s± pod¶wietlone) i traktujemy je jak ka¿d± skrzyniê.
P.S.: Za Lordem Andre w Khorinis te¿ znajdziemy w regale kilka zwojów.
Offline