TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2013-04-14 18:04:52

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Khorinis

Solucja Khorinis

Zioła dla Constantina:
Jest to jeden ze sposobów na dostanie się do maista.
Zadanie otrzymujemy od Lestera.
Lester mówi nam, że strażnicy wpuszczają do miasta osoby przynoszące zioła.Musimy zebrać 10 ziół jednego gatunku i
pokazać strażnikowi przy bramie.Zioła możemy także zanieść alchemikowi.

Bandyci Cavalorna:
Zadanie zacznie się gdy zgodzimy pomóc się Cavalornowi w zabiciu bandytów.
Nagroda to:
Nóż na wiki,kilka esencji leczniczych i ekwipunek bandytów, oraz spora dawka doświadczenia.

Stara chata Cavalorna:
Zadanie otrzymamy jeżeli powiemy Cavalornowi o tym, że idziemy do Górniczej Doliny.Cavalorn chce abyśmy odwiedzili
jego stary dom w Górniczej Dolinie i przynieśli pewną rzecz.Jest to bryłka rudy, którą znajdziemy w mieszku.Teraz
wystarczy mu ją już tylko oddać.

Listy gończe:
Zadanie otrzymamy jeżeli przed pozbyciem się bandytów, pójdziemy do nich.Zaczepi nas bandyta przy jaskini i musimy
następująco poprowadzić z nim dialog.Mówimy mu, że jesteśmy z Górniczej Doliny i damy 10 sztuk złota za imię osoby,
która rozsyła listy.Mówi nam on, że to Dexter i znajduje się niedaleko Farmy Onara.Będziemy musieli złożyć mu wizytę.

Zadanie Gallahada:
Aby dostać to zadanie musimy porozmawiać z magiem.
Zadanie otrzymujemy od byłego szefa Gildi Magów w Khorinis i prawej ręki Lariusa.Gallahad znajduje się w jednym z
domów w dzielnicy portowej(ten który ma drzwi, dom za sklepem Mattea).
Aby wykonać to zadanie musimy zdobyć listy polecające od następujących osób:
- Gerbrandt - jego list otrzymamy jeśli wykonamy zadanie z dostarczeniem przesyłki Gillianowi
- Fernando - kupiec prosi nas o przyniesienie mu książki Podstawy Retoryki.Książkę znajdziemy w domu Gallahada na
półce nad łóżkiem.Aby bezpiecznie wynieść ją z domu musimy porozmawiać z Ingazem i powiedzieć magowi, że
alchemik potrzebuje ziół.Następnie Gallahad opuści swój dom i możemy spokojnie zabrać wszystko co ma.
- Lutero - on z kolei prosi nas o odzyskanie jego weksli, które posiada lichwiarz Lehmar.Znajdziemy je w skrzyni w jego
domu, która pojawia się po wciśnięciu przycisku na kominku.
- Salandril - jego list otrzymamy jeżeli przyniesiemu mu miksturę orków.
- Valentino - jego zadanie w mieście się nie liczy ale możemy także wykonać jego zadanie.Polega ono na pobiciu
Regisa.
Wystarczy zdobyć tylko 3 listy polecjące aby wykonać zadanie.
Teraz mając już listy musimy przekazać je Lariusowi.Musimy to zrobić w godzinach popołudniowych gdy będzie się
relaksował na ławce obok ratusza.
Uwaga! Jeśli porozmawiamy z nim i on wstanie z ławki zadanie będzie nieudane!!!
Mamy do wyboru 3 nagrody:
- 500 sztuk złota, możemy się potargować do 1000 ale lepiej tego nie robić.
- Jeden z eliksirów Siły, Zręczności lub Many.
- Nauka magii natury(tworzenie run i nauka do 3 kręgu magii, nie będąc magiem!) i zwiększanie Many.

Solucja Zadań związanych z Gallahadem:

Podręcznik Retoryki:
Fernando prosi nas abyśmy przynieśli mu Podręcznik Retoryki.Książkę znajdziemy na półce w domu Gallahada.Abyśmy
mogli spokojnie ją zabrać musimy porozmawiać z Ignazem, a następnie mag się do niego wybierze i nie będzie nam
przeszkadzał odnoszeniu książki.

Orkowa mikstura:
Salandril prosi nas o orkową miksturę.Takową miksturę posiada ork, który jest za wschodnią bramą w kotlince, w
kierunku latarni morskiej.Spotkamy go głównie w nocy.Zabijamy go i odbieramy mu eliksir.

Długi Lutero:
W tym zadaniu musimy zdobyć weksle Lutero.Są one w chacie Lehmara, w skrzyni.Pojawi się ona gdy wciśniemy
przycisk na kominku.

Dług Regisa:
Valentino karze pobić nam Regisa.Znajdziemy go na ławce przed sklepem Mattea.Rozmawiamy z nim i no cóż niech
wygra lepszy.

Spotkanie w karczmie:
Aby otrzymać to zadanie rozmawiamy z Gerbrandtem.
Prosi on nas o spotkanie się z pewnym mężczyzną w gospodzie Martwa Harpia.Dostajemy list i sakiewkę, którą mamy
dostarczyć właśnie jemu (nie wolno mam jej otworzyć).Idziemy do karczmy, następnie o północy rozmawiamy z Orlanem
i idziemy do magazynku na piętrze.Następnie dajemy mu rzeczy i wracamy do obywatela.

Szantażysta:
Kardif narzeka na niejakiego Moe. Karczmarz mówi nam, że wymusza on pieniądze od przechodniów i zniechęca
odwiedzających.Rozmawiamy z Moe i bijemy go.Następnie rozmawiamy z Kardifem i zostajemy nowym
odźwiernym.Teraz będziemy otrzymywać 50 sztuk złota za dzień i w ciagu np 10 dni zarobimy  500 sztuk złota.

Problemy ze strażą:
Rabak Farim skarży się, że ma problemy ze strażą.Zabierają mu zbyt wiele ryb.Idziemy do magazynu Martina i
rozmawiamy z nim.Następnie wracamy do rybaka i otrzymujemy akwamaryn w nagrodę.

Szalony Fellan:
Alvin skarży się, że Fellan go denerwuje reperując cały czas dom.Idziemy do Fellana i bijemy go.Teraz powinien już być
spokój i możemy powiedzieć o tym Alvinowi.

Miecz Alrika:
Alrik sprzedał swój miecz dla Jory.Aby odzyskać miecz musimy zapłacić kupcowi 50 sztuk złota lub złapać Rengaru i
oddać mu złoto.Mając miecz wracamy do Alrika.

Eksperyment:
Alchemik Ignaz chce przetestować czar Niepamięć.Trzeba znaleźć jakąś osobę (najlepiej Valentino), pobić go i
wypróbować na nim czar.Po sprawdzeniu działania czaru wracamy do alchemika.

Piracki handel:
Zadanie daje nam Skip.Znajdziemy go na plaży obok miasta.Rozmawiamy z nim i wysyła on nas do Baltrama.Następnie
rozmawiamy z kupcem i musimy dostarczyć mu rum od Skipa.

Informacje dla Garvella:
Garvell chce się dowiedzieć dlaczego paladyni przybyli do miasta.Idziemy do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim i
następnie z Rangarem.Dajemy mu piwo a on po pijaku nam wszystko opowiada.Wracamy do Garvella i mówimy mu o
wszystkim.

Czeladnik z Khorinis:
Możemy zostać czeladnikiem u Bospera,Constantino lub Harada.Koniecznie do tego jest uzyskanie zgody 4 mistrzów.

Matteo i Gritta:
Idziemy do Gritty i grozimy jej, że sprzedamy jej wszystkie suknie.Ona daje nam pieniądze, które możemy dać
Thorbenowi lub oddać Matteo.

Futra dla Bospera:
Bosper prosi nas o przyniesienie mu 6 wilczych futer.Uczmy się skórowania i następnie idziemy do Bartoka aby wybrać
się z nim na polowanie.Myśliwy zgodzi się pójść za 50 sztuk złota.Idziemy z nim za miasto i polujemy, następnie
zbieramy skóry.Podczas polowania możemy się zapuścić dalej i natknąć na orka.Przy okazji zdobędziemy broń dla
Harada.Mając skóry wracamy do Bospera.

Wielkie wyzwanie:
Musimy udowodnić, że nie boimy się orków i przynieść Haradowi ich broń.Będąc na polowaniu z Bartokiem powinniśmy
już mieć takową broń.Orkowy topór możemy także znaleźć w jaskini za wschodnią bramą, bądź też kupić od Ciphera na
Farmie Onara.

Błogosławieństwo Bogów:
Aby wykonać to zadanie musimy otrzymać błogosławieństwo bogów.Aby otrzymać błogosławieństwo Adanosa musimy
porozmawiać z Vatrasem i powiedzieć prawdę o sobie.Błogosławieństwo Innosa natomiast możemy otrzymać od Darona,
składając ofiarę lub Isgorata za darmo.

Zioła dla Constantino:
To zadanie musimy wykonać tylko wtedy gdy chcemy zostać czeladnikiem Constantina.Dostaniemy od alchemika listę i
musimy przynieść mu rośliny.Jeżeli nie wiemy gdzie ich szukać, Zuris może nam trochę pomóc.

Bezczelny złodziej:
Jora mówi nam, że ukradziono mu sakiewkę.Złodziej przebywa na rynku i nazywa się Rengaru.Jeśli z nim porozmawiamy
zacznie natychmiast uciekać.Możemy go znaleźć przy drzewie za koszarami przy dzielnicy portowej.Teraz możemy
zabrać mu złoto bądź się podzielić.Możemy także go wydać straży (jeżeli chcemy mieć problemy z gildią złodzieji).

Łuk Bospera i Srebro Coragona:
Rozmawiamy z Regisem i dowiadujemy się, że Bosper został okradziony w biały dzień.Rozmawiamy z Bosperem i on to
potwierdza.Następnie idziemy do portu i rozmawiamy z Fenią.Powie ona nam, że złodziej wskoczył do morza i
popłynął.Rzeczy te znajdziemy w kryjówce gildii złodziei, w jednym z pokoi.Aby otworzyć skrzynie będziemy
potrzebowali umiejętności włamywania się, której nauczyć może nas np Ramirez.Łuk musimy odnieść dla Bospera a 6
srebrnych pucharów do Coragona.

Torba pełna rudy:
Aby otrzymać to zadanie musimy porozmawiać z Wężem, który przebywa w karczmie Kardifa.Następnie rozmawiamy z
Snipesem, który pracuje na Farmie Lobarta.Teraz musimy iść do Górniczej Doliny do jaskini pełnej goblinów(znajduje się
ona niedaleko jaskini Marcosa dokładnie pod Talbinem i Engromem).Znajdziemy w niej szkielet Alepha i bierzemy jego
kość.Teraz wracamy do Xardasa i prosimy go o wskrzeszenie Alepha.Duch mówi nam gdzie jest zakopana
ruda.Znajdziemy ją w podwodnej jaskini(To ta pod Jerganem przy przełęczy, jest tam jeden z kryształów), wejście do niej
jest zasłonięte krzakami.Ruda jest oznaczona X i wykopujemy ją.Następnie oddajemy część Wężowi i Snipesowi a
resztę zostawiamy sobie (500 bryłek rudy!).

Bandyci Cavalorna:
Są to ci bandyci, którzy napadli Cavalorna.Musimy z nim iść i ich zabić.Następnie mówimy o tym Malethowi i
otrzymujemy 3 butelki wina.

Strój roboczy Lobarta:
Idziemy do Lobarta i mówimy mu, że potrzebujemy stroju farmera (podczas pierwszej rozmowy odpowiadamy, że
jesteśmy za farmerami wtedy ubranie będzie tańsze o 10 sztuk złota).Farmer zgadza się nam je sprzedać.Możemy je
po prostu kupić lub wykonać kilka zadań by obniżyć cenę ubrania.Ubranie wtedy będzie kosztować 30 sztuk złota.

Zebrać rzepę z pola:
Lobart powiedział abyśmy zebrali rzepę z pola.Po prostu zbieramy ją i następnie pokazujemy Lobartowi. Powinniśmy
zebrać 25 sztuk.

Zanieść rzepy Hildzie:
Lobart każe nam zanieść rzepę dla Hildy.Znajdziemy ją w domu.

Patelnia dla Hildy:
Hilda prosi nas o kupienie jej nowej Patelni.Możemy ją kupić od Canthara, następnie przynosimy ją farmerce.

Za butelkę wina:
Na polu spotkamy farmera Vina.Prosi nas on o flaszkę wina.W zamian pochwali nas Lobartowi.Wino możemy dostać od
Maletha za zabicie bandytów.

Jak się dostać do miasta Khorinis:
Maleth, może powiedzieć nam jak dostać się do miasta.Mówi nam abyśmy ubrani w strój farmera powiedzieli
strażnikowi, że przychodzimy naprawić ekwipunek u kowala.Kupujemy strój od Lobarta i następnie idziemy do bramy
miasta.

Kupeckie złoto:
Podczas pierwszej rozmowy z Jorą dowiadujemy się, że został okradziony przez złodzieja i prosi nas o odzyskanie
złota.Złodziej nazywa się Rengaru i znajduje się naprzeciw kupca Baltrama. Oskarżamy o kradzież i złodziej zaczyna
uciekać do samotnego drzewa niedaleko koszar w stronę portu.Gdy już go dogonimy żądamy zwrotu złota i grozimy
wydaniem dla straży.Możemy to zadanie wykonać na 3 sposoby
a)Odzyskać całe złoto 50 sztuk
b)Puścić go Wolno
c)Podzielić się łupem
Dodatkowo możemy go też wydać Lordowi Andre bądź nie.

Dostać się do górnego miasta:
Aby dostać się do górnego miasta musimy zostać czeladnikiem u któregoś mistrza lub dołączyć do jakiejś gildii.

Względy Canthara:
To zadanie zależy od naszej moralności i etyki.
Na rynku możemy spotkać kupca imieniem Canthar, który proponuje nam broń w zamian za oddanie przysługi.W
przeciwnym razie wyda nas straży.Zadanie polega to na podrzuceniu listu Sarze w którym jest napisane, że handluje z
Onarem, a następnie mamy donieść na nią do Andre.
Mamy do wyboru 3 opcje:
1) Sprzedać list Sarze i zgłosić się do Lorda Andre.Canthar przejmie jej stanowisko i da nam broń.
2)Idziemy do Lorda Andre i mówimy mu prawdę, że Canthar chce wrobić Sarę.Rezultat będzie podobny Canthar pójdzie
siedzieć a Sara da nam miecz.
3)Odmówić Cantharowi i wtedy będziemy musieli zapłacić grzywnę 500 sztuk złota inaczej inaczej nie będziemy mogli
handlować z kupcami.Możemy także uniknąć tego zadania jeśli odmówimy przyjęcia glejtu, poczas pierwszego
spotkania.

Człowiek z opaską na oku:
W pobliżu miasta spotkamy człowieka imieniem Greg.Chce on się dostać do miasta i prosi nas by mu w tym
pomóc.Zgadzamy się i musimy mu przynieść stój farmera.Dajemy mu swój, który zdobyliśmy u Lobarta i następnie
idziemy do Martwej Harpii.Pomagamy mu zdobyć skarb z jaskini.Teraz musimy odnaleźć jego pozostałe zaznaczone
krzyżykiem rzeczy:
- Pierwsza jest na wysepce na jeziorze koło Bustera.
- Druga na prawo od obozu myśliwych.
- Trzecia w pobliżu wodospadów przy wejściu do Górniczej Doliny.
- Czwarta za szopą na Farmie Bengara.
Kiedy już wszystkie znajdziemy oddajemy je Gregowi.Pirata spotkamy na rozdrożu Farm Onara.

Najazdy Bandytów:
Hakon, handlarz bronią został okradziony w pobliżu miasta przez bandytów. Idziemy do Pablo i okazuje się, że bandyci
ukrywają się w pobliżu miasta.Wychodzimy wschodnią bramą i idziemy na Farmę Akila.Teraz idziemy na lewo do lasu i
szukamy pierwszej jaskini.Zabijamy bandytów i wracamy do kupca po nagrodę.

Interesy Fernando:
Przed podróżą do Górniczej Doliny, rozmawiamy z Fernando.Prosi nas o zbadanie sytuacji w dolinie.Zgadzamy się i
rozmawiamy z Garondem.Następnie przekazujemy wieści Fernandowi.

Złoto Diega:
Diego prosi, abyśmy znaleźli jego złoto. Zgadzamy się. Idziemy do Górniczej Doliny do miejsca w któym spotkaliśmy
Diego w G1.I idziemy lewą stroną.Znajdziemy tam sakiewkę Diega.Teraz po prostu musimy mu ją tylko oddać.

Sprawa Diega:
Diego daje nam list, który mamy przekazać Gerbrandtowi.Idziemy do górnej części miasta i dajemy mu list.Ze strachu
prawie narobił w spodnie i uciekł z górnego miasta.Teraz idziemy do Diega i informujemy go o wszystkim.

Dziwna prośba Constantino:
Alchemik Constantino prosi nas abyśmy dostarczyli mu fiolkę trucizny.Zgadzamy się i idziemy kupić łój kretoszczura od
Martina w porcie.Teraz idziemy do północnego lasu i na wschód od kamiennego kręgu wchodzimy do jaskini.Smarujemy
mechanizm łojem i otwieramy kratę.Bierzemy truciznę ze stołu alchemicznego i oddajemy ją Constantinowi.

Dziwny sklep:
Thorben mówi nam, że jego siostrzenica zaginęła i prosi nas o pomoc.Możemy dać mu 500 sztuk złota i poczekać kilka
dni lub samemu się tym zająć.Znajdziemy ją w lesie za południową bramą w namiocie.Idziemy do namiotu, zabijamy
bandytów i rozmawiamy z Grittą.Następnie wracamy do Thorbena.

Lekarstwo dla Hildy:
Lobart prosi nas o pomoc.Mówi nam, że jego żona jest chora i prosi nas abyśmy zdobyli dla niej lekarstwo.W tym celu
idziemy do Vatrasa i rozmawiamy z nim i otrzymujemy lek.Następnie odnosimy go Hildzie.

Joe:
Handlarz Hakon mówi nam, że Joe gdzieś zaginął.Idziemy do wieży za domem Thorbena i otwieramy je za pomocą
wytrychu.Gdy drzwi są otwarte rozmawiamy z Joe.

Farmer w potrzebie:
Akilowi grożą dwaj najemnicy.Wkurzamy Alvaresa i Engardo i następnie ich zabijamy.

Do dna:
To zadanie daje nam farmer Randolph.Znajdziemy go na Farmie Akila.Prosi nas abyśmy podmienili gin w skrzyni Rukhara
na wodę.Podmiany musimy wykonać w nocy i wrazie kłopotów urzyć czaru snu lub strachu.Gdy to zrobimy rozmawiamy
z Rukharem i zgłaszamy go do konkursu i następnie z Randolphem.Teraz idziemy do gospody i oglądamy
pojedynek.Następnie rozmawiamy z zawodnikami.

Bandyci w latarni morskiej Jacka:
W dzielnicy portowej na ławce siedzi Jack.Prosi nas abyśmy wypędzili z jego latarni bandytów, którzy się tam
za panoszyli.Latarnia znajduje się na północ od miasta.Aby się tam dostać musimy wyjść wschodnią bramą i pójść w
góry w stronę morza.Zabijamy bandytów i wracamy do marynarza.

Złota misa Bromora:
Bromor utracił swoją misę i prosi nas o odzyskanie jej.Naczynie znajdziemy w kryjówce bandytów niedaleko Farmy
Sekoba.

Dostawa Baltrama:
Aby otrzymać to zadanie musimy porozmawiać z Kardifem o specjalnej pracy, a następnie z Nagurem.Następnie
udajemy się do Baltrama (kupiec na rynku) i mówimy, że jego posłaniec zaginął.On przyjmuje nas na posłańca i naszym
zadaniem będzie pójście do Akila.Jeśli będą tam najemnicy możemy powiedzieć o tym dla Miki i on nam pomoże w
walce.Następnie bierzemy paczkę od farmera i odnosimy ją Baltramowi lub Nagurowi.

Ktoś coś zgubił?:
Rozdział III
Jeśli porozmawiamy z Hanną da nam pewne zadanie.Mówi nam, że sprzedała Brahimowi cenną mapę i chce ją
odzyskać.Idziemy do dzielnicy portowej i kupujemy mapę.Następnie wracamy do Hanny.

Złodziej Pedro:
Rozdział III
Po rozmowie z Lordem Hagenem, idziemy do klasztoru i dowiadujemy się, że oko Innosa zostało skradzione przez
Pedra.Nowicjusz uciekł w kierunku Słonecznego Kręgu.Znajduje się on w lesie niedaleko Czarnego Trolla.Możemy
spytać dodatkowo Grimbalda czy nie widział go.Dowiadujemy się, że nowicjusz zrobił złe rzeczy.Pedra jednak spotkamy
dopiero na wyspie Irdorath (VI rozdział). Gdy wejdziemy już do jaskini nowicjusz siedzi w lochach za Czarnym
Trollem.Klucz do nich ma ork-pułkownik w komnacie obok.Zabijamy go i następnie otwieramy lochy i rozmawiamy z
Pedrem.Teraz możemy go zabić lub pomóc mu dostać się na statek.

Samotność i Bezradność:
Rozdział III
Rozmawiamy z Bengarem i farmer mówi nam, że Malak gdzieś zniknął i zabrał ze sobą pozostałych farmerów.Bengar
szuka ochrony.W tym celu musimy iść na Farmę Onara i porozmawiać z Wilkiem.Mówimy mu że mamy dla niego pracę
i najemnik wyrusza na farmę.Następnie schodzimy pod most wieży Dextera i rozmawiam z Malakiem.Przekonujemy go
by wrócił na farmę i wracamy do Bengara po nagrodę.

Leniwy farmer:
Bronko jest pracownikiem na Farmie Sekoba.Ciągle się obija i napada na przybyszy. Till prosi nas abyśmy dali mu
nauczkę.W tym celu idziemy do Bronka i go bijemy po czym wracamy do Tilla.

Słoneczny Aloes:
W lesie niedaleko Farmy Sekoba znajduje się pewna jaskinia.Mieszka w niej zielarka Sagitta.Prosi ona nas o
przyniesienie jej rzadkiej rośliny - słonecznego aloesu.Roślinę znajdziemy w leżu czarnego trolla.Wygląda ona jak smoczy
korzeń.Teraz zabijamy trolla lub szybko bierzemy ją i uciekamy.Wracamy do zielraki i w nagrodę możemy nauczyć się
czegoś o alchemii.

Wiadomości dla Vatrasa:
Zadanie wykonamy, wykonując zadanie Orkowie w dolinie.Po wykonaniu tego zadania wracaym do Vatrasa.

Orkowie w dolinie:
Vatras mówi nam, że nie otrzymał już dawno żadnej wiadomości od innych magów wody i prosi nas abyśmy wybrali się
do Jarkendaru.Idziemy do teleportera i na samym początku spotykamy Saturasa.Mag mówi nam orkowie opanowali
prawie całą dolinę.Naszym zadaniem jest zabicie 6 orkowych dowódców.Znajdziemy ich w domach kast
budowniczych.Wyjątek stanowi świątyni Adanosa jeden dowódca jest w miejscu w którym byli zombie strażnicy Kruka, a
drugi jest w komnacie w której walczyliśmy z Krukiem.

Złodzieje owiec:
Akil stracił swoją owcę i prosi nas o jej odszukanie.Mają ją bandyci, którzy są w jaskini, niedaleko ich farmy w kierunku
lasu.Zabijamy bandytów  i następnie przyprowadzamy owcę do Akila.

Lobarta problem z orkami:
Lobart skarży się, że jego farmę opanowali orkowie i prosi nas o pomoc.Zabijamy nieproszonych gości i wracamy do
farmera.

Cztery wilki dla Pepe:
Zadanie otrzymujemy od pasterza Pepe.Znajdziemy go niedaleko Farmy Onara.Prosi nas o pozbycie się wilków, które
znadają jego owce.Idziemy wgłąb lasu zabijamy wilki i wracamy do pasterza.

Torlofa strach przed złym:
Rozdział III
Torlof obawia się poszukiwaczy z wieży Dextera.Zabijamy ich i wracamy do najemnika.

Przyjaciel Bartoka:
Bartok mówi nam, że zaginął gdzieś jego przyjaciel i prosi nas o jego odszukanie.Trokar znajduje się za Farmą
Akila.Idziemy obok ściany w stronę lasu aż natkniemy się na orków i wargi.Przeszukujemy jego zwłoki, wracamy do
Bartoka i przekazujemy mu jego pierścień.

Zastępstwo dla Laresa:
Lares nie może opuścić portu, daje nam swój pierścień z akwamarynem i prosi abyśmy poszukali dla niego zastępcy.W
tym celu musimy iść do Baltrama i z nim porozmawiać.

Fałszywy posłaniec:
W gospodzie Cardifa pytamy go o specjalną pracę, karczmarz radzi abyśmy porozmawiali w tej sprawie z
Nagurem.Złodziej zgadza się jeśli podzielimy się z nim po połowie.Zadanie polega to na porozmawianiu z Baltramem i
odebraniu paczki Akila.W tym celu idziemy na Farmę Akila i rozmawiamy z nim.Potem wracamy i niesiemy paczkę do
Nagura.Oddajemy ją i czekamy kilka dni aż sprzeda ją pośrednikowi.

Pazury zębacza:
Rozdział II
W 2 rozdziale Lutero poszukuje szczególnych pazurów zębacza.Takowego możemy znaleźć w Górniczej
Dolinie.Znajduje się on niedaleko dawnego miasta orków,(w wieży obok kopalni Fajetha).Jeśli nie umiemy pozyskiwać
pazurów może nas nauczyć tego Jergan, który znajduje się akurat tym oddziale.Zabijamy przywódcę zębaczy i
odnosimy jego pazury do Lutera da on nam w zamian klucz do skrzyni z nagrodą.Skrzynia jest w jaskini pod mostem
(tam gdzie bandyci napadli Errola).

Nielegalna produkcja:
Rozdział III
Ehnim (farmer Akila) wyjawia nam tajemnice, o nielegalnej bimbrowni.Może nam sprzedać łój kretoszczura, który przyda
się do otwarcia krat.Sama bimbrownia znajduje się w północnym lesie w jaskini.Możemy także potargować się co do
ceny łoju.W bimbrowni znajdziemy parę ciekawych rzeczy np: księgę Duch Wina i truciznę dla Constantino.

Wygnany farmer:
Rozdział III
Sekob został wygnany ze swojego domu przez poszukiwaczy i prosi nas o pomoc w ich pozbyciu.Wchodzimy do jego
domu i zabijamy sługi Beliara.Następnie wracamy do farmera.

Pierścień Ulfa:
Po spotkaniu Ulfa w Martwej Harpii i po rozmowie z nim dowiadujemy się, że zgubił swój pierścień.Aby znaleźć pierścień
trzeba iść na prawo od wzgórz koło cmentarza przy gospodzie.Znajduje się on przed spalonymi chatami!Po prostu
musimy trochę się rozejrzeć i poszukać na ziemi.

Tajemnica morderstwa:
Aby otrzymać to zadanie musimy dostarczyć truciznę Constantino oraz wykonać zadania dla maga w bibliotece
klasztornej.Następnie musimy udać sie do domu Ignaza i przeszukać jego zwłoki.Następnie mówimy o sytuacji Lordowi
Andre: daje on nam zadanie odszukania zabójcy.No cóż zaczynajmy.
Na początek porozmawiajmy z Constantino, następnie w Kardifem, Coragonem i Zurisem.Po rozmowach udajemy się do
domu zmarłego i w krzakach znajdujemy pustą butelkę bo truciźnie.Pokazujemy ją Constantino i alchemik zgadza się
pomóc.Idziemy do jaskini na lewo od wschodniej bramy i rozmawiamy z Ortegą, który uważa że jesteśmy jego
zleceniodawcą.Zabójca zdaje sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy zleceniodawcą i usiłuje nas zabić.Po walce czytamy
wiadomość, którą miał przy sobie i czekamy na prawdziwego zleceniodawcę.To mag ognia Karras!Rozmawiamy z nim i
następnie dowiadujemy się o powodzie zabójstwa alechemika.Teraz musimy zdecydować co powiedzieć Lordowi
Andre.Do wyboru mamy wydać maga lub skłamać, w tym pierwszym przypadku otrzymamy nagrodę od Karrasa.

Zaginieni ludzie:
Celem misji jest odnalezienie zaginionych i powiadomienie ich znajomych o ich losie.
1.Rybak Farim stracił kompana - Williama.Jego ciało znajdziemy w Jarkendarze w jednym z budynków.Ma on przy sobie
list, który możemy dać Farimowi.
2.Bromorowi zaginęła jedna z prostytutek - Lucia.Ukradła mu jego złotą misę, znajdziemy ją przy bandytach niedaleko
Farmy Sekoba.
3.Myśliwy Bartok stracił przyjaciela - Trokara.Jego zwłoki znajdziemy w pobliży Farmy Akila w lesie, jest tam pełno
orków! Bierzemy jego pierścień i odnosimy go Bartokowi.
4.Stolarzowi Thorbenowi zaginął jego czeladnik - Elvrich. Uciekł on z Lucią ale złapali go bandyci.Elvricha znajdziemy w
namiocie niedaleko miejsca w którym jest magiczny golem.Najlepiej rozprawić się z nimi przy pomocy Laresa gdy
będziemy odnosić ornament dla magów wody.Uwalniamy Elvricha i następnie odwiedzamy Thorbena.
5.Akil stracił swoich parobków Tonaka i Telbora.Znajdziemy ich w Jarkendarze po uwolnieniu wracamy do Akila i pytamy
o nich.
6.Bengar stracił swojego pracownika Pardosa.Znajdziemy go w Jarkendarze.
7.U najmników zaginął Patrick.Także spotkamy go w Jarkendarze.
8.Garvellowi zaginął pracownik Monty.Znajdziemy go w Jarkendarze z pozostałymi niewolnikami.Może on nas nauczyć
wydobywania złota.Po uwolnieniu go wracamy do stoczni Garvella i otrzymujemy nagrodę.

Offline

 

#2 2013-08-04 12:33:26

Nrolavac

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-07-23
Posty: 1
Punktów :   

Re: Khorinis

Mam problem z oddaniem listów w sprawie Gallahada Lariusowi. Oddałem mu wcześniej paczkę od Oruna i teraz nie chce wychodzić na odpoczynek. Za pomocą kodów udało mi się dostać do ratusza (dopóki nie znajdę się w "zasięgu rozmowy" paladyna, nikt się mnie nie czepiał) na krótko przed 18 (bo o 18 to on normalnie sobie szedł już z tej ławki), ale Larius nie chce słyszeć o Gallahadzie. Postanowiłem więc przywołać drugiego Lariusa kodami - ten wychodzi na odpoczynek, jednak i on nie chce przyjąć tych listów. Kombinowałem nawet, czy to nie wina tego, że jest dwóch Lariusów, więc zabiłem pierwszego Lariusa kodami, ale to i tak nie pomogło. Ktoś coś poradzi?

Offline

 

#3 2013-08-06 19:05:37

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Khorinis

Mam problem z zadaniem od Gerbrandta, ten kąże mi udac się o północy do 'Martwej Harpii' i oddać przesyłkę.
W solucji jest napisane że trzeba pogadać z Orlanem o północy. Ale nie ma żadnego dialogu związanego z tą misją NIC. Przechodzę grę po raz drugi i za pierwszym razem nie było kłopotu.

Offline

 

#4 2013-08-06 19:51:55

Hagen

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-07-21
Posty: 1
Punktów :   

Re: Khorinis

Ja to samo co u Adriena

Offline

 

#5 2013-08-07 11:06:40

Karton

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 2
Punktów :   

Re: Khorinis

W zadaniu zaginieni ludzie znajduję Elvricha martwego z leżącym na nim  szczura. Grając wcześniej bez moda zrobiłem poprawnie. Czy popsuje mi to zadnie z zaginionymi czy mogę sobie olać tego trupa?

Ostatnio edytowany przez Karton (2013-08-07 21:06:19)

Offline

 

#6 2013-08-08 00:45:47

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Khorinis

@Adrien Nieznajomy jest tylko podczas pierwszej nocy od zlecenia zadania w magazynie na piętrze w gospodzie

@Karton Możesz go olać nie ma z nim związanych nowych zadań ale skoro został zabity przez szczura to jest bug i możesz go wskrzesić ;f

Offline

 

#7 2013-08-10 13:30:11

revan77

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 6
Punktów :   

Re: Khorinis

Mój problem polega na tym że podczas zdobywania listów polecających dla Gallahada, Gerbrandt nie daje mi zadania, wogóle nie mam u niego żadnych opcji dialogowych. Ktoś wie może dlaczego? Jeśli jest na to jakiś sposób to byłbym wdzięczny za podpowiedź, a jeśli nie to jakoś kodami może da się to załatwić? Dodam że muszę zdobyć od niego ten list pnieważ listy od Salandrila i Valentino nie są dla niego satysfakcjonujące, więc jako 3 list potrzebuję ten od Gerbrandta.

Offline

 

#8 2013-08-10 13:52:45

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Revan Może to dlatego, że nie powiedziałeś wcześniej Gerbrandtowi że umiesz czytać. Jeśli jeszcze nie wpakowałeś Fernanda do pudła to od niego też możesz dostać list polecający. Oprócz tego jeszcze Lutero da ci zadanie. Poza tym list od Valentino się nie liczy więc musisz jeszcze dwa zdobyć.

Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-10 13:53:27)

Offline

 

#9 2013-08-10 17:09:31

revan77

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 6
Punktów :   

Re: Khorinis

No właśnie od Fernanda i Lutero już mam listy. Brakuje mi tylko 3-go od Gerbrandta. Dokładnie nie pamiętam, ale wcześniej chyba wogóle nie rozmawiałem z Gerbrandtem wiec może to być to. Zna ktoś może kod na dodanie tego listu od Gerbrandta ?

Ostatnio edytowany przez revan77 (2013-08-10 18:39:03)

Offline

 

#10 2013-08-11 10:13:58

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Jak nie dasz rady od Gerbrandta to spróbuj od Salandrila jeszcze wycisnąć(uwaga! Jak grasz na reb v2 lub wyżej, potrzebujesz wszystkich czterech listów)

Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-11 10:14:29)

Offline

 

#11 2013-08-11 10:22:35

revan77

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 6
Punktów :   

Re: Khorinis

Jao no właśnie chodzi o to że wszystkie inne mam, brakuje mi tylko od Gerbrandta. Wogóle kiedy olałem już to zadanie i wróciłem do wątku głownego to Saturas nie chce mi dać pierścienia do portalu bo mówi że czeka na wiadomość od Vatrasa. Natomias Vatras nie chce mi nic dać bo mówi że nie przekazałem wiadomości Hagenowi. Jak wiadomo jednak Klucza do górniczej Doliny nie dostanę przed ukończeniem Jarkendaru. Więc znowu utknąłem bo wszystkie kwestie dialogowe już wykorzystałem. Jakoś mam pecha do tego moda bo mam bug na bugu :O

Offline

 

#12 2013-08-11 12:02:14

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Żeby przekazać wiadomość Hagenowi musisz wykonać zadanie Ornament do momentu w którym już jesteś, zadanie z handlarzem bronią i zadanie z zaginionymi. Jak wykonasz te trzy zadania to Hagen da ci zadanie żebyś się dowiedział co jest za portalem i wtedy Vatras da ci wiadomość.

Offline

 

#13 2013-08-11 12:57:26

revan77

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 6
Punktów :   

Re: Khorinis

Ale jak mam wykonać do końca z zaginionymi jak połowa z nich znajduje się w Jarkendarze do którego nie mogę wejść ?

Offline

 

#14 2013-08-11 18:11:59

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Ech...Chodzi mi o dostarczenie Vatrasowi listu Dextera(zadanie "Gdzie są zaginieni ludzie?")

Offline

 

#15 2013-08-22 12:41:51

Francuz

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-22
Posty: 1
Punktów :   

Re: Khorinis

Mam problem z misją od Gallahada, albowiem dostarczyłem mu już trzy listy (Gerbrandt, Fernando, Salandril), lecz on wciąż twierdzi, że potrzepuje więcej rekomendacji. Chciałbym więc ukraść Lehmarowi weksle Lutero, ale gdy tylko dotknę skrzyni lichwiarz i jego żona wstają i masakrują mnie swymi nożykami. Zastanawiam się czy to wina tego, że mam mało zręczności czy to jakiś bug, ponieważ jakiej bym skrzynki nie dotknął, to się wszyscy na mnie rzucają. Nawet Rukharowi ginu podmienić nie mogę, bo mnie Orlan taranuje! Wie ktoś może co z tym fantem począć?

Offline

 

#16 2013-08-23 21:10:52

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Khorinis

Użyj czaru Snu.

Offline

 

#17 2013-08-30 20:45:51

murarz89

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-30
Posty: 5
Punktów :   

Re: Khorinis

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Offline

 

#18 2013-08-30 20:49:21

Risen

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-29
Posty: 9
Punktów :   

Re: Khorinis

Witam. Mam pewien problem a mianowicie okradłem Cavalorna i on nie chce ze mną teraz gadać.  Chodzi mi o to ze gdy bede musiał zdobyć 3 fragment ornamentu to przeciez muszę z nim zagadać i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobić  ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .

Offline

 

#19 2013-08-30 21:53:48

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Khorinis

murarz89 napisał:

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiętam list polecający od fernando.

Risen napisał:

Witam. Mam pewien problem a mianowicie okradłem Cavalorna i on nie chce ze mną teraz gadać.  Chodzi mi o to ze gdy bede musiał zdobyć 3 fragment ornamentu to przeciez muszę z nim zagadać i on mi powie ze go maja palladyni . Co w tej sytuacji zrobić  ? Czy po prostu zagadac tylko z Akilem i od razu do palow ? Wczytanie zapisu odpada .

Użyj czaru zapomnienia(kupisz go od ignaza) powinno pomóc. ;D

P.S: Pomogłem? Daj "+" xD

Offline

 

#20 2013-08-31 11:02:53

murarz89

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-30
Posty: 5
Punktów :   

Re: Khorinis

Adrien napisał:

murarz89 napisał:

ja za to dostarczylem Gallahadowi wszystkie mozliwe czyli Lutero, Valentino, Gerbrandt, Salandril i Fernando ale problem w tym ze Fernando juz siedzi w pierdlu przez co odrzuca on jego rekomendacje i zadanie nie moze ruszyc dalej cos mozna zrobic? jakies itemy czy komendy w konsoli?

Insert itwr_fernandoletter to o ile dobrze pamiętam list polecający od fernando.

nie w tym rzecz. list od Fernando mam i zdobylem go przed tym jak poszedl do pierdla zgodnie z qustami Wodnego Kregu. Gallahadowi powinny wystarczyc 3 wg poradnika ale czesc odrzucil i przez to nie moge ukonczyc zadania bo mowi ze potrzebuje wiecej a nie mam juz od kogo ich zdobyc. z komendami chodzilo mi bardziej o jakies triggery czy cos takiego aby popchnac dalej zadanie bo mozliwosc uzywania magii do 3 kregu np jako najemnik to fajna sprawa i nie chcialbym aby mnie to ominelo przez niedorobke w modzie

Offline

 

#21 2013-12-14 19:56:08

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Mam ciekawostkę dotyczącą zadania "Spotkanie w karczmie". Jeśli powiemy Asmalowi, że ktoś nas przysłał, a później nie damy się zastraszyć, to później w rozmowie z Gerbrandtem dostajemy premię +250 exp.

Offline

 

#22 2013-12-15 13:32:58

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Khorinis

Tak - na Reb v2.

Offline

 

#23 2013-12-20 15:30:45

Grahtnakk

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-12-20
Posty: 24
Punktów :   

Re: Khorinis

Witam, mam pewien problem związany z zadaniem Gallahada. Zebrałem wszystkie listy od bogatych kupców dla niego i dałem je Lariusowi. Kiedy powiedziałem o tym Gallahadowi on poszedł do ratusza i powiedział, że da mi nagrodę na następny dzień. Tak właśnie zrobiłem, lecz on nic mi nie chce dać. Jaki błąd popełniłem?

Offline

 

#24 2013-12-21 16:01:11

Grahtnakk

Włóczęga

Zarejestrowany: 2013-12-20
Posty: 24
Punktów :   

Re: Khorinis

Nic nie mówi, nie mam takiej opcji w rozmowie.

Offline

 

#25 2013-12-30 19:07:00

 Monolit

Włóczęga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: Khorinis

Odnośnie zadania Torba Pełna Rudy. Chodzi w nim o tą jaskinię ? Jeśli nie to o którą.
http://imageupload.pl/photos/thumb/20131230138842654177385.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wszif.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.majowie.pun.pl www.simr201019.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl