Porady do modyfikacji TheReturning
Mieszczanin
Gdzie znajdê receptê na odtrutki ?? Jestem w Jarkendarze teraz a tam co drugi potwór mnie trujê a odtrutki tanie nie s±.
No i gdzie znale¼æ akwamaryn i czarn± per³ê
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-14 08:04:49)
Offline
Recepty na odrutke raczej nie ma, idz do zurisa/goraxa/isgarotha kup ogniste pociski w pizdu zabiajja na strzala krwiopijce i trutnia wystarczy rzucic i uciekac to sie spala i nie zatruja.
Akwamaryny sa praktycznie wszêdzie dostepnê zobacz u cronosa a czarn± perle u piratów u Garetta
jak pomoglem daj plusa ;3
Offline
Mieszczanin
W³a¶nie akwamarynu nie maj± ¿adni kupcy nawet Cronos ;] Czarn± per³ê ma Garrett ale za 1300z³ to drogo
P.S: Kiedy zdobywa siê runê G³os Straznika patch 1.2 ? Widzia³em na filmikach, ¿e niektórzy w Jarku ju¿ go maj± a mi mówi± w obozie ¿e jeszcze za wcze¶nie.
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-15 07:54:22)
Offline
Mieszczanin
SheerGhar napisał:
Na 1.2 G³os jest od 2 rozdzia³u
To czemu ja mam w dialogu "Jest jeszcze za wcze¶nie" czy co¶ w tym stylu ??
edit:// Jednak mój b³±d mam 1.3.1 przypomnia³o mi siê ¿e instalowa³em patcha heh czyli dopiero od 3 rozdzia³u bêdê mia³ ??
1.3.1 jest trudniejszy czy ³atwiejszy od 1.2 ??
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-15 20:18:00)
Offline
Wojownik
1.3.1 to kawa³ ambitnej gry:)
Offline
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonaæ polne pe³zacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbi³em do Jarkendaru) 62 si³y z bi¿uteri±, 280hp, 40% dwurêczne jestem S¦ i mam wra¿enie, ¿e nie mogê mu wbiæ krytyka nawet (ca³y czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowa³em i obuchowymi i tn±c±.
Do kiedy rozwijaæ broñ dwurêczn± i si³ê? O si³ê wydaje mi siê, ¿e do 1 si³y na 4pn, a je¶li chodzi o dwurêczn± to nie wiem ile mo¿na dostaæ z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1
Ostatnio edytowany przez Micha (2016-08-18 06:54:29)
Offline
Mieszczanin
Micha napisał:
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonaæ polne pe³zacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbi³em do Jarkendaru) 62 si³y z bi¿uteri±, 280hp, 40% dwurêczne jestem S¦ i mam wra¿enie, ¿e nie mogê mu wbiæ krytyka nawet (ca³y czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowa³em i obuchowymi i tn±c±.
Do kiedy rozwijaæ broñ dwurêczn± i si³ê? O si³ê wydaje mi siê, ¿e do 1 si³y na 4pn, a je¶li chodzi o dwurêczn± to nie wiem ile mo¿na dostaæ z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja mia³em podobne staty i da³em spokój. Bez runy Fala gniewu i M³ota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pe³zacze masz na 2 hity ale musisz zd±¿yæ rzuciæ zanim podejdzie bo inaczej Ciê zatrujê, ale tak jak mówiê nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Ciê GD od razu mówiê, ¿e ja wola³em daæ sobie spokój a mia³em w GD 100 si³y to i tak by³o nic.
Ja mam problem tego typu ¿e nie mam opcji dialogowej o do³±czeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gada³em z Vatrasem ale nie mia³em potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Mo¿na to odkrêciæ jako¶ ??
Offline
paulpolska napisał:
Micha napisał:
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonaæ polne pe³zacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbi³em do Jarkendaru) 62 si³y z bi¿uteri±, 280hp, 40% dwurêczne jestem S¦ i mam wra¿enie, ¿e nie mogê mu wbiæ krytyka nawet (ca³y czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowa³em i obuchowymi i tn±c±.
Do kiedy rozwijaæ broñ dwurêczn± i si³ê? O si³ê wydaje mi siê, ¿e do 1 si³y na 4pn, a je¶li chodzi o dwurêczn± to nie wiem ile mo¿na dostaæ z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja mia³em podobne staty i da³em spokój. Bez runy Fala gniewu i M³ota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pe³zacze masz na 2 hity ale musisz zd±¿yæ rzuciæ zanim podejdzie bo inaczej Ciê zatrujê, ale tak jak mówiê nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Ciê GD od razu mówiê, ¿e ja wola³em daæ sobie spokój a mia³em w GD 100 si³y to i tak by³o nic.
Ja mam problem tego typu ¿e nie mam opcji dialogowej o do³±czeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gada³em z Vatrasem ale nie mia³em potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Mo¿na to odkrêciæ jako¶ ??
Aby do³±czyæ do Nekromantów musisz pogadaæ z Vatrasem "Do jakich gildii mó³bym do³±czyæ" on Ci mówi o Paladynach Najemnikach I Magach Ognia, wspomina potem o Bractwie i Magach Wody . O Nekromancji mówi ¿e s³ysza³ tylko plotki, no i powinna Ci po tym siê pojawiæ kolejna opcja dialogowa, a on wy¶le Cie do Xardasa
kujon333 napisał:
Czy mi siê wydajê czy g³os stra¿nika jest mocniejszy od fali gniewu? Patch 1.3.2 (SnC)
Osobi¶cie nie wiem, bo na tym patchu nie gram, ten patch jak dla mnie to wgl jakie¶ nieporozumienie
Offline
Mieszczanin
To co¶ jest nie tak widocznie siê zbugowa³o.
Mam inny problem mam szatê wody i kapelusz maga i jestem w Jarkendarze przed obozem bandytów. Gdy chcê zmieniæ pancerz statystki obrony oraz liczba punktów many dos³ownie szalej±. Po ¶ci±gniêciu szaty wody mam pancerz na minusie i to ponad -50 dla wszystkich obron co jest grane ?? nie mogê przez to zmieniæ pancerza
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-20 15:53:46)
Offline
Mieszczanin
SheerGhar napisał:
Zdejmij najpierw szatê, potem za³ó¿ zbroje
Jakbym tego nie próbowa³ to bym wcale nie pisa³. Próbowa³em na kilka sposób. Najpierw szatê .. dupa ... najpierw kapelusz ... dupa ... Efekty niemal identyczne. Po zdjêciu szaty mana spada mi o 50 pkt (jakbym kapelusz ¶ci±gn±³) a pancerz diametralnie z oko³o +70 zamienia siê na oko³o -50. Jak ¶ci±gne najpierw kapelusz sytuacja jest jeszcze gorsza szata ¶ci±ga siê sama (co jest normalne bo nie spe³niam wtedy jej wymagañ) z warto¶ci± obrony dzieje sie to samo ale mana spada o oko³o 80 pkt. Nie wiem ju¿ co robiæ bez tego nie wejdê do obozu bandytów.
Czy przypisanie sobie gildii "bandyta" by pomog³o ? Je¿eli tak to jakie ID maj± bandyci i magowie wody ?>
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-20 17:30:35)
Offline
Mia³em kiedy¶ identyczny problem, tylko nie pamiêtam dok³adnie ju¿ jak to zrobi³em . Buguje siê to tak dlatego, ¿e szata wymaga many i z kapeluszem to siê jako¶ nie kumuluje przy zdejmowaniu . Spróbuj przyuczyæ siê kilka pkt many i obczaj wtedy, mo¿e pomo¿e .
Offline
paulpolska napisał:
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja mia³em podobne staty i da³em spokój. Bez runy Fala gniewu i M³ota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pe³zacze masz na 2 hity ale musisz zd±¿yæ rzuciæ zanim podejdzie bo inaczej Ciê zatrujê, ale tak jak mówiê nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Ciê GD od razu mówiê, ¿e ja wola³em daæ sobie spokój a mia³em w GD 100 si³y to i tak by³o nic.
Ja mam problem tego typu ¿e nie mam opcji dialogowej o do³±czeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gada³em z Vatrasem ale nie mia³em potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Mo¿na to odkrêciæ jako¶ ??
Fale gniewu mam, gdzie znale¼æ M³ot Adanosa?
Ju¿ dawno chcia³em zacz±æ od nowa (mam trochê b³êdów - np. Mane mam ca³y czas za 1pn, a si³ê nawet jak mam jej 40 mia³em od 2pn, a podobno od 50 jest), szkoda mi jedynie 60h gry i misji M³ot Tarakota - bo ciê¿ka by³a. A mam wra¿enie, ¿e ciê¿ko bêdzie zrobiæ znacznie lepsze staty ni¿ teraz mam. Tylko ciekawi mnie czy to b³±d, ¿e mi krytyki na polne pe³zacze nie wchodz± czy mam za ma³o si³y
Offline
Mieszczanin
Micha napisał:
paulpolska napisał:
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja mia³em podobne staty i da³em spokój. Bez runy Fala gniewu i M³ota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pe³zacze masz na 2 hity ale musisz zd±¿yæ rzuciæ zanim podejdzie bo inaczej Ciê zatrujê, ale tak jak mówiê nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Ciê GD od razu mówiê, ¿e ja wola³em daæ sobie spokój a mia³em w GD 100 si³y to i tak by³o nic.
Ja mam problem tego typu ¿e nie mam opcji dialogowej o do³±czeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gada³em z Vatrasem ale nie mia³em potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Mo¿na to odkrêciæ jako¶ ??Fale gniewu mam, gdzie znale¼æ M³ot Adanosa?
Ju¿ dawno chcia³em zacz±æ od nowa (mam trochê b³êdów - np. Mane mam ca³y czas za 1pn, a si³ê nawet jak mam jej 40 mia³em od 2pn, a podobno od 50 jest), szkoda mi jedynie 60h gry i misji M³ot Tarakota - bo ciê¿ka by³a. A mam wra¿enie, ¿e ciê¿ko bêdzie zrobiæ znacznie lepsze staty ni¿ teraz mam. Tylko ciekawi mnie czy to b³±d, ¿e mi krytyki na polne pe³zacze nie wchodz± czy mam za ma³o si³y
Masz za ma³o si³y. Mi krytyki na polne pe³zacze dopiero wchodzi³y jak mia³em 90 si³y i broñ 120 obr i to ledwo co wchodzi³o. Praktycznie ubicie w zwarciu graniczy³o z cudem tylko fala gniewu.
Gram od nowa Magiem Wody i jest 3x l¿ej i w koñcu gra jest przyjemniejsza. Ponadto co jest absurdalne Mag Wody jest silniejszy w zwarciu od Wojownika i wcale nie ¿artuje. Kostur Maga to znakomita broñ ponadto jest du¿a szansa na zamro¿enie nim przeciwnika. Maj±c oko³o 70 int w Jarkendarze zadawa³em bez problemu krytyki polnym pe³zaczem a zaznaczam ¿e gram Magiem Wody. Okazuje siê, ¿e balans profesji w wersji 1.3.1 schodzi na ³eb na szyje. Magia zdecydowanie przewa¿a nad walk± w zwarciu a sami Magowie wcale w zwarciu nie s± gorsi od Wojowników wrêcz odwrotnie.
///////////
Jestem podczas wykonywania questa dla czwartego opiekuna tego od ognia.
Zabi³em duchy ognia oraz golema i cofnê³o mnie na pocz±tek mapy obok statuy kamiennego straznika. I co dalej ?? jak wydostaæ siê z tej mapy ??
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-24 17:35:22)
Offline
Wojownik
paulpolska:
Odno¶nie tego ¿e staty szalej± to jest to spowodowane jakimi¶ wymogami (powiedzmy szata wymaga 100 many, ty masz na podstawie 80 i 50 z kapelutka. wiêc teoretycznie szatê ubierzesz, ale jak zdejmujesz to gra ,,czyta" ¿e masz ,,oficjalnie" tylko 80 many i dostajesz karê obrony. Pozdejmujesz i pozak³adasz kika razy i oka¿e siê ¿e masz wszystko na -9999. wiem bo sam to mia³em, z tym ¿e proñ pod si³ê i podbija³em pier¶cieniami i innymi bzdetami aby za³o¿yæ, to potem mi staty tak spad³y przy zdejmowaniu/zamianie lokacji ¿e masakra)
Jedyna opcja to ,,na czysto" mieæ tyle ile wymaga szata, albo za³o¿yæ j± wcze¶niej ,,na dodatkach" ale jak siê wie ¿e szybko siê podbije brakuj±ce punkty z lp a do tego czasu nie bêdzie zmiany broni/szaty/lokacji. To takie spierdzielone.
co do wojaka to o¶mielê siê nie zgodziæ. ja na wersji 1.3.1 gra³em na poziomie b trudnym ³owc± smoków, na rze¼niku s¶ i na b ³atwym nekromant±. Wojakami przechodzi³o mi siê bardzo lu¼no, ale to trzeba przyznaæ ¿e ja pierwsze 15 lvli ³adowa³em tylko w si³ê i % broni plus mikstura hp u constantino i mikstura si³y.
U carla uczy³em siê si³y do 54 bodaj¿e (max si³a 1 za 2 pn) , potem czeladnik u harada +10 si³a, nastêpnie nauka mikstury si³y u constantno (33 si³a ze smoczych korzeni w khorinis) + dodatkowo miêsa z ¿³ówia, jab³ka, gulasze thekli i w sumie do jankendaru w³azi³em na 100+ si³y na rze¼niku, i na 120+ na b trudnym (tu podbi³em jednak dodatkowo potem si³y u harada).
w jankendarze co¶ tam podnios³em % broni plus pier¶cieñ morgana, dodatkowa si³ka przysz³a z tabliczek i na 150+ str i defie 120+ gra³o siê bardzo lu¼no:)
Jak jeszcze w miêdzyczasie w 1-2 rozdziale nauczysz siê mikstury hp z korzenia leczniczego i rdestu u constantino to i z hp bêdzie naprawdê spox.
Na poziomach ³atwiejszych jest jeszcze pro¶ciej, bo wiêcej lp które mo¿na szybciej wpakowaæ w % broni albo wiêcej udziubaæ si³y wiêc gra jeszcze bardziej siê upraszcza. Mo¿na ju¿ na lajcie chodziæ z nomadem/krzy¿em przeznaczenia to ma³o jaki stwór podskoczy, mo¿e jaki¶ troll albo ze 2 pe³zacze wojowniki. O szkieletach/jaszczurocz³ekach nie mówiê, to inna liga.
Nie wiem jak tam ten kostur maga wody, mo¿e faktycznie ok. Kostur nekromanty jak dla mnie by³ bardzo s³aby, ju¿ wola³em z mieczem lataæ bo lepszy dmg mia³em. A kostur maga ognia to jest kosmos na 1-2 rozdzia³, ma³o co nie schodzi na hit.
ALE nekromant± gra³em na poziomie b ³atwym, to zanim jankendar siê pojawi³ to ja ju¿ na 20+ lvlu by³em. Na rze¼nku - 9 lvl i ju¿ ca³e khorinis wybite, wiêc magiem mia³em tyle lp w stosunku do wojaka, ¿e mog³em mieæ prawie takiego samego fightera + nauka rzeczy potrzebnych dla maga. Poziom gry bardzo du¿o zmienia...
Offline
Jak to jest z tymi kosturami? Podpalenie wchodzi zawsze? Zamro¿enie i unieruchomienie jako¶ losowo? I czy co¶ dla baala jest?
Edit: Pytam o Rebv2.1 patch 1.3.2
Ostatnio edytowany przez kujon333 (2016-08-29 15:59:50)
Offline
Mieszczanin
kujon333 napisał:
Jak to jest z tymi kosturami? Podpalenie wchodzi zawsze? Zamro¿enie i unieruchomienie jako¶ losowo? I czy co¶ dla baala jest?
Edit: Pytam o Rebv2.1 patch 1.3.2
W 1.3.2 prawie nikt nie gra. Kostur Wody mrozi ale to jest ca³kowicie losowe oceni³bym szansê na oko³o 5% jednak jest to niekiedy bardzo pomocna broñ która tylko zwiêksza moje przekonania o tym, ¿e Mag to lepszy Wojownik ni¿ S¦ czy Najemnik w wersji 1.3.1 a do tego ... ma magiê ;]
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-29 18:22:18)
Offline
A to nie jest z tym magiem walcz±cym kosturem tak jak z ³ucznikiem? Na pocz±tku ooo ³ucznik stronk a potem to siê mêcz bo ma³o defa, szkielety itp itd. To samo mo¿e byæ z magiem wody bo szaty raczej maj± sporo ni¿szy def od zbroi.
Offline
Wojownik
kujon - masz du¿o w tym racji:) na 1-2 rozdzia³ gra siê m.o. przyjemnie bo wszystko schodzi na hit kosturem z podpaleniem co strza³. potem jest ju¿ s³abo, tak w gd siê zaczynaj± du¿e trudno¶ci. Mag wody ¶miem twierdziæ ¿e wcale lepiej nie ma, je¶li nie gorzej, bo kostur podobny do nekrusia, a tym nie da³o rady zaszaleæ. Przynajmniej jak dla mnie by³o s³abo, bo na tym etapie wojownikami wymiata³em ju¿ w kosmos lepiej, mimo wy¿szego lvla trudno¶ci.
Dobrze ogarniêty wojak na min. 150 si³y i armora to gd przechodzi do¶æ lu¼no, orki powinny spadaæ mo¿e nie ³atwo, ale ca³kiem sprawnie. W zasadzie tylko smocze zêbacze, szkielety i jaszczurocz³eki s± nie do rozwalenia tak do 4-5 rozdzia³u.
kostur nekromanty te¿ oceni³bym szansê na unieruchomienia z korzenia na jakie¶ 5%, s³abiutko.
Poza tym - przy wymogu co¶ ko³o 2k hp jest miecz lodowa zamieæ 1h dla wojaka (ma j± pan cienia z krypty onara. Da siê wyci±gn±æ, i to do¶æ wcze¶nie, trzeba tylko sypn±æ mass freeza celuj±c na jakiego¶ zwyk³ego szkieleta, nie na pana cienia. Nastêpnie kilka razy zwojem zniszczenie o¿ywieñca te¿ na jakiego¶ szkieleta nacelowaæ tak, ¿eby pan cienia by³ ,,po drodze" czaru). Ten miecz jest w dechê, z 300 obra¿eñ plus co jakie¶ 5-10 hit zmro¿enie. Czê¶ciej odpala ni¿ kostur, no a poza tym atak... Jak spamowa³em atakami dagotha w idorath to ch³opak ca³y czas w lodowej bañce siedzia³ ale ma³o xp za niego tam, poza tym nie ginie tylko jest ,,oszo³omiony" bez mo¿liwo¶ci dobicia... ;D
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-08-30 18:40:00)
Offline
Mieszczanin
Hmm gram od nowa najemnikiem wcze¶niej MW i teraz podczas dialogu w III rozdziale z Vatrasem nie mogê nauczyæ siê regeneracji many (w ogóle nie ma ¿adnej opcji oprócz "WRÓÆ" ). Wcze¶niej dzia³a³o to normalnie. Czy przed nauk± trzeba spe³niæ jakie¶ po¶rednie wymagania tak jak z ulepszaniem zbroi ???? Sam dialog o nauce jest ale opcji brak bezsensu
Offline
Po co Ci na najemniku regeneracja many ? Dla mnie bez sensu, a nauczyc tego i tak siê nie nauczysz, bo z tego co mi siê wydaje Vatras uczy tego jedynie magów
Offline