Porady do modyfikacji TheReturning
W³óczêga
Przepis na miksturê mo¿na kupiæ od drugiego rozdzia³u. Co do sposobów na hp to jest ich sporo, ¿e wydawanie na nie PN jest ca³kowicie zbêdne. Oprócz mikstur z jagód ka¿dy alchemik mo¿e ciê nauczyæ mikstur z korzeni leczniczych, które trwale zwiêkszaj± hp (jednak najpierw musisz siê nauczyæ wszystkich wcze¶niejszychmikstur od hp). Hp zwiêksza te¿ które¶ wino, wiêc mo¿e ju¿ zbieraæ winogrona od kupców. W 3 rozdziale dziêki Mora Ultaru bêdziesz móg³ podkrêcaæ hp u Beliara, o ile jeste¶ cierpliwym cz³owiekiem i bêdzie ci siê chcia³o zbieraæ dusze. Poza tym s± jeszcze tabliczki i masa bonusów z jedzenia. Co do szkieletów to s± dwie mo¿liwo¶ci. Pierwsza zak³ada wyuczenie siê runy zniszczenia o¿ywieñca u Gallahada, co mo¿na zrobiæ ju¿ w drugim rozdziale. Jednak¿e dla woja to strata ogromnej ilo¶ci PN na krêgi oraz expa z trupów, bo za zabicie ich czarem dostajemy tylko 50% do¶wiadczenia. Drugi zak³ada u¿ycie specjalnych broni, które maj± bonusowy bonus przeciwko o¿ywieñcom. Je¶li czego¶ nie pomyli³em to jeden taki miecz znajduje siê w krypcie Inubisa, a inny lepszy w wie¿y mgie³ w skrzyni Kreola. Poza tym szkielety s± dosyæ wra¿liwe na magiczne bronie dystansowe (ognisty ³uk, magiczny ³uk i kusza), co jednak nie rozwi±zuje wszystkich problemów, bo amunicji do nich jest niewiele, a trupów do wybijania ju¿ w II rozdziale jest mnóstwo (chocia¿by zbieranie sfer).
Aby nie tworzyæ osobnego postu dorzucê od razu kilka pytañ od siebie do kogo¶ ogarniaj±cego grê klasami magicznymi. Zacz±³em graæ niedawno na poziomie ³atwym jako MO i jestem obecnie pod koniec I rozdzia³u. My¶lê nad gr± czystym MO wspomagaj±cym siê kosturem (który narazie wymiata). Póki co ognista strza³a rozwi±zuje wiêkszo¶æ problemów i wszystko jest niesamowicie przyjemne. Z tego co s³ysza³em MO, który ma przyjemne pocz±tki z ka¿dym kolejnym rozdzia³em radzi sobie coraz gorzej, dlatego planujê w czwartym rozdziale wybraæ u opiekunów ¶cie¿kê nekromancji i z jej czarami poradziæ sobie z najbardziej wymagaj±cymi przeciwnikami. Mam jednak wiele pytañ dotycz±cych tego jak rozwijaæ narazie maga ognia, by by³ on zdolny prze¿yæ 2 i 3 rozdzia³.
1.Mam obecnie 151 many (do 54 ³adowane z PN, pó¼niej bonus od Constantina, piwo od Coragona, fajka i inne drobne pierdó³ki o ³±cznej warto¶ci 27 pkt, 20 z dwóch ringów i 50 z kapelusza). Czy op³aca mi siê inwestowaæ jeszcze PN-y w manê, póki kosztuj± one 2 za 1? Na czysto mam 81 many, wiêc móg³bym w ten sposób do³adowaæ sobie jeszcze 23 punkty.
2.Czy kula ognia ma istotn± ró¿nicê w dmg i warto wydawaæ na ni± te 10 PN, czy równie dobrze mo¿na cisn±æ wszystko ze strza³y, która ma mniejsze koszty many?
3.Jak radziæ sobie z potworami, które s± chyba na ogieñ ca³kowicie odporne (kamienni stra¿nicy, ogniste jaszczuru, ogniste demony)?
4.Czy odczujê jak±¶ ró¿nicê zak³adaj±c szatê, któr± mogê kupiæ u Goraxa? Zanim dobijê 1000hp i za³o¿ê pancerz z Kruka minie sporo czasu, lecz z drugiej strony tych ciê¿szych przeciwników bêdê siê stara³ trzymaæ na dystans, by nawet mnie nie drasnêli.
5.Czy jestem w stanie poradziæ sobie z trupami bez runy zniszczenia o¿ywieñca? ¯al mi trochê do¶wiadczenia, ale nie widzê sensu w mêczeniu siê z ka¿d± wiêksz± grup± nieumar³ych. Zombiak z podpalaj±cym kosturem to bajka, ale ze szkieletem wojownikiem ju¿ nie jest tak kolorowo.
6.Czy pomijaj±c zadanie z Gomezem mag ognia ma potrzebê utrzymywaæ na wysokim poziomie karmê u Innosa? Zamierzam stworzyæ runê ze szponu, a to oznacza nabicie sobie 200 karmy u Beliara i tym samym zapewne wielkiego minusa u Innosa. Czy t± karmê powy¿ej 200 muszê mieæ przez ca³y czas, gdy u¿ywam runy, czy tylko w momencie tworzenia?
7.Czy mój pomys³, by u opiekunów wybraæ ¶cie¿kê nekromancji rzeczywi¶cie jest dobry? Gdzie¶ wyczyta³em, ¿e u opiekunów zawsze wybiera siê ¶cie¿kê wody. Je¶li tak to dlaczego?
Offline
W³óczêga
Dziêki za tipy ! Mam jeszcze sporo pytañ :
1. Je¶li mam 75 si³y i nauczyciel wymaga 15 pn to jest warto siê uczyæ czy lecieæ juz na bonusach ? Poziom bardzo ³atwy
2. Zrêczno¶ci uczyæ siê tylko z bonusów ? Mam 4 eliksiry zrêczno¶ci i nie wiem czy u¿ywaæ ich na pocz±tku
3. Czy ¿e zbroja z p³ytek pelzaczy dam rade zrpbic jarkendar ?
4. Jaka nagrodê odbieraæ u gallaharda , jestem stra¿nikiem miejskim
5. Czy w jarkendarze znajduje siê broñ 2r warta uwagi ?
Przepraszam za taki nat³ok pytañ , ale bynajmniej nie chce zaczynaæ od nowa bo co¶ sknocilem
Offline
1. Si³± leæ do 120
2. Zr jedynie z bonusów i znajd¼ he³m ³ucznika, który jest w jaskini przed s³onecznym krêgiem, 3-4 zaklêcia zniszczenia o¿ywnieñca Ci wystarcz± tam
3. Da
4. Nagrodê wybierz aby Cie naucza³, bd móg³ siê pos³ugiwaæ magi± do 3 krêgu, ale i tak najwa¿niejszego co on naucza to zniszczenie o¿ywnieñca na 2 kr±g
5. Jest w jednym z sarkofagów w jednej z 5 ¶wi±tyñ
Offline
Wojownik
do Bezimienny:
odno¶nie many - to jako mo poleca³bym jednak wiêcej jej siê nauczyæ (do tej 3 pn za 1 mana), bo sakty mia³ nie bêdziesz, ani te¿ bonusów do many od xardasa. Poza tym nekru¶ oprócz tych 2 opcji mo¿e jeszcze 50 czy 100 many sobie zwiêkszyæ extra za wybór u opiekunów ¶cie¿ki wody...
Generlnie mo wymiata ca³y czas, jak we¼miesz runê uriziela to na niej mo¿na w zasadzie zamkn±æ ca³y mod. Jedynym problemem bêdzie jednak mana. Nekro na manie + hp z sakty - spokojnie castuje runê uriziela z 30 razy tak na 4 rozdzia³. Mo czy mw jak bêd± mogli 10x ni± sypn±æ, to ju¿ bêdzie naprawdê super cudnie i wspaniale. Ale raczej na 5 rzutach siê skoñczy, bo na 1000+ many to naprawdê trzeba umieæ ugraæ. Regeneracjê many dla mo w 3 rozdziale u vatrasia to te¿ w takim wypadku polecam.
co do o¿ywieñców - nie uradzisz nic, jako mag bez mixa w broni - musisz ogarniaæ ich ze zniszczenia, przynajmniej do czasu dorwania runy z uriziela. Dopiero ona sk³ada wszystko piêknie. Szkieleta chyba na 2 hit
Kamienny stra¿nik - jest m³ot w jednej ze ¶wi±tyñ w jankendar, który ma je na hita-dwa.
ogniste demony - jest ich tylko 3-4 sztuki. Wiêc albo zwoje od cronosa, albo czar ,strach" i te¿ jest spokój na czas szabrowania grobowców itp (przynajmniej 2 zwoje w jankendar znale¼æ mo¿na, jak nie 3). Ale na bibliotekê uczonych to jednak polecam na gromie pocisn±æ, sk³ada wszystko bodaj¿e na raz tam.
kula ognia - ja bym siê nauczy³. Z kuli orkom mo¿na zrobiæ ju¿ widoczny dmg, a z ognistej strza³y - nie bardzo... Nie znaczy to, ¿e po nauczeniu tylko z kuli masz wszystko cisn±æ
co do szaty - to nie pomogê. Ja graj±c mo j± kupi³em, ale wielce ró¿nicy nie by³o. Lepiej jak dexa z mikstur podkrêcisz i wdziejesz zbrojê z pe³zacza.
Runy i karma - ja mog³em runy ognia u¿ywaæ nawet jak mia³em du¿y - u innosa:) Wiêc odpowiadaj±c na twoje pytanie - ja bym poczeka³ ze szponem do 3 rozdzia³u, a¿ zrobiê sobie ma³± burzê ognist±. Na niej mo ci¶nie jak g³upi w porównaniu do innych magów. A w 4 rozdziale runa z uriziela, i w ogóle reszta czarów ognia ci niepotrzebna, jak tak koniecznie chcesz mieæ szpon. Choæ nie wiem, co w nim takiego wspania³ego... Dla maga dropi± z niego czary, i s± bardzo s³abe. Nawet w porównaniu do do¶æ cienkich jak na 1-3 rozdzia³ spellów nekro... a 4 rozdiza³, to ka¿dy mag raczej powinien w±tek ¶ni±cego ogarn±æ, bez tego gra jest na maksa trudna. Mo mo¿e jeszcze na tej burzy jako tako, ale inni raczej bez szans.
Scie¿ka wody daje du¿y bonus many, 50 albo 100 i w zasadzie to wszystko. Dodatkiem mo¿e byæ jeszcze mass freez, ale nie wszêdzie on dzia³a. W zasadzie w lokacjach, gdzie by siê przyda³ - to 90% ¿e zawiesi ci hero na parê sec, i jeste¶ jeszcze ¿ywym, ale ju¿ truposzkiem.
¦cie¿ka nekromanty mo¿e ,,dorzuciæ" ci na 6 krêgu ulepszon± runê o kilkadziesi±t dmg od runy uriziela. No i drug±, masowe zniszczenie, które na hita k³adzie np takiego pana cienia. Spróbuj deszczem ognia go posk³adaæ. U mnie trzeba by³o najmniej 3 strza³y. Czyl tyle samo, co graj±c nekrusiem - z krzyku umar³ych. Nie muszê dodawaæ, ¿e 3x krzyk castujesz w czasie 1 zrzutu deszczem, wiêc trzebaby naprawdê co¶ zawaliæ (czyt - kolosalnie zaspaæ, albo nie zauwa¿yæ pana cienia) ¿eby dostaæ od niego hit.
Oczywi¶cie zamiast ¶cie¿ki mroku mo¿na wzi±æ tê kamienia, te¿ jest czar wir pieroñsko mocny, podobnie jak to masowe zniszczenie, plus dodatkowo du¿y def z szaty - ale powiem szczerze, ¿e zniszczenie lepsze. Raz, ¿e szybko castujesz, a dwa - jakby nie patrzeæ - masówa. I to jest jej pro zaleta, ¿e na hit miliony, a nie tylko 1 typ. Szczególnie to widaæ w gruie elitarnych orków, czy tam jaszczurocz³eków - czyli nie pro bossó, ale mocnych stworków. Na zniszczeniu zerujesz ich na hit. Na deszczu ognia ju¿ nie, i mo¿esz zgin±æ (to tak a propos jakby¶ chcia³ zrobiæ ,,mix", czyli deszcz ognia + ¶cie¿ka kamienia z wirem na prosów, jak pan Cienia). Ale to tylko takie moje zdanie. Ja jestem leniwy, wiêc ceniê jako¶æ i szybko¶æ
Jak widaæ, musisz wybraæ - albo mocny czar (wzglêdnie dwa), albo + do many.
Nekromanta ewidentnie wzi±³by ¶cie¿kê wody. Czary na 6 kr±g ma wypa¶ne, a poza tym many wiêcej od innych gildii (serca demonów), no i sakta. Wiêc spellowaæ mo¿e z 3-4 razy wiêcej. Ale zawsze 100 many na + warto mieæ
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-12-27 19:43:53)
Offline
W³óczêga
Dziêki za porady. To rozja¶ni³o mi kilka kwestii. Co do szponu to mam do niego sentyment jeszcze ze zwyk³ej NK, gdzie by³a to broñ, z któr± mog³em spokojnie koñczyæ grê. Tutaj wystarczy mi, aby pomóg³ mi w miarê przej¶æ dolinê cieni i ¶wi±tynie ¦ni±cego. Ale mo¿e ma³a burza ognista, zniszczenie o¿ywieñca i ognisty golem wystarcz±.
Coraz bardziej zastanawia mnie wadliwo¶æ ognistych strza³ na specyficznych przeciwników. Nie jestem w stanie drasn±æ ni± cieniostwora. I nie chodzi o to, ¿e zabiera niewidocznie ma³o hp, ale raczej, ¿e ta bestia nawet nie zauwa¿a, ¿e w ni± strzelam. Po prostu mnie ignoruje. To samo tyczy siê orków zwiadowców. Nie wiem, czy to normalne, ale pierwszego orka zwiadowce spokojnie rozwali³em na kilka strza³, ale dwóch kolejnych ju¿ nie by³em w stanie. Ci chocia¿ w przeciwieñstwie do cieniostwora zauwa¿yli, ¿e w nich strzelam i palili siê od ataku, lecz hp im w ogóle nie schodzi³o. To dziwne, bo z pozosta³ymi typami orków nie mam takich problemów. Zastanawiam siê czy ma³a b³yskawica do wykupienia u Gallahada nie by³aby dobrym pomys³em na odporne na ogieñ bestyjki.
Ostarnia rzecz, która mnie jeszcze interesuje to to, czy jestem w stanie jak±¶ dobr± strategi± wyczy¶ciæ kryptê Inubisa w II rozdziale, bo podobno posiada on fajny pier¶cionek dla maga. Zapewne same zniszczenia o¿ywieñca mi do tego nie wystarcz±.
Offline
W³óczêga
Jak to wygl±da z ostrzeniem broni ? Mam t± broñ z jarkendaru taniec ostrzy czy jako¶ tak 125 dmg , da sie j± naostrzyæ ? Jak tak to w jaki sposob ? Muszê kilka razy sie tego uczyc za 1 pn i 200 golda ? I jeszcze jedno pytanie do jakiego momentu uczyæ siê % dwurêki i kiedy zacz±c na bonusach ? Mam 40%
Offline
Naostrzysz tylko zardzewia³e bronie - zardzewia³y topór, dwurêczny i jednorêczny. Do tego mo¿na ostrzyæ ostrza (trzeba 1 mieæ w ekwipunku aby w ogóle u¿yæ szlifierki). Broni innych siê nie da (w Returningu 2.0 mo¿na). Im wy¿szy poziom ostrzenia tym lepsze bronie otrzymamy - z tych co mo¿emy wykuæ.
A co do maga ognia - 3 rozdzia³, ma³a burza ognista, regeneracja many i mo¿emy t³uc orki wokó³ zamku w GD. Nie wiem jak to wygl±da³o w poprzednich wersjach, ale w 1.3.2 to strasznie szybko mana siê regenerowa³a. W dodatku co jaki¶ czas siê nawet bonusy do many otrzymywa³o.
Offline
W³óczêga
Zadaje duzo pytañ ale co tam : D
-Kiedy zdobywa sie zbroje kruka ?
-Ile trzeba karmy beliara by nosiæ szpon ?
-Czy warto wydawaæ 25pn na zniszczenie o¿ywieñca bêd±c stra¿nikiem miejskim ?
Offline
W³óczêga
1.Zaraz po zabiciu go. Wymaga ona 1000hp, ale da siê to uzbieraæ w II rozdziale.
2.100 zazwyczaj lub 200 je¶li jeste¶ paladynem/magiem ognia. Nwm jak siê licz± stra¿nicy, bo to niby przyszli paladyni. W ka¿dym razie na Eltu i tak pewnie zarobisz z 200 karmy u Beliara.
3.Zale¿y od twojej cierpliwo¶ci i umiejêtno¶ci walki. Zniszczenie o¿ywieñca nie op³aca siê wojownikowi g³ównie dlatego ¿e daje tylko 50% expa z moba. Lepiej wyposa¿yæ siê w jak±¶ broñ, która zadaje dodatkowe obra¿enia przeciwko nieumar³ym i tym ich kosiæ. Jednorêczny nomad jest w krypcie Inubisa, a jaki¶ dwurêczny miecz na trupy jest w wie¿y mgie³. No chyba, ¿e expa ci nie szkoda. Wtedy mo¿esz korzystaæ z runy.
Offline
W³óczêga
Trochê s³abo , bo go zabi³em i tego pancerza nie dosta³em . Czy muszê mieæ 1000hp przed jego zabiciem ?
Offline
W³óczêga
Ok odpali³em wcze¶niejszego save i równie¿ nie posiada on tego pancerza. Dam sobie radê bez niego ? Aktualnie 2 rozdzia³ Górnicza Dolina. Je¶li nie no to czy jest jaki¶ kod na niego ?
Offline
W³óczêga
Mo¿e grasz na patchu na którym go nie ma? Nie jestem pewien, ale on chyba dopiero w 1.3.1 go dodali. Je¶li nie, a w ekwipunku ci siê nie pojawi³ to rzeczywi¶cie jaki¶ bug. Bez niego te¿ idzie daæ radê tylko jest ciê¿ej. Do czasu awansowania na paladyna niczego innego na siebie nie znajdziesz. Co prawda s± dwie zbroje do zdobycia za w±tek doliny cieni, ale jedna wymaga 3k hp, a druga (chyba, bo dok³adnie nie pamiêtam ile) 450 zrêki. Zawsze mo¿esz jak najszybciej zaj±æ siê II rozdzia³em i biec do Hagena, ale mo¿e siê okazaæ, ¿e poszukiwacze s± barier± nie do przej¶cia.
Offline
W³óczêga
No to trochê dupa 40 godzin w plecy . Jak by by³ jaki¶ kod na to ((
Offline
Wojownik
nie siejcie paniki. Tankuj w si³ê, a def na x5 ciê¿kiej zbroi stra¿nika jest bardzo podobny (dorzucaj±c pas stra¿nika) jak nie ten sam. Akurat ciê¿ka stra¿nika to w miarê pro zbroja jak na ten etap - do¶æ ma³o si³y i mocny def. Jedyna taka na drodze stra¿nik-paladyn.
Poza tym mo¿esz ubraæ set wojownika, skoczyæ po parê s³onecznych aloesów (trolli wcale nie trzeba wybijaæ, mo¿na je zwin±æ przy eliksirze prêdko¶ci. Co najmniej 3) to i def na 200+ bêdzie. A tam ró¿nica 10 obrony w tê czy w tê to niewielka ró¿nica ju¿. Szkielety i tak bêd± ciê robiæ jak bêd± chcia³y
Tyle, ¿e potem bêdziesz mia³ przesrane. Defy paladyna s± kute chyba ze starych p³ugów, takie s± s³abe, a jak nie wydropi³ ci pancerz kruka - to i pewnie pana cienia te¿ siê nie pojawi (350 def... a ciê¿ka palka co¶ ko³o 260, albo i mniej)
Generalnie, paladyni to cieniasy w tym modzie. Nie jest ³atwo nimi ugraæ na defie gildii.
Ale zbrojê haradrima mieæ na pewno bêdziesz. Nawet na v1 by³y, wiêc dasz radê, tylko si³y trzeba koksaæ.
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-12-30 16:54:58)
Offline
W³óczêga
Dobra niewa¿ne , zacz±³em od nowa ale jest jeden problem . Po wgraniu patcha 1.1 wszystko by³o ok , zmieni³o sie po 1.3.1 gdzie kamera na bezimiennego przybli¿y³a sie straszliwie i "ucina" jego nogi . jest na samym dole ekranu i widaæ powy¿ej tu³owia . Mo¿na na tym graæ ale jest strasznie uci±¿liwe , zmienianie rozdzielczo¶ci nic nie daje .
Mo¿na powiedzieæ , ze obraz sie rozmywa . S± ró¿ne fixy na internecie na widescreen ale nie dzia³aj± z modami i w tym jest problem , robi siê to po rozmowie z byle jakim
npc .
Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-01 08:23:00)
Offline
Dobra niewa¿ne , zacz±³em od nowa ale jest jeden problem . Po wgraniu patcha 1.1 wszystko by³o ok , zmieni³o sie po 1.3.1 gdzie kamera na bezimiennego przybli¿y³a sie straszliwie i "ucina" jego nogi . jest na samym dole ekranu i widaæ powy¿ej tu³owia . Mo¿na na tym graæ ale jest strasznie uci±¿liwe , zmienianie rozdzielczo¶ci nic nie daje .
Mo¿na powiedzieæ , ze obraz sie rozmywa . S± ró¿ne fixy na internecie na widescreen ale nie dzia³aj± z modami i w tym jest problem , robi siê to po rozmowie z byle jakim
npc .
Popatrz mo¿e w pliku ini czy tam cfg.
Offline
W³óczêga
ok zacz±lem od nowa i mam pare pytañ , mianowicie mam zbroje z p³ytek pe³zaczy i ona wymaga 80 zrêczno¶ci . Nie dam rady tyle wyrobiæ przed jarkendarem . Je¶li nie da siê tyle to jaka zbroja jest zastêpcza bym da³ sobie tam radê. Gram na bardzo ³atwym znowu , ale nie chcê czego¶ spierniczyæ jak poprzednim razem gdzie nie wgra³em patcha i zbroja kruka mi nie wylecia³a Tak¿e pytanie jeszcze o hp , tych jagódek w khornis znalaz³em ko³o 70 wiem . ze w jarkendarze jest ich du¿o ale nie wyrobie tam raczej 1000 hp. I takie szkatu³ki z³ote i z klejnotami otwieraæ ? Bo mam tego trochê .
I jeszcze jedno pytanie , robi±c w±tek zabójców po misji z zabiciem tego najemnika wracam do asmala on mi daje nagrode , lecz nastêpnej misji nie dostaje Bug czy muszê co¶ jeszcze zrobiæ ?
Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-08 09:54:37)
Offline
W³óczêga
Zbrojê z pancerzy pe³zaczy mo¿na spokojnie ubraæ przed Jarkendarem je¶li siê trochê pokombinuje. Od czego jest bi¿uteria? W jaskini obok s³onecznego krêgu, gdzie w G2 NK by³a smocza zguba w jednym z sarkofagów znajduje siê he³m ³ucznika, który daje +25 zrêki. Musisz tylko wyposa¿yæ siê w kilka zwoi zniszczenia o¿ywieñca. Oprócz tego Cassia daje nam za krawe kielichy pier¶cieñ +15 zrêki, a u handlarzy mo¿esz znale¼æ kilka innych ciekawych rzeczy (np. amulet u Nigela). Do tego mamy w Khorinis chyba z 5 mikstur zrêczno¶ci, czyli kolejne 15 zrêki. No i skoro grasz na poziomie bardzo ³atwym i expa masz du¿o mo¿esz na pocz±tku zainestowaæ te 10 lub 20 PN w zrêkê.
Zbrojê kruka mo¿na spokojnie za³o¿yæ zaraz po zabiciu go (przynajmniej ja tak niedawno zrobi³em). Wystarczy wytrwale zbieraæ jagody, wa¿yæ mocny gin, nauczyæ siê eliksiru ¿ycia (1 korzeñ leczniczy + 1 rdest = +10hp) i opanowaæ czytanie tabliczek.
Co do szkatu³ek po ka¿dym otwarciu mo¿esz wczytaæ zapis i losowaæ zawarto¶æ jeszcze raz, a¿ stwierdzisz, ¿e op³aci³o ci siê j± otworzyæ.
Z w±tkiem zabójców to normalne. Q z band± Hansa dostajesz dopiero w 5 rozdziale.
Offline
W³óczêga
Dziêki wielkie za odpowied¼ , ale w takim razie jak tacy ludzie typu Silverek na youtube koñczyli w±tek zabójców przed jarkendarem ?
Offline
W³óczêga
Bo ta zmiana wesz³a dopiero w którym¶ patchu. Chyba w 1.3. Wcze¶niej mog³e¶ siê ubieraæ w pancerz mistrza zabójców jeszcze w 1 rozdziale.
Offline
W³óczêga
okk , jak robiæ ten mocny gin ? I z od kogo nauczyæ siê lub kupiæ recepture na hp z korzeni ? Bo kupi³em to z jagódek mam ok 500 hp i wyruszam do jarkendaru i przydalo by sie troche wiecej
Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-08 15:34:12)
Offline
W³óczêga
Recepturê na mocny gin znajdujesz w bimbrowni Vina (jest tam te¿ boss goblinów, wiêc trzeba uwa¿aæ). Dziêki niej zamieniasz 10 ginów na 1 mocny. Po wypiciu 5 mocnych dostajesz +5 Hp i +2 many. Eliksiru ¿ycia nauczysz siê u dowolnego alchemika je¶li opanujesz wcze¶niej wszystkie mikstury regeneruj±ce hp. W sumie potrzebujesz na to 18 PN.
Offline
W³óczêga
Ok wyrobi³em 1000 hp i odbugowa³ mi sie constatino po wejsciu i wyjsciu z górniczej doliny . Mam jeszcze pytanie , jakie lvl mieliscie po wejsciu do 3 rozdzia³u ? Ja mam 31
moge zrobiæ jeszcze max 32 i nie wiem czy to nie za ma³y lvl . I gdzie sie znajduje w gd broñ na szkielety itp I czy w górniczej dolinie jest jeszcze cos fajnego do zrobienia / znalezienia w 2 rozdziale .
Jakie¶ dobre sposoby na poszukiwaczy ?
Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-14 11:04:40)
Offline
W³óczêga
Co do ciekawych rzeczy do zrobienia w Górniczej Dolinie to polecam wybranie siê za palisadê. Nie ma tam orków, wiêc poza smoczymi zêbaczami powiniene¶ pokonaæ wszystkie potwory i trochê doexpiæ. Wiele od tego ile zrobisz w II rozdziale zale¿y od twoich umiejêtno¶ci i poziomu postaci. Niektórzy w II rozdziale czyszcz± ju¿ ¶wi±tynie ¦ni±cego, ale spokojnie mo¿na z tym poczekaæ do III lub IV rozdzia³u. Je¶li ogarniasz walkê z nieumar³ymi mo¿esz zebraæ sfery (miecz 1h na nieumar³ych ma Inubis, miecz 2h na nieumar³ych jest w jednej ze skrzyñ w wie¿y Kreola). Zadania misa magnata, torba pe³na rudy, stara chata Cavalorna s± dosyæ proste i mo¿esz siê nimi zaj±æ w II rozdziale. Z bossów szczególnie ³atwy wydaje mi siê byæ mro¼ny (?) wilk, którego spotykasz przed wej¶ciem do lodowej krainy, wiêc jak chcesz dodatkowe 2 PN to s± w zasiêgu rêki.
A co do poszukiwaczy to najlepsza strategia to zabiæ ich zanim oni zabij± nas Poszukiwacze dzia³aj± jak inni magowie tzn. je¶li bêdziesz uderza³ w nich broni±, gdy rzucaj± w ciebie czary nie odczujesz obra¿eñ. Ca³a sztuka to po prostu do nich podej¶æ, a potem byæ szybkim.
Offline