Porady do modyfikacji TheReturning
Mieszczanin
Gdzie znajdę receptę na odtrutki ?? Jestem w Jarkendarze teraz a tam co drugi potwór mnie truję a odtrutki tanie nie są.
No i gdzie znaleźć akwamaryn i czarną perłę
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-14 08:04:49)
Offline
Recepty na odrutke raczej nie ma, idz do zurisa/goraxa/isgarotha kup ogniste pociski w pizdu zabiajja na strzala krwiopijce i trutnia wystarczy rzucic i uciekac to sie spala i nie zatruja.
Akwamaryny sa praktycznie wszędzie dostepnę zobacz u cronosa a czarną perle u piratów u Garetta
jak pomoglem daj plusa ;3
Offline
Mieszczanin
Właśnie akwamarynu nie mają żadni kupcy nawet Cronos ;] Czarną perłę ma Garrett ale za 1300zł to drogo
P.S: Kiedy zdobywa się runę Głos Straznika patch 1.2 ? Widziałem na filmikach, że niektórzy w Jarku już go mają a mi mówią w obozie że jeszcze za wcześnie.
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-15 07:54:22)
Offline
Mieszczanin
SheerGhar napisał:
Na 1.2 Głos jest od 2 rozdziału
To czemu ja mam w dialogu "Jest jeszcze za wcześnie" czy coś w tym stylu ??
edit:// Jednak mój błąd mam 1.3.1 przypomniało mi się że instalowałem patcha heh czyli dopiero od 3 rozdziału będę miał ??
1.3.1 jest trudniejszy czy łatwiejszy od 1.2 ??
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-15 20:18:00)
Offline
Wojownik
1.3.1 to kawał ambitnej gry:)
Offline
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonać polne pełzacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbiłem do Jarkendaru) 62 siły z biżuterią, 280hp, 40% dwuręczne jestem SŚ i mam wrażenie, że nie mogę mu wbić krytyka nawet (cały czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowałem i obuchowymi i tnącą.
Do kiedy rozwijać broń dwuręczną i siłę? O siłę wydaje mi się, że do 1 siły na 4pn, a jeśli chodzi o dwuręczną to nie wiem ile można dostać z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1
Ostatnio edytowany przez Micha (2016-08-18 06:54:29)
Offline
Mieszczanin
Micha napisał:
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonać polne pełzacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbiłem do Jarkendaru) 62 siły z biżuterią, 280hp, 40% dwuręczne jestem SŚ i mam wrażenie, że nie mogę mu wbić krytyka nawet (cały czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowałem i obuchowymi i tnącą.
Do kiedy rozwijać broń dwuręczną i siłę? O siłę wydaje mi się, że do 1 siły na 4pn, a jeśli chodzi o dwuręczną to nie wiem ile można dostać z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja miałem podobne staty i dałem spokój. Bez runy Fala gniewu i Młota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pełzacze masz na 2 hity ale musisz zdążyć rzucić zanim podejdzie bo inaczej Cię zatruję, ale tak jak mówię nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Cię GD od razu mówię, że ja wolałem dać sobie spokój a miałem w GD 100 siły to i tak było nic.
Ja mam problem tego typu że nie mam opcji dialogowej o dołączeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gadałem z Vatrasem ale nie miałem potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Można to odkręcić jakoś ??
Offline
paulpolska napisał:
Micha napisał:
Jestem w jarkendarze i mam pytanie - jak pokonać polne pełzacze? Mam lvl 17 (dopiero co wbiłem do Jarkendaru) 62 siły z biżuterią, 280hp, 40% dwuręczne jestem SŚ i mam wrażenie, że nie mogę mu wbić krytyka nawet (cały czas zabieram mu 1/100 po ataku). Próbowałem i obuchowymi i tnącą.
Do kiedy rozwijać broń dwuręczną i siłę? O siłę wydaje mi się, że do 1 siły na 4pn, a jeśli chodzi o dwuręczną to nie wiem ile można dostać z tabliczek.
EDIT: Gram na 1.3.1Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja miałem podobne staty i dałem spokój. Bez runy Fala gniewu i Młota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pełzacze masz na 2 hity ale musisz zdążyć rzucić zanim podejdzie bo inaczej Cię zatruję, ale tak jak mówię nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Cię GD od razu mówię, że ja wolałem dać sobie spokój a miałem w GD 100 siły to i tak było nic.
Ja mam problem tego typu że nie mam opcji dialogowej o dołączeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gadałem z Vatrasem ale nie miałem potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Można to odkręcić jakoś ??
Aby dołączyć do Nekromantów musisz pogadać z Vatrasem "Do jakich gildii mółbym dołączyć" on Ci mówi o Paladynach Najemnikach I Magach Ognia, wspomina potem o Bractwie i Magach Wody . O Nekromancji mówi że słyszał tylko plotki, no i powinna Ci po tym się pojawić kolejna opcja dialogowa, a on wyśle Cie do Xardasa
kujon333 napisał:
Czy mi się wydaję czy głos strażnika jest mocniejszy od fali gniewu? Patch 1.3.2 (SnC)
Osobiście nie wiem, bo na tym patchu nie gram, ten patch jak dla mnie to wgl jakieś nieporozumienie
Offline
Mieszczanin
To coś jest nie tak widocznie się zbugowało.
Mam inny problem mam szatę wody i kapelusz maga i jestem w Jarkendarze przed obozem bandytów. Gdy chcę zmienić pancerz statystki obrony oraz liczba punktów many dosłownie szaleją. Po ściągnięciu szaty wody mam pancerz na minusie i to ponad -50 dla wszystkich obron co jest grane ?? nie mogę przez to zmienić pancerza
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-20 15:53:46)
Offline
Mieszczanin
SheerGhar napisał:
Zdejmij najpierw szatę, potem załóż zbroje
Jakbym tego nie próbował to bym wcale nie pisał. Próbowałem na kilka sposób. Najpierw szatę .. dupa ... najpierw kapelusz ... dupa ... Efekty niemal identyczne. Po zdjęciu szaty mana spada mi o 50 pkt (jakbym kapelusz ściągnął) a pancerz diametralnie z około +70 zamienia się na około -50. Jak ściągne najpierw kapelusz sytuacja jest jeszcze gorsza szata ściąga się sama (co jest normalne bo nie spełniam wtedy jej wymagań) z wartością obrony dzieje sie to samo ale mana spada o około 80 pkt. Nie wiem już co robić bez tego nie wejdę do obozu bandytów.
Czy przypisanie sobie gildii "bandyta" by pomogło ? Jeżeli tak to jakie ID mają bandyci i magowie wody ?>
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-20 17:30:35)
Offline
Miałem kiedyś identyczny problem, tylko nie pamiętam dokładnie już jak to zrobiłem . Buguje się to tak dlatego, że szata wymaga many i z kapeluszem to się jakoś nie kumuluje przy zdejmowaniu . Spróbuj przyuczyć się kilka pkt many i obczaj wtedy, może pomoże .
Offline
paulpolska napisał:
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja miałem podobne staty i dałem spokój. Bez runy Fala gniewu i Młota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pełzacze masz na 2 hity ale musisz zdążyć rzucić zanim podejdzie bo inaczej Cię zatruję, ale tak jak mówię nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Cię GD od razu mówię, że ja wolałem dać sobie spokój a miałem w GD 100 siły to i tak było nic.
Ja mam problem tego typu że nie mam opcji dialogowej o dołączeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gadałem z Vatrasem ale nie miałem potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Można to odkręcić jakoś ??
Fale gniewu mam, gdzie znaleźć Młot Adanosa?
Już dawno chciałem zacząć od nowa (mam trochę błędów - np. Mane mam cały czas za 1pn, a siłę nawet jak mam jej 40 miałem od 2pn, a podobno od 50 jest), szkoda mi jedynie 60h gry i misji Młot Tarakota - bo ciężka była. A mam wrażenie, że ciężko będzie zrobić znacznie lepsze staty niż teraz mam. Tylko ciekawi mnie czy to błąd, że mi krytyki na polne pełzacze nie wchodzą czy mam za mało siły
Offline
Mieszczanin
Micha napisał:
paulpolska napisał:
Z takimi statami zacznij od nowa lepiej ja miałem podobne staty i dałem spokój. Bez runy Fala gniewu i Młota Adanosa nie przejdziesz Jarkendaru. Naucz sie tej runy i polne pełzacze masz na 2 hity ale musisz zdążyć rzucić zanim podejdzie bo inaczej Cię zatruję, ale tak jak mówię nawet jak przejdziesz Jarkendar to czeka Cię GD od razu mówię, że ja wolałem dać sobie spokój a miałem w GD 100 siły to i tak było nic.
Ja mam problem tego typu że nie mam opcji dialogowej o dołączeniu do Xardasa jako Nekromanta. Gadałem z Vatrasem ale nie miałem potem wpisów w dzienniku ani opcji dialogowych u Xardasa. Można to odkręcić jakoś ??Fale gniewu mam, gdzie znaleźć Młot Adanosa?
Już dawno chciałem zacząć od nowa (mam trochę błędów - np. Mane mam cały czas za 1pn, a siłę nawet jak mam jej 40 miałem od 2pn, a podobno od 50 jest), szkoda mi jedynie 60h gry i misji Młot Tarakota - bo ciężka była. A mam wrażenie, że ciężko będzie zrobić znacznie lepsze staty niż teraz mam. Tylko ciekawi mnie czy to błąd, że mi krytyki na polne pełzacze nie wchodzą czy mam za mało siły
Masz za mało siły. Mi krytyki na polne pełzacze dopiero wchodziły jak miałem 90 siły i broń 120 obr i to ledwo co wchodziło. Praktycznie ubicie w zwarciu graniczyło z cudem tylko fala gniewu.
Gram od nowa Magiem Wody i jest 3x lżej i w końcu gra jest przyjemniejsza. Ponadto co jest absurdalne Mag Wody jest silniejszy w zwarciu od Wojownika i wcale nie żartuje. Kostur Maga to znakomita broń ponadto jest duża szansa na zamrożenie nim przeciwnika. Mając około 70 int w Jarkendarze zadawałem bez problemu krytyki polnym pełzaczem a zaznaczam że gram Magiem Wody. Okazuje się, że balans profesji w wersji 1.3.1 schodzi na łeb na szyje. Magia zdecydowanie przeważa nad walką w zwarciu a sami Magowie wcale w zwarciu nie są gorsi od Wojowników wręcz odwrotnie.
///////////
Jestem podczas wykonywania questa dla czwartego opiekuna tego od ognia.
Zabiłem duchy ognia oraz golema i cofnęło mnie na początek mapy obok statuy kamiennego straznika. I co dalej ?? jak wydostać się z tej mapy ??
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-24 17:35:22)
Offline
Wojownik
paulpolska:
Odnośnie tego że staty szaleją to jest to spowodowane jakimiś wymogami (powiedzmy szata wymaga 100 many, ty masz na podstawie 80 i 50 z kapelutka. więc teoretycznie szatę ubierzesz, ale jak zdejmujesz to gra ,,czyta" że masz ,,oficjalnie" tylko 80 many i dostajesz karę obrony. Pozdejmujesz i pozakładasz kika razy i okaże się że masz wszystko na -9999. wiem bo sam to miałem, z tym że proń pod siłę i podbijałem pierścieniami i innymi bzdetami aby założyć, to potem mi staty tak spadły przy zdejmowaniu/zamianie lokacji że masakra)
Jedyna opcja to ,,na czysto" mieć tyle ile wymaga szata, albo założyć ją wcześniej ,,na dodatkach" ale jak się wie że szybko się podbije brakujące punkty z lp a do tego czasu nie będzie zmiany broni/szaty/lokacji. To takie spierdzielone.
co do wojaka to ośmielę się nie zgodzić. ja na wersji 1.3.1 grałem na poziomie b trudnym łowcą smoków, na rzeźniku sś i na b łatwym nekromantą. Wojakami przechodziło mi się bardzo luźno, ale to trzeba przyznać że ja pierwsze 15 lvli ładowałem tylko w siłę i % broni plus mikstura hp u constantino i mikstura siły.
U carla uczyłem się siły do 54 bodajże (max siła 1 za 2 pn) , potem czeladnik u harada +10 siła, następnie nauka mikstury siły u constantno (33 siła ze smoczych korzeni w khorinis) + dodatkowo mięsa z żłówia, jabłka, gulasze thekli i w sumie do jankendaru właziłem na 100+ siły na rzeźniku, i na 120+ na b trudnym (tu podbiłem jednak dodatkowo potem siły u harada).
w jankendarze coś tam podniosłem % broni plus pierścień morgana, dodatkowa siłka przyszła z tabliczek i na 150+ str i defie 120+ grało się bardzo luźno:)
Jak jeszcze w międzyczasie w 1-2 rozdziale nauczysz się mikstury hp z korzenia leczniczego i rdestu u constantino to i z hp będzie naprawdę spox.
Na poziomach łatwiejszych jest jeszcze prościej, bo więcej lp które można szybciej wpakować w % broni albo więcej udziubać siły więc gra jeszcze bardziej się upraszcza. Można już na lajcie chodzić z nomadem/krzyżem przeznaczenia to mało jaki stwór podskoczy, może jakiś troll albo ze 2 pełzacze wojowniki. O szkieletach/jaszczuroczłekach nie mówię, to inna liga.
Nie wiem jak tam ten kostur maga wody, może faktycznie ok. Kostur nekromanty jak dla mnie był bardzo słaby, już wolałem z mieczem latać bo lepszy dmg miałem. A kostur maga ognia to jest kosmos na 1-2 rozdział, mało co nie schodzi na hit.
ALE nekromantą grałem na poziomie b łatwym, to zanim jankendar się pojawił to ja już na 20+ lvlu byłem. Na rzeźnku - 9 lvl i już całe khorinis wybite, więc magiem miałem tyle lp w stosunku do wojaka, że mogłem mieć prawie takiego samego fightera + nauka rzeczy potrzebnych dla maga. Poziom gry bardzo dużo zmienia...
Offline
Jak to jest z tymi kosturami? Podpalenie wchodzi zawsze? Zamrożenie i unieruchomienie jakoś losowo? I czy coś dla baala jest?
Edit: Pytam o Rebv2.1 patch 1.3.2
Ostatnio edytowany przez kujon333 (2016-08-29 15:59:50)
Offline
Mieszczanin
kujon333 napisał:
Jak to jest z tymi kosturami? Podpalenie wchodzi zawsze? Zamrożenie i unieruchomienie jakoś losowo? I czy coś dla baala jest?
Edit: Pytam o Rebv2.1 patch 1.3.2
W 1.3.2 prawie nikt nie gra. Kostur Wody mrozi ale to jest całkowicie losowe oceniłbym szansę na około 5% jednak jest to niekiedy bardzo pomocna broń która tylko zwiększa moje przekonania o tym, że Mag to lepszy Wojownik niż SŚ czy Najemnik w wersji 1.3.1 a do tego ... ma magię ;]
Ostatnio edytowany przez paulpolska (2016-08-29 18:22:18)
Offline
A to nie jest z tym magiem walczącym kosturem tak jak z łucznikiem? Na początku ooo łucznik stronk a potem to się męcz bo mało defa, szkielety itp itd. To samo może być z magiem wody bo szaty raczej mają sporo niższy def od zbroi.
Offline
Wojownik
kujon - masz dużo w tym racji:) na 1-2 rozdział gra się m.o. przyjemnie bo wszystko schodzi na hit kosturem z podpaleniem co strzał. potem jest już słabo, tak w gd się zaczynają duże trudności. Mag wody śmiem twierdzić że wcale lepiej nie ma, jeśli nie gorzej, bo kostur podobny do nekrusia, a tym nie dało rady zaszaleć. Przynajmniej jak dla mnie było słabo, bo na tym etapie wojownikami wymiatałem już w kosmos lepiej, mimo wyższego lvla trudności.
Dobrze ogarnięty wojak na min. 150 siły i armora to gd przechodzi dość luźno, orki powinny spadać może nie łatwo, ale całkiem sprawnie. W zasadzie tylko smocze zębacze, szkielety i jaszczuroczłeki są nie do rozwalenia tak do 4-5 rozdziału.
kostur nekromanty też oceniłbym szansę na unieruchomienia z korzenia na jakieś 5%, słabiutko.
Poza tym - przy wymogu coś koło 2k hp jest miecz lodowa zamieć 1h dla wojaka (ma ją pan cienia z krypty onara. Da się wyciągnąć, i to dość wcześnie, trzeba tylko sypnąć mass freeza celując na jakiegoś zwykłego szkieleta, nie na pana cienia. Następnie kilka razy zwojem zniszczenie ożywieńca też na jakiegoś szkieleta nacelować tak, żeby pan cienia był ,,po drodze" czaru). Ten miecz jest w dechę, z 300 obrażeń plus co jakieś 5-10 hit zmrożenie. Częściej odpala niż kostur, no a poza tym atak... Jak spamowałem atakami dagotha w idorath to chłopak cały czas w lodowej bańce siedział ale mało xp za niego tam, poza tym nie ginie tylko jest ,,oszołomiony" bez możliwości dobicia... ;D
Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-08-30 18:40:00)
Offline
Mieszczanin
Hmm gram od nowa najemnikiem wcześniej MW i teraz podczas dialogu w III rozdziale z Vatrasem nie mogę nauczyć się regeneracji many (w ogóle nie ma żadnej opcji oprócz "WRÓĆ" ). Wcześniej działało to normalnie. Czy przed nauką trzeba spełnić jakieś pośrednie wymagania tak jak z ulepszaniem zbroi ???? Sam dialog o nauce jest ale opcji brak bezsensu
Offline
Po co Ci na najemniku regeneracja many ? Dla mnie bez sensu, a nauczyc tego i tak się nie nauczysz, bo z tego co mi się wydaje Vatras uczy tego jedynie magów
Offline