TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#201 2016-12-26 19:42:50

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Przepis na miksturę można kupić od drugiego rozdziału. Co do sposobów na hp to jest ich sporo, że wydawanie na nie PN jest całkowicie zbędne.  Oprócz mikstur z jagód każdy alchemik może cię nauczyć mikstur z korzeni leczniczych, które trwale zwiększają hp (jednak najpierw musisz się nauczyć wszystkich  wcześniejszychmikstur od hp). Hp zwiększa też któreś wino, więc może już zbierać winogrona od kupców. W 3 rozdziale dzięki Mora Ultaru będziesz mógł podkręcać hp u Beliara, o ile jesteś cierpliwym człowiekiem i będzie ci się chciało zbierać dusze. Poza tym są jeszcze tabliczki i masa bonusów z jedzenia. Co do szkieletów to są dwie możliwości. Pierwsza zakłada wyuczenie się runy zniszczenia ożywieńca u Gallahada, co można zrobić już w drugim rozdziale. Jednakże dla woja to strata ogromnej ilości PN na kręgi oraz expa z trupów, bo za zabicie ich czarem dostajemy tylko 50% doświadczenia. Drugi zakłada użycie specjalnych broni, które mają bonusowy bonus przeciwko ożywieńcom. Jeśli czegoś nie pomyliłem to jeden taki miecz znajduje się w krypcie Inubisa, a inny lepszy w wieży mgieł w skrzyni Kreola. Poza tym szkielety są dosyć wrażliwe na magiczne bronie dystansowe (ognisty łuk, magiczny łuk i kusza), co jednak nie rozwiązuje wszystkich problemów, bo amunicji do nich jest niewiele, a trupów do wybijania już w II rozdziale jest mnóstwo (chociażby zbieranie sfer).


Aby nie tworzyć osobnego postu dorzucę od razu kilka pytań od siebie do kogoś ogarniającego grę klasami magicznymi. Zacząłem grać niedawno na poziomie łatwym jako MO i jestem obecnie pod koniec I rozdziału. Myślę nad grą czystym MO wspomagającym się kosturem (który narazie wymiata). Póki co ognista strzała rozwiązuje większość problemów i wszystko jest niesamowicie przyjemne. Z tego co słyszałem MO, który ma przyjemne początki z każdym kolejnym rozdziałem radzi sobie coraz gorzej, dlatego planuję w czwartym rozdziale wybrać u opiekunów ścieżkę nekromancji i z jej czarami poradzić sobie z najbardziej wymagającymi przeciwnikami. Mam jednak wiele pytań dotyczących tego jak rozwijać narazie maga ognia, by był on zdolny przeżyć 2 i 3 rozdział.
1.Mam obecnie 151 many (do 54 ładowane z PN, później bonus od Constantina, piwo od Coragona, fajka i inne drobne pierdółki o łącznej wartości 27 pkt, 20 z dwóch ringów i 50 z kapelusza). Czy opłaca mi się inwestować jeszcze PN-y w manę, póki kosztują one 2 za 1?  Na czysto mam 81 many, więc mógłbym w ten sposób doładować sobie jeszcze 23 punkty.
2.Czy kula ognia ma istotną różnicę w dmg i warto wydawać na nią te 10 PN, czy równie dobrze można cisnąć wszystko ze strzały, która ma mniejsze koszty many?
3.Jak radzić sobie z potworami, które są chyba na ogień całkowicie odporne (kamienni strażnicy, ogniste jaszczuru, ogniste demony)?
4.Czy odczuję jakąś różnicę zakładając szatę, którą mogę kupić u Goraxa? Zanim dobiję 1000hp i założę pancerz z Kruka minie sporo czasu, lecz z drugiej strony tych cięższych przeciwników będę się starał trzymać na dystans, by nawet mnie nie drasnęli.
5.Czy jestem w stanie poradzić sobie z trupami bez runy zniszczenia ożywieńca? Żal mi trochę doświadczenia, ale nie widzę sensu w męczeniu się z każdą większą grupą nieumarłych. Zombiak z podpalającym kosturem to bajka, ale ze szkieletem wojownikiem już nie jest tak kolorowo.
6.Czy pomijając zadanie z Gomezem mag ognia ma potrzebę utrzymywać na wysokim poziomie karmę u Innosa? Zamierzam stworzyć runę ze szponu, a to oznacza nabicie sobie 200 karmy u Beliara i tym samym zapewne wielkiego minusa u Innosa. Czy tą karmę powyżej 200 muszę mieć przez cały czas, gdy używam runy, czy tylko w momencie tworzenia?
7.Czy mój pomysł, by u opiekunów wybrać ścieżkę nekromancji rzeczywiście jest dobry? Gdzieś wyczytałem, że u opiekunów zawsze wybiera się ścieżkę wody. Jeśli tak to dlaczego?

Offline

 

#202 2016-12-26 22:07:07

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Dzięki za tipy  ! Mam jeszcze  sporo pytań :
1. Jeśli mam 75 siły  i nauczyciel wymaga  15 pn to jest warto  się uczyć  czy lecieć  juz na bonusach  ? Poziom  bardzo łatwy
2. Zręczności  uczyć  się tylko z bonusów  ? Mam 4 eliksiry  zręczności  i nie wiem czy używać ich na początku
3. Czy że zbroja  z płytek pelzaczy dam rade zrpbic  jarkendar  ?
4. Jaka  nagrodę  odbierać  u gallaharda  , jestem strażnikiem  miejskim
5. Czy w jarkendarze  znajduje  się broń 2r  warta uwagi ?

Przepraszam za taki natłok  pytań  , ale bynajmniej  nie chce  zaczynać  od nowa  bo coś sknocilem 

Offline

 

#203 2016-12-27 16:13:58

 Pawlak .

Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe

10226869
Skąd: BWA
Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 342
Punktów :   21 
Gildia: Nekromanta
Ulubiona Broń: Wrzask Berserkera

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

1. Siłą leć do 120
2. Zr jedynie z bonusów i znajdź hełm łucznika, który jest w jaskini przed słonecznym kręgiem, 3-4 zaklęcia zniszczenia ożywnieńca Ci wystarczą tam
3. Da
4. Nagrodę wybierz aby Cie nauczał, bd mógł się posługiwać magią do 3 kręgu, ale i tak najważniejszego co on naucza to zniszczenie ożywnieńca na 2 krąg
5. Jest w jednym z sarkofagów w jednej z 5 świątyń

Offline

 

#204 2016-12-27 20:00:48

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

do Bezimienny:

odnośnie many - to jako mo polecałbym jednak więcej jej się nauczyć (do tej 3 pn za 1 mana), bo sakty miał nie będziesz, ani też bonusów do many od xardasa. Poza tym nekruś oprócz tych 2 opcji może jeszcze 50 czy 100 many sobie zwiększyć extra za wybór u opiekunów ścieżki wody...
Generlnie mo wymiata cały czas, jak weźmiesz runę uriziela to na niej można w zasadzie zamknąć cały mod. Jedynym problemem będzie jednak mana. Nekro na manie + hp z sakty - spokojnie castuje runę uriziela z 30 razy tak na 4 rozdział. Mo czy mw jak będą mogli 10x nią sypnąć, to już będzie naprawdę super cudnie i wspaniale. Ale raczej na 5 rzutach się skończy, bo na 1000+ many to naprawdę trzeba umieć ugrać.  Regenerację many dla mo w 3 rozdziale u vatrasia to też w takim wypadku polecam.

co do ożywieńców - nie uradzisz nic, jako mag bez mixa w broni - musisz ogarniać ich ze zniszczenia, przynajmniej do czasu dorwania runy z uriziela. Dopiero ona składa wszystko pięknie. Szkieleta chyba na 2 hit

Kamienny strażnik - jest młot w jednej ze świątyń w jankendar, który ma je na hita-dwa.
ogniste demony - jest ich tylko 3-4 sztuki. Więc albo zwoje od cronosa, albo czar ,strach" i też jest spokój na czas szabrowania grobowców itp (przynajmniej 2 zwoje w jankendar znaleźć można, jak nie 3). Ale na bibliotekę uczonych to jednak polecam na gromie pocisnąć, składa wszystko bodajże na raz tam.

kula ognia - ja bym się nauczył. Z kuli orkom można zrobić już widoczny dmg, a z ognistej strzały - nie bardzo... Nie znaczy to, że po nauczeniu tylko z kuli masz wszystko cisnąć:)

co do szaty - to nie pomogę. Ja grając mo ją kupiłem, ale wielce różnicy nie było. Lepiej jak dexa z mikstur podkręcisz i wdziejesz zbroję z pełzacza.

Runy i karma - ja mogłem runy ognia używać nawet jak miałem duży - u innosa:) Więc odpowiadając na twoje pytanie - ja bym poczekał ze szponem do 3 rozdziału, aż zrobię sobie małą burzę ognistą. Na niej mo ciśnie jak głupi w porównaniu do innych magów. A w 4 rozdziale runa z uriziela, i w ogóle reszta czarów ognia ci niepotrzebna, jak tak koniecznie chcesz mieć szpon. Choć nie wiem, co w nim takiego wspaniałego... Dla maga dropią z niego czary, i są bardzo słabe. Nawet w porównaniu do dość cienkich jak na 1-3 rozdział spellów nekro... a 4 rozdizał, to każdy mag raczej powinien wątek śniącego ogarnąć, bez tego gra jest na maksa trudna. Mo może jeszcze na tej burzy jako tako, ale inni raczej bez szans.


Scieżka wody daje duży bonus many, 50 albo 100 i w zasadzie to wszystko. Dodatkiem może być jeszcze mass freez, ale nie wszędzie on działa. W zasadzie w lokacjach, gdzie by się przydał - to 90% że zawiesi ci hero na parę sec, i jesteś jeszcze żywym, ale już truposzkiem.

Ścieżka nekromanty może ,,dorzucić" ci na 6 kręgu ulepszoną runę o kilkadziesiąt dmg od runy uriziela. No i drugą, masowe zniszczenie, które na hita kładzie np takiego pana cienia. Spróbuj deszczem ognia go poskładać. U mnie trzeba było najmniej 3 strzały. Czyl tyle samo, co grając nekrusiem - z krzyku umarłych. Nie muszę dodawać, że 3x krzyk castujesz w czasie 1 zrzutu deszczem, więc trzebaby naprawdę coś zawalić (czyt - kolosalnie zaspać, albo nie zauważyć pana cienia) żeby dostać od niego hit.

Oczywiście zamiast ścieżki mroku można wziąć tę kamienia, też jest czar wir pierońsko mocny, podobnie jak to masowe zniszczenie, plus dodatkowo duży def z szaty - ale powiem szczerze, że zniszczenie lepsze. Raz, że szybko castujesz, a dwa - jakby nie patrzeć - masówa. I to jest jej pro zaleta, że na hit miliony, a nie tylko 1 typ. Szczególnie to widać w gruie elitarnych orków, czy tam jaszczuroczłeków - czyli nie pro bossó, ale mocnych stworków. Na zniszczeniu zerujesz ich na hit. Na deszczu ognia już nie, i możesz zginąć (to tak a propos jakbyś chciał zrobić ,,mix", czyli deszcz ognia + ścieżka kamienia z wirem na prosów, jak pan Cienia). Ale to tylko takie moje zdanie. Ja jestem leniwy, więc cenię jakość i szybkość:)

Jak widać, musisz wybrać - albo mocny czar (względnie dwa), albo + do many.

Nekromanta ewidentnie wziąłby ścieżkę wody. Czary na 6 krąg ma wypaśne, a poza tym many więcej od innych gildii (serca demonów), no i sakta. Więc spellować może z 3-4 razy więcej. Ale zawsze 100 many na + warto mieć

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-12-27 20:43:53)

Offline

 

#205 2016-12-28 13:28:14

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Dzięki za porady. To rozjaśniło mi kilka kwestii. Co do szponu to mam do niego sentyment jeszcze ze zwykłej NK, gdzie była to broń, z którą mogłem spokojnie kończyć grę. Tutaj wystarczy mi, aby pomógł mi w miarę przejść dolinę cieni i świątynie Śniącego. Ale może mała burza ognista, zniszczenie ożywieńca i ognisty golem wystarczą.

Coraz bardziej zastanawia mnie wadliwość ognistych strzał na specyficznych przeciwników. Nie jestem w stanie drasnąć nią cieniostwora. I nie chodzi o to, że zabiera niewidocznie mało hp, ale raczej, że ta bestia nawet nie zauważa, że w nią strzelam. Po prostu mnie ignoruje. To samo tyczy się orków zwiadowców. Nie wiem, czy to normalne, ale pierwszego orka zwiadowce spokojnie rozwaliłem na kilka strzał, ale dwóch kolejnych już nie byłem w stanie. Ci chociaż w przeciwieństwie do cieniostwora zauważyli, że w nich strzelam i palili się od ataku, lecz hp im w ogóle nie schodziło. To dziwne, bo z pozostałymi typami orków nie mam takich problemów. Zastanawiam się czy mała błyskawica do wykupienia u Gallahada nie byłaby dobrym pomysłem na odporne na ogień bestyjki.

Ostarnia rzecz, która mnie jeszcze interesuje to to, czy jestem w stanie jakąś dobrą strategią wyczyścić kryptę Inubisa w II rozdziale, bo podobno posiada on fajny pierścionek dla maga. Zapewne same zniszczenia ożywieńca mi do tego nie wystarczą.

Offline

 

#206 2016-12-28 14:49:37

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Jak to wygląda z ostrzeniem broni ? Mam tą broń z jarkendaru taniec ostrzy czy jakoś tak 125 dmg  , da sie ją naostrzyć ? Jak tak to w jaki sposob ? Muszę kilka razy sie tego uczyc za 1 pn i 200 golda ? I jeszcze jedno pytanie do jakiego momentu uczyć się % dwuręki i kiedy zacząc na bonusach ? Mam 40%

Offline

 

#207 2016-12-28 17:55:56

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Naostrzysz tylko zardzewiałe bronie - zardzewiały topór, dwuręczny i jednoręczny. Do tego można ostrzyć ostrza (trzeba 1 mieć w ekwipunku aby w ogóle użyć szlifierki). Broni innych się nie da (w Returningu 2.0 można). Im wyższy poziom ostrzenia tym lepsze bronie otrzymamy - z tych co możemy wykuć.

A co do maga ognia - 3 rozdział, mała burza ognista, regeneracja many i możemy tłuc orki wokół zamku w GD. Nie wiem jak to wyglądało w poprzednich wersjach, ale w 1.3.2 to strasznie szybko mana się regenerowała. W dodatku co jakiś czas się nawet bonusy do many otrzymywało.

Offline

 

#208 2016-12-29 09:01:42

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Zadaje duzo pytań ale co tam : D
-Kiedy zdobywa sie zbroje kruka ?
-Ile trzeba karmy beliara by nosić szpon ?
-Czy warto wydawać 25pn na zniszczenie ożywieńca będąc strażnikiem miejskim ?

Offline

 

#209 2016-12-29 12:55:23

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

1.Zaraz po zabiciu go. Wymaga ona 1000hp, ale da się to uzbierać w II rozdziale.
2.100 zazwyczaj lub 200 jeśli jesteś paladynem/magiem ognia. Nwm jak się liczą strażnicy, bo to niby przyszli paladyni. W każdym razie na Eltu i tak pewnie zarobisz z 200 karmy u Beliara.
3.Zależy od twojej cierpliwości i umiejętności walki. Zniszczenie ożywieńca nie opłaca się wojownikowi głównie dlatego że daje  tylko 50% expa z moba. Lepiej wyposażyć się w jakąś broń, która zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko nieumarłym i tym ich kosić. Jednoręczny nomad jest w krypcie Inubisa, a jakiś dwuręczny miecz na trupy jest w wieży mgieł. No chyba, że expa ci nie szkoda. Wtedy możesz korzystać z runy.

Offline

 

#210 2016-12-29 12:58:26

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Trochę słabo , bo go zabiłem i tego pancerza nie dostałem . Czy muszę mieć 1000hp przed jego zabiciem ?

Offline

 

#211 2016-12-29 14:03:40

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Odpal sejwa przed walką z krukiem. Pewnie jakiś bug. Ogólnie to powinien Ci się pojawić w eq.

W każdym razie na Eltu i tak pewnie zarobisz z 200 karmy u Beliara.

I -100 u Innosa

Offline

 

#212 2016-12-29 15:44:42

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Ok odpaliłem  wcześniejszego save  i również  nie posiada on tego pancerza.  Dam sobie radę bez niego ? Aktualnie 2 rozdział  Górnicza  Dolina.  Jeśli nie no to czy jest jakiś  kod na niego ?

Offline

 

#213 2016-12-29 18:57:14

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Może grasz na patchu na którym go nie ma? Nie jestem pewien, ale on chyba dopiero w 1.3.1 go dodali. Jeśli nie, a w ekwipunku ci się nie pojawił to rzeczywiście jakiś bug. Bez niego też idzie dać radę tylko jest ciężej. Do czasu awansowania na paladyna niczego innego na siebie nie znajdziesz. Co prawda są dwie zbroje do zdobycia za wątek doliny cieni, ale jedna wymaga 3k hp, a druga (chyba, bo dokładnie nie pamiętam ile) 450 zręki. Zawsze możesz jak najszybciej zająć się II rozdziałem i biec do Hagena, ale może się okazać, że poszukiwacze są barierą nie do przejścia.

Offline

 

#214 2016-12-29 19:12:46

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

No to trochę dupa 40 godzin w plecy . Jak by był jakiś kod na to ((

Offline

 

#215 2016-12-30 17:38:32

amigodiamantes

Wojownik

Zarejestrowany: 2014-07-04
Posty: 177
Punktów :   14 

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

nie siejcie paniki. Tankuj w siłę, a def na x5 ciężkiej zbroi strażnika jest bardzo podobny (dorzucając pas strażnika) jak nie ten sam. Akurat ciężka strażnika to w miarę pro zbroja jak na ten etap - dość mało siły i mocny def. Jedyna taka na drodze strażnik-paladyn.
Poza tym możesz ubrać set wojownika, skoczyć po parę słonecznych aloesów (trolli wcale nie trzeba wybijać, można je zwinąć przy eliksirze prędkości. Co najmniej 3) to i def na 200+ będzie. A tam różnica 10 obrony w tę czy w tę to niewielka różnica już. Szkielety i tak będą cię robić jak będą chciały

Tyle, że potem będziesz miał przesrane. Defy paladyna są kute chyba ze starych pługów, takie są słabe, a jak nie wydropił ci pancerz kruka - to i pewnie pana cienia też się nie pojawi (350 def... a ciężka palka coś koło 260, albo i mniej)
Generalnie, paladyni to cieniasy w tym modzie. Nie jest łatwo nimi ugrać na defie gildii.
Ale zbroję haradrima mieć na pewno będziesz. Nawet na v1 były, więc dasz radę, tylko siły trzeba koksać.

Ostatnio edytowany przez amigodiamantes (2016-12-30 17:54:58)

Offline

 

#216 2016-12-30 18:11:28

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Dobra nieważne , zacząłem od nowa ale jest jeden problem . Po wgraniu patcha 1.1 wszystko było ok , zmieniło sie po 1.3.1 gdzie kamera na bezimiennego przybliżyła sie straszliwie i "ucina" jego nogi . jest na samym dole ekranu i widać powyżej tułowia . Można na tym grać ale jest strasznie uciążliwe , zmienianie rozdzielczości nic nie daje .
Można powiedzieć , ze obraz sie rozmywa . Są różne fixy na internecie na widescreen ale nie działają z modami i w tym jest problem  , robi się to po rozmowie z byle jakim
npc .

Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-01 09:23:00)

Offline

 

#217 2017-01-02 22:54:07

kujon333

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-21
Posty: 71
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Dobra nieważne , zacząłem od nowa ale jest jeden problem . Po wgraniu patcha 1.1 wszystko było ok , zmieniło sie po 1.3.1 gdzie kamera na bezimiennego przybliżyła sie straszliwie i "ucina" jego nogi . jest na samym dole ekranu i widać powyżej tułowia . Można na tym grać ale jest strasznie uciążliwe , zmienianie rozdzielczości nic nie daje .
Można powiedzieć , ze obraz sie rozmywa . Są różne fixy na internecie na widescreen ale nie działają z modami i w tym jest problem  , robi się to po rozmowie z byle jakim
npc .

Popatrz może w pliku ini czy tam cfg.

Offline

 

#218 2017-01-07 16:27:09

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

ok zacząlem od nowa i mam pare pytań , mianowicie  mam zbroje z płytek pełzaczy i ona wymaga 80 zręczności . Nie dam rady tyle wyrobić przed jarkendarem . Jeśli nie da się tyle to jaka zbroja jest zastępcza bym dał sobie tam radę. Gram na bardzo łatwym znowu , ale nie chcę czegoś spierniczyć jak poprzednim razem gdzie nie wgrałem patcha i zbroja kruka mi nie wyleciała Także pytanie jeszcze o hp , tych jagódek w khornis znalazłem koło 70  wiem . ze w jarkendarze jest ich dużo ale nie wyrobie tam raczej 1000 hp. I  takie szkatułki  złote  i z klejnotami  otwierać  ? Bo mam tego trochę  .
I jeszcze jedno pytanie  , robiąc wątek zabójców po misji z zabiciem tego najemnika wracam do asmala on mi daje nagrode , lecz następnej misji nie dostaje Bug czy muszę coś jeszcze zrobić ?

Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-08 10:54:37)

Offline

 

#219 2017-01-08 12:21:46

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Zbroję z pancerzy pełzaczy można spokojnie ubrać przed Jarkendarem jeśli się trochę pokombinuje. Od czego jest biżuteria? W jaskini obok słonecznego kręgu, gdzie w G2 NK była smocza zguba w jednym z sarkofagów znajduje się hełm łucznika, który daje +25 zręki. Musisz tylko wyposażyć się w kilka zwoi zniszczenia ożywieńca. Oprócz tego Cassia daje nam za krawe kielichy pierścień +15 zręki, a u handlarzy możesz znaleźć kilka innych ciekawych rzeczy (np. amulet u Nigela). Do tego mamy w Khorinis chyba z 5 mikstur zręczności, czyli kolejne 15 zręki. No i skoro grasz na poziomie bardzo łatwym i expa masz dużo możesz na początku zainestować te 10 lub 20 PN w zrękę.

Zbroję kruka można spokojnie założyć zaraz po zabiciu go (przynajmniej ja tak niedawno zrobiłem). Wystarczy wytrwale zbierać jagody, ważyć mocny gin, nauczyć się eliksiru życia (1 korzeń leczniczy + 1 rdest = +10hp) i opanować czytanie tabliczek.

Co do szkatułek po każdym otwarciu możesz wczytać zapis i losować zawartość jeszcze raz, aż stwierdzisz, że opłaciło ci się ją otworzyć.

Z wątkiem zabójców to normalne. Q z bandą Hansa dostajesz dopiero w 5 rozdziale.

Offline

 

#220 2017-01-08 13:08:25

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Dzięki wielkie za odpowiedź , ale w takim razie jak tacy ludzie typu Silverek na youtube kończyli wątek zabójców przed jarkendarem ?

Offline

 

#221 2017-01-08 16:16:35

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Bo ta zmiana weszła dopiero w którymś patchu. Chyba w 1.3. Wcześniej mogłeś się ubierać w pancerz mistrza zabójców jeszcze w 1 rozdziale.

Offline

 

#222 2017-01-08 16:26:28

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

okk , jak robić ten mocny gin ? I z od kogo nauczyć  się  lub kupić recepture  na hp z korzeni  ? Bo kupiłem to z jagódek    mam ok 500 hp i wyruszam do jarkendaru i przydalo by sie troche wiecej

Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-08 16:34:12)

Offline

 

#223 2017-01-08 17:34:15

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Recepturę na mocny gin znajdujesz w bimbrowni Vina (jest tam też boss goblinów, więc trzeba uważać). Dzięki niej zamieniasz 10 ginów na 1 mocny. Po wypiciu 5 mocnych dostajesz +5 Hp i +2 many. Eliksiru życia nauczysz się u dowolnego alchemika jeśli opanujesz wcześniej wszystkie mikstury regenerujące hp. W sumie potrzebujesz na to 18 PN.

Offline

 

#224 2017-01-14 10:19:19

mateusz1902

Włóczęga

Zarejestrowany: 2016-12-16
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Ok wyrobiłem 1000 hp i odbugował mi sie constatino po wejsciu i wyjsciu z górniczej doliny . Mam jeszcze pytanie , jakie lvl mieliscie po wejsciu do 3 rozdziału ? Ja mam 31
moge zrobić jeszcze max 32 i nie wiem czy to nie za mały lvl . I gdzie sie znajduje w gd broń na szkielety itp I czy w górniczej dolinie jest jeszcze cos fajnego do zrobienia / znalezienia w 2 rozdziale .

Jakieś dobre sposoby na poszukiwaczy ?

Ostatnio edytowany przez mateusz1902 (2017-01-14 12:04:40)

Offline

 

#225 2017-01-14 13:49:37

Bezimienne D

Włóczęga

Zarejestrowany: 2015-04-30
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Co do ciekawych rzeczy do zrobienia w Górniczej Dolinie to polecam wybranie się za palisadę. Nie ma tam orków, więc poza smoczymi zębaczami powinieneś pokonać wszystkie potwory i trochę doexpić. Wiele od tego ile zrobisz w II rozdziale zależy od twoich umiejętności i poziomu postaci. Niektórzy w II rozdziale czyszczą już świątynie Śniącego, ale spokojnie można z tym poczekać do III lub IV rozdziału. Jeśli ogarniasz walkę z nieumarłymi możesz zebrać sfery (miecz 1h na nieumarłych ma Inubis, miecz 2h na nieumarłych jest w jednej ze skrzyń w wieży Kreola). Zadania misa magnata, torba pełna rudy, stara chata Cavalorna są dosyć proste i możesz się nimi zająć w II rozdziale. Z bossów szczególnie łatwy wydaje mi się być mroźny (?) wilk, którego spotykasz przed wejściem do lodowej krainy, więc jak chcesz dodatkowe 2 PN to są w zasięgu ręki.

A co do poszukiwaczy to najlepsza strategia to zabić ich zanim oni zabiją nas Poszukiwacze działają jak inni magowie tzn. jeśli będziesz uderzał w nich bronią, gdy rzucają w ciebie czary nie odczujesz obrażeń. Cała sztuka to po prostu do nich podejść, a potem być szybkim.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rayman.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.simr201019.pun.pl www.wszif.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl